quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed plan!.
Of je negatieve gevoelens opschrijven en ritueel verbranden.
Ach, zonder wachtwoord kun je het niet openen bij mijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:10 schreef Californium het volgende:
[..]
dat heb ik ook welleens gedaan.. ik ben als de dood om het te bewaren enzo.... bang dat ik het kwijt raak / dat iemand het leest.. daarom zou ik het ook nooit in word zetten
Mwoa, daar zijn tooltjes voor. Mijn hdd is volledig ge-encrypt en dan nog ben je niet 100% veilig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:12 schreef DaMart het volgende:
Ach, zonder wachtwoord kun je het niet openen bij mij.
Ik zit nu al een paar dagen met 2 Brothers on the 4th Floor in mijn hoofd.quote:
quote:I know a place where the sun's always shining,
With lovely flowers around everywhere.
Come take my hand, I'll show you, I'll guide you,
I know this place it's deep down inside you.
Maar ik vraag me af of iemand die moeite zou doen om mijn persoonlijke gedachten te lezen... lijkt me dat er interessanter leesmateriaal is!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, daar zijn tooltjes voor. Mijn hdd is volledig ge-encrypt en dan nog ben je niet 100% veilig.
quote:
Nee bier is gewoon viesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das een gebrek aan fantasie van jouw kant
Mooiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedacht me net trouwens dat ik een paar jaar geleden het woord 'kutgevoel' of iets dergelijks op het strand bij de branding heb geschreven, wachtte tot de zee eroverheen spoelde. Ik zag dat de woorden weg waren, liep weg en het was echt alsof de zee dat kutgevoel had meegenomen.
Lijkt me ook, dat interessantere staat op mijn pc, vandaar dat die ge-encrypt isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af of iemand die moeite zou doen om mijn persoonlijke gedachten te lezen... lijkt me dat er interessanter leesmateriaal is!
Tijdens een duik blaas ik mijn negatieve gedachten met de bubbels er uit. Dat wordt wat als ik aan de closed circuit rebreather ga...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedacht me net trouwens dat ik een paar jaar geleden het woord 'kutgevoel' of iets dergelijks op het strand bij de branding heb geschreven, wachtte tot de zee eroverheen spoelde. Ik zag dat de woorden weg waren, liep weg en het was echt alsof de zee dat kutgevoel had meegenomen.
maakt dat uitquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af of iemand die moeite zou doen om mijn persoonlijke gedachten te lezen... lijkt me dat er interessanter leesmateriaal is!
Nee, wat je niet wilt delen met anderen, deel je niet met anderen. Zo simpel is hetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:22 schreef Californium het volgende:
[..]
maakt dat uitik zou het gewoon niet willen
ja maar als ik het in een word file zet bestaat die kans er dus welquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, wat je niet wilt delen met anderen, deel je niet met anderen. Zo simpel is het.
ja hoor! succesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:25 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga richting mn sollicitatie!
denken jullie aan me?
Mja, maar de kans dat ze dat precies met dat document doen, lijkt me verwaarloosbaar. Zoals ik in mijn edit aangeef, heb ik er niet voor niets een wachtwoord op gezetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:25 schreef Californium het volgende:
[..]
ja maar als ik het in een word file zet bestaat die kans er dus wel
das waar...ach ik zie wel.... verder is het op dit moment toch niet aan te raden het op word te doen...wetende dat ik geen laptop heb....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, maar de kans dat ze dat precies met dat document doen, lijkt me verwaarloosbaar. Zoals ik in mijn edit aangeef, heb ik er niet voor niets een wachtwoord op gezet.
En als je iets op een blocnote schrijft en het blaadje weggooit, kun je met een potlood ook op het volgende blaadje nog zien wat er op het weggegooide blaadje stond.
...en Word op de Mac niet graag bestanden opslaatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:30 schreef Californium het volgende:
[..]
das waar...ach ik zie wel.... verder is het op dit moment toch niet aan te raden het op word te doen...wetende dat ik geen laptop heb....
Gebruik je kapotte mac, dan kan niemand het teruglezen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:30 schreef Californium het volgende:
[..]
das waar...ach ik zie wel.... verder is het op dit moment toch niet aan te raden het op word te doen...wetende dat ik geen laptop heb....
Typisch hoe afhankelijk we van de techniek worden, terwijl we bij nader inzien ook heel goed zonder lijken te kunnenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:32 schreef Californium het volgende:
neemaar ik ben echt te vermoeid om een mailtje te sturen...misschien morgen
ik mis dat ding gewoon bijna niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |