Moet ik even afwegen of ik daarvoor zo'n eind ga fietsen.. Ik had liever Hazelnoot schuim taart gezien of kwark ofzoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Donderdag heTrouwens, wel slagroomtaart
ik doe mijn best... maar ik blijf maar down en ik ben veuls te achterdochtig enzo en ik kan er gewoon niet uitkomenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:31 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm klote.. Nooit fijnSnel eruit komen
![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:34 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ga niet helemaal lezen wie er allemaal al is hoor
![]()
zag toevallig frits en milou
Pff vervelend joh! Ik zou ook niet weten wat je er tegen moet doen.. Hopen dat 't snel overgaat??quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:35 schreef Californium het volgende:
[..]
ik doe mijn best... maar ik blijf maar down en ik ben veuls te achterdochtig enzo en ik kan er gewoon niet uitkomen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:34 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ga niet helemaal lezen wie er allemaal al is hoor
![]()
zag toevallig frits en milou
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:35 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Moet ik even afwegen of ik daarvoor zo'n eind ga fietsen.. Ik had liever Hazelnoot schuim taart gezien of kwark ofzo![]()
ik hoop het ook.... verder helpt het ook niet mee dat mijn project niet opschiet....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:37 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Pff vervelend joh! Ik zou ook niet weten wat je er tegen moet doen.. Hopen dat 't snel overgaat??
quote:
kijk... het is een soort van cirkel...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
Achterdochtig?
En ik dacht dat je het juist nu zo naar je zin begon te krijgenSterkte
komt goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:46 schreef Reflectionne het volgende:
Nog 3 uur en 3 kwartier en dan ga ik eraanMoeilijk tentamen
Ja, na een aantal keer herkansen vast wel..quote:
Succesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:46 schreef Reflectionne het volgende:
Nog 3 uur en 3 kwartier en dan ga ik eraanMoeilijk tentamen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:52 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Danku! He trouwens nog bij je vriendje??
Ja, ben er wel blij om eigenlijk. Gewoon goed gepraat en iets opgebiecht. Zorgde wel voor spanning, maar dat hoorde er wel bij.quote:
Oh oke.. ik wist niet dat er iets 'mis' was ofzo.. Was gewoon een algemene vraag! Maar mooi zo!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, ben er wel blij om eigenlijk. Gewoon goed gepraat en iets opgebiecht. Zorgde wel voor spanning, maar dat hoorde er wel bij.
koppijn, misselijk, koorts..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:57 schreef Puala het volgende:
[..]
kan gebeuren. Waar heb je last van?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:58 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Oh oke.. ik wist niet dat er iets 'mis' was ofzo.. Was gewoon een algemene vraag! Maar mooi zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |