Fijn dat het beter gaat Zwieletje!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:37 schreef zwahiel het volgende:
Jeeejvanmiddag weer eens wezen squashen! Nu in Antwerpen
Wel verlorenMaar dat maakt niet uit, de schuld van de bal vind ik, blauwe bal = stuiterbal. Kwam ook niet echt in 't spel.
Daarna op café gegaan naar wat mensen die net hun examen gehad hadden en nu weer thuis na wat biertjesVanavond ga ik misschien wel uit, heb ik echt ff zin in gewoon lekker naar Antwerpen en chillen enzo! (fijn dat ik vorige week gewerkt heb en zo dinsdag lekker loon ga krijgen!)
Van mij wel!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
M&M's? Oh... Muis... Mag ik een héél flauw en ongepast grapje maken?
Ze kan niet meer posten, ze heeft een ban hoor ik netquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal toch wel? Ze gaat ons heus niet dumpen omdat ze ruzie heeft met twee pubers hoor
Que?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ze kan niet meer posten, ze heeft een ban hoor ik net.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:44 schreef k_i_m het volgende:
Whut?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
nee raar he? ik was net ook al kijken toen ze t zeiquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:56 schreef Greys het volgende:
Hm, het staat niet in het Banmeldtopic?
Ja dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het gaat wel over jou heh... En kan licht offensive zijn
In het topic SHE stopt als mod staat alleen dat ze gestopt is als mod, maar dat ze nog wel door kan posten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom SHE een ban zou moeten hebben?
Kim, weet ze het wel zeker?![]()
Wat heeft zij dan voor banwaardigs gedaan?
Gewoon over Muis haar gevoelens heen posten, ik ben wel in voor een grapjequote:Op donderdag 29 januari 2009 18:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het gaat wel over jou heh... En kan licht offensive zijn
quote:SHE deed hetzelfde achter de schermen als dat ze regelmatig voor de schermen doet. Dreigde vervolgens met opstappen en de FA's hadden geen zin in loze dreigementen, dus lieten ze haar opstappen.
quote:Temperamentvol zijnEn dan roepen dat mensen debiel zijn en zo.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gewoon over Muis haar gevoelens heen posten, ik ben wel in voor een grapje![]()
Muis, als je M&M's blijft bunkeren, is de rest van je lijf binnenkort net zo chemisch als je hersenen door de bestralingenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:05 schreef Muis006 het volgende:![]()
* Muis006 maakt voodoopop om uniekhoorn te pijnigen
Hahahaquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Muis, als je M&M's blijft bunkeren, is de rest van je lijf binnenkort net zo chemisch als je hersenen door de bestralingen
Of het banwaardig is weet ik niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom SHE een ban zou moeten hebben?
Kim, weet ze het wel zeker?![]()
Wat heeft zij dan voor banwaardigs gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |