Fijn dat het beter gaat Zwieletje!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:37 schreef zwahiel het volgende:
Jeeejvanmiddag weer eens wezen squashen! Nu in Antwerpen
Wel verlorenMaar dat maakt niet uit, de schuld van de bal vind ik, blauwe bal = stuiterbal. Kwam ook niet echt in 't spel.
Daarna op café gegaan naar wat mensen die net hun examen gehad hadden en nu weer thuis na wat biertjesVanavond ga ik misschien wel uit, heb ik echt ff zin in gewoon lekker naar Antwerpen en chillen enzo! (fijn dat ik vorige week gewerkt heb en zo dinsdag lekker loon ga krijgen!)
Van mij wel!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
M&M's? Oh... Muis... Mag ik een héél flauw en ongepast grapje maken?
Ze kan niet meer posten, ze heeft een ban hoor ik netquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal toch wel? Ze gaat ons heus niet dumpen omdat ze ruzie heeft met twee pubers hoor
Que?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ze kan niet meer posten, ze heeft een ban hoor ik net.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:44 schreef k_i_m het volgende:
Whut?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
nee raar he? ik was net ook al kijken toen ze t zeiquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:56 schreef Greys het volgende:
Hm, het staat niet in het Banmeldtopic?
Ja dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het gaat wel over jou heh... En kan licht offensive zijn
In het topic SHE stopt als mod staat alleen dat ze gestopt is als mod, maar dat ze nog wel door kan posten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom SHE een ban zou moeten hebben?
Kim, weet ze het wel zeker?![]()
Wat heeft zij dan voor banwaardigs gedaan?
Gewoon over Muis haar gevoelens heen posten, ik ben wel in voor een grapjequote:Op donderdag 29 januari 2009 18:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het gaat wel over jou heh... En kan licht offensive zijn
quote:SHE deed hetzelfde achter de schermen als dat ze regelmatig voor de schermen doet. Dreigde vervolgens met opstappen en de FA's hadden geen zin in loze dreigementen, dus lieten ze haar opstappen.
quote:Temperamentvol zijnEn dan roepen dat mensen debiel zijn en zo.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gewoon over Muis haar gevoelens heen posten, ik ben wel in voor een grapje![]()
Muis, als je M&M's blijft bunkeren, is de rest van je lijf binnenkort net zo chemisch als je hersenen door de bestralingenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:05 schreef Muis006 het volgende:![]()
* Muis006 maakt voodoopop om uniekhoorn te pijnigen
Hahahaquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Muis, als je M&M's blijft bunkeren, is de rest van je lijf binnenkort net zo chemisch als je hersenen door de bestralingen
Of het banwaardig is weet ik niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom SHE een ban zou moeten hebben?
Kim, weet ze het wel zeker?![]()
Wat heeft zij dan voor banwaardigs gedaan?
Lieten ze haar opstappen, daar bedoelen ze opstappen als mod mee toch?quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Muis, als je M&M's blijft bunkeren, is de rest van je lijf binnenkort net zo chemisch als je hersenen door de bestralingen
Zelfbeschermingquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Lieten ze haar opstappen, daar bedoelen ze opstappen als mod mee toch?
Want in het mededelingentopic over haar vertrek staat idd dat ze gewoon nog kan posten?
Ik snap er niets meer van?
Alleen het stoppen met modereren is bevestigd door fok en door SHE.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:10 schreef Greys het volgende:
Lieten ze haar opstappen, daar bedoelen ze opstappen als mod mee toch?
Want in het mededelingentopic over haar vertrek staat idd dat ze gewoon nog kan posten?
Ik snap er niets meer van?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat denk je? Ze heeft toch niet genoeg tijd om NOG een voodoopoppetje te maken?
Ja gewoon hoe het met jou gaat!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:12 schreef Greys het volgende:
Dip, ik snap óók dat ze boos is!
Ik snap ook totaal niet waarom ze een ban zou hebben dus?
En dat wordt ook nergens medegedeeld.
Muis, hoe bedoel je?
Met roken? Gaat goed! Kijk:
One week, three days, 18 hours, 12 minutes and 24 seconds. 193 cigarettes not smoked, saving ¤ 43,57. Life saved: 16 hours, 5 minutes.
Misschien zodat de users die zichzelf oh zo zielig vinden nu ze niet kunnen fappen voor het goede doel, ongestoord en ongemodereert kunnen doorgaan onze Slankmama voor kuthoer uit te maken, zonder dat SHE wat onaardigs kan zeggen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:12 schreef Greys het volgende:
Dip, ik snap óók dat ze boos is!
Ik snap ook totaal niet waarom ze een ban zou hebben dus?
Ze heeft zichzelf laten bannen?quote:
Je kunt ook iemand anders bannen uit bescherming tegen zichzelf.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
Ze heeft zichzelf laten bannen?
Of ben ik de draad nu volledig kwijt en bedoel je dat niet met 'zelfbescherming'?
Die kan dat eventueel vast, maar doet het vast nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:14 schreef Dipkip het volgende:
Edit: of adelante dat kan bevestigen.
Kan je je PM's ook niet meer lezen dan als je geband bent?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:23 schreef sigme het volgende:
Heeft iemand een prive e-mailadres ofzo van d'r? In dat geval mag er namens mij een sterkte-wens heen.
Ik denk dat ze tegen d'r woede in bescherming is genomen. Al met al is het gewoon jammer en was het onnodig.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf laten bannen?
Of ben ik de draad nu volledig kwijt en bedoel je dat niet met 'zelfbescherming'?
Het hoort toch ook niet een vraag te zijn, er is grof geld voor betaald dus is normaal dat het gewoon doorgaat wat er ook gebeurt toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:18 schreef Dipkip het volgende:
Dat is nog helemaal niet gezegd. SHE wil eerst het conflict met fok! oplossen en er is geen enkel teken dat dat niet gewoon zou kunnen.
PMen moeten wel gewoon lukken tenminste in mijn tijd nog welquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je je PM's ook niet meer lezen dan als je geband bent?
Want ik heb haar gewoon nog gePMd vanmiddag.
En als er geen mededeling over haar ban staat ergens, hoe moet ik dan kunnen ruiken dat ze die PM dan wellicht voorlopig niet zal lezen?
Tuurlijk zal ze niet boos op ons zijn. Wat hebben wij gedaan dan? Het maakt mij niet uit of SHE zwart of blauw is en gekleed of naakt. Tis een tof wijf en daarmee klaar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:24 schreef Greys het volgende:
Maar ze moet op ons niet boos zijn?
Wij laffen d'r toch?
Nou we laten d'r maar even afkoelen, ons heethoofdje
Komt vast goed! En dan doet ze een kei-gheyle fab shoot (fab, geen fap) om iedereen mee om zijn oren te slaan. Hatsekidee!
SHE wil voor ze een shoot doet eerst het conflict oplossen. Wat is daar zo raar aan? Bovendien was dat haar reactie op het ontplof moment. Lijkt me voor een ontplof moment een nette reactie en wat ze uiteindelijk weloverwogen besluit discussieren we dan wel weer over of nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:24 schreef Miss_S het volgende:
Het hoort toch ook niet een vraag te zijn, er is grof geld voor betaald dus is normaal dat het gewoon doorgaat wat er ook gebeurt toch?
Voorspelbaarquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:17 schreef Miss_S het volgende:
Waarom krijgen we geen foto's van SHE?
Nee, dat is niet normaal, maar kan in FB.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het hoort toch ook niet een vraag te zijn, er is grof geld voor betaald dus is normaal dat het gewoon doorgaat wat er ook gebeurt toch?
Maybe, maar dacht dat jullie er misschien meer van wistenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:27 schreef Greys het volgende:
Miss_S, misschien moet je DIE discussie maar gewoon in het betreffende topic voeren!
Oftewel 1 schoen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja gewoon hoe het met jou gaat!
En wat goed van je! Bijna 44 euro, dat is een half paar schoenen
Vinger in de keel frot en diner uitkotstquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:34 schreef Muis006 het volgende:
I'm on top of the world looking down on creation and the only explanation I can fiiiiiiiiiiiiiind
is the love that I've found ever since you've been around. Your love's put me on top of the wooooooorld
Everybody!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vinger in de keel frot en diner uitkotst
Nee jij was een aanwinstquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maybe, maar dacht dat jullie er misschien meer van wisten
Ik had sowieso al de foto's nooit verwacht eigenlijk....en SHE als mod was ook vragen om problemen natuurlijk.
Doch, maar d'r PM-box is volquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je je PM's ook niet meer lezen dan als je geband bent?
Want ik heb haar gewoon nog gePMd vanmiddag.
En als er geen mededeling over haar ban staat ergens, hoe moet ik dan kunnen ruiken dat ze die PM dan wellicht voorlopig niet zal lezen?
Joh rot gewoon op zoals je eerder ook al deed. Zullen we ook even melden dat er geen rel meer is geweest sinds die tijd?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik had sowieso al de foto's nooit verwacht eigenlijk....en SHE als mod was ook vragen om problemen natuurlijk.
Nee ik had niet zo'n grote bek dat kloptquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee jij was een aanwinst
Kappen in dit topic dus!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Klink jij zo zuur als je klaarkomt dan?
Ze kan vast lurken alhier en ik heb net gepost dat we d'r laffen en jij nu ook weer!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Doch, maar d'r PM-box is vol.
En ik zou het wel fijn vinden als we vanuit slank even laten weten dat we van d'r houden. In elk geval zou ik dat wel willen laten weten, maar ik heb geen contactopties.
Nee ik denk dat ik maar gewoon weer hier kom postenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Joh rot gewoon op zoals je eerder ook al deed. Zullen we ook even melden dat er geen rel meer is geweest sinds die tijd?
Mooi, kunnen we nu weer verder met aardig zijn ipv steken onder water en steken naar iemand ie zichzelf wellicht momenteel niet kan verdedigen.
zo en nu ga ik koken!
Hey de vorige keer waren jullie diegene met de olie hequote:Op donderdag 29 januari 2009 18:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, ik ben een beschaafde wat dat betreft!!![]()
Maar godskolere, d'r hoeft maar iets te zijn of Miss_S komt fijn wat olie op het vuur gooien, ben daar zó klaar mee.
Lijkt goddomme wel of ze aandelen OPEC heeft.
Miss S, je moet je moeder toch eens naar haar bevalling van jou vragen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ik maar gewoon weer hier kom posten
Wel zo gezellig, alleen jammer dat Vik er niet is
*Carpenter huppeltje doet*quote:
Voor wie is dat gezellig precies?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:40 schreef Miss_S het volgende:
Mag dat dan een priemgetal zijn?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:40 schreef neen het volgende:
Beter schrijven we een nummer.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Miss S, je moet je moeder toch eens naar haar bevalling van jou vragen.
Zal vast pijnlijk zijn geweest, to push out something pure evil!
![]()
![]()
Wat een vals kreng ben je toch en dat is het laatste wat ik in mijn fok leven nog tegen je zegquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee moet je maar niet doen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik zal het maar niet aan jouw moeder vragen he
Waarom?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
*Carpenter huppeltje doet*
En Miss_S, echt, ik nam het nog wel eens voor je op, maar wat ben jij een naar meisje!
Ahh en daar krijg je dat soort kinderen van?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee moet je maar niet doen.
Mijn moeder eet feeksen zoals jij voor lunch!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
En Miss_S, echt, ik nam het nog wel eens voor je op, maar wat ben jij een naar meisje!
Ja goed hequote:Op donderdag 29 januari 2009 18:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ahh en daar krijg je dat soort kinderen van?
Als jij niet naar bent, waarom komt er dan nooit iets welgemeends vriendelijks uit je snavel?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom?
Ik ben helemaal niet naar en wil gewoon hier meeposten.
Wauw, zeggen dat je niet naar bent en meteen jezelf compleet tegenspreken, zonder dat iemand er ook maar een post tussen kan krijgen. Restecp!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:44 schreef Miss_S het volgende:
Lovin' your witquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee moet je maar niet doen.
Mijn moeder eet feeksen zoals jij voor lunch!
Maar verder kwam jij hier écht alleen om tips te krijgen voor het afvallen he?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als zelfs Greys het zegtquote:Op donderdag 29 januari 2009 @ 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
In het begin wel ja en dat zou ik graag weer zo zienquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:45 schreef mspoez het volgende:
[..]
Maar verder kwam jij hier écht alleen om tips te krijgen voor het afvallen he?
Waarom zou je ergens willen posten waar (bijna?) niemand je meer aardig vindt?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:45 schreef Miss_S het volgende:
Maar goed ik ga wel weer serieus hier mee posten en jullie mogen me negeren of afzeiken alleen zal ik op dat afzeiken vanaf nu niet meer reageren
Want ik ben serieus niet zo naar als jullie denken en ben ik wel leuk en gezellig*O*
Nee hoor. Ik ken je postverleden niet en ik zie nu al, aan deze zogenaamd leuke en gezellige posts, dat jij een heel naar mens bent. Dat komt hier even druipend van het vilein binnenvallen om poesjelief te verklaren dat ze heel aardig isquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:45 schreef Miss_S het volgende:
Maar goed ik ga wel weer serieus hier mee posten en jullie mogen me negeren of afzeiken alleen zal ik op dat afzeiken vanaf nu niet meer reageren
Want ik ben serieus niet zo naar als jullie denken en ben ik wel leuk en gezellig*O*
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat komt er zeker wel, maar is natuurlijk wel steeds minder geworden maar dat is ook niet gek.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jij niet naar bent, waarom komt er dan nooit iets welgemeends vriendelijks uit je snavel?
Werkelijk, dat jij jezelf leuk en tof kunt vinden is me een raadsel. Maar goed, wees maar tevreden en blij met jezelf, wij zijn het in elk geval niet (meer)
Neem snel een chupachup! (of hoe die smerige lollies dan ook heten).quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
* Ultiem rookmoment*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |