quote:Op maandag 26 januari 2009 23:15 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Yes. Maar allang opgehouden ermee.
Ik had het zo druk ermee gehad dat ik ermee gestopt ben...quote:Op maandag 26 januari 2009 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Jij doet nooit dingen die lang blijven voortbestaan he?
Mama heeft vroeger een hele map gemaakt met alle bouwtekeningen van de lego dingen die ik hadquote:
Ik ga me morgen bij Intertoys vast weer aan iets bezondigenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mama heeft vroeger een hele map gemaakt met alle bouwtekeningen van de lego dingen die ik hadHeb hele steden gebouwd met lego
Ik heb nu zķ erg de neiging om al mn lego weer uit de kast te halen!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga me morgen bij Intertoys vast weer aan iets bezondigen![]()
Ik jou ook nietquote:
oud oudquote:
Hoi! Ik ben Pien85quote:
Zeker!quote:
Foto van hummer?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Er staan hier nu 6 soepborden vol met steentjes om me heen die ooit weer die hummer moeten worden
Verrassend dat had ik totaal niet verwachtquote:
quote:
Nee, dat dacht ik al... dus ik zeg t maar evenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Verrassend dat had ik totaal niet verwacht
Die laatste 2 zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
En morgen ga ik weer een vette kopen![]()
Deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Of misschien zelfs wel deze:
[ afbeelding ]We gaan het zien
Ik kan me toch niet inhouden, dus ik ga morgen zeker een doos halen. Maar ja, die hummer moet ook nog gebouwd worden natuurlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:21 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil ook foto's als t af is he!![]()
Of helpen bouwen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |