ik ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien85 Het eens is met je kleine lettertjes
Caliquote:
Ik houd mijn mond tegenwoordig niet meer. En heb al een hoop gedaan gekregen daardoor. Dus volg je eigen raad maar opquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:12 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ook... ik had elk ander persoon hetzelfde aangeraden
![]()
Ik weet ook niet wat er speelt, en hoe ingewikkeld het is. Ik geef alleen wat algemene tips, die uiteindelijk voor mij (in mijn situatie) hielpen om wat negativiteit kwijt te rakenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:08 schreef Californium het volgende:
[..]
dit is een stuk ingewikkelder dan dat jij misschien denkt hoorverder ligt het niet zomaar in mijn persoonlijkheid om dan maar een gesprek aan te gaan
ik wil niet een hoop gedaan krijgen...ik wil gewoon weer mijn oude zelf wordenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik houd mijn mond tegenwoordig niet meer. En heb al een hoop gedaan gekregen daardoor. Dus volg je eigen raad maar op
lees de editquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat er speelt, en hoe ingewikkeld het is. Ik geef alleen wat algemene tips, die uiteindelijk voor mij (in mijn situatie) hielpen om wat negativiteit kwijt te raken.
Mja, ik heb nog eens iemand op MSN advies gegeven over hoe een meisje te versieren dat hij leuk vond. Een week later waren ze een stel... mij is dat nog niet gelukt dusquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien85 Het eens is met je kleine lettertjes
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik heb nog eens iemand op MSN advies gegeven over hoe een meisje te versieren dat hij leuk vond. Een week later waren ze een stel... mij is dat nog niet gelukt dus.
Maar als jij je mond houdt, weet niemand hoe je je voeltquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:15 schreef Californium het volgende:
[..]
ik wil niet een hoop gedaan krijgen...ik wil gewoon weer mijn oude zelf worden
Ik denk dat jij dat ook wel kan hoor... Je praat jezelf alleen een enorm minderwaardigheidscomplex aan, heb ik t idee (is overigens niet beledigend bedoeld ofzo)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik heb nog eens iemand op MSN advies gegeven over hoe een meisje te versieren dat hij leuk vond. Een week later waren ze een stel... mij is dat nog niet gelukt dus.
hoe bekend"..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:18 schreef Pien85 het volgende:
Hoi MPG!
Overigens heb ik het probleem (je mond houden) precies andersom... Ik trek eerst mn mond open, en ga dan pas nadenken of het wel zo slim is... Maar kan me voorstellen dat het lastiger is om niks te durven zeggen...
en dat doe ik dus ook... maar dat wordt dan verkeerd begrepen....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:18 schreef Pien85 het volgende:
Hoi MPG!
Overigens heb ik het probleem (je mond houden) precies andersom... Ik trek eerst mn mond open, en ga dan pas nadenken of het wel zo slim is... Maar kan me voorstellen dat het lastiger is om niks te durven zeggen...
Dat is best een hoop hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:15 schreef Californium het volgende:
[..]
ik wil niet een hoop gedaan krijgen...ik wil gewoon weer mijn oude zelf worden
klopt... maar goed... zoals ik al zei... dat ligt dus niet in mijn persoonlijkheid en ik denk niet dat ik dat aan kanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar als jij je mond houdt, weet niemand hoe je je voelt
ja, wij, maar daar heb je niets aan
Das kut..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef Californium het volgende:
[..]
en dat doe ik dus ook... maar dat wordt dan verkeerd begrepen....en dan denk ik achteraf..misschien had ik dat anders kunnen brengen.... komt er iig op neer dat mensen een mening over mij gaan vormen, wat helemaal niet zo is.... (ik wordt zenuwachtig in hun gezelschap.... ik ga weer dingen zeggen die misschien niet goed overkomen enz enz)
Hier is maar 1 woord voor: p0wned.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid... er zijn ook niet veel vrienden die weten wat er in mij speelt.... nooit niet... ik ben een heel gesloten persoon.... dat zal nooit veranderen.... Maar mijn vrienden weten dat en weten dat het goed isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is best een hoop hoor.
Zwijg en niemand zal weten wat er in je speelt.
En dan heb ik het niet over al die vulpennen op batterijen.
quote:
Dat had ik vroeger ook, gewoon bang dat andere mensen rare dingen gingen denk van me enzo, waardoor ik eigenlijk altijd maar stil in een hoekje zat...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef Californium het volgende:
[..]
en dat doe ik dus ook... maar dat wordt dan verkeerd begrepen....en dan denk ik achteraf..misschien had ik dat anders kunnen brengen.... komt er iig op neer dat mensen een mening over mij gaan vormen, wat helemaal niet zo is.... (ik wordt zenuwachtig in hun gezelschap.... ik ga weer dingen zeggen die misschien niet goed overkomen enz enz)
Waaromquote:
dat heb ik dus ook... maar dat zal er nooit uitgroeien ben ik bangquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook, gewoon bang dat andere mensen rare dingen gingen denk van me enzo, waardoor ik eigenlijk altijd maar stil in een hoekje zat...
Is er volgens mij vanzelf een beetje uitgegroeit
Dat zeg ik niet, maar je geeft aan dat je problemen hebt met nieuwe mensen, omdat je zo gesloten bent.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:22 schreef Californium het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid... er zijn ook niet veel vrienden die weten wat er in mij speelt.... nooit niet... ik ben een heel gesloten persoon.... dat zal nooit veranderen.... Maar mijn vrienden weten dat en weten dat het goed is
Geil!quote:
Als ik humeurig ben en iedereen zich afvraagt waarom Fruts zijn zaad niet wil schieten om zich voorteplantenquote:
als ik dat toch eens kon oplossenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar je geeft aan dat je problemen hebt met nieuwe mensen, omdat je zo gesloten bent.
Dat zit gedeeltelijk in je aard, gedeeltelijk zal het ook op te lossen zijn. Ik heb ook trainingen gevolgd op persoonlijke communicatie, omdat ik vroeger nog geslotener was dan een dichtgemetselde kamer.
Ah, je linkte naar een andere post dan IE me liet zienquote:
Dat merk ik dus ook!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik houd mijn mond tegenwoordig niet meer. En heb al een hoop gedaan gekregen daardoor. Dus volg je eigen raad maar op
Je vroeg er toevallig gisteren naar, maar ga het nog een keer zeggen, ik vond je zondag totaal niet verlegen oid over komen, verre van eigenlijk!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, je linkte naar een andere post dan IE me liet zien.
Mja, het is een lastige situatie, inderdaad. En ook hier ontkom ik er niet aan om het herkenbaar te vinden. Bij vreemden was ik altijd degene die ergens achteraan in een hoekje staat, veelal zwijgend uiteraard.
En jezelf ook dat veilige haventje van zwijgen trekken, is gewoon erg moeilijk. Al merk ik bij mezelf wel dat ik al een stuk makkelijker met anderen praat. Maar het is een lastig proces om jezelf te veranderen als dat niet in je aard zit.
Wacht maar, op de KSC bobotiemeet gaat hij echt los!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je vroeg er toevallig gisteren naar, maar ga het nog een keer zeggen, ik vond je zondag totaal niet verlegen oid over komen, verre van eigenlijk!Dat wilde ik je toch nog een keer zeggen
dat was ook in zijn natuurlijke habitat hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je vroeg er toevallig gisteren naar, maar ga het nog een keer zeggen, ik vond je zondag totaal niet verlegen oid over komen, verre van eigenlijk!Dat wilde ik je toch nog een keer zeggen
Op de zuidpool voel ik me ook prima. Of nieuw zeeland, als ik in mijn fotoboek kijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:32 schreef Muck het volgende:
[..]
dat was ook in zijn natuurlijke habitat he
Het NS station in Haarlem zijn natuurlijke habitat?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:32 schreef Muck het volgende:
[..]
dat was ook in zijn natuurlijke habitat he
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat ook wel kan hoor... Je praat jezelf alleen een enorm minderwaardigheidscomplex aan, heb ik t idee (is overigens niet beledigend bedoeld ofzo)
Ik wil er even een cliché bij halen:quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef Californium het volgende:
[..]
klopt... maar goed... zoals ik al zei... dat ligt dus niet in mijn persoonlijkheid en ik denk niet dat ik dat aan kan
Mja, de kennis hebben, maar er zelf niet mee om kunnen gaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier is maar 1 woord voor: p0wned.
Ik ben zelf geen versierder, en dat zal ik ook nooit kunnen worden.
Ik ben ook een gesloten persoon, en liet ook zelden iets los. Maar als ik nu zeg dat ik weinig loslaat, zullen o.a. Muck, MPG, Pien en MarcB dat wel gaan ontkennenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:22 schreef Californium het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid... er zijn ook niet veel vrienden die weten wat er in mij speelt.... nooit niet... ik ben een heel gesloten persoon.... dat zal nooit veranderen.... Maar mijn vrienden weten dat en weten dat het goed is
Leuke metafoor, heb ik jaren geleden iets over geschreven:quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar je geeft aan dat je problemen hebt met nieuwe mensen, omdat je zo gesloten bent.
Dat zit gedeeltelijk in je aard, gedeeltelijk zal het ook op te lossen zijn. Ik heb ook trainingen gevolgd op persoonlijke communicatie, omdat ik vroeger nog geslotener was dan een dichtgemetselde kamer.
Maar zo wordt het ervaren. En nog steeds weinig vrienden etc, maar hell, het kan me niet meer boeien.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:37 schreef DaMart het volgende:
Leuke metafoor, heb ik jaren geleden iets over geschreven:
http://www.verhalennet.nl/verhalen/kv0301.html
Whehe maar jij schiet toch?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als ik humeurig ben en iedereen zich afvraagt waarom Fruts zijn zaad niet wil schieten om zich voorteplanten. Latenze dan ff kijken of ik een tumor heb en het dus niet kan.
Genoeg onderzoeken, maar ze laten dat beest tientallen jaren wachten![]()
Tientalle gemiste neukjaartjes
Hoef je je niet voor te schamenquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het NS station in Haarlem zijn natuurlijke habitat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |