En ik ben weer helemaal bij met het lezen

Mijn IQ is superlaag

, Kwak dus naar de states, Vik onder het mes en dikpik studiegedoe.

quote:
Op donderdag 29 januari 2009 16:17 schreef AKnynke het volgende:wat studeer je neen? en wat wil je gaan studeren? Lastig. Maar goed, goed op je plek zitten is ook wel heel erg fijn. Ik ben ook een keer van studie geswitched, en daar achteraf heel blij om, want zonder dat ik die 1e studie gedaan had had ik nu niet in het leven gestaan zoals ik nu in het leven sta.
Zo, ik ga richting het station om Hollandse vriendinnetjes op te halen. Tot na het weekend denk ik!
Journalistiek maar ik kan beter iets gaan doen wat meer technisch is want dat ligt mij stukken beter

maar goed ik ben de uberfaler want dit is al mijn 2e studie. Na de havo wist ik niet wat ik moest doen dus ben ik maar een brede studie begonnen (1e jaar 3 opleidingen en daarna nog een half jaartje 1 ervan gedaan) en mee gestopt.
In mijn omgeving zijn ook weinig lui waar de studie goed gaat, ik besef nu pas dat ik eigenlijk opgroei in een falersomgeving

quote:
Op donderdag 29 januari 2009 16:42 schreef motorbloempje het volgende:neen

ik ben vorig jaar ook in februari begonnen

en ja, het scheef lopen is even wennen, maar anderzijds ook wel fijn voor sommige dingen

zal straks wat meer vertellen! Nu Boksen
Ja? Ik wil wel eens zien hoe dat bij jou gaat dan

Veel plezier met boksen nu