Met name dat laatste.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:38 schreef ArTiC het volgende:
ik had het wel willen zien eigenlijk![]()
en dan vanaf de bank commentaar geven
Nee, maar wel een verhaal over een ex (staat ook in TT).quote:
Vertelquote:Op maandag 26 januari 2009 21:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, maar wel een verhaal over een ex (staat ook in TT).
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik had het wel willen zien eigenlijk![]()
en dan vanaf de bank commentaar geven
Jongens, jullie onderschatten mij!quote:
Oh dat is mooi. Normaal moet ik dat altijd doen. Daten?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:40 schreef automatic_ het volgende:
Jongens, jullie onderschatten mij!
Ik kan echt wel klussen hoor![]()
ik heb nog een kamer die gedaan moet wordenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Jongens, jullie onderschatten mij!
Ik kan echt wel klussen hoor![]()
Okequote:Op maandag 26 januari 2009 21:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh dat is mooi. Normaal moet ik dat altijd doen. Daten?
ex-enquote:Op maandag 26 januari 2009 21:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, maar wel een verhaal over een ex (staat ook in TT).
Wat moet daar gedaan worden?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb nog een kamer die gedaan moet worden
Klinkt goed! Maken we er dan een fotocollage van?quote:
Wij hopen met je mee!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:44 schreef CecilBDemented het volgende:
ben verliefd, zij zegt ook gevoelens te koesteren. zaterdag was mijn 3e date met haar.
ik ben nog nooit zo verliefd geweest :$
ik hoop echt op een happy ending. anders zal ik stiekem wel verdrietig zijn
Positief blijven dus.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:44 schreef CecilBDemented het volgende:
ben verliefd, zij zegt ook gevoelens te koesteren. zaterdag was mijn 3e date met haar.
Niet eentje met een glimlach...quote:
Ik heb alleen eten gemaakt vandaag. Verder is bij mij iets gemaakt vandaag. Mijn kies is gevuld enzo omdat er een gaatje in zat.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Een virtuele HP-UX omgeving voor e.o.a. Oracle test. Maar dat is verder saai geek gelul, daar wil ik jullie niet mee vervelen. Oh ja, en eten gemaakt.
op de vloer na...veel...fatsoenlijk schilderen...ouwe gare kasten eruit en fatsoenlijke kasten + extra bureau erinquote:
Prima, ik kan ze wel hosten buiten de x-rated opnames danquote:Op maandag 26 januari 2009 21:44 schreef automatic_ het volgende:
Klinkt goed! Maken we er dan een fotocollage van?
Jezus, wat een kansloze gast. Eerst jou verleiden en nou zelf het slachtoffer spelenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Niet eentje met een glimlach...
Nou, mijn ex gaat deze week samenwonen en 2 weken terug heeft hij me verleid en ben ik erop ingegaan (ik heb ook zo mijn behoeftes). En waarschijnlijk - dat weet ik niet want hij reageert niet op me - neemt hij het mij kwalijk dat hij vreemd is geweest.
En het is ook een logische reactie, maar het doet me best pijn dat hij me nu zo negeert. En ik wil niets meer van hem, ben gelukkiger zonder hem als in een relatie met hem.. maar het voelt k*t. Hij gaat weg hier uit huis en heb een aantal jaar met hem samengewoond.
En mijn eerste reactie is om echt ontzettend kwaad te worden en zelfs om die meid in te lichten over wat er tussen ons is voorgevallen (meerdere keren tijdens zijn relatie), maar ik heb het fatsoen om dat niet te doen, maar als hij me ook nog eens gaat negeren? Arrgggghhh... ik heb zo'n allergie voor negeren
. Gewoon ook lekker doen alsof jij hem nooit hebt gekend.
Die neiging zou ik ook hebben om zijn huidige vriendin in te lichtenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, mijn ex gaat deze week samenwonen en 2 weken terug heeft hij me verleid en ben ik erop ingegaan (ik heb ook zo mijn behoeftes). En waarschijnlijk - dat weet ik niet want hij reageert niet op me - neemt hij het mij kwalijk dat hij vreemd is geweest.
En het is ook een logische reactie, maar het doet me best pijn dat hij me nu zo negeert. En ik wil niets meer van hem, ben gelukkiger zonder hem als in een relatie met hem.. maar het voelt k*t. Hij gaat weg hier uit huis en heb een aantal jaar met hem samengewoond.
En mijn eerste reactie is om echt ontzettend kwaad te worden en zelfs om die meid in te lichten over wat er tussen ons is voorgevallen (meerdere keren tijdens zijn relatie), maar ik heb het fatsoen om dat niet te doen, maar als hij me ook nog eens gaat negeren? Arrgggghhh... ik heb zo'n allergie voor negeren
Succes.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:44 schreef CecilBDemented het volgende:
vaag vehaal, nog vagere kerel.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:46 schreef MNR het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |