De naaktfotos van DaMart heb je gemist denk ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:18 schreef Ladylike het volgende:
Muck![]()
OA
alles goed hier?
Heb ik nog wat gemist?
quote:
Ik gelukkig ook!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
De naaktfotos van DaMart heb je gemist denk ik.
Ik ook hoor. Ik slaap 's nachts, als Damart met zijn vulpen aan het spelen is voor de webcam.quote:
Nee joh, het was lekker op de fiets...quote:
Muckquote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:53 schreef Muck het volgende:
goeiemorgen
*grom mopper dodelijke blikken*
Pinguïnquote:
GoedemOArgenquote:
Goedemorge Llquote:
Die heb ik ook gemist dan, linkje?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
De naaktfotos van DaMart heb je gemist denk ik.
Ik sta er niet inquote:
Ik sliep ook vannacht, dus je hebt de verkeerde cam gestreamd, vrees ik. Was vast de Flashcam!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik slaap 's nachts, als Damart met zijn vulpen aan het spelen is voor de webcam.
Sjorhandquote:
Jort!quote:
Mogguh Frutsquote:
Je bent mij ook vergeten toen je uit bed staptequote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:05 schreef Ladylike het volgende:
Iedereensorrie ben lui
oh shit... gsm vergeten
quote:
Je lag zo lief te slapen.. ik dacht: laat hem maar liggenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je bent mij ook vergeten toen je uit bed stapte![]()
![]()
ja, wilde ik heel graag, maar dat werkstukquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:58 schreef DaMart het volgende:
Muck![]()
.
Hoe is't nou? Wilde jij niet uitslapen vandaag?.
HIj maakte je wakker? Als in: hij ging om half acht het bed uit en daarbij werd je wakker, of als in: hij belde om half acht en toen schoot je rechtovereind in bed?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:22 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, wilde ik heel graag, maar dat werkstuk![]()
We hebben tot half 2 doorgewerkt, waarna mijn klasgenoot in slaap viel, dus toen ben ik ook maar gaan slapen, met als gevolg dat hij me om half 8 weer wakker maakte om verder te werken.
Dan maar gewoon lekker lummelen en leren de rest van de dag
dat eerste zou spannender zijn he?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
HIj maakte je wakker? Als in: hij ging om half acht het bed uit en daarbij werd je wakker, of als in: hij belde om half acht en toen schoot je rechtovereind in bed?.
Ik was ook zo moequote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je lag zo lief te slapen.. ik dacht: laat hem maar liggen![]()
lekkerding
Gelukkig maar, anders zou MPG van schrik een extra pot koffie naar binnen gieten!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:28 schreef Muck het volgende:
[..]
dat eerste zou spannender zijn he?
Maar nee, hij belde gewoon
Goedemorgen Caliquote:
Herkenbaar!quote:
Ik heb nog wel een flinke voorraad suikerklontjes voor je, nu ik thee zonder suiker drink!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:48 schreef Ladylike het volgende:
wie wil me sponsoren?
kan een baan van 20 uur accepteren maar dan verdien ik niet genoeg
Ik zoek een sugardaddy
wil je dan mn zuikerpappie zijn?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen Cali.
[..]
Herkenbaar!![]()
[..]
Ik heb nog wel een flinke voorraad suikerklontjes voor je, nu ik thee zonder zuiker drink!
Sorrie, ik bedoel zuiger euhm suikerquote:
Als het niet bevalt, kun je altijd nog achter de kassa gaan zittenquote:
Mogguh pienquote:
Oeh ik ga voor je duimenquote:
Vreemd genoeg is dat een typefout die ik vaker maak. De s en de z zitten ook zo dicht bij elkaar. Maar meestal zie ik het tijdig en kan ik nog aanpassenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sorrie, ik bedoel zuiger euhm suiker
jij begon![]()
Gaat het niet zoals je wil?quote:
Pien!quote:
Gaat helemaal goedkomen! Maar veel succes alvast!quote:
spannend!quote:
Caliquote:
DM!quote:
Dankquote:Gaat helemaal goedkomen! Maar veel succes alvast!
Ben nooit nerveus voor sollicitatiegesprekken, maar ik wil deze baan gewoon graag hebben, is zó leuk!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:16 schreef Aarti het volgende:
[..]
spannend!
Niet nerveus zijn, wees overtuigd van je eigen kwaliteiten!
om wat voor functie gaat het?
Hoeveel kosten die krengen in Nederland? Wil er ook een kopen uiteindelijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:20 schreef Pheno het volgende:
MacBook alu met korting gekocht
Wandelen
Goed bezig Ph!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:20 schreef Pheno het volgende:
MacBook alu met korting gekocht
Wandelen
Krijg je dan ook producten om te testen of je katten er blij van worden?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DM!![]()
[..]
Dank
[..]
Ben nooit nerveus voor sollicitatiegesprekken, maar ik wil deze baan gewoon graag hebben, is zó leuk!
Gaat om inkoop en verkoop in een winkel met alles om je huisdier blij te maken. Ook een stukje advies enzo, en ze bieden een opleiding aan
Jepquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:22 schreef Aarti het volgende:
Oh ja dat klinkt erg leuk! Gewoon goed laten merken hoe enthousiast je bent, en dat je van aanpakken weet. dat willen ze
Haha, geen idee, wie weetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Krijg je dan ook producten om te testen of je katten er blij van worden?
Om dat écht goed te testen zou ik t zelf moeten eten... en dat doe ik liever nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toch wel handig als je weet wat je verkoopt en wat het doet he!
Dankjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
Pien, klinkt super!!! heel veel succes vanmiddag
Een dipje dus?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:28 schreef Californium het volgende:
OA
@ DM.... nee....heb er echt even geen zin meer in en geen kracht meer voor vandaag...... bah! Ik wil naar huis! en vanavond lekker naar afscheidsfeestje van vriendin
en lekker bij mams op de bank zitten
Ik kan me er iets bij voorstellen. Al is het volgens een oom van me best smakelijk. Toen ik klein was, was ik er getuige van hoe hij een hap kattenvoer naar binnen werktequote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Om dat écht goed te testen zou ik t zelf moeten eten... en dat doe ik liever niet
een soort van vicieuze cirkel dipje....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een dipje dus?. Die dingen zijn vervelend. Loop er ook al een ruime maand mee rond weer, al is het nu niet zo erg als rond kerst en oud en nieuw. Maar over een paar weken komt er weer zo'n rotdag aan...
.
Maar sterkte vandaag.
En is je leuke collega niet aanwezig om even bij weg te dromen en een positief gevoel te kweken?.
Ik kan een paar arme Indonesiers vragen hier, die vreten uit nood toch al vanalles wat direct voor menselijke consumptie bedoeld isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Om dat écht goed te testen zou ik t zelf moeten eten... en dat doe ik liever niet
Da's niet leuk Cali..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:34 schreef Californium het volgende:
[..]
een soort van vicieuze cirkel dipje....lijk er niet uit te kunnen komen
niet alleen ik ben daar de oorzaak van
of wel
![]()
anywayz... het begon 2 weken geleden ongeveer en kom er maar niet uit
En mijn leuke collega is er op het moment niet... maar ik denk niet dat die mij kan helpen nee
mn schoonvader heeft het eens in een zatte bui opgegetenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen. Al is het volgens een oom van me best smakelijk. Toen ik klein was, was ik er getuige van hoe hij een hap kattenvoer naar binnen werkte![]()
.
is het ook niet... en ik moet die cirkel doorbreken door 1 ding in die cirkel te veranderen....quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn schoonvader heeft het eens in een zatte bui opgegeten
mn schoonma kocht wel eens blikken zonder etiket (goedkoper) en ZIJ wist dan wat erin zat...
avondje stappen, schoonpa komt zat thuis, trekt blik open en eet op...
schoonmoeder de volgende morgen: "heb jij dat opgegeten? das kattevoer!"
Hij: "Ow, vond het al raar dat er botjes in zaten"
Kom gezellig een weekeinde hier, even lekker uitgaan in een wildvreemde omgeving en daarna lekker weer terug.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:38 schreef Californium het volgende:
[..]
is het ook niet... en ik moet die cirkel doorbreken door 1 ding in die cirkel te veranderen....En dat is dus bijna onmogelijk
Ik doe t maar niet denk ik... Dat kattenvoer eten bedoel ik... die baan welquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen. Al is het volgens een oom van me best smakelijk. Toen ik klein was, was ik er getuige van hoe hij een hap kattenvoer naar binnen werkte![]()
.
Yepquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]eigen schuld, had ie maar niet zoveel moeten drinken, toch?
Je hebt goede ideeenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kom gezellig een weekeinde hier, even lekker uitgaan in een wildvreemde omgeving en daarna lekker weer terug.
* LL knuft ffquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:40 schreef Californium het volgende:
jah.....ik heb echt wel weer zin om ef naar huis te kunnen
maar waarschijnlijk pas eind maart weer
Met hier bedoelde ik Jakarta.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:40 schreef Californium het volgende:
jah.....ik heb echt wel weer zin om ef naar huis te kunnen
maar waarschijnlijk pas eind maart weer
Ook dat is herkenbaar hoor... je hebt er waarschijnlijk niets aan nu, maar iedereen heeft wel eens van die dipjes.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:34 schreef Californium het volgende:
[..]
een soort van vicieuze cirkel dipje....lijk er niet uit te kunnen komen
niet alleen ik ben daar de oorzaak van
of wel
![]()
anywayz... het begon 2 weken geleden ongeveer en kom er maar niet uit
En mijn leuke collega is er op het moment niet... maar ik denk niet dat die mij kan helpen nee
Truequote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook dat is herkenbaar hoor... je hebt er waarschijnlijk niets aan nu, maar iedereen heeft wel eens van die dipjes.
Ik heb wel gemerkt dat zolang je zelf somber blijft denken, de dip in stand blijft. En dan blijf je in die cirkel hangen. Wat dat betreft had een collega laatst nog een goede tip: gewoon een glimlach op je gezicht toveren, al is het nep en om niks. Uiteindelijk kan dat wel de negativiteit doorbreken.
klopt.... en ik doe mijn best ook... maar ik ben niet de enige die er in dit geval invloed op heeft... of misschien wel...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook dat is herkenbaar hoor... je hebt er waarschijnlijk niets aan nu, maar iedereen heeft wel eens van die dipjes.
Ik heb wel gemerkt dat zolang je zelf somber blijft denken, de dip in stand blijft. En dan blijf je in die cirkel hangen. Wat dat betreft had een collega laatst nog een goede tip: gewoon een glimlach op je gezicht toveren, al is het nep en om niks. Uiteindelijk kan dat wel de negativiteit doorbreken.
Mja, bij mij werkte het ook. Alleen zo moeilijk om een positiever gevoel vast te houden dan. Maar goed, ik heb na veel praten en nadenken wel de bron van mijn wat minder positieve gevoel gevonden, en gewoon een aantal punten opgeschreven die ik wil realiseren. En daar ben ik nu dus mee bezig, en ineens doe ik interessante constateringen over mezelf. Dat ik op bepaalde punten in positieve zin aan het veranderen ben bijvoorbeeld.quote:
eeh.. zal kijken wat ik voor je kan doen, als jij het bier hier dan betaald (5 euro per biertje in bepaalde clubsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:44 schreef Californium het volgende:
dankjullie allemaal![]()
ik ga maar weer eens aan het werk![]()
O en indahbedankt voor de uitnodiging! betaal jij mijn ticket
Tja, als er andere mensen mede de oorzaak van zijn dat jij je zo voelt, dan lijkt het mij tijd voor een goed gesprek, hoe moeilijk dat ook kan zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:45 schreef Californium het volgende:
[..]
klopt.... en ik doe mijn best ook... maar ik ben niet de enige die er in dit geval invloed op heeft... of misschien wel...
Nederlandse prijzen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eeh.. zal kijken wat ik voor je kan doen, als jij het bier hier dan betaald (5 euro per biertje in bepaalde clubs)
Werk ze
De vrouwen zijn goedkoper, ter compensatie. Maar goed, die hoef ik niet. Alleen kijken en praten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jah of nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, als er andere mensen mede de oorzaak van zijn dat jij je zo voelt, dan lijkt het mij tijd voor een goed gesprek, hoe moeilijk dat ook kan zijn.
Zie PM.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hoeveel kosten die krengen in Nederland? Wil er ook een kopen uiteindelijk.
Oh ja, werk. Al was het totaal niet druk bij de MM, ik stond inclusief parkeren in de parkeergarage 10 minuten buiten mijn autoquote:
Gisteren was het druk bij de MM.. ik kwam mn eigen straat niet inquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, werk. Al was het totaal niet druk bij de MM, ik stond inclusief parkeren in de parkeergarage 10 minuten buiten mijn autoDe kassa's waren nog dicht, ik kon betalen bij de infobalie.
Zwijgen zorgt zeker voor weinig veranderingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zwijgen zorgt zeker voor weinig verandering.
En dat zeg ik wel zo leuk, maar op dat punt zou ik ook mijn eigen advies eens wat vaker moeten opvolgen.
dit is een stuk ingewikkelder dan dat jij misschien denkt hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder ligt het niet zomaar in mijn persoonlijkheid om dan maar een gesprek aan te gaan
edit: SES SC # 790 Waar we flink aan het rennen zijnOp donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zwijgen zorgt zeker voor weinig verandering.
En dat zeg ik wel zo leuk, maar op dat punt zou ik ook mijn eigen advies eens wat vaker moeten opvolgen.
* Pien85 Het eens is met je kleine lettertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
ik ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien85 Het eens is met je kleine lettertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |