Een leuk iets scheef neusje?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Öw dat is wel erg. ik heb er twee littekens aan overgehouden. Eentje op m'n hand (haast niet te zien), en een stukje van m'n neus is iet verplaatst ofzo haha
O niets bijzonders voor mijn doen.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb/had je dan? Maar zo te zien gaat het al weer wat beter. Beterschap
Je bent niet oud je was gewoon moe. Van je werk.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:47 schreef ArTiC het volgende:
ff een half uurtje willen slapen...anderhalf uur later pas wakker worden...ik begin oud te worden![]()
Auw, dat lijkt mij niet prettig. Eerder last van je rug gehad?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een leuk iets scheef neusje?![]()
[..]
O niets bijzonders voor mijn doen.Pijnscheut door rug, niet meer kunnen opstaan, nu vier dagen verder
voor het eerst echt een poos weer op, deed veel pijn. Dat was het.![]()
Dankje.
quote:
ik wilde het niet nog dramatischer maken...quote:
Ik neem aan dat je de zusters bedoeld. Toch niet de bejaarde?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wilde het niet nog dramatischer maken...
ik denk dat ik mijn jachtterrein maar ga verleggen naar het bejaardentehuis
Hij is gemeen.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wilde het niet nog dramatischer maken...
ik denk dat ik mijn jachtterrein maar ga verleggen naar het bejaardentehuis
Mogen bejaarden geen seks meer hebben?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de zusters bedoeld. Toch niet de bejaarde?
Ja, en dan ben IK gemeen?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij is gemeen.![]()
Niet zo erg hoor, hier in de buurt zitten er ook genoeg die nog hun geraniums besproeid willen hebben.
Dat zijn nou echt dingen die ik niet wil weten. Dat komt later wel.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mogen bejaarden geen seks meer hebben?
die verpleegsterpakjes zijn in het echt niet zo spannend als in bepaalde films hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de zusters bedoeld. Toch niet de bejaarde?
Het klinkt vast heel fout als ik suggereer dat je in de verkeerde ziekenhuizen komt?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die verpleegsterpakjes zijn in het echt niet zo spannend als in bepaalde films hoor![]()
zeker niet als ze ercrocs
onder dragen
Van mijn mogen ze seks hebben. Alleen Artic is daar nog lang niet aan toe. En jij ook nog lang niet overigens.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mogen bejaarden geen seks meer hebben?
Hey, jij bent de gemene hier, ga je gangquote:Op maandag 26 januari 2009 20:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het klinkt vast heel fout als ik suggereer dat je in de verkeerde ziekenhuizen komt?
Dat kan allemaal uit. Het gaat toch om de persoon die in de kleding zit. En niet de kleding zelf.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die verpleegsterpakjes zijn in het echt niet zo spannend als in bepaalde films hoor![]()
zeker niet als ze ercrocs
onder dragen
MIjn zus heeft echt overal van die lange strepen. Op de pols, en op de binnenkant van haar bovenarm enzo. Ook zo op de benen. Alleen gelukkig niet in haar gezicht, wel onderkant van haar kin. Maarja, als ze kleren aanheeft zie je het toch niet echt. Ze gaf mij altijd de schuld (dat ik de deur voor haar neus dichtgooide) maar ik herinner me alleen dat ik naar buiten liep, en niet dat er iemand achter mij aan rende ofzo. Nu hebben we geen ruzie erover hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 20:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Öw dat is wel erg. ik heb er twee littekens aan overgehouden. Eentje op m'n hand (haast niet te zien), en een stukje van m'n neus is iet verplaatst ofzo haha
Als bejaarde nu gewoon seks hebben met elkaar is dat probleem alvast op gelost.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:57 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Dat zijn nou echt dingen die ik niet wil weten. Dat komt later wel.
Dat lijkt mij verschrikkelijk om zoiets te hebben. Ook al ben ik totaal niet ijdel. Dit lijkt mij toch wel erg.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
MIjn zus heeft echt overal van die lange strepen. Op de pols, en op de binnenkant van haar bovenarm enzo. Ook zo op de benen. Alleen gelukkig niet in haar gezicht, wel onderkant van haar kin. Maarja, als ze kleren aanheeft zie je het toch niet echt. Ze gaf mij altijd de schuld (dat ik de deur voor haar neus dichtgooide) maar ik herinner me alleen dat ik naar buiten liep, en niet dat er iemand achter mij aan rende ofzo. Nu hebben we geen ruzie erover hoor.
Moet je nooit in de bejaardenzorg gaan werken.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:57 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Dat zijn nou echt dingen die ik niet wil weten. Dat komt later wel.
Klopt.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van mijn mogen ze seks hebben. Alleen Artic is daar nog lang niet aan toe. En jij ook nog lang niet overigens.
je moet nog veel leren Tijnquote:Op maandag 26 januari 2009 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan allemaal uit. Het gaat toch om de persoon die in de kleding zit. En niet de kleding zelf.
Vertel wat moet ik dan nog allemaal leren volgens jouw?quote:
Het klinkt nu heel erg, maar omdat het vooral aan de binnenkant van haar armen en benen zit zie je het eigenlijk niet echt. Ik weet het, en daarom zie ik het. Maar verder valt het niet echt op, ook niet als ze korte dingen aan heeft. Ze is ook donker, dus haar littekens zijn ook donker en niet roze ofzoquote:Op maandag 26 januari 2009 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij verschrikkelijk om zoiets te hebben. Ook al ben ik totaal niet ijdel. Dit lijkt mij toch wel erg.
oa dat mooie cadeautjes aantrekkelijker zijn om uit te pakken dan lelijke cadeautjesquote:Op maandag 26 januari 2009 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel wat moet ik dan nog allemaal leren volgens jouw?
Waarom denk je dat ik voor kinderen heb gekozen?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet je nooit in de bejaardenzorg gaan werken.![]()
[..]
Klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |