Of je doet de verwarming aan in dat kamertje?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:50 schreef mspoez het volgende:
Ik zit te twijfelen dames. Ik heb die thuisfietsfiets maar die staat in mijn koude kamertje voor dus het is zo niet aantrekkelijk om daar op te gaan zitten en dan kan ik er ook nog niets doen daar dan alleen fietsen. Of ik kan hem in de woonkamer zetten maar dan staat ie daar zo te staan en dat is niet mooi enzo maar dan ga ik denk ik wel elke avond fietsen. En ik heb zooooooo genoeg van die vetkwabbels! Dus de keuze is ; wel fietsen, stom ding in de kamer of weinig fietsen, kamer mooi.
Nou sorry hoor, maar Muis kan me alleen maar afzeiken en nu begon ze ook meteen (even iets erger dan alle anderen) en dan mag ik niets terug zeggen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:51 schreef Dipkip het volgende:
Je had nu een nieuwe kans, ik ben nieuw en anderen zijn nieuw. Je komt binnen met tig hatelijke posts, dus blijkbaar wil je helemaal geen nieuwe kans, je wil gewoon rellen en trollen. Dus je hebt er nu helemaal zelf voor gezorgd dat nog meer mensen je niet moeten. Ik heb van de anderen nooit iets over jou gehoord.
Door de week: wel fietsen, stom ding in de kamerquote:[b]Op donderdag 29 januari 2009 18:50 Dus de keuze is ; wel fietsen, stom ding in de kamer of weinig fietsen, kamer mooi.
Zal ik je eens iets heel tofs vertellen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Neem snel een chupachup! (of hoe die smerige lollies dan ook heten).
En maak je niet druk: Adelante is vast druk met noten nu.
Bij het opschrijven weet je het al wel he?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:50 schreef mspoez het volgende:
Ik zit te twijfelen dames. Ik heb die thuisfietsfiets maar die staat in mijn koude kamertje voor dus het is zo niet aantrekkelijk om daar op te gaan zitten en dan kan ik er ook nog niets doen daar dan alleen fietsen. Of ik kan hem in de woonkamer zetten maar dan staat ie daar zo te staan en dat is niet mooi enzo maar dan ga ik denk ik wel elke avond fietsen. En ik heb zooooooo genoeg van die vetkwabbels! Dus de keuze is ; wel fietsen, stom ding in de kamer of weinig fietsen, kamer mooi.
Dan is het goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:50 schreef ColdFeet het volgende:
Dames, laat je niet zo opnaaien! SHE komt vast vanzelf weer terug, evenals Viking. En dan is alles hier weer gewoon
En Miss_S, kom nou, het gaat hier toch echt nog steeds over afvallen. En om dat punt te bekrachtigen, ga ik nu mijn hardloopschoenen aantrekken
Goh, nou eigenlijk ben ik pas begonnen toen jij (weer) over Vik begon. Die is toevallig geopereerd vandaag. Aan haar hersenen. En dan ga jij haar weer ergens bij betrekken. Dat hoef ik toch niet te pikken?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar Muis kan me alleen maar afzeiken en nu begon ze ook meteen (even iets erger dan alle anderen) en dan mag ik niets terug zeggen?
Ik heb haar vaak genegeerd maar nu vond ik het echt weer zo typisch
Miss_S, dit is een discussie die je hoe dan ook niet gaat winnen - tig tegen een (maar er gaat nog geen lampje branden? nee?) - waarom ga je niet nu gewoon wat anders doen en probeer je het volgende week nog eens? Omwille van de lieve vrede. Het lijkt me voor jou geen pretje om zo te worden afgezeken, en de sfeer in het topic wordt er ook niet beter op.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar Muis kan me alleen maar afzeiken en nu begon ze ook meteen (even iets erger dan alle anderen) en dan mag ik niets terug zeggen?
Ik heb muis nergens buitensporig zien reageren. Ik zie alleen jou nogal typisch het topic inkomen met ophitserige kutposts en doorgaan met zieken en jennen tot iemand reageert. En die iemand is muis, en als muis het niet geweest was was het een ander. Je bent er duidelijk op uit hier een rel te ontketenen, dat heeft niks met muis te maken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:52 schreef Miss_S het volgende:
Nee dat is verdomme ook niet leuk.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Miss_S, dit is een discussie die je hoe dan ook niet gaat winnen - tig tegen een (maar er gaat nog geen lampje branden? nee?) - waarom ga je niet nu gewoon wat anders doen en probeer je het volgende week nog eens? Omwille van de lieve vrede. Het lijkt me voor jou geen pretje om zo te worden afgezeken, en de sfeer in het topic wordt er ook niet beter op.
Yeah!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:53 schreef Greys het volgende:
Zal ik je eens iets heel tofs vertellen?
Het IS dat jij nu over roken begint!Serieus! Niet aan gedacht. Goed teken he??
gezellig hier he met vrouwen onderlingquote:
Post dan ook zelf normaal, duuuh. Je gaat mij niet wijsmaken dat het allemaal zulke krengen zijn hier, ze accepteren mij ook zo ineens van de ene op de andere dag en komen zelfs met allemaal aardige opmerkingen en PMs enzo. Terwijl ik er eigenlijk helemaal niet zo tussen pas.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:57 schreef Miss_S het volgende:
Ik wil er ook gewoon bij horen en nee ik ben niet zo'n bitch als jullie allemaal denken, maar het afgelopen jaar is er ook geen een keer normaal meer op mij gereageerd.
Carnaval!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:01 schreef mspoez het volgende:
Miss_S ik wilde eigenlijk geen woorden aan je verspillen maar geloof mij nou - als jij normaal was blijven doen toen je terugkwam was de weerstand gaan liggen. Ik kan het weten.
En ja dames - ik ga zometeen de fiets verslepen. Ik zál die prinsessenjurk passen met carnaval! [ afbeelding ]
Tuurlijk was het niet iedereen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
Miss_S, kap nou. Ik heb potdomme zo vaak normaal op je gereageerd.
En zo waren er meer. Niet liegen en nu ook niet gaan janken dat niemand aardig tegen je doet. Daar heb je het echt helemaal zelf naar gemaakt.
*weer naar de keuken rent*
Eigenlijk zeg je dus dat heer G. dat ding voor jou de trap af moet zeulen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:03 schreef Greys het volgende:
Goede beslissing Poez!
Ik ga de crosstrainert ook naar beneden slepen straks als Heer G thuis is!
Zin in morgenavond?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
gezellig hier he met vrouwen onderling
En dan zij er bij wijzen waar ie moet staan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:03 schreef Adelante het volgende:
Eigenlijk zeg je dus dat heer G. dat ding voor jou de trap af moet zeulen?
Fixedquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:03 schreef Greys het volgende:
Goede beslissing Poez!
Ik ga Heer G gaat de crosstrainert ook naar beneden slepen straks als Heer G hij thuis is!
Hij moet mij daarbij helpen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je dus dat heer G. dat ding voor jou de trap af moet zeulen?
Zo helpt mijn vriend mij ook altijdquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:05 schreef Greys het volgende:
Hij moet mij daarbij helpen!
Dus de trap af slepen idd en dat ik dan onderaan sta om te kijken of het goed gaat![]()
Gewoon van 134 naar 120 gevallen.....................KANSLOOSquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:33 schreef Totziens het volgende:
Fout bij scoreberekening IQ-test
Dat verklaart jullie hoge IQ
Mannen doen dat niet, die drinken gewoon bierquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
gezellig hier he met vrouwen onderling
PAS OP DE MUUR MAN IDIOOTquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
En dan zij er bij wijzen waar ie moet staan.
"nee, toch maar weer iets naar rechts, zo stond ie beter... nee, nee dat is te ver"
Hele goeie zin!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:06 schreef Muis006 het volgende:
Ze maken mij de pis niet lauw
het heeft tieten, zit te zeiken, 3 keer raden..ja een vrouw!
Die zijn lekker!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:07 schreef Greys het volgende:
Ik neem maar een paar kaasTUCjes, want hij zit nog op zijn werk
Kommie anders Kapsalon etenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:07 schreef Greys het volgende:
Ik neem maar een paar kaasTUCjes, want hij zit nog op zijn werk
Wat, ben je zwanger?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
OMG.....
speechless.....
kan iemand me ff knijpen, is dit for real allemaal?????
jij bent altijd speechless volgens je sig?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
OMG.....
speechless.....
kan iemand me ff knijpen, is dit for real allemaal?????
Dat is een duidelijk antwoordquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:03 schreef Miss_S het volgende:
Maar ik krijg dus geen nieuwe kans meer? (Dan blijf ik gewoon echt weg voortaan)
Dat wil je niet wetenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:10 schreef Dipkip het volgende:
thnx moblo![]()
[..]
WTF zijn die kapsalons waar jullie steeds over pratenSpannend lijn-voedsel?
Wat goed!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
oh en een 7,5 voor mn "Oriëntatiecollege Toepassingsgebieden" als eindcijfer, naais
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |