DM!quote:
Dankquote:Gaat helemaal goedkomen! Maar veel succes alvast!
Ben nooit nerveus voor sollicitatiegesprekken, maar ik wil deze baan gewoon graag hebben, is zó leuk!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:16 schreef Aarti het volgende:
[..]
spannend!
Niet nerveus zijn, wees overtuigd van je eigen kwaliteiten!
om wat voor functie gaat het?
Hoeveel kosten die krengen in Nederland? Wil er ook een kopen uiteindelijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:20 schreef Pheno het volgende:
MacBook alu met korting gekocht
Wandelen
Goed bezig Ph!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:20 schreef Pheno het volgende:
MacBook alu met korting gekocht
Wandelen
Krijg je dan ook producten om te testen of je katten er blij van worden?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DM!![]()
[..]
Dank
[..]
Ben nooit nerveus voor sollicitatiegesprekken, maar ik wil deze baan gewoon graag hebben, is zó leuk!
Gaat om inkoop en verkoop in een winkel met alles om je huisdier blij te maken. Ook een stukje advies enzo, en ze bieden een opleiding aan
Jepquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:22 schreef Aarti het volgende:
Oh ja dat klinkt erg leuk! Gewoon goed laten merken hoe enthousiast je bent, en dat je van aanpakken weet. dat willen ze
Haha, geen idee, wie weetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Krijg je dan ook producten om te testen of je katten er blij van worden?
Om dat écht goed te testen zou ik t zelf moeten eten... en dat doe ik liever nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toch wel handig als je weet wat je verkoopt en wat het doet he!
Dankjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
Pien, klinkt super!!! heel veel succes vanmiddag
Een dipje dus?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:28 schreef Californium het volgende:
OA
@ DM.... nee....heb er echt even geen zin meer in en geen kracht meer voor vandaag...... bah! Ik wil naar huis! en vanavond lekker naar afscheidsfeestje van vriendin
en lekker bij mams op de bank zitten
Ik kan me er iets bij voorstellen. Al is het volgens een oom van me best smakelijk. Toen ik klein was, was ik er getuige van hoe hij een hap kattenvoer naar binnen werktequote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Om dat écht goed te testen zou ik t zelf moeten eten... en dat doe ik liever niet
een soort van vicieuze cirkel dipje....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een dipje dus?. Die dingen zijn vervelend. Loop er ook al een ruime maand mee rond weer, al is het nu niet zo erg als rond kerst en oud en nieuw. Maar over een paar weken komt er weer zo'n rotdag aan...
.
Maar sterkte vandaag.
En is je leuke collega niet aanwezig om even bij weg te dromen en een positief gevoel te kweken?.
Ik kan een paar arme Indonesiers vragen hier, die vreten uit nood toch al vanalles wat direct voor menselijke consumptie bedoeld isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Om dat écht goed te testen zou ik t zelf moeten eten... en dat doe ik liever niet
Da's niet leuk Cali..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:34 schreef Californium het volgende:
[..]
een soort van vicieuze cirkel dipje....lijk er niet uit te kunnen komen
niet alleen ik ben daar de oorzaak van
of wel
![]()
anywayz... het begon 2 weken geleden ongeveer en kom er maar niet uit
En mijn leuke collega is er op het moment niet... maar ik denk niet dat die mij kan helpen nee
mn schoonvader heeft het eens in een zatte bui opgegetenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen. Al is het volgens een oom van me best smakelijk. Toen ik klein was, was ik er getuige van hoe hij een hap kattenvoer naar binnen werkte![]()
.
is het ook niet... en ik moet die cirkel doorbreken door 1 ding in die cirkel te veranderen....quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn schoonvader heeft het eens in een zatte bui opgegeten
mn schoonma kocht wel eens blikken zonder etiket (goedkoper) en ZIJ wist dan wat erin zat...
avondje stappen, schoonpa komt zat thuis, trekt blik open en eet op...
schoonmoeder de volgende morgen: "heb jij dat opgegeten? das kattevoer!"
Hij: "Ow, vond het al raar dat er botjes in zaten"
Kom gezellig een weekeinde hier, even lekker uitgaan in een wildvreemde omgeving en daarna lekker weer terug.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:38 schreef Californium het volgende:
[..]
is het ook niet... en ik moet die cirkel doorbreken door 1 ding in die cirkel te veranderen....En dat is dus bijna onmogelijk
Ik doe t maar niet denk ik... Dat kattenvoer eten bedoel ik... die baan welquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen. Al is het volgens een oom van me best smakelijk. Toen ik klein was, was ik er getuige van hoe hij een hap kattenvoer naar binnen werkte![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |