Oh gelukkig ik dacht dat je zus echt overal zichtbare littekens heeft. Maar zoiets maakt je wel onzeker.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het klinkt nu heel erg, maar omdat het vooral aan de binnenkant van haar armen en benen zit zie je het eigenlijk niet echt. Ik weet het, en daarom zie ik het. Maar verder valt het niet echt op, ook niet als ze korte dingen aan heeft. Ze is ook donker, dus haar littekens zijn ook donker en niet roze ofzo. Ik denk dat ze er ook wel onzeker over is, maarja, je raakt eraan gewend denk ik dan. Ik vond sommige dingen aan mijn lichaam ook lelijk, maar tegenwoordig vind ik het totaalbeeld gewoon goed
.
Daar heb je een goed punt. Maar in een lelijk cadeautje kan toch iets moois zitten.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oa dat mooie cadeautjes aantrekkelijker zijn om uit te pakken dan lelijke cadeautjes
MTO? Medewerkers Teveredenheids Onderzoek?quote:
Zodat zij aan jou kunnen denken als je hoogbejaard bent en zit te vrijen met je demente buurman?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:08 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik voor kinderen heb gekozen?
Ew. Nouja goed, als ik zelf bejaard ben mag ik hopen dat ik nog seks heb.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zodat zij aan jou kunnen denken als je hoogbejaard bent en zit te vrijen met je demente buurman?
Gelukkigquote:Op maandag 26 januari 2009 21:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het klinkt nu heel erg, maar omdat het vooral aan de binnenkant van haar armen en benen zit zie je het eigenlijk niet echt. Ik weet het, en daarom zie ik het. Maar verder valt het niet echt op, ook niet als ze korte dingen aan heeft. Ze is ook donker, dus haar littekens zijn ook donker en niet roze ofzo. Ik denk dat ze er ook wel onzeker over is, maarja, je raakt eraan gewend denk ik dan. Ik vond sommige dingen aan mijn lichaam ook lelijk, maar tegenwoordig vind ik het totaalbeeld gewoon goed
.
waar kan ik me aanmelden als demente buurmanquote:Op maandag 26 januari 2009 21:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zodat zij aan jou kunnen denken als je hoogbejaard bent en zit te vrijen met je demente buurman?
Daar willen we nu alleen nog niet aan denken.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:14 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ew. Nouja goed, als ik zelf bejaard ben mag ik hopen dat ik nog seks heb.
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar willen we nu alleen nog niet aan denken.
Inderdaadquote:Op maandag 26 januari 2009 21:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar willen we nu alleen nog niet aan denken.
Bij leuke cadeautjes staan zelfs de lelijkste verpakkingen prachtig...quote:Op maandag 26 januari 2009 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt. Maar in een lelijk cadeautje kan toch iets moois zitten.
Die kleine imperfecties zien anderen inderdaad vaak niet. Maar dat neemt niet weg dat het voor jezelf echt vervelend kan zijn. Maar zo heeft iedereen wel dingen denk ik.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:15 schreef Tegan het volgende:
Ach, ik heb ook een oog dat iets kleiner is dan de andere, en cellulitis, en een buikje, en ga zo maar door. Ik was altijd onzeker over mezelf toen ik klein was, en nu vind ik mezelf eigenlijk wel mooi. Het is allemaal hoe zelfverzekerd je zelf bent, want die kleine imperfecties ziet eigenlijk niemand.
wat heb je in elkaar gezet?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:17 schreef automatic_ het volgende:
Zoo, m'n ikea ding staat weer in elkaar
Maar een mooie verpakking kan een lelijk cadeautje niet mooi maken.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bij leuke cadeautjes staan zelfs de lelijkste verpakkingen prachtig...
Wie heeft je dat wijsgemaaktquote:Op maandag 26 januari 2009 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt. Maar in een lelijk cadeautje kan toch iets moois zitten.
En hoe heet het ding?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:17 schreef automatic_ het volgende:
Zoo, m'n ikea ding staat weer in elkaar
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat heb je in elkaar gezet?
en hoeveel schroefjes en andere bevestigingsfrutseltjes hield je over?
Dan haal je hem toch niet weg?!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:20 schreef rhubarbje het volgende:
ik moest laatst een moedervlek laten weghalen die iedereen lelijk vond en zo maar ik vond het kei erg dat ie weg moest
Hij was misschien niet mooi maar hij hoorde heel duidelijk bij mij
Hij moest weg van de dokterquote:
Iedereen heeft toch wel iets moois. Alleen soms moet je er even naar zoeken.quote:
omdat er een mixertje teveel in zat natuurlijkquote:Op maandag 26 januari 2009 21:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Zo had ik een keer een mixertje over na het slagroomapparaat op het werk uit elkaar te halen, en toen de volgende dag was het andere slagroomapparaat kapot, terwijl die gewoon heel was gebleven
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |