De naaktfotos van DaMart heb je gemist denk ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:18 schreef Ladylike het volgende:
Muck![]()
OA
alles goed hier?
Heb ik nog wat gemist?
quote:
Ik gelukkig ook!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
De naaktfotos van DaMart heb je gemist denk ik.
Ik ook hoor. Ik slaap 's nachts, als Damart met zijn vulpen aan het spelen is voor de webcam.quote:
Nee joh, het was lekker op de fiets...quote:
Muckquote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:53 schreef Muck het volgende:
goeiemorgen
*grom mopper dodelijke blikken*
Pinguïnquote:
GoedemOArgenquote:
Goedemorge Llquote:
Die heb ik ook gemist dan, linkje?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
De naaktfotos van DaMart heb je gemist denk ik.
Ik sta er niet inquote:
Ik sliep ook vannacht, dus je hebt de verkeerde cam gestreamd, vrees ik. Was vast de Flashcam!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik slaap 's nachts, als Damart met zijn vulpen aan het spelen is voor de webcam.
Sjorhandquote:
Jort!quote:
Mogguh Frutsquote:
Je bent mij ook vergeten toen je uit bed staptequote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:05 schreef Ladylike het volgende:
Iedereensorrie ben lui
oh shit... gsm vergeten
quote:
Je lag zo lief te slapen.. ik dacht: laat hem maar liggenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je bent mij ook vergeten toen je uit bed stapte![]()
![]()
ja, wilde ik heel graag, maar dat werkstukquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:58 schreef DaMart het volgende:
Muck![]()
.
Hoe is't nou? Wilde jij niet uitslapen vandaag?.
HIj maakte je wakker? Als in: hij ging om half acht het bed uit en daarbij werd je wakker, of als in: hij belde om half acht en toen schoot je rechtovereind in bed?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:22 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, wilde ik heel graag, maar dat werkstuk![]()
We hebben tot half 2 doorgewerkt, waarna mijn klasgenoot in slaap viel, dus toen ben ik ook maar gaan slapen, met als gevolg dat hij me om half 8 weer wakker maakte om verder te werken.
Dan maar gewoon lekker lummelen en leren de rest van de dag
dat eerste zou spannender zijn he?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
HIj maakte je wakker? Als in: hij ging om half acht het bed uit en daarbij werd je wakker, of als in: hij belde om half acht en toen schoot je rechtovereind in bed?.
Ik was ook zo moequote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je lag zo lief te slapen.. ik dacht: laat hem maar liggen![]()
lekkerding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |