quote:
Stoute fles!quote:
Ach het is in ieder geval consistentquote:Op maandag 26 januari 2009 22:54 schreef JeffreyW het volgende:
Elke 15 minuten pleurt hier het internet uit... En dan moeten we weer een uur wachten op een nieuw signaal.
Ervaringquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:15 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Yes. Maar allang opgehouden ermee.
Ik had het zo druk ermee gehad dat ik ermee gestopt ben...quote:Op maandag 26 januari 2009 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Jij doet nooit dingen die lang blijven voortbestaan he?
Mama heeft vroeger een hele map gemaakt met alle bouwtekeningen van de lego dingen die ik hadquote:
Ik ga me morgen bij Intertoys vast weer aan iets bezondigenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mama heeft vroeger een hele map gemaakt met alle bouwtekeningen van de lego dingen die ik hadHeb hele steden gebouwd met lego
Ik heb nu zó erg de neiging om al mn lego weer uit de kast te halen!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga me morgen bij Intertoys vast weer aan iets bezondigen![]()
Ik jou ook nietquote:
oud oudquote:
Hoi! Ik ben Pien85quote:
Zeker!quote:
Foto van hummer?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Er staan hier nu 6 soepborden vol met steentjes om me heen die ooit weer die hummer moeten worden
Verrassend dat had ik totaal niet verwachtquote:
quote:
Nee, dat dacht ik al... dus ik zeg t maar evenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Verrassend dat had ik totaal niet verwacht
Die laatste 2 zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
En morgen ga ik weer een vette kopen![]()
Deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Of misschien zelfs wel deze:
[ afbeelding ]We gaan het zien
Ik kan me toch niet inhouden, dus ik ga morgen zeker een doos halen. Maar ja, die hummer moet ook nog gebouwd worden natuurlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:21 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil ook foto's als t af is he!![]()
Of helpen bouwen!
Morgen middag wordt lastigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kom even het bordje Amstelveen schieten
jij zorgt voor koffie
en we gaan samen die nieuwe doos bouwen![]()
Morgenmiddag
Ik snap t nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hou dat erin. Ik heb nog steeds niks gehoord over een nieuwe klus, maar dat zou morgenochtend zomaar kunnen
Wat moet ik hier nu weer van denken??quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:43 schreef Pien85 het volgende:
Alleen is legoën hier een beetje lastig, tenzij je wil dat mn moeder komt helpen
En wat is het probleem?quote:
Dat ik niet aannam dat je in een cafeetje lego wilde gaan bouwen... ivm steentjes in je koffie enzoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nu weer van denken??
Ze heeft geen man om haar vol te gietenquote:
en de andere drank ook?quote:
Ik heb heuls geen man nodig!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze heeft geen man om haar vol te gieten
Had niks anders in huisquote:
Geen ideequote:
iddquote:
Hier wel iets meerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iddheb het eigenlijk maar hoogst zelden in huis
afgelopen 10 jaar is er geloof ik precies 1 fles door gegaan..
Naar Koffiequote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:59 schreef Pien85 het volgende:
Nou ben ik nieuwsgierig... Ik wil weten hoe dat smaakt enzo, ik wil proeven! NU!
Ik wil niet eens meer nee zeggenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus Pien
Woensdag
Kom ik naar je toe![]()
Met onder de ene arm een enorme doos technisch lego
en onder de andere arm een grote fles Sheridan's![]()
En durf nu nog maar eens nee te zeggen
Koffiequote:
Mooiquote:
Dat zal ik dan vanzelf wel horenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi
Tenzij ik voor die tijd hoor dat ik aan het werk moetmaar morgenavond weet ik daar meer over
Zullen we nu maar gaan slapen anders? Zo lekker in een warm bedje dicht tegen elkaar aan kruipen en zoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat zal ik dan vanzelf wel horenDat stationnetje is trouwens wel lief
Ik rij trouwens elk jaar als het trammetje rijdt een keer een rondje mee
Lekker warm tegen elkaar aan kruipen is altijd goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zullen we nu maar gaan slapen anders? Zo lekker in een warm bedje dicht tegen elkaar aan kruipen en zo![]()
Of hou je daar niet van?![]()
Doen we dat gewoonquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lekker warm tegen elkaar aan kruipen is altijd goed
Arme jijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:15 schreef dndiek het volgende:
Kutzooi, blijf ik wakker om tennis te kijken, beginnen de leuke wedstrijden pas over een paar uur
Ja en de wekker zettenquote:
Zet jij serieus de wekker om tennis te kijken op tv?quote:
Nee, moet morgen studeren.....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zet jij serieus de wekker om tennis te kijken op tv?
Oh ok, ik schrok alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |