Mo: heb je nu Snel&Slank van Ainsley Harriott al? Ik ga vanavond kookboeken bestellen bij Amazon, kan me wel voor je meebestellen? (Engels, 6,49pond)quote:
Neen!! en Ja! Dat zou super zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mo: heb je nu Snel&Slank van Ainsley Harriott al? Ik ga vanavond kookboeken bestellen bij Amazon, kan me wel voor je meebestellen? (Engels, 6,49pond)
quote:Alles is goed gegaan, maar ik ben erg misselijk dus veel overgeven.
Dank jullie allemaal voor de kaart! X
Met wat doorklikken heb ik gevonden dat het artikel gebaseerd is op een artikel uit de Nature, zo te zien een wetenschappelijk vakblad. De log is gewoon gekopieerd van Nu.nlquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik wist dat er een bron was!Tnx! En het komt vast goed met je.
Wel een hele slechte log trouwens! Er staan enorme spelfouten in die ik zelfs nog zie!
Da's wel een goed idee! Ik moet zo toch nog even naar de winkel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lastig! Ik ken het wel... Mss vanavond twee boterhammen met avocado bij je soep, ofzo?
Dat zal toch wel? Ze gaat ons heus niet dumpen omdat ze ruzie heeft met twee pubers hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Med: FOK!mededelingen
Shmoopy!
Je komt toch nog wel in Slank, SHE?
Jeej Viking is wakkerquote:
Oooh maar dat is wel gunstig voor mijquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:39 schreef Laureline het volgende:
Oja, die documentaire! Why thin people don't get fat heette het.
In het begin een shockerend fragment: gevangenen uit Amerika die strafvermindering zouden krijgen als ze 25 % van hun lichaamsgewicht zouden aankomen voor een experimen, in de jaren '60 ofzo. Daar heb je dan levenslang nog 'plezier' van! En sommigen aten meer dan 10.000 kcal per dag, en lukte het toch niet meer dan 10 % gewichtstoename te bereiken.
Je hebt toch ook 2 cruciale momenten in je leven, waarin heel veel vetcellen gemaakt kunnen worden? Ik dacht rond de 7 jaar, en dan weer in de puberteit. Als je dan dus normaal blijft eten, wordt je nooit zwaarder dan een bepaald plafondgewicht. Zo blijf ik altijd steken op 65. Maar dan ben ik wel 1 grote wandelende kont, dus liever niet.
Alleen bij de massastudies dan, bij de kleinere studies zijn dit soort dingen juist heel goed geregeld. Of nog specifieker: bij mijn studie is het allemaal prima geregeld, UvA is niet altijd slecht ofzo.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:43 schreef Ewelina het volgende:
En Dipkip, dit klinkt echt als de UvAZo kut is dat
Bij wiskunde is het ook goed geregeld hoor, bij filosofie ook... Maar de UvA is op zijn zachtst gezegd niet de meest studentvriendelijke universiteitquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Alleen bij de massastudies dan, bij de kleinere studies zijn dit soort dingen juist heel goed geregeld. Of nog specifieker: bij mijn studie is het allemaal prima geregeld, UvA is niet altijd slecht ofzo.
Maar dat kon ook weer gevolg zijn van onrust door een te snelle stofwisseling (die ervoor zorgt dat ze dun zijn) ...quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vik! Beterschap!
Dunne mensen schijnen ook meer te wiebelen op hun stoel en vaker rondlopen dan dikkere mensen (ooit gelezen, weet niet waarvandaan). Lijkt me wel logisch, je verbrandt meer, en je bent meer geneigd tot bewegen want een stoel zit sneller ongemakkelijk als je weinig vet hebt!
Klopt dacht ik, als je eenmaal overgewicht hebt gehad moet je veel meer oppassen: die vetcellen blijven zitten wachten op hun kansquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:43 schreef Chicolate het volgende:
Vertellen ze ook hoe je ervoor kan zorgen dat je zo'n hoeveelheid vetcellen hebt, dat je normaal bent/blijft?
Als dit waar is, zou dat slecht nieuws zijn voor kinderen met overgewicht enzo ... die zouden dan de rest van hun leven in de problemen blijven omdat ouders ze teveel eten geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |