ik ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien85 Het eens is met je kleine lettertjes
Caliquote:
Ik houd mijn mond tegenwoordig niet meer. En heb al een hoop gedaan gekregen daardoor. Dus volg je eigen raad maar opquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:12 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ook... ik had elk ander persoon hetzelfde aangeraden
![]()
Ik weet ook niet wat er speelt, en hoe ingewikkeld het is. Ik geef alleen wat algemene tips, die uiteindelijk voor mij (in mijn situatie) hielpen om wat negativiteit kwijt te rakenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:08 schreef Californium het volgende:
[..]
dit is een stuk ingewikkelder dan dat jij misschien denkt hoorverder ligt het niet zomaar in mijn persoonlijkheid om dan maar een gesprek aan te gaan
ik wil niet een hoop gedaan krijgen...ik wil gewoon weer mijn oude zelf wordenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik houd mijn mond tegenwoordig niet meer. En heb al een hoop gedaan gekregen daardoor. Dus volg je eigen raad maar op
lees de editquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat er speelt, en hoe ingewikkeld het is. Ik geef alleen wat algemene tips, die uiteindelijk voor mij (in mijn situatie) hielpen om wat negativiteit kwijt te raken.
Mja, ik heb nog eens iemand op MSN advies gegeven over hoe een meisje te versieren dat hij leuk vond. Een week later waren ze een stel... mij is dat nog niet gelukt dusquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien85 Het eens is met je kleine lettertjes
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik heb nog eens iemand op MSN advies gegeven over hoe een meisje te versieren dat hij leuk vond. Een week later waren ze een stel... mij is dat nog niet gelukt dus.
Maar als jij je mond houdt, weet niemand hoe je je voeltquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:15 schreef Californium het volgende:
[..]
ik wil niet een hoop gedaan krijgen...ik wil gewoon weer mijn oude zelf worden
Ik denk dat jij dat ook wel kan hoor... Je praat jezelf alleen een enorm minderwaardigheidscomplex aan, heb ik t idee (is overigens niet beledigend bedoeld ofzo)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik heb nog eens iemand op MSN advies gegeven over hoe een meisje te versieren dat hij leuk vond. Een week later waren ze een stel... mij is dat nog niet gelukt dus.
hoe bekend"..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:18 schreef Pien85 het volgende:
Hoi MPG!
Overigens heb ik het probleem (je mond houden) precies andersom... Ik trek eerst mn mond open, en ga dan pas nadenken of het wel zo slim is... Maar kan me voorstellen dat het lastiger is om niks te durven zeggen...
en dat doe ik dus ook... maar dat wordt dan verkeerd begrepen....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:18 schreef Pien85 het volgende:
Hoi MPG!
Overigens heb ik het probleem (je mond houden) precies andersom... Ik trek eerst mn mond open, en ga dan pas nadenken of het wel zo slim is... Maar kan me voorstellen dat het lastiger is om niks te durven zeggen...
Dat is best een hoop hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:15 schreef Californium het volgende:
[..]
ik wil niet een hoop gedaan krijgen...ik wil gewoon weer mijn oude zelf worden
klopt... maar goed... zoals ik al zei... dat ligt dus niet in mijn persoonlijkheid en ik denk niet dat ik dat aan kanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar als jij je mond houdt, weet niemand hoe je je voelt
ja, wij, maar daar heb je niets aan
Das kut..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef Californium het volgende:
[..]
en dat doe ik dus ook... maar dat wordt dan verkeerd begrepen....en dan denk ik achteraf..misschien had ik dat anders kunnen brengen.... komt er iig op neer dat mensen een mening over mij gaan vormen, wat helemaal niet zo is.... (ik wordt zenuwachtig in hun gezelschap.... ik ga weer dingen zeggen die misschien niet goed overkomen enz enz)
Hier is maar 1 woord voor: p0wned.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid... er zijn ook niet veel vrienden die weten wat er in mij speelt.... nooit niet... ik ben een heel gesloten persoon.... dat zal nooit veranderen.... Maar mijn vrienden weten dat en weten dat het goed isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is best een hoop hoor.
Zwijg en niemand zal weten wat er in je speelt.
En dan heb ik het niet over al die vulpennen op batterijen.
quote:
Dat had ik vroeger ook, gewoon bang dat andere mensen rare dingen gingen denk van me enzo, waardoor ik eigenlijk altijd maar stil in een hoekje zat...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef Californium het volgende:
[..]
en dat doe ik dus ook... maar dat wordt dan verkeerd begrepen....en dan denk ik achteraf..misschien had ik dat anders kunnen brengen.... komt er iig op neer dat mensen een mening over mij gaan vormen, wat helemaal niet zo is.... (ik wordt zenuwachtig in hun gezelschap.... ik ga weer dingen zeggen die misschien niet goed overkomen enz enz)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |