men neme:quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:10 schreef Dipkip het volgende:
thnx moblo![]()
[..]
WTF zijn die kapsalons waar jullie steeds over pratenSpannend lijn-voedsel?
hahaaaa neej joh, ik doelde op Miss_S.......quote:
10 tegen 1 zit er toch iets in wat ik niet kan eten, anders was ik ongetwijfeld al op de hoogtequote:Op donderdag 29 januari 2009 19:11 schreef Muis006 het volgende:
Dat wil je niet weten
you'll be scarred for life!
REN WEG DIPKIP
Huuuuu, goor!!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:11 schreef motorbloempje het volgende:
men neme:
shoarma
sla
knoflooksaus
patat
kaas
pleuren dit in een bakje en voila, een kapsalon
stil nou, ze ging net weer echt weg om nu weer nooit meer terug te komenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hahaaaa neej joh, ik doelde op Miss_S.......
dat is nou net wat ik bedoelde... hoe vaak je nou echt, voor het laatst weg gaan...quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
stil nou, ze ging net weer echt weg om nu weer nooit meer terug te komen
Cher doet toch ook al 12 jaar afscheidstournees?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
dat is nou net wat ik bedoelde... hoe vaak je nou echt, voor het laatst weg gaan...
en neej ik kom nu echt niet meer terug????
en daar kan ik echt ff sprakeloos van zijn.....
Oh god hou op over Cher or I'll get my groove on!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:17 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Cher doet toch ook al 12 jaar afscheidstournees?
Willen jullie het dan ook echt niet begrijpen......quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat is nou net wat ik bedoelde... hoe vaak je nou echt, voor het laatst weg gaan...
en neej ik kom nu echt niet meer terug????
en daar kan ik echt ff sprakeloos van zijn.....
Niet helemaal. Het recept is vlees en patat in een bak, saus erdoor. dan kaas erop en ff in de oven zodat de kaas lekker smelt. Uit de oven. Sla erop nog meer saus en hup VRETUHHHHHHHquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
men neme:
shoarma
sla
knoflooksaus
patat
kaas
pleuren dit in een bakje en voila, een kapsalon
Ohh zeg dat dan! Nu klinkt het helemaal niet ranzig.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Niet helemaal. Het recept is vlees en patat in een bak, saus erdoor. dan kaas erop en ff in de oven zodat de kaas lekker smelt. Uit de oven. Sla erop nog meer saus en hup VRETUHHHHHHH
Dat heb je al iets te vaak gezegd om nog geloofwaardig te zijn Miss_Squote:Op donderdag 29 januari 2009 19:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Willen jullie het dan ook echt niet begrijpen......
Ik zou zeggen kom eens een avond met me online en dan praat je toch hopelijk wel anders.
Maar don't worry ik zal echt niet meer terug komen deze keer.
Zo bloedt het wel dood uiteindelijk...quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Kapsalon, had ik er nu maar eentje![]()
Ik eet zo een runderschnitzel en een gepofte aardappel en rabarber.
Ook lekker
Maar waar ik nog aan dacht... in die 'SHE'-topics die nu lopen wordt er nu maar geroepen dat ze te laf is om er op in te gaan en zich niet meer laat horen, maar is het dan niet fair dat die mensen weten dat ze een ban heeft? Of nog meer fair; die topics te sluiten als zij geen weerwoord kan geven nu? Dit gaat wel heel gek nuIk ga er niet in posten, maar ik zou het een beetje oneerlijk vinden als ze echt een ban heeft en dat die topics opengelaten worden.
en nu pies ik in mijn broekquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:19 schreef Muis006 het volgende:
But after all is said and done, you're gonna be the lonely one OOOHHHH
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb je al iets te vaak gezegd om nog geloofwaardig te zijn Miss_S
Je kunt OF blijven en stoppen met zeiken en gewoon aardig en geïnteresseerd doen, OF gewoon lekker wegblijven en dan niet voor de 123e keer roepen dat je nu echt echt echt echttttt weg gaat, maar dan ook gewoon gaan. Punt.
Wie maakt de poll?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:22 schreef Miss_S het volgende:
Ja maar dat vroeg ik dus of dat eerste nog zin heeft?!
Ik wil dat echt heel graag proberen maar alleen als het zin heeft als jullie zeggen nee dat heeft geen zin meer flikker op dan doe ik dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |