Haha oke, maar die 20 weken waren dus wel vol te houden en je hebt 't overleefd! (Nog wel dan..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, verschillen wat meningen over geloof ik. Tentamenweek lijkt me niets, blij dat ik dat niet heb. Heb je er wel een beetje een goed gevoel bij?
Nee stage wordt vrijdag officieel afgerond. Nu bezig met het einde van het project en alles. Het was wel gezellig, maar als ze nu zouden vragen of ik nog terug wil komen zou ik weigeren. De periode van 20 weken was genoeg.
Jup, nog wel. Donderdag taartquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:21 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha oke, maar die 20 weken waren dus wel vol te houden en je hebt 't overleefd! (Nog wel dan..) Mooi toch!
Tentamenweek, ach hoort er bij.. Was alleen minder dat ze in m'n flat alle stopcontacten gaan veranderen enzo en dus vandaag en morgen op mijn kamer moeten (en alles moet een meter rondom de stopcontacten vrij zijn..) Veel lawaai (geboor) en vandaag en morgen geen stroom + bouwvakkers rondlopen.. Gelukkig kan ik vandaag en morgen bij m'n vriendje leren.. Hij heeft toch de hele dag college, zit ik mooi op zijn kamer!Verder betwijfel ik of ik de tentamens ga halen.. 't is te veel enzo..
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:47 schreef Puala het volgende:
Hier ook goed. Rustig in afwachting van mijn stagebeoordeling (en ontzettend zenuwachtig)
Lekker lekker! Kom je mij ook een stukje brengen? Je zat toch aardig dichtbij??quote:
Nope.. nja bedankt in ieder geval!quote:Hmm, dat is niet echt heel erg goed getimede dan eigenlijk. Vervelend zeg. En succes in elk geval, meer als je best kun je echt niet doen
He Cali! Nog steeds in 't buitenland??!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:24 schreef Californium het volgende:
een goedemorgen
* hoopt dat PCR goed resultaat geeft
werken
Werkelijk geen idee eigenlijk. Ik hoop op een voldoende, maar gok niet dat ik hem cadeau ga krijgenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:24 schreef Milou__ het volgende:
Oh spannend puala!
Zal vast wel goed zijn toch?
refquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:26 schreef Reflectionne het volgende:
He Cali! Nog steeds in 't buitenland??!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:26 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Lekker lekker! Kom je mij ook een stukje brengen? Je zat toch aardig dichtbij??![]()
Hmm, Laat het maar ff weten héquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee eigenlijk. Ik hoop op een voldoende, maar gok niet dat ik hem cadeau ga krijgen
Hmm klote.. Nooit fijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:29 schreef Californium het volgende:
[..]
ref![]()
ja hoor.... heb ef een dipje.... 2 weken geleden was het heul erg en bliujf eigenlijk een beetje hangen daarin
Zit al bijna op m'n fietsquote:
ik ga niet helemaal lezen wie er allemaal al is hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |