ik hoef helemaal niet aan de man te komenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:25 schreef Tegan het volgende:
Nou, er zijn van die mensen die zo lelijk zijn, letterlijk en figuurlijk, die dan toch aan de man komen, waarvan ik zoiets heb van, hoe houdt hij dat in godsnaam vol?!
Tijnbrein, ik was niet serieusquote:Op maandag 26 januari 2009 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel iets moois. Alleen soms moet je er even naar zoeken.
Methoden en Technieken van Onderzoekquote:Op maandag 26 januari 2009 21:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
MTO? Medewerkers Teveredenheids Onderzoek?(zo heet bij ons in het bedrijf de enquete die we moeten invullen)
Dat is wel heel erg politiekcorrect.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
Iedereen heeft toch wel iets moois. Alleen soms moet je er even naar zoeken.
Nope. Ik doe geen master. "Ingewikkeld" verhaal, maar een beetje offtopic als ik dat moet posten. Als je je verveelt en je wil het horen, dan PM ik welquote:Op maandag 26 januari 2009 20:51 schreef mrbox het volgende:
Tijn-b![]()
[..]
![]()
Mooizo !
Jij doet toch nu ook een master? Moet jij ook zo mega veel papers schrijven ?
Ben ik een keer positief is het weer niet goed.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tijnbrein, ik was niet serieusvond het wel wat van dat Roze bril praat incl My little pony ogen en alles
1 beugel & 5 spijkertjesquote:Op maandag 26 januari 2009 21:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat heb je in elkaar gezet?
en hoeveel schroefjes en andere bevestigingsfrutseltjes hield je over?
Ik noem het liever naïef eigenlijkquote:Op maandag 26 januari 2009 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben ik een keer positief is het weer niet goed.
maak je er nog wel een K&W project topic over?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
1 beugel & 5 spijkertjes(bewust)
Een klein boekenkastje. Ik heb teveel boeken en ik ben een zeur, dus dat moet allemaal in een kast
Nee, echt niet. Dat heb ik nog gecheckt. Nu is er dus een reservemixertjequote:Op maandag 26 januari 2009 21:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat er een mixertje teveel in zat natuurlijk
Werk je bij Ikea?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Dat heb ik nog gecheckt. Nu is er dus een reservemixertje. En bij het kapotte apparaat hebben ze wat schroefjes aangedraaid en toen deed hij het weer
.
Nee, johquote:Op maandag 26 januari 2009 21:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
maak je er nog wel een K&W project topic over?
Haha nee. Mr de baas kwam zo heel professioneel schroefjes aandraaien, iedereen helemaal 'wow, je hebt hem gewoon gemaakt'. Maar hij zei achteraf dat hij ook maar wat deedquote:
Whateverquote:
Ik heb geen kijkers gehadquote:Op maandag 26 januari 2009 21:33 schreef Techno het volgende:
Zo, dus deze avond gaat het over klussen met kijkers?
Blijkbaar. Dus wat heb jij vandaag gemaakt?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:33 schreef Techno het volgende:
Zo, dus deze avond gaat het over klussen met kijkers singles?
Je had ons ook niet uitgenodigd.quote:
Een virtuele HP-UX omgeving voor e.o.a. Oracle test. Maar dat is verder saai geek gelul, daar wil ik jullie niet mee vervelen. Oh ja, en eten gemaakt.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
Blijkbaar. Dus wat heb jij vandaag gemaakt?
ik had het wel willen zien eigenlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |