Haha oke, maar die 20 weken waren dus wel vol te houden en je hebt 't overleefd! (Nog wel dan..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, verschillen wat meningen over geloof ik. Tentamenweek lijkt me niets, blij dat ik dat niet heb. Heb je er wel een beetje een goed gevoel bij?
Nee stage wordt vrijdag officieel afgerond. Nu bezig met het einde van het project en alles. Het was wel gezellig, maar als ze nu zouden vragen of ik nog terug wil komen zou ik weigeren. De periode van 20 weken was genoeg.
Jup, nog wel. Donderdag taartquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:21 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha oke, maar die 20 weken waren dus wel vol te houden en je hebt 't overleefd! (Nog wel dan..) Mooi toch!
Tentamenweek, ach hoort er bij.. Was alleen minder dat ze in m'n flat alle stopcontacten gaan veranderen enzo en dus vandaag en morgen op mijn kamer moeten (en alles moet een meter rondom de stopcontacten vrij zijn..) Veel lawaai (geboor) en vandaag en morgen geen stroom + bouwvakkers rondlopen.. Gelukkig kan ik vandaag en morgen bij m'n vriendje leren.. Hij heeft toch de hele dag college, zit ik mooi op zijn kamer!Verder betwijfel ik of ik de tentamens ga halen.. 't is te veel enzo..
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:47 schreef Puala het volgende:
Hier ook goed. Rustig in afwachting van mijn stagebeoordeling (en ontzettend zenuwachtig)
Lekker lekker! Kom je mij ook een stukje brengen? Je zat toch aardig dichtbij??quote:
Nope.. nja bedankt in ieder geval!quote:Hmm, dat is niet echt heel erg goed getimede dan eigenlijk. Vervelend zeg. En succes in elk geval, meer als je best kun je echt niet doen
He Cali! Nog steeds in 't buitenland??!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:24 schreef Californium het volgende:
een goedemorgen
* hoopt dat PCR goed resultaat geeft
werken
Werkelijk geen idee eigenlijk. Ik hoop op een voldoende, maar gok niet dat ik hem cadeau ga krijgenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:24 schreef Milou__ het volgende:
Oh spannend puala!
Zal vast wel goed zijn toch?
refquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:26 schreef Reflectionne het volgende:
He Cali! Nog steeds in 't buitenland??!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:26 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Lekker lekker! Kom je mij ook een stukje brengen? Je zat toch aardig dichtbij??![]()
Hmm, Laat het maar ff weten héquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee eigenlijk. Ik hoop op een voldoende, maar gok niet dat ik hem cadeau ga krijgen
Hmm klote.. Nooit fijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:29 schreef Californium het volgende:
[..]
ref![]()
ja hoor.... heb ef een dipje.... 2 weken geleden was het heul erg en bliujf eigenlijk een beetje hangen daarin
Zit al bijna op m'n fietsquote:
ik ga niet helemaal lezen wie er allemaal al is hoorquote:
Moet ik even afwegen of ik daarvoor zo'n eind ga fietsen.. Ik had liever Hazelnoot schuim taart gezien of kwark ofzoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Donderdag heTrouwens, wel slagroomtaart
ik doe mijn best... maar ik blijf maar down en ik ben veuls te achterdochtig enzo en ik kan er gewoon niet uitkomenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:31 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm klote.. Nooit fijnSnel eruit komen
![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:34 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ga niet helemaal lezen wie er allemaal al is hoor
![]()
zag toevallig frits en milou
Pff vervelend joh! Ik zou ook niet weten wat je er tegen moet doen.. Hopen dat 't snel overgaat??quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:35 schreef Californium het volgende:
[..]
ik doe mijn best... maar ik blijf maar down en ik ben veuls te achterdochtig enzo en ik kan er gewoon niet uitkomen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:34 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ga niet helemaal lezen wie er allemaal al is hoor
![]()
zag toevallig frits en milou
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:35 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Moet ik even afwegen of ik daarvoor zo'n eind ga fietsen.. Ik had liever Hazelnoot schuim taart gezien of kwark ofzo![]()
ik hoop het ook.... verder helpt het ook niet mee dat mijn project niet opschiet....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:37 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Pff vervelend joh! Ik zou ook niet weten wat je er tegen moet doen.. Hopen dat 't snel overgaat??
quote:
kijk... het is een soort van cirkel...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
Achterdochtig?
En ik dacht dat je het juist nu zo naar je zin begon te krijgenSterkte
komt goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:46 schreef Reflectionne het volgende:
Nog 3 uur en 3 kwartier en dan ga ik eraanMoeilijk tentamen
Ja, na een aantal keer herkansen vast wel..quote:
Succesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:46 schreef Reflectionne het volgende:
Nog 3 uur en 3 kwartier en dan ga ik eraanMoeilijk tentamen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:52 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Danku! He trouwens nog bij je vriendje??
Ja, ben er wel blij om eigenlijk. Gewoon goed gepraat en iets opgebiecht. Zorgde wel voor spanning, maar dat hoorde er wel bij.quote:
Oh oke.. ik wist niet dat er iets 'mis' was ofzo.. Was gewoon een algemene vraag! Maar mooi zo!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, ben er wel blij om eigenlijk. Gewoon goed gepraat en iets opgebiecht. Zorgde wel voor spanning, maar dat hoorde er wel bij.
koppijn, misselijk, koorts..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:57 schreef Puala het volgende:
[..]
kan gebeuren. Waar heb je last van?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:58 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Oh oke.. ik wist niet dat er iets 'mis' was ofzo.. Was gewoon een algemene vraag! Maar mooi zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |