geeft niet, dat gaat wel over als ze je hart breektquote:
Je ziiet iin beetje dubbelquote:
Oke, dat komt helemaal goed dan!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Prima, ik kan ze wel hosten buiten de x-rated opnames dan
Gaat dat wel goed dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb twee linker handen. Dus ik zorg wel voor de catering.
Ik behandel andere mensen ook graag zoals ik zelf behandeld wil worden.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:48 schreef Tegan het volgende:
Gewoon ook lekker doen alsof jij hem nooit hebt gekend.
Ik heb 1 sms gestuurd vorige week en ik heb net een berichtje gestuurd via Google talk.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:48 schreef automatic_ het volgende:
Die neiging zou ik ook hebben om zijn huidige vriendin in te lichtenAl krijg je dan alleen maar meer sores en zal jij er op aangekeken worden...
Lastig! Hij negeert nu je mailtjes/berichtjes ofzo?
Als je ergens geen aandacht aan geeft, bestaat het niet?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vaag vehaal, nog vagere kerel.
hij verleid jou en dan is het jou schuld...tja..hoe durf je er ook op in te gaan he
Hoe hij met zijn vriendin omgaat is niet waar ik me druk om maak, dat is echt haar probleem. Dat zij blind is, is haar eigen stomme schuld. Ze weet heus wel dat er nog iets speelt, maar blijkbaar interesseert haar dat niet zoveel.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:50 schreef Techno het volgende:
Dat is minder ja.![]()
Aan de andere kant is het ook niet zo fatsoenlijk om jou te negeren, en niets tegen zijn nieuwe vriendin te zeggen.
Je moet toch wat tussen het klussen doorquote:Op maandag 26 januari 2009 21:55 schreef automatic_ het volgende:
Hihi, leuke TT![]()
[..]
Oke, dat komt helemaal goed dan!
x-rated opnames van klussen...?
Vast wel.quote:
ik was, zoals meestal, sarcastisch in mijn antwoordquote:Op maandag 26 januari 2009 21:56 schreef MNR het volgende:
Dat begrijp ikquote:Op maandag 26 januari 2009 21:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik was, zoals meestal, sarcastisch in mijn antwoord
Twee linkerhanden, hmmm... het eten brand aan, de borden e.d. vallen uit je handen, je morst wijn over iedereen...quote:
Ja, maar dan komen de klussen toch niet af?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Je moet toch wat tussen het klussen door
Dat het belachelijk is jou iets te verwijten (dat doet hij blijkbaar door je te negeren) terwijl hij een grens heeft overschreden. Het is niet jouw probleem dat je op zijn avances inging.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat begrijp ik
Ik ben gewoon even pissed off en onredelijk.
Maar misschien kun je even zeggen wat je wel bedoelt, dan is het voor net zo duidelijk
met wie, met wie, met wie?quote:
Tuurlijk wel, dat klussen is zo gebeurd.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:01 schreef automatic_ het volgende:
Ja, maar dan komen de klussen toch niet af?
Wat gaat het eerste project worden?
Met Moniquequote:
verhuizenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Met Moniquealleen woont ze natuurlijk weer een eind van me vandaan
heb ik nou veels te vaak met mensen die ik leuk vind
Nee, dat vind ik ook. Ik vind ook dat je dan op z'n minst even de volwassenheid mag tonen om wel verantwoordelijkheid voor je daden te nemen en gewoon tegen mij mag praten.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat het belachelijk is jou iets te verwijten (dat doet hij blijkbaar door je te negeren) terwijl hij een grens heeft overschreden. Het is niet jouw probleem dat je op zijn avances inging.
Een beetje vertrouwen mag wel hoor. Ik ben niet totaal nutteloos hoor.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Twee linkerhanden, hmmm... het eten brand aan, de borden e.d. vallen uit je handen, je morst wijn over iedereen...
Je hebt het er maar druk mee. Veel plezier zondag.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Met Moniquealleen woont ze natuurlijk weer een eind van me vandaan
heb ik nou veels te vaak met mensen die ik leuk vind
Dan wordt je chef catering.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
Een beetje vertrouwen mag wel hoor. Ik ben niet totaal nutteloos hoor.
voordat je nu ineens heel impulsief van alles doet he...doe eens ademhalen?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook. Ik vind ook dat je dan op z'n minst even de volwassenheid mag tonen om wel verantwoordelijkheid voor je daden te nemen en gewoon tegen mij mag praten.
Maar what the hell, ik heb het ook helemaal gehad. Ik heb me echt van mijn beste kant laten zien, ik ben het echt meer als beu. Ik kap alle contacten af en haal hem uit mijn MSN, Hyves en Google talk. Het is genoeg geweest!
Dat is mooi. Stuur je wensen maar door.quote:
Heb het al gedaan, kan alleen niet uitvinden hoe ik iemand uit Google Talk verwijder. Ja kom op zeg... ik ben ook gewoon een mens en ik verdien alles behalve zo genegeerd te worden! Hij mag zeker wel zo met mij omgaan en ik moet dat allemaal maar pikken? Ik wil verdomme ook gewoon normaal behandeld worden.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voordat je nu ineens heel impulsief van alles doet he...doe eens ademhalen?
Sorry, mag ik een kleine update?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook. Ik vind ook dat je dan op z'n minst even de volwassenheid mag tonen om wel verantwoordelijkheid voor je daden te nemen en gewoon tegen mij mag praten.
Maar what the hell, ik heb het ook helemaal gehad. Ik heb me echt van mijn beste kant laten zien, ik ben het echt meer als beu. Ik kap alle contacten af en haal hem uit mijn MSN, Hyves en Google talk. Het is genoeg geweest!
niks doen, ook niet verwijderen uit van alles of boos laten weten dat je hem gaat negeren...dat komt toch niet aan.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb het al gedaan, kan alleen niet uitvinden hoe ik iemand uit Google Talk verwijder. Ja kom op zeg... ik ben ook gewoon een mens en ik verdien alles behalve zo genegeerd te worden! Hij mag zeker wel zo met mij omgaan en ik moet dat allemaal maar pikken? Ik wil verdomme ook gewoon normaal behandeld worden.
Als ik het niet normaal kan vragen, wat moet ik dan nog doen om het door te laten dringen dat ik niet wens zo behandeld te worden?
YO GO GIRLquote:Op maandag 26 januari 2009 22:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet voor HEM.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niks doen, ook niet verwijderen uit van alles
Leuk! Heb je foto's van de huidige situatie? Dan kan ik alvast ideeën maken etc.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat klussen is zo gebeurd.
Een barretje lijkt me wel wat.
Een bruin broodje met bieslookroomkaas en alleen komkommer eropquote:Op maandag 26 januari 2009 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is mooi. Stuur je wensen maar door.
ze woont ergens in buurt van heerhugowaard... nou verder dan haarlem ga ik echt nietquote:
komkommerquote:Op maandag 26 januari 2009 22:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een bruin broodje met bieslookroomkaas en alleen komkommer erop
Staat genoteerd.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een bruin broodje met bieslookroomkaas en alleen komkommer erop
Jaja, ik lust iets groensquote:
minpuntenquote:
quote:
Ik vind pindasaus erg lekker, maar met komkommer...quote:Op maandag 26 januari 2009 22:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Komkommeren met pindasaus
*O*
Grote meid.quote:
dat wordt punten scoren op andere gebieden danquote:
Ik heb net veel punten gehaald bij het kopje "klussen"quote:Op maandag 26 januari 2009 22:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat wordt punten scoren op andere gebieden dan
Hoezo?quote:
Daten isquote:
Van iets dat er (nog) niet is, kan ik moeilijk foto's maken. Want ik moet eerst nog een nieuwe vast stek vinden.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:19 schreef automatic_ het volgende:
Leuk! Heb je foto's van de huidige situatie? Dan kan ik alvast ideeën maken etc.
Waaraan moet de eventuele nieuwe stek dan voldoen?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Van iets dat er (nog) niet is, kan ik moeilijk foto's maken. Want ik moet eerst nog een nieuwe vast stek vinden.
Meer dan punten, zelfs een date.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:28 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb net veel punten gehaald bij het kopje "klussen"
ik heb geen kopje klussen op mijn scoreformulierquote:Op maandag 26 januari 2009 22:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb net veel punten gehaald bij het kopje "klussen"
Die moet ff gequote worden voor als je straks een date liefhebster bentquote:
Jij hebt weer andere kwaliteiten.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb geen kopje klussen op mijn scoreformulier
Niet te achterlijk duur, en minimaal 3 kamers (meer is beter).quote:Op maandag 26 januari 2009 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
Waaraan moet de eventuele nieuwe stek dan voldoen?
Nog een gewenste locatie.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet te achterlijk duur, en minimaal 3 kamers (meer is beter).
ik ben 28 en single...dat betekend dat je niet veel kwaliteiten hebt hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt weer andere kwaliteiten.
Den Haag of er dichtbij. Vanwege werk, want ik hou niet van lange reistijden. Zonde van de tijd.quote:
ja, dank jequote:Op maandag 26 januari 2009 22:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben 28 en single...dat betekend dat je niet veel kwaliteiten hebt hoor
Hmm.. Dat is waar. Heb je al iets op het oog?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Van iets dat er (nog) niet is, kan ik moeilijk foto's maken. Want ik moet eerst nog een nieuwe vast stek vinden.
Whoeiquote:
Den Haag is leukquote:Op maandag 26 januari 2009 22:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Den Haag of er dichtbij. Vanwege werk, want ik hou niet van lange reistijden. Zonde van de tijd.
ik ben singleder dan jijquote:
Niet zo negatief.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Den Haag. Dat is meer Knuffels afdeling.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Den Haag of er dichtbij. Vanwege werk, want ik hou niet van lange reistijden. Zonde van de tijd.
Den Haagquote:Op maandag 26 januari 2009 22:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Zit tijdelijk in Zoetermeer bij mijn, eveneens single, broer.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:34 schreef automatic_ het volgende:
Hmm.. Dat is waar. Heb je al iets op het oog?
Waar woon je nu eigenlijk? Of waar wil je heen?
[interesse hè]
quote:
Whoei
Oke dan, gezellig!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Zit tijdelijk in Zoetermeer bij mijn, eveneens single, broer.
Maar ga liever terug naar Den Haag. Probleem zijn de lange wachtlijsten en de idioot hoge prijzen. <_<
[..]
Tenzij jij een leuke locatie hebt?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:41 schreef automatic_ het volgende:
Oke dan, gezellig!
Hmm.. ja begrijpelijk.. Lastig dan! Dus het kan nog lang duren voor we onze klus-date hebben?
ik wist niet dat dat stuk waar jij woont Franstalig is?quote:
Mijn oude huis staat te koopquote:
Ouderlijk huis of echt eigenhuis ?quote:
Maar dat is ergens in Brabant? Beetje te lang reizen elke dag naar mijn werk. Hoewel ik best in Brabant zou willen wonen.quote:
ik rij dagelijks vanuit oost-brabant een heel eind richting Den Haagquote:Op maandag 26 januari 2009 22:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dat is ergens in Brabant? Beetje te lang reizen elke dag naar mijn werk. Hoewel ik best in Brabant zou willen wonen.
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:33 schreef ArTiC het volgende:
Arctic, wat is er aan de hand? Je komt nogal somber over.quote:
Ik ben aangewezen op dat gele gevaarte. Geen leasebak dus.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:49 schreef ArTiC het volgende:
ik rij dagelijks vanuit oost-brabant een heel eind richting Den Haag
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dat is ergens in Brabant? Beetje te lang reizen elke dag naar mijn werk. Hoewel ik best in Brabant zou willen wonen.
Ouderlijk huisquote:
Je mag wel een dagje met mijn auto als hij gemaakt isquote:Op maandag 26 januari 2009 22:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben aangewezen op dat gele gevaarte. Geen leasebak dus.
gespeeldquote:Op maandag 26 januari 2009 22:52 schreef Howl het volgende:
[..]
[..]
Arctic, wat is er aan de hand? Je komt nogal somber over.
Als ik daar een baan kan krijgen, dan ben ik zo vertrokken hier. Jaar in jaar uit lange reistijden doorstaan, auto of NS, nee dat hou ik niet vol. En het is zo zonde van je tijd, want in die tijd kun je zoveel andere - leuke - dingen doen.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:52 schreef automatic_ het volgende:
Je moet er wat voor over hebben
Vanuit hier naar DH valt wel mee (zonder file dan...)
Dat is heel lief van je.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:53 schreef automatic_ het volgende:
Je mag wel een dagje met mijn auto als hij gemaakt is
Geen deukjes maken hèquote:
Waarom kijk je dan niet of je hier een baan kan krijgen?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Als ik daar een baan kan krijgen, dan ben ik zo vertrokken hier. Jaar in jaar uit lange reistijden doorstaan, auto of NS, nee dat hou ik niet vol. En het is zo zonde van je tijd, want in die tijd kun je zoveel andere - leuke - dingen doen.
was dat niet jouw afdeling?quote:
Jij kan toch ook verhuizen naar Den Haag.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen deukjes maken hè
[..]
Waarom kijk je dan niet of je hier een baan kan krijgen?
Regio Roosendaal / Breda / Tilburg?
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
was dat niet jouw afdeling?
*duikt weg*
Zal het proberen, maar garanties durf ik niet te geven.quote:
Ik hou alle directies en departementen goed in de gaten (zit bij de Rijksoverheid).quote:Waarom kijk je dan niet of je hier een baan kan krijgen?
Regio Roosendaal / Breda / Tilburg?
Ja hoor, ritje DH > Tilburg is goed te doenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij kan toch ook verhuizen naar Den Haag.
Is ook een optie natuurlijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:02 schreef tijnbrein het volgende:
Jij kan toch ook verhuizen naar Den Haag.
Hmm.. Hmm... Dan moeten we maar even goed praten voor je hem meeneemt!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Zal het proberen, maar garanties durf ik niet te geven.
[..]
Ik hou alle directies en departementen goed in de gaten (zit bij de Rijksoverheid).
Ik kan alleen wel je dochter zijn hè...quote:
Gewoon in Dordrecht komen wonen dat ligt centraal tussen Breda en Den Haag.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja hoor, ritje DH > Tilburg is goed te doen![]()
Al vind ik DH écht leuk
Misschien maar in Rotterdam gaan studeren
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon in Dordrecht komen wonen dat ligt centraal tussen Breda en Den Haag.
Wat is er mis met Dordrecht?quote:
dat meen je niet toch?quote:
Ik ben, op z'n zachts, geen Dordt fanquote:
Ja, leg eens uit. Ik woon in Dordrecht en er is niks met Dordrecht.quote:
Ik vind dat maar lastig om altijd maar te begrijpen enzo (gescheiden ouders), ik kom zelf uit een "heel" gezin. enzoquote:Op maandag 26 januari 2009 22:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ouderlijk huis
Wij (moeder en ik) wonen nu bij de vriend van mijn moeder.
Helmondquote:Op maandag 26 januari 2009 23:10 schreef Howl het volgende:
[..]
Jij woont in Helmond, hè? Ja, de ketel is zwart.
Mijn vader is verongelukt toen ik 11 wasquote:Op maandag 26 januari 2009 23:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik vind dat maar lastig om altijd maar te begrijpen enzo (gescheiden ouders), ik kom zelf uit een "heel" gezin. enzo
Hoezo? Mijn ouders zijn ook nog steeds bij elkaar. Maar veel mensen die scheiden die hertrouwen weer.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik vind dat maar lastig om altijd maar te begrijpen enzo (gescheiden ouders), ik kom zelf uit een "heel" gezin. enzo
Dat wel ja, maar age is just a number. Zie vrij recent Singles topic. Maar als jij er geen problemen mee hebt?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:05 schreef automatic_ het volgende:
Ik kan alleen wel je dochter zijn hè...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal morgen wel bekijken of ik blij ben met mijn beslissing. Maar bedankt voor het reageren. Dat is lief van je
En het is ook niet zozeer dat ik 'iets aan wil laten komen', het is eerder dat ik voor mezelf bepaal dat ik niet wens zo behandeld te worden.Het lucht niet op, het voelt ook niet verkeerd. Het is gewoon dat ik voor mezelf heb bepaald dat ik dit niet langer wil. In mijn leven is niet echt ruimte voor mensen die een loopje met me nemen. Daar word ik gewoon simpelweg te boos en te verdrietig vanquote:Op maandag 26 januari 2009 22:19 schreef Litpho het volgende:
M. [ afbeelding ]
Gewoon doen, het lucht vast op en het is niet alsof, mocht je ooit het rare idee in je hoofd krijgen om weer contact te zoeken, je hem niet weer kan vinden.
Nah, just kidding.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:04 schreef automatic_ het volgende:
Hmm.. Hmm... Dan moeten we maar even goed praten voor je hem meeneemt!
We'll see.quote:Oo oke, nou wie weet!
Pfff.... dan heb je wel pech met de 'vaderfiguren' in je leven..quote:Op maandag 26 januari 2009 23:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn vader is verongelukt toen ik 11 was
En de vrouw van mijn moeder haar vriend (mijn stiefvader?) heeft zelfmoord gepleegd
en nee geeft niet, kan jij niet weten![]()
ohquote:Op maandag 26 januari 2009 23:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn vader is verongelukt toen ik 11 was
En de vrouw van mijn moeder haar vriend (mijn stiefvader?) heeft zelfmoord gepleegd
en nee geeft niet, kan jij niet weten![]()
Ik moest even denken wat je bedoelde, maar de vriend van mijn moeder leeft nog hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 23:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Pfff.... dan heb je wel pech met de 'vaderfiguren' in je leven..
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:16 schreef MNR het volgende:
* MNR is weer afgekoeld
Kleine mini-update:gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn advies was ook niet bindend bedoeld natuurlijk, je moet zelf weten of en wat je ermee doet
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Ik denk dat ik het wel snapquote:Op maandag 26 januari 2009 23:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
ohwel mooi dat ze elkaar dan zo gevonden hebben.
![]()
Maar ik doelde meer op al het "gedoe" omtrend het scheiden. Naja laat ook maar enzo kan het ff niet goed onderwoorden brengen wat ik precies bedoel
Mja, dat is waar. Jemie, nog nooit over nagedacht!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar age is just a number. Zie vrij recent Singles topic. Maar als jij er geen problemen mee hebt?
Ja, je mag dan de schade zelf betalen hoorquote:
Ow wacht... de ex-vrouw van je stiefvader dus?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moest even denken wat je bedoelde, maar de vriend van mijn moeder leeft nog hoor![]()
(dus mijn 'stiefvader').
Ik bedoelde meer uit te leggen dat er bij ons geen gezinnen kapot zijn gegaan door een echtscheiding, maar een andere scheiding
I knowquote:Op maandag 26 januari 2009 23:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gelukkig![]()
mijn advies was ook niet bindend bedoeld natuurlijk, je moet zelf weten of en wat je ermee doet
Ja inderdaadquote:Op maandag 26 januari 2009 23:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow wacht... de ex-vrouw van je stiefvader dus?
Wel.. als je je vader bent verloren heb je nog pech gehad met je vaderfiguur in je leven. Maar okay, dat soort scheiding, ik begrijp je.
quote:
Wel weer een "nieuwe" kant van MNR gezien vandaagquote:Op maandag 26 januari 2009 23:21 schreef MNR het volgende:
[..]
I know
Ik pak het ook niet verkeerd op, integendeel. Voor mij was het net even stoom afblazen. But thanks, I appreciate
Mwa... ik denk dat je dan een beetje harder bent voor jezelf als nodig isquote:Op maandag 26 januari 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Tja. "Het went" zullen we maar zeggen![]()
Shut up Box, shut upquote:Op maandag 26 januari 2009 23:26 schreef mrbox het volgende:
Wel weer een "nieuwe" kant van MNR gezien vandaag![]()
Ach, mijn ex is 4 jaar ouder. Alleen ziet ze er, net als ik, veel jonger uit.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:20 schreef automatic_ het volgende:
Mja, dat is waar. Jemie, nog nooit over nagedacht!
Uiteraard.quote:Ja, je mag dan de schade zelf betalen hoor
Dat kun je wel stellen.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:26 schreef mrbox het volgende:
Wel weer een "nieuwe" kant van MNR gezien vandaag
Op bepaalde punten wel jaquote:Op maandag 26 januari 2009 23:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Mwa... ik denk dat je dan een beetje harder bent voor jezelf als nodig is
Haha. Dat scheelt. Dan zeggen we gewoon dat je 30 bent!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, mijn ex is 4 jaar ouder. Alleen ziet ze er, net als ik, veel jonger uit.
[..]
Moooiquote:Uiteraard.
Ja tis altijd jammer als je merkt dat het beeld dat je hebt van iemand totaal niet klopt.quote:
Is dat zo ja? Volgens mij mag je best milder zijn voor jezelf als je dat nodig hebtquote:Op maandag 26 januari 2009 23:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Op bepaalde punten wel ja
Maar goed, ik heb al zoveel shit meegemaakt wat dat betreft, dat je vanzelf harder wordt.
Of je het wilt of niet.
Keihard ben ik Q., keihardquote:Op maandag 26 januari 2009 23:30 schreef ArTiC het volgende:
Die MNR is heul niet zo'n harde tante idd..tegenvaller
Neuh, ze is een schatje.quote:Op maandag 26 januari 2009 @ 23:30 schreef ArTiC het volgende:
Die MNR is heul niet zo'n harde tante idd..tegenvaller
Hey Q hoe is het met de paarden ?quote:
Q.? ik ben Q niet helaasquote:
Ja, het is nogal offtopic om het te gaan posten, haha.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Volgens mij mag je best milder zijn voor jezelf als je dat nodig hebt
Ow, doe mij even, per PM, welk beeld je van me hebt.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja tis altijd jammer als je merkt dat het beeld dat je hebt van iemand totaal niet klopt.
we rekenen straks wel afquote:
hey, dat wil ik ook wetenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, doe mij even, per PM, welk beeld je van me hebt.
Dat herken ik heel goed. Tegen wil en dank zelfs.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:29 schreef automatic_ het volgende:
Maar goed, ik heb al zoveel shit meegemaakt wat dat betreft, dat je vanzelf harder wordt.
Of je het wilt of niet.
Neuj, dat is teveel off-topicquote:
Nou, als je goed nadenkt eigenlijk niet. Het gaat hier over singles en iemand die pech heeft met haar vaderfiguur zal daarin wel wat meenemen binnen een relatie. Dus eigenlijk is het heel ontopic. En wat ik dan vraag is naar hoe iemand zich vormt in zo'n situatie en hoe je dan ook bent als single. Goed he?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, het is nogal offtopic om het te gaan posten, haha.
En ja, soms (heeel soms) ben ik ook wel mild voor mijzelf
Mja, zeker tegen wil en dank, haha.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat herken ik heel goed. Tegen wil en dank zelfs.
In welke zin herken jij dat dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat herken ik heel goed. Tegen wil en dank zelfs.
Dat gaat echt nooit gebeuren...quote:Op maandag 26 januari 2009 22:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Die moet ff gequote worden voor als je straks een date liefhebster bent![]()
Ik ben A, dat is Q. *wijst*quote:Op maandag 26 januari 2009 23:35 schreef MNR het volgende:
Ow f*ck, ik praat tegen de verkeerde avatar!
Excuses![]()
ik laat je graag in die waanquote:
Je kent mij inmiddels toch wel?quote:Op maandag 26 januari 2009 @ 23:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe... I know, won't ever mix it again
Ja hey! Als je jullie ava's niet echt bekijkt, maar reageert op rood, is het niet heel vreemd dat ik jullie door elkaar haalde als ik net gedag heb gezegd tegen je anderequote:
Dat geeft niets.quote:
Da's best een strak plan. Ga over 10 minuutjes ook dromen.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:42 schreef ArTiC het volgende:
ik ga douchen en dan lekker mijn bedje in![]()
Hij zal wel bang zijn om zijn relatie te verliezen, maar dat is voor mij geen reden dat hij zo tegen mij kan doenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:43 schreef Howl het volgende:
[..]
Dat geeft niets.![]()
Ik zit het met verbazing te lezen. Exen waar je veel om gegeven hebt, dat kan knap lastig zijn. Ik denk dat je gelijk hebt om het contact te verbreken. Dat is geen manier om jou te behandelen, zoals hij heeft gedaan.
mja oke, niet echt interessant maar goed als jij dat wilquote:Op maandag 26 januari 2009 23:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, doe mij even, per PM, welk beeld je van me hebt.
Zeg nooit nooitquote:
Neequote:Op maandag 26 januari 2009 23:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
mja oke, niet echt interessant maar goed als jij dat wil![]()
Haha, dat is duidelijkquote:
Ja schijt wat wil je nu, vrouwenquote:
LOL!!! Ik wilde je even uit de tent lokken, dat is geluktquote:
Doorgaans kies je er ook niet zelf voor, althans ik niet. Dus vandaar.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:37 schreef automatic_ het volgende:
Mja, zeker tegen wil en dank, haha.
Dat is mooi!quote:Offtopic;
Ik heb mijn statistiek/kansberekening sommetjes af
Welterusten ArTiC.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:42 schreef ArTiC het volgende:
ik ga douchen en dan lekker mijn bedje in![]()
Ow dat was ook te simplequote:Op maandag 26 januari 2009 23:51 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!! Ik wilde je even uit de tent lokken, dat is gelukt
Ow Box
Vergeef je me?
Nee, ik ook niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Doorgaans kies je er ook niet zelf voor, althans ik niet. Dus vandaar.
Ja, kei goed van mij!quote:Dat is mooi!![]()
Ik ben niet zo'n (stijl)dans fan, maar de Jive vond ik altijd wel leukquote:
Hahaha! Ik ga idd zo naar mijn bedje. Ga nog even een beker warme melk voor mezelf makenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow dat was ook te simplega jij maar lekker naar je bedje
Ik heb nog nooit gestijldanst, maar ik sta er altijd voor open om mezelf dat nog een keer aan te leren via een leuke man. Salsadansen, dat vind ik pas geweldig. Helemaal geleid worden door een man... ow mm-mm-mmm!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n (stijl)dans fan, maar de Jive vond ik altijd wel leuk
Je bui is wel weer helemaal omgeslagen hequote:Op maandag 26 januari 2009 23:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gestijldanst, maar ik sta er altijd voor open om mezelf dat nog een keer aan te leren via een leuke man. Salsadansen, dat vind ik pas geweldig. Helemaal geleid worden door een man... ow mm-mm-mmm!![]()
Maar gewoon lekker knuffelig dansen met een man vind ik ook t einde
Het negatieve gevoel wat ik had is idd verdwenenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je bui is wel weer helemaal omgeslagen he![]()
Salsa. En house, breakbeats en breakdance.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:57 schreef MNR het volgende:
Ik heb nog nooit gestijldanst, maar ik sta er altijd voor open om mezelf dat nog een keer aan te leren via een leuke man. Salsadansen, dat vind ik pas geweldig. Helemaal geleid worden door een man... ow mm-mm-mmm!![]()
Overromantiseren is ook wel leukquote:Op maandag 26 januari 2009 23:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Het negatieve gevoel wat ik had is idd verdwenen
De rest is gewoon een beetje overgeromantiseerd
Klusquote:
Slaap lekker Auto.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:00 schreef automatic_ het volgende:
Slaap lekker mensen die gaan slapen
Ik blijf nog evenquote:
Als ik goed was geweest in klussen was mijn nick wel Klus geweest.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Mooi! Zal je gelijk aan het werk zetten.![]()
En hoi bij de weg.
Sommige van ons zijn een beetje moe, maar verder primaquote:
Als ik later groot ben,wil ik jouw held zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 23:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Maar gewoon lekker knuffelig dansen met een man vind ik ook t einde
Hoort er ook bijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sommige van ons zijn een beetje moe, maar verder prima
Kwaakvaak ! Hoest met de single status ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Als ik later groot ben,wil ik jouw held zijn
Dat kun je wel stellen ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:03 schreef automatic_ het volgende:
Sommige van ons zijn een beetje moe, maar verder prima
Jij bent vast nog fit?quote:
Dan heb je zeker makkelijk pratenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:09 schreef Kluts het volgende:
Moe zijn is voor mietjes.
Oke, ik ben werkloos en heb makkelijk praten.
gezien het feit dat ik hier alleen in bed lig, teveel werk en te weinig buiten kom.. Tja.. zeer single..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kwaakvaak ! Hoest met de single status ?
Ik niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:11 schreef Ludootje het volgende:
Kennen jullie dat gevoel dat je redelijk bezopen uit de stad naar huis komt? Nou, dat heb ik dus nu!
Nee, dat gevoel ken ik niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:11 schreef Ludootje het volgende:
Kennen jullie dat gevoel dat je redelijk bezopen uit de stad naar huis komt? Nou, dat heb ik dus nu!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:11 schreef ArTiC het volgende:
mensen die hun keffende hond onder je slaapkamerraam uitlaten en 5 minuten blijven staan... 1 woord: luchtbuks
quote:
Dan snappen jullie me nu nietquote:
Die heb ik nietquote:
dat werkt niet want euthanasie is zelfdoding op vrijwillige basis, en iets zegt mij dat die mensen niet vrijwillig het aardse voor het hiernamels wensen te veruilenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:11 schreef ArTiC het volgende:
mensen die hun keffende hond onder je slaapkamerraam uitlaten en 5 minuten blijven staan... 1 woord: euthanasie
Oke!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Dan snappen jullie me nu niet
En ik weet niet eens wat hier zo grappig aan is, maaar ik vind het wel grppig
Met "ik niet"bedoelde ik eigenlijk vooral dat ik dat gevoel ken, maar dat op dit moment niet heb.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Maar wat doe je dan op Fok! ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht al, van alle mensen moet jij me toc wel snappne :'')quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met "ik niet"bedoelde ik eigenlijk vooral dat ik dat gevoel ken, maar dat op dit moment niet heb.
Vandaar de:
Vertel er eens over.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik moet ook lachen, maar dat heeft een andere reden
Uiteraard.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik dacht al, van alle mensen moet jij me toc wel snappne :'')
En dan niet zeggen waarom. Daar kan ik niet tegenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik moet ook lachen, maar dat heeft een andere reden
Hehequote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:17 schreef Ludootje het volgende:
Fuck, ik ben wel redelijk dronken.., ik onthoud me nu even van het posten
Zonde is hetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat werkt niet want euthanasie is zelfdoding op vrijwillige basis, en iets zegt mij dat die mensen niet vrijwillig het aardse voor het hiernamels wensen te veruilen
Een beetje in het kader van: Praat dan niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En dan niet zeggen waarom. Daar kan ik niet tegen
Dan moet je juist doorposten, das leuk voor ons.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:17 schreef Ludootje het volgende:
Fuck, ik ben wel redelijk dronken.., ik onthoud me nu even van het posten
Een beetje mezel f voor gek zetteb zeker: ')quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet je juist doorposten, das leuk voor ons.
en dan morgen teruglezenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Een beetje mezel f voor gek zetteb zeker: ')
Dat zou jij toch noooooit doen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Precies. Vooral niet meer posten nu.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En taalfouten maken gaat dan ook altijd perfect.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Geloof mij; dat ben je nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ghevb stiekem bet idee dat ike eigenlijkk wel goek bezig bebn :'}
Ontzettend! Ga vooral zo door!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ghevb stiekem bet idee dat ike eigenlijkk wel goek bezig bebn :'}
Iets zegt me dat je je telefoon nog niet gevonden hebtquote:
Nee,quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je je telefoon nog niet gevonden hebt
Dit zijn echt typfouten. Hij tikt nu met dubbele vingers.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En taalfouten maken gaat dan ook altijd perfect.
Dat susquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit zijn echt typfouten. Hij tikt nu met dubbele vingers.
Te laatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik vatte je typfout deze keer anders op.quote:
Dis ook echt de eerste keer dat ik compleet van de kaart achter FOK! zit... mag ik ook es een keertje?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vatte je typfout deze keer anders op.
Ik hou je niet tegen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dis ook echt de eerste keer dat ik compleet van de kaart achter FOK! zit... mag ik ook es een keertje?
Ik werk, en slaap gemiddeld 4-5 uur per nacht. Insomnia FTW.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:09 schreef Kluts het volgende:
Moe zijn is voor mietjes.
Oke, ik ben werkloos en heb makkelijk praten.
Ik hoop trouwens van harte dat dit topic dicht is morgenochtend... Ik trek het slecht om mezelf zo terug te zientquote:
Als ik werk ben ik net zo hoor. Heb altijd weinig slaap nodig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik werk, en slaap gemiddeld 4-5 uur per nacht. Insomnia FTW.
Als je nog ff doorpost, moet dat goedkomen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens van harte dat dit topic dicht is morgenochtend... Ik trek het slecht om mezelf zo terug te zient
Nog 36 potsts! Ik ga men bst dopen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je nog ff doorpost, moet dat goedkomen.
Nog 36 posts, ik ga mijn best doen*quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nog 36 potsts! Ik ga men bst dopen!
Damn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nog 36 posts, ik ga mijn best doen*
Plaatst de volgende TS even een linkje?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens van harte dat dit topic dicht is morgenochtend... Ik trek het slecht om mezelf zo terug te zient
Met 1 biertje?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:23 schreef Ludootje het volgende:
Typen met een biertje op is bst wel moeilijke!
Ware het niet dat jij geen bier drinkt!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Damn.
Dat wordt wat als wij ooit een biertje gaan drinken.
Ja, jij komt niet zoekenquote:
Bier, amaretto. Potato, potato.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ware het niet dat jij geen bier drinkt!
Dat had een goed plan geweestquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:33 schreef Ludootje het volgende:
Ik besef me trouwens nu (te laat) dat ik beter m'n pc uit had kunnen laten staan en meteen had moeten gaan slapen
Dat dus. Er is niets mis mijn mijn Nederlands. Afgezien van een typgebrek bij enige alcoholconsumptiequote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit zijn echt typfouten. Hij tikt nu met dubbele vingers.
Nee hoor. Dat is gewoon zo hard Kluts.quote:
Afgezien van de hele Klutsfactor, zit die opmerking ook in Friendsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is gewoon zo hard Kluts.
Mijn vrienden willen niet meer dat ik die uitdrukking gebruik, gek worden ze ervan.
Dat is vooral een halve eeuw ouder dan een willekeurige tweederangs soap met lachtrack.quote:
Kan maar zo. Ik gebruik wel eens die gebaren die ze doen met die 2 vuisten tegen elkaar aan slaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Afgezien van de hele Klutsfactor, zit die opmerking ook in Friends
Ook hallo, Lit.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is vooral een halve eeuw ouder dan een willekeurige tweederangs soap met lachtrack.
Amaretto rules.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Buiten de amaretto, niks mis mee. ^_~
Ross and Rachel, hun persoonlijke variant van de middelvingerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kan maar zo. Ik gebruik wel eens die gebaren die ze doen met die 2 vuisten tegen elkaar aan slaan.
Pcies.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ross and Rachel, hun persoonlijke variant van de middelvinger
Zal ik je nog sterker vertellen? Het IS die chick van Aqua!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:45 schreef Kluts het volgende:
Ludootje, die ava van je lijkt op die chick van Aqua!
Dat dacht ik al, maar ik wist niet dat er nog mensen waren die uberhaupt aan die band dachten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zal ik je nog sterker vertellen? Het IS die chick van Aqua!
automatic_ wist het binnen 10 seconden te raden... Schijnbaar denken mensen er nog steeds aanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar ik wist niet dat er nog mensen waren die uberhaupt aan die band dachten.
Ik ben gewoon goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
automatic_ wist het binnen 10 seconden te raden... Schijnbaar denken mensen er nog steeds aan
Dat komt omdat het een traumatische herinnering aan foute muziek uit de 90's is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
automatic_ wist het binnen 10 seconden te raden... Schijnbaar denken mensen er nog steeds aan
Dat zonder meerquote:
Jaren 90 zijn sowieso briljantquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat komt omdat het een traumatische herinnering aan foute muziek uit de 90's is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |