quote:
Stoute fles!quote:
Ach het is in ieder geval consistentquote:Op maandag 26 januari 2009 22:54 schreef JeffreyW het volgende:
Elke 15 minuten pleurt hier het internet uit... En dan moeten we weer een uur wachten op een nieuw signaal.
Ervaringquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:15 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Yes. Maar allang opgehouden ermee.
Ik had het zo druk ermee gehad dat ik ermee gestopt ben...quote:Op maandag 26 januari 2009 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Jij doet nooit dingen die lang blijven voortbestaan he?
Mama heeft vroeger een hele map gemaakt met alle bouwtekeningen van de lego dingen die ik hadquote:
Ik ga me morgen bij Intertoys vast weer aan iets bezondigenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mama heeft vroeger een hele map gemaakt met alle bouwtekeningen van de lego dingen die ik hadHeb hele steden gebouwd met lego
Ik heb nu zó erg de neiging om al mn lego weer uit de kast te halen!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga me morgen bij Intertoys vast weer aan iets bezondigen![]()
Ik jou ook nietquote:
oud oudquote:
Hoi! Ik ben Pien85quote:
Zeker!quote:
Foto van hummer?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Er staan hier nu 6 soepborden vol met steentjes om me heen die ooit weer die hummer moeten worden
Verrassend dat had ik totaal niet verwachtquote:
quote:
Nee, dat dacht ik al... dus ik zeg t maar evenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Verrassend dat had ik totaal niet verwacht
Die laatste 2 zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
En morgen ga ik weer een vette kopen![]()
Deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Of misschien zelfs wel deze:
[ afbeelding ]We gaan het zien
Ik kan me toch niet inhouden, dus ik ga morgen zeker een doos halen. Maar ja, die hummer moet ook nog gebouwd worden natuurlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:21 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil ook foto's als t af is he!![]()
Of helpen bouwen!
Morgen middag wordt lastigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kom even het bordje Amstelveen schieten
jij zorgt voor koffie
en we gaan samen die nieuwe doos bouwen![]()
Morgenmiddag
Ik snap t nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hou dat erin. Ik heb nog steeds niks gehoord over een nieuwe klus, maar dat zou morgenochtend zomaar kunnen
Wat moet ik hier nu weer van denken??quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:43 schreef Pien85 het volgende:
Alleen is legoën hier een beetje lastig, tenzij je wil dat mn moeder komt helpen
En wat is het probleem?quote:
Dat ik niet aannam dat je in een cafeetje lego wilde gaan bouwen... ivm steentjes in je koffie enzoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nu weer van denken??
Ze heeft geen man om haar vol te gietenquote:
en de andere drank ook?quote:
Ik heb heuls geen man nodig!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze heeft geen man om haar vol te gieten
Had niks anders in huisquote:
Geen ideequote:
iddquote:
Hier wel iets meerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iddheb het eigenlijk maar hoogst zelden in huis
afgelopen 10 jaar is er geloof ik precies 1 fles door gegaan..
Naar Koffiequote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:59 schreef Pien85 het volgende:
Nou ben ik nieuwsgierig... Ik wil weten hoe dat smaakt enzo, ik wil proeven! NU!
Ik wil niet eens meer nee zeggenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus Pien
Woensdag
Kom ik naar je toe![]()
Met onder de ene arm een enorme doos technisch lego
en onder de andere arm een grote fles Sheridan's![]()
En durf nu nog maar eens nee te zeggen
Koffiequote:
Mooiquote:
Dat zal ik dan vanzelf wel horenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi
Tenzij ik voor die tijd hoor dat ik aan het werk moetmaar morgenavond weet ik daar meer over
Zullen we nu maar gaan slapen anders? Zo lekker in een warm bedje dicht tegen elkaar aan kruipen en zoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat zal ik dan vanzelf wel horenDat stationnetje is trouwens wel lief
Ik rij trouwens elk jaar als het trammetje rijdt een keer een rondje mee
Lekker warm tegen elkaar aan kruipen is altijd goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zullen we nu maar gaan slapen anders? Zo lekker in een warm bedje dicht tegen elkaar aan kruipen en zo![]()
Of hou je daar niet van?![]()
Doen we dat gewoonquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lekker warm tegen elkaar aan kruipen is altijd goed
Arme jijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:15 schreef dndiek het volgende:
Kutzooi, blijf ik wakker om tennis te kijken, beginnen de leuke wedstrijden pas over een paar uur
Ja en de wekker zettenquote:
Zet jij serieus de wekker om tennis te kijken op tv?quote:
Nee, moet morgen studeren.....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zet jij serieus de wekker om tennis te kijken op tv?
Oh ok, ik schrok alquote:
De naaktfotos van DaMart heb je gemist denk ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:18 schreef Ladylike het volgende:
Muck![]()
OA
alles goed hier?
Heb ik nog wat gemist?
quote:
Ik gelukkig ook!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
De naaktfotos van DaMart heb je gemist denk ik.
Ik ook hoor. Ik slaap 's nachts, als Damart met zijn vulpen aan het spelen is voor de webcam.quote:
Nee joh, het was lekker op de fiets...quote:
Muckquote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:53 schreef Muck het volgende:
goeiemorgen
*grom mopper dodelijke blikken*
Pinguïnquote:
GoedemOArgenquote:
Goedemorge Llquote:
Die heb ik ook gemist dan, linkje?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
De naaktfotos van DaMart heb je gemist denk ik.
Ik sta er niet inquote:
Ik sliep ook vannacht, dus je hebt de verkeerde cam gestreamd, vrees ik. Was vast de Flashcam!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik slaap 's nachts, als Damart met zijn vulpen aan het spelen is voor de webcam.
Sjorhandquote:
Jort!quote:
Mogguh Frutsquote:
Je bent mij ook vergeten toen je uit bed staptequote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:05 schreef Ladylike het volgende:
Iedereensorrie ben lui
oh shit... gsm vergeten
quote:
Je lag zo lief te slapen.. ik dacht: laat hem maar liggenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je bent mij ook vergeten toen je uit bed stapte![]()
![]()
ja, wilde ik heel graag, maar dat werkstukquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:58 schreef DaMart het volgende:
Muck![]()
.
Hoe is't nou? Wilde jij niet uitslapen vandaag?.
HIj maakte je wakker? Als in: hij ging om half acht het bed uit en daarbij werd je wakker, of als in: hij belde om half acht en toen schoot je rechtovereind in bed?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:22 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, wilde ik heel graag, maar dat werkstuk![]()
We hebben tot half 2 doorgewerkt, waarna mijn klasgenoot in slaap viel, dus toen ben ik ook maar gaan slapen, met als gevolg dat hij me om half 8 weer wakker maakte om verder te werken.
Dan maar gewoon lekker lummelen en leren de rest van de dag
dat eerste zou spannender zijn he?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
HIj maakte je wakker? Als in: hij ging om half acht het bed uit en daarbij werd je wakker, of als in: hij belde om half acht en toen schoot je rechtovereind in bed?.
Ik was ook zo moequote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je lag zo lief te slapen.. ik dacht: laat hem maar liggen![]()
lekkerding
Gelukkig maar, anders zou MPG van schrik een extra pot koffie naar binnen gieten!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:28 schreef Muck het volgende:
[..]
dat eerste zou spannender zijn he?
Maar nee, hij belde gewoon
Goedemorgen Caliquote:
Herkenbaar!quote:
Ik heb nog wel een flinke voorraad suikerklontjes voor je, nu ik thee zonder suiker drink!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:48 schreef Ladylike het volgende:
wie wil me sponsoren?
kan een baan van 20 uur accepteren maar dan verdien ik niet genoeg
Ik zoek een sugardaddy
wil je dan mn zuikerpappie zijn?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen Cali.
[..]
Herkenbaar!![]()
[..]
Ik heb nog wel een flinke voorraad suikerklontjes voor je, nu ik thee zonder zuiker drink!
Sorrie, ik bedoel zuiger euhm suikerquote:
Als het niet bevalt, kun je altijd nog achter de kassa gaan zittenquote:
Mogguh pienquote:
Oeh ik ga voor je duimenquote:
Vreemd genoeg is dat een typefout die ik vaker maak. De s en de z zitten ook zo dicht bij elkaar. Maar meestal zie ik het tijdig en kan ik nog aanpassenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sorrie, ik bedoel zuiger euhm suiker
jij begon![]()
Gaat het niet zoals je wil?quote:
Pien!quote:
Gaat helemaal goedkomen! Maar veel succes alvast!quote:
spannend!quote:
Caliquote:
DM!quote:
Dankquote:Gaat helemaal goedkomen! Maar veel succes alvast!
Ben nooit nerveus voor sollicitatiegesprekken, maar ik wil deze baan gewoon graag hebben, is zó leuk!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:16 schreef Aarti het volgende:
[..]
spannend!
Niet nerveus zijn, wees overtuigd van je eigen kwaliteiten!
om wat voor functie gaat het?
Hoeveel kosten die krengen in Nederland? Wil er ook een kopen uiteindelijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:20 schreef Pheno het volgende:
MacBook alu met korting gekocht
Wandelen
Goed bezig Ph!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:20 schreef Pheno het volgende:
MacBook alu met korting gekocht
Wandelen
Krijg je dan ook producten om te testen of je katten er blij van worden?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DM!![]()
[..]
Dank
[..]
Ben nooit nerveus voor sollicitatiegesprekken, maar ik wil deze baan gewoon graag hebben, is zó leuk!
Gaat om inkoop en verkoop in een winkel met alles om je huisdier blij te maken. Ook een stukje advies enzo, en ze bieden een opleiding aan
Jepquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:22 schreef Aarti het volgende:
Oh ja dat klinkt erg leuk! Gewoon goed laten merken hoe enthousiast je bent, en dat je van aanpakken weet. dat willen ze
Haha, geen idee, wie weetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Krijg je dan ook producten om te testen of je katten er blij van worden?
Om dat écht goed te testen zou ik t zelf moeten eten... en dat doe ik liever nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toch wel handig als je weet wat je verkoopt en wat het doet he!
Dankjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
Pien, klinkt super!!! heel veel succes vanmiddag
Een dipje dus?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:28 schreef Californium het volgende:
OA
@ DM.... nee....heb er echt even geen zin meer in en geen kracht meer voor vandaag...... bah! Ik wil naar huis! en vanavond lekker naar afscheidsfeestje van vriendin
en lekker bij mams op de bank zitten
Ik kan me er iets bij voorstellen. Al is het volgens een oom van me best smakelijk. Toen ik klein was, was ik er getuige van hoe hij een hap kattenvoer naar binnen werktequote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Om dat écht goed te testen zou ik t zelf moeten eten... en dat doe ik liever niet
een soort van vicieuze cirkel dipje....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een dipje dus?. Die dingen zijn vervelend. Loop er ook al een ruime maand mee rond weer, al is het nu niet zo erg als rond kerst en oud en nieuw. Maar over een paar weken komt er weer zo'n rotdag aan...
.
Maar sterkte vandaag.
En is je leuke collega niet aanwezig om even bij weg te dromen en een positief gevoel te kweken?.
Ik kan een paar arme Indonesiers vragen hier, die vreten uit nood toch al vanalles wat direct voor menselijke consumptie bedoeld isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Om dat écht goed te testen zou ik t zelf moeten eten... en dat doe ik liever niet
Da's niet leuk Cali..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:34 schreef Californium het volgende:
[..]
een soort van vicieuze cirkel dipje....lijk er niet uit te kunnen komen
niet alleen ik ben daar de oorzaak van
of wel
![]()
anywayz... het begon 2 weken geleden ongeveer en kom er maar niet uit
En mijn leuke collega is er op het moment niet... maar ik denk niet dat die mij kan helpen nee
mn schoonvader heeft het eens in een zatte bui opgegetenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen. Al is het volgens een oom van me best smakelijk. Toen ik klein was, was ik er getuige van hoe hij een hap kattenvoer naar binnen werkte![]()
.
is het ook niet... en ik moet die cirkel doorbreken door 1 ding in die cirkel te veranderen....quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn schoonvader heeft het eens in een zatte bui opgegeten
mn schoonma kocht wel eens blikken zonder etiket (goedkoper) en ZIJ wist dan wat erin zat...
avondje stappen, schoonpa komt zat thuis, trekt blik open en eet op...
schoonmoeder de volgende morgen: "heb jij dat opgegeten? das kattevoer!"
Hij: "Ow, vond het al raar dat er botjes in zaten"
Kom gezellig een weekeinde hier, even lekker uitgaan in een wildvreemde omgeving en daarna lekker weer terug.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:38 schreef Californium het volgende:
[..]
is het ook niet... en ik moet die cirkel doorbreken door 1 ding in die cirkel te veranderen....En dat is dus bijna onmogelijk
Ik doe t maar niet denk ik... Dat kattenvoer eten bedoel ik... die baan welquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen. Al is het volgens een oom van me best smakelijk. Toen ik klein was, was ik er getuige van hoe hij een hap kattenvoer naar binnen werkte![]()
.
Yepquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]eigen schuld, had ie maar niet zoveel moeten drinken, toch?
Je hebt goede ideeenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kom gezellig een weekeinde hier, even lekker uitgaan in een wildvreemde omgeving en daarna lekker weer terug.
* LL knuft ffquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:40 schreef Californium het volgende:
jah.....ik heb echt wel weer zin om ef naar huis te kunnen
maar waarschijnlijk pas eind maart weer
Met hier bedoelde ik Jakarta.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:40 schreef Californium het volgende:
jah.....ik heb echt wel weer zin om ef naar huis te kunnen
maar waarschijnlijk pas eind maart weer
Ook dat is herkenbaar hoor... je hebt er waarschijnlijk niets aan nu, maar iedereen heeft wel eens van die dipjes.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:34 schreef Californium het volgende:
[..]
een soort van vicieuze cirkel dipje....lijk er niet uit te kunnen komen
niet alleen ik ben daar de oorzaak van
of wel
![]()
anywayz... het begon 2 weken geleden ongeveer en kom er maar niet uit
En mijn leuke collega is er op het moment niet... maar ik denk niet dat die mij kan helpen nee
Truequote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook dat is herkenbaar hoor... je hebt er waarschijnlijk niets aan nu, maar iedereen heeft wel eens van die dipjes.
Ik heb wel gemerkt dat zolang je zelf somber blijft denken, de dip in stand blijft. En dan blijf je in die cirkel hangen. Wat dat betreft had een collega laatst nog een goede tip: gewoon een glimlach op je gezicht toveren, al is het nep en om niks. Uiteindelijk kan dat wel de negativiteit doorbreken.
klopt.... en ik doe mijn best ook... maar ik ben niet de enige die er in dit geval invloed op heeft... of misschien wel...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook dat is herkenbaar hoor... je hebt er waarschijnlijk niets aan nu, maar iedereen heeft wel eens van die dipjes.
Ik heb wel gemerkt dat zolang je zelf somber blijft denken, de dip in stand blijft. En dan blijf je in die cirkel hangen. Wat dat betreft had een collega laatst nog een goede tip: gewoon een glimlach op je gezicht toveren, al is het nep en om niks. Uiteindelijk kan dat wel de negativiteit doorbreken.
Mja, bij mij werkte het ook. Alleen zo moeilijk om een positiever gevoel vast te houden dan. Maar goed, ik heb na veel praten en nadenken wel de bron van mijn wat minder positieve gevoel gevonden, en gewoon een aantal punten opgeschreven die ik wil realiseren. En daar ben ik nu dus mee bezig, en ineens doe ik interessante constateringen over mezelf. Dat ik op bepaalde punten in positieve zin aan het veranderen ben bijvoorbeeld.quote:
eeh.. zal kijken wat ik voor je kan doen, als jij het bier hier dan betaald (5 euro per biertje in bepaalde clubsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:44 schreef Californium het volgende:
dankjullie allemaal![]()
ik ga maar weer eens aan het werk![]()
O en indahbedankt voor de uitnodiging! betaal jij mijn ticket
Tja, als er andere mensen mede de oorzaak van zijn dat jij je zo voelt, dan lijkt het mij tijd voor een goed gesprek, hoe moeilijk dat ook kan zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:45 schreef Californium het volgende:
[..]
klopt.... en ik doe mijn best ook... maar ik ben niet de enige die er in dit geval invloed op heeft... of misschien wel...
Nederlandse prijzen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eeh.. zal kijken wat ik voor je kan doen, als jij het bier hier dan betaald (5 euro per biertje in bepaalde clubs)
Werk ze
De vrouwen zijn goedkoper, ter compensatie. Maar goed, die hoef ik niet. Alleen kijken en praten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jah of nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, als er andere mensen mede de oorzaak van zijn dat jij je zo voelt, dan lijkt het mij tijd voor een goed gesprek, hoe moeilijk dat ook kan zijn.
Zie PM.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hoeveel kosten die krengen in Nederland? Wil er ook een kopen uiteindelijk.
Oh ja, werk. Al was het totaal niet druk bij de MM, ik stond inclusief parkeren in de parkeergarage 10 minuten buiten mijn autoquote:
Gisteren was het druk bij de MM.. ik kwam mn eigen straat niet inquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, werk. Al was het totaal niet druk bij de MM, ik stond inclusief parkeren in de parkeergarage 10 minuten buiten mijn autoDe kassa's waren nog dicht, ik kon betalen bij de infobalie.
Zwijgen zorgt zeker voor weinig veranderingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zwijgen zorgt zeker voor weinig verandering.
En dat zeg ik wel zo leuk, maar op dat punt zou ik ook mijn eigen advies eens wat vaker moeten opvolgen.
dit is een stuk ingewikkelder dan dat jij misschien denkt hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder ligt het niet zomaar in mijn persoonlijkheid om dan maar een gesprek aan te gaan
edit: SES SC # 790 Waar we flink aan het rennen zijnOp donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zwijgen zorgt zeker voor weinig verandering.
En dat zeg ik wel zo leuk, maar op dat punt zou ik ook mijn eigen advies eens wat vaker moeten opvolgen.
* Pien85 Het eens is met je kleine lettertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
ik ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien85 Het eens is met je kleine lettertjes
Caliquote:
Ik houd mijn mond tegenwoordig niet meer. En heb al een hoop gedaan gekregen daardoor. Dus volg je eigen raad maar opquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:12 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ook... ik had elk ander persoon hetzelfde aangeraden
![]()
Ik weet ook niet wat er speelt, en hoe ingewikkeld het is. Ik geef alleen wat algemene tips, die uiteindelijk voor mij (in mijn situatie) hielpen om wat negativiteit kwijt te rakenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:08 schreef Californium het volgende:
[..]
dit is een stuk ingewikkelder dan dat jij misschien denkt hoorverder ligt het niet zomaar in mijn persoonlijkheid om dan maar een gesprek aan te gaan
ik wil niet een hoop gedaan krijgen...ik wil gewoon weer mijn oude zelf wordenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik houd mijn mond tegenwoordig niet meer. En heb al een hoop gedaan gekregen daardoor. Dus volg je eigen raad maar op
lees de editquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat er speelt, en hoe ingewikkeld het is. Ik geef alleen wat algemene tips, die uiteindelijk voor mij (in mijn situatie) hielpen om wat negativiteit kwijt te raken.
Mja, ik heb nog eens iemand op MSN advies gegeven over hoe een meisje te versieren dat hij leuk vond. Een week later waren ze een stel... mij is dat nog niet gelukt dusquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien85 Het eens is met je kleine lettertjes
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik heb nog eens iemand op MSN advies gegeven over hoe een meisje te versieren dat hij leuk vond. Een week later waren ze een stel... mij is dat nog niet gelukt dus.
Maar als jij je mond houdt, weet niemand hoe je je voeltquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:15 schreef Californium het volgende:
[..]
ik wil niet een hoop gedaan krijgen...ik wil gewoon weer mijn oude zelf worden
Ik denk dat jij dat ook wel kan hoor... Je praat jezelf alleen een enorm minderwaardigheidscomplex aan, heb ik t idee (is overigens niet beledigend bedoeld ofzo)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik heb nog eens iemand op MSN advies gegeven over hoe een meisje te versieren dat hij leuk vond. Een week later waren ze een stel... mij is dat nog niet gelukt dus.
hoe bekend"..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:18 schreef Pien85 het volgende:
Hoi MPG!
Overigens heb ik het probleem (je mond houden) precies andersom... Ik trek eerst mn mond open, en ga dan pas nadenken of het wel zo slim is... Maar kan me voorstellen dat het lastiger is om niks te durven zeggen...
en dat doe ik dus ook... maar dat wordt dan verkeerd begrepen....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:18 schreef Pien85 het volgende:
Hoi MPG!
Overigens heb ik het probleem (je mond houden) precies andersom... Ik trek eerst mn mond open, en ga dan pas nadenken of het wel zo slim is... Maar kan me voorstellen dat het lastiger is om niks te durven zeggen...
Dat is best een hoop hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:15 schreef Californium het volgende:
[..]
ik wil niet een hoop gedaan krijgen...ik wil gewoon weer mijn oude zelf worden
klopt... maar goed... zoals ik al zei... dat ligt dus niet in mijn persoonlijkheid en ik denk niet dat ik dat aan kanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar als jij je mond houdt, weet niemand hoe je je voelt
ja, wij, maar daar heb je niets aan
Das kut..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef Californium het volgende:
[..]
en dat doe ik dus ook... maar dat wordt dan verkeerd begrepen....en dan denk ik achteraf..misschien had ik dat anders kunnen brengen.... komt er iig op neer dat mensen een mening over mij gaan vormen, wat helemaal niet zo is.... (ik wordt zenuwachtig in hun gezelschap.... ik ga weer dingen zeggen die misschien niet goed overkomen enz enz)
Hier is maar 1 woord voor: p0wned.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid... er zijn ook niet veel vrienden die weten wat er in mij speelt.... nooit niet... ik ben een heel gesloten persoon.... dat zal nooit veranderen.... Maar mijn vrienden weten dat en weten dat het goed isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is best een hoop hoor.
Zwijg en niemand zal weten wat er in je speelt.
En dan heb ik het niet over al die vulpennen op batterijen.
quote:
Dat had ik vroeger ook, gewoon bang dat andere mensen rare dingen gingen denk van me enzo, waardoor ik eigenlijk altijd maar stil in een hoekje zat...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef Californium het volgende:
[..]
en dat doe ik dus ook... maar dat wordt dan verkeerd begrepen....en dan denk ik achteraf..misschien had ik dat anders kunnen brengen.... komt er iig op neer dat mensen een mening over mij gaan vormen, wat helemaal niet zo is.... (ik wordt zenuwachtig in hun gezelschap.... ik ga weer dingen zeggen die misschien niet goed overkomen enz enz)
Waaromquote:
dat heb ik dus ook... maar dat zal er nooit uitgroeien ben ik bangquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook, gewoon bang dat andere mensen rare dingen gingen denk van me enzo, waardoor ik eigenlijk altijd maar stil in een hoekje zat...
Is er volgens mij vanzelf een beetje uitgegroeit
Dat zeg ik niet, maar je geeft aan dat je problemen hebt met nieuwe mensen, omdat je zo gesloten bent.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:22 schreef Californium het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid... er zijn ook niet veel vrienden die weten wat er in mij speelt.... nooit niet... ik ben een heel gesloten persoon.... dat zal nooit veranderen.... Maar mijn vrienden weten dat en weten dat het goed is
Geil!quote:
Als ik humeurig ben en iedereen zich afvraagt waarom Fruts zijn zaad niet wil schieten om zich voorteplantenquote:
als ik dat toch eens kon oplossenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar je geeft aan dat je problemen hebt met nieuwe mensen, omdat je zo gesloten bent.
Dat zit gedeeltelijk in je aard, gedeeltelijk zal het ook op te lossen zijn. Ik heb ook trainingen gevolgd op persoonlijke communicatie, omdat ik vroeger nog geslotener was dan een dichtgemetselde kamer.
Ah, je linkte naar een andere post dan IE me liet zienquote:
Dat merk ik dus ook!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik houd mijn mond tegenwoordig niet meer. En heb al een hoop gedaan gekregen daardoor. Dus volg je eigen raad maar op
Je vroeg er toevallig gisteren naar, maar ga het nog een keer zeggen, ik vond je zondag totaal niet verlegen oid over komen, verre van eigenlijk!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, je linkte naar een andere post dan IE me liet zien.
Mja, het is een lastige situatie, inderdaad. En ook hier ontkom ik er niet aan om het herkenbaar te vinden. Bij vreemden was ik altijd degene die ergens achteraan in een hoekje staat, veelal zwijgend uiteraard.
En jezelf ook dat veilige haventje van zwijgen trekken, is gewoon erg moeilijk. Al merk ik bij mezelf wel dat ik al een stuk makkelijker met anderen praat. Maar het is een lastig proces om jezelf te veranderen als dat niet in je aard zit.
Wacht maar, op de KSC bobotiemeet gaat hij echt los!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je vroeg er toevallig gisteren naar, maar ga het nog een keer zeggen, ik vond je zondag totaal niet verlegen oid over komen, verre van eigenlijk!Dat wilde ik je toch nog een keer zeggen
dat was ook in zijn natuurlijke habitat hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je vroeg er toevallig gisteren naar, maar ga het nog een keer zeggen, ik vond je zondag totaal niet verlegen oid over komen, verre van eigenlijk!Dat wilde ik je toch nog een keer zeggen
Op de zuidpool voel ik me ook prima. Of nieuw zeeland, als ik in mijn fotoboek kijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:32 schreef Muck het volgende:
[..]
dat was ook in zijn natuurlijke habitat he
Het NS station in Haarlem zijn natuurlijke habitat?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:32 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat ook wel kan hoor... Je praat jezelf alleen een enorm minderwaardigheidscomplex aan, heb ik t idee (is overigens niet beledigend bedoeld ofzo)
Ik wil er even een cliché bij halen:quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef Californium het volgende:
[..]
klopt... maar goed... zoals ik al zei... dat ligt dus niet in mijn persoonlijkheid en ik denk niet dat ik dat aan kan
Mja, de kennis hebben, maar er zelf niet mee om kunnen gaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier is maar 1 woord voor: p0wned.
Ik ben zelf geen versierder, en dat zal ik ook nooit kunnen worden.
Ik ben ook een gesloten persoon, en liet ook zelden iets los. Maar als ik nu zeg dat ik weinig loslaat, zullen o.a. Muck, MPG, Pien en MarcB dat wel gaan ontkennenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:22 schreef Californium het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid... er zijn ook niet veel vrienden die weten wat er in mij speelt.... nooit niet... ik ben een heel gesloten persoon.... dat zal nooit veranderen.... Maar mijn vrienden weten dat en weten dat het goed is
Leuke metafoor, heb ik jaren geleden iets over geschreven:quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar je geeft aan dat je problemen hebt met nieuwe mensen, omdat je zo gesloten bent.
Dat zit gedeeltelijk in je aard, gedeeltelijk zal het ook op te lossen zijn. Ik heb ook trainingen gevolgd op persoonlijke communicatie, omdat ik vroeger nog geslotener was dan een dichtgemetselde kamer.
Maar zo wordt het ervaren. En nog steeds weinig vrienden etc, maar hell, het kan me niet meer boeien.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:37 schreef DaMart het volgende:
Leuke metafoor, heb ik jaren geleden iets over geschreven:
http://www.verhalennet.nl/verhalen/kv0301.html
Whehe maar jij schiet toch?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als ik humeurig ben en iedereen zich afvraagt waarom Fruts zijn zaad niet wil schieten om zich voorteplanten. Latenze dan ff kijken of ik een tumor heb en het dus niet kan.
Genoeg onderzoeken, maar ze laten dat beest tientallen jaren wachten![]()
Tientalle gemiste neukjaartjes
Hoef je je niet voor te schamenquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het NS station in Haarlem zijn natuurlijke habitat?
Ik kan straks na het werk lekker maccenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Fijn ja, kan ik windows weer opnieuw gaan installeren. even een updateje teveel geïnstalleerd
een eerste keer iets prijsgeven? je bedoelt iets persoonlijks? of gevoelens? ik vind dat niemand daar iets mee te maken heeft... al helemaal niet als ik ze net ken....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben ook een gesloten persoon, en liet ook zelden iets los. Maar als ik nu zeg dat ik weinig loslaat, zullen o.a. Muck, MPG, Pien en MarcB dat wel gaan ontkennen.
Alleen het lastige is die eerste keer iets prijsgeven, dat kan zo'n hoge drempel zijn. Maar als je eenmaal ervaart dat het allemaal wel meevalt, wordt het steeds makkelijker.
Das wel een beetje jammer inderdaadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Fijn ja, kan ik windows weer opnieuw gaan installeren. even een updateje teveel geïnstalleerd
veel plezierquote:
zoals zwemmenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:47 schreef Californium het volgende:
maar misschien moeten we eens over vrolijke dingen gaan praten....
zwemmenquote:
Soms voel ik me er beter door als ik even wat gevoelens kan delen met anderen. En daar ben ik pas achter gekomen nadat ik dat een keer heb gedaan. En die eerste keer was gewoon het moeilijkst. Maar toen ontdekte ik dat men me helemaal niet raar vond, wat ik altijd wel dacht.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:43 schreef Californium het volgende:
[..]
een eerste keer iets prijsgeven? je bedoelt iets persoonlijks? of gevoelens? ik vind dat niemand daar iets mee te maken heeft... al helemaal niet als ik ze net ken....
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:32 schreef Muck het volgende:
[..]
I knowquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoef je je niet voor te schamenje bent ook absoluut niet de enige die dat doet
Hoi, daten?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
Ik vind die stille muisjes altijd lief
Omdat ik juist zo aanwezig ben, trekt me dat op de een of andere manier aan
Het maakt me rustiger en laat me juist af en toe nadeken voordat ik iets roe
De zon schijntquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:47 schreef Californium het volgende:
maar misschien moeten we eens over vrolijke dingen gaan praten....
Voor mij ook. Toch eens kijken of ik niet zo'n kortingspas voor inwoners van Zandvoort moet halen voor Cente... Sunparks.quote:
Mag k mee?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor mij ook. Toch eens kijken of ik niet zo'n kortingspas voor inwoners van Zandvoort moet halen voor Cente... Sunparks.
ja maar ik doe dat nu eenmaal niet zo graag.... leef op dat gebied graag in me eigen wereldjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Soms voel ik me er beter door als ik even wat gevoelens kan delen met anderen. En daar ben ik pas achter gekomen nadat ik dat een keer heb gedaan. En die eerste keer was gewoon het moeilijkst. Maar toen ontdekte ik dat men me helemaal niet raar vond, wat ik altijd wel dacht.
En begrijp me niet verkeerd, ik bedoel dus niet dat je alles maar hier neer moet zetten, want dat doe ik ook niet. Niemand doet dat volgens mij. En de echt persoonlijke dingen houd ik ook voor mezelf hoor.
Vind je het niet wat vroeg voor bier?quote:
Neem dat zelf meequote:
T is na 12en jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vind je het niet wat vroeg voor bier?
't Is voor mij altijd te vroeg voor bierquote:
Eigen wereldjesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:00 schreef Californium het volgende:
[..]
ja maar ik doe dat nu eenmaal niet zo graag.... leef op dat gebied graag in me eigen wereldje
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigen wereldjes![]()
.
Een laatste tip, dan houd ik er over op: schrijf je gedachten op in Word, dan ben je het kwijt uit je systeem, en het helpt om je gedachten te ordenen. Beveiligen met wachtwoord, en jij bent de enige die de inhoud kent... heb zo inmiddels al 30 pagina's volgeklad de afgelopen jaren.
Idem, bier is voor het plebs.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't Is voor mij altijd te vroeg voor bier
Das een gebrek aan fantasie van jouw kantquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't Is voor mij altijd te vroeg voor bier
Goed plan!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:07 schreef Californium het volgende:
[..]
ik schrijf het altijd met de hand
en ga het uiteindelijk verscheuren... moet ik maar weer eens mee gaan beginnen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed plan!.
Of je negatieve gevoelens opschrijven en ritueel verbranden.
Ach, zonder wachtwoord kun je het niet openen bij mijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:10 schreef Californium het volgende:
[..]
dat heb ik ook welleens gedaan.. ik ben als de dood om het te bewaren enzo.... bang dat ik het kwijt raak / dat iemand het leest.. daarom zou ik het ook nooit in word zetten
Mwoa, daar zijn tooltjes voor. Mijn hdd is volledig ge-encrypt en dan nog ben je niet 100% veilig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:12 schreef DaMart het volgende:
Ach, zonder wachtwoord kun je het niet openen bij mij.
Ik zit nu al een paar dagen met 2 Brothers on the 4th Floor in mijn hoofd.quote:
quote:I know a place where the sun's always shining,
With lovely flowers around everywhere.
Come take my hand, I'll show you, I'll guide you,
I know this place it's deep down inside you.
Maar ik vraag me af of iemand die moeite zou doen om mijn persoonlijke gedachten te lezen... lijkt me dat er interessanter leesmateriaal is!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, daar zijn tooltjes voor. Mijn hdd is volledig ge-encrypt en dan nog ben je niet 100% veilig.
quote:
Nee bier is gewoon viesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das een gebrek aan fantasie van jouw kant
Mooiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedacht me net trouwens dat ik een paar jaar geleden het woord 'kutgevoel' of iets dergelijks op het strand bij de branding heb geschreven, wachtte tot de zee eroverheen spoelde. Ik zag dat de woorden weg waren, liep weg en het was echt alsof de zee dat kutgevoel had meegenomen.
Lijkt me ook, dat interessantere staat op mijn pc, vandaar dat die ge-encrypt isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af of iemand die moeite zou doen om mijn persoonlijke gedachten te lezen... lijkt me dat er interessanter leesmateriaal is!
Tijdens een duik blaas ik mijn negatieve gedachten met de bubbels er uit. Dat wordt wat als ik aan de closed circuit rebreather ga...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedacht me net trouwens dat ik een paar jaar geleden het woord 'kutgevoel' of iets dergelijks op het strand bij de branding heb geschreven, wachtte tot de zee eroverheen spoelde. Ik zag dat de woorden weg waren, liep weg en het was echt alsof de zee dat kutgevoel had meegenomen.
maakt dat uitquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af of iemand die moeite zou doen om mijn persoonlijke gedachten te lezen... lijkt me dat er interessanter leesmateriaal is!
Nee, wat je niet wilt delen met anderen, deel je niet met anderen. Zo simpel is hetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:22 schreef Californium het volgende:
[..]
maakt dat uitik zou het gewoon niet willen
ja maar als ik het in een word file zet bestaat die kans er dus welquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, wat je niet wilt delen met anderen, deel je niet met anderen. Zo simpel is het.
ja hoor! succesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:25 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga richting mn sollicitatie!
denken jullie aan me?
Mja, maar de kans dat ze dat precies met dat document doen, lijkt me verwaarloosbaar. Zoals ik in mijn edit aangeef, heb ik er niet voor niets een wachtwoord op gezetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:25 schreef Californium het volgende:
[..]
ja maar als ik het in een word file zet bestaat die kans er dus wel
das waar...ach ik zie wel.... verder is het op dit moment toch niet aan te raden het op word te doen...wetende dat ik geen laptop heb....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, maar de kans dat ze dat precies met dat document doen, lijkt me verwaarloosbaar. Zoals ik in mijn edit aangeef, heb ik er niet voor niets een wachtwoord op gezet.
En als je iets op een blocnote schrijft en het blaadje weggooit, kun je met een potlood ook op het volgende blaadje nog zien wat er op het weggegooide blaadje stond.
...en Word op de Mac niet graag bestanden opslaatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:30 schreef Californium het volgende:
[..]
das waar...ach ik zie wel.... verder is het op dit moment toch niet aan te raden het op word te doen...wetende dat ik geen laptop heb....
Gebruik je kapotte mac, dan kan niemand het teruglezen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:30 schreef Californium het volgende:
[..]
das waar...ach ik zie wel.... verder is het op dit moment toch niet aan te raden het op word te doen...wetende dat ik geen laptop heb....
Typisch hoe afhankelijk we van de techniek worden, terwijl we bij nader inzien ook heel goed zonder lijken te kunnenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:32 schreef Californium het volgende:
neemaar ik ben echt te vermoeid om een mailtje te sturen...misschien morgen
ik mis dat ding gewoon bijna niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |