Mag ik je aflikkenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol.. net mezelf en de vloer bestrooid met poedersuiker
Dan moet je ook gaan douchenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Als jij m'n broek en schoenen wil aflikkenn.. ga je gangquote:
Zie bovenstaande post.. maar ik ga vanavond wel nog effe douchenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan moet je ook gaan douchen
Ik dadelijk ook, lekker warm
Is dat zo uniek dan, dat een alleenstaande moeder zonder partner (volgens mij is een alleenstaande moeder al partnerloos, dus dit lijkt me een hyperbool) een hapje gaat eten met de kids?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind schoonfamilie in zoverre belangrijk dat ze me niet moeten gaan zitten stangen oid
en dat was vast al lang niet meer waar het over ging.
O, en ik ben als alleenstaande moeder zonder partner met de kindjes een hapje gaan eten in de stad
Als een alleenstaande moeder iemand date is het gelijk een relatiequote:Op maandag 26 januari 2009 18:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Is dat zo uniek dan, dat een alleenstaande moeder zonder partner (volgens mij is een alleenstaande moeder al partnerloos, dus dit lijkt me een hyperbool) een hapje gaat eten met de kids?
Dat vroeg ik me ook af, afgezien van de hyperboolquote:Op maandag 26 januari 2009 18:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Is dat zo uniek dan, dat een alleenstaande moeder zonder partner (volgens mij is een alleenstaande moeder al partnerloos, dus dit lijkt me een hyperbool) een hapje gaat eten met de kids?
het is in iedergeval niet uniek want ik doe het ook regelmatigquote:Op maandag 26 januari 2009 18:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen: en vanaond met mn kinderen alleen, zoals het hoort als alleenstaande moeder, gaan eten.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is in iedergeval niet uniek want ik doe het ook regelmatig
waarom zou dat opeens niet meer kunnen als er geen tweede volwassenen bij is!?
Ja, we hebben in een deuk gelegenquote:Op maandag 26 januari 2009 19:10 schreef Duimelot het volgende:
maar t was vast reuze gezellig en het vernoemen waard
hier hebben ze een verbod op wedstrijdjes:Pquote:Op maandag 26 januari 2009 19:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, we hebben in een deuk gelegen
En A heeft gebaald dat dr joingere zusje harder kan lopen dan zij
ja hoor, allemaal verschillende kleine hapjes.quote:
Lekkerquote:Op maandag 26 januari 2009 18:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Klinkt bekend.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hier hebben ze een verbod op wedstrijdjes:P
ze willen altijd eerste boven zijn, eerste bij de auto, eerste daar eerstie hier en sja de jongste kan gewoon nog niet zo snel maar wil wel winnen en is een slechte verliezer en begint dan te krijsen als een mager speenvarken van STOHOP IKKE EERSTE IKKUHHHHHHHHHHHHHHH
Ik was dat zo zat dat er nu dus een wedstrijdjes verbod is
Lees m'n post daaronder ook maar evenquote:
Ik ben wel eens door de half glazen achterdeur gelopen omdat ik met m'n broer mee wou spelenquote:Op maandag 26 januari 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt bekend.![]()
Ik heb wel eens mijn zusje tegen de deur geduwd omdat ik boos en wou winnen.
Oke, bij nader inzien laat maar zitten.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lees m'n post daaronder ook maar even
Goede avondquote:
Wat voor sommetjes ga je maken?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:11 schreef automatic_ het volgende:
Mja, mijn dag ging wel hoor
12.15 - 18.30 op de UvT geweest, daarna even langs de Ikea en nu ga ik zo meteen stommetjes maken
Wat is dan nog het nut om huiswerk te gevenquote:Op maandag 26 januari 2009 20:19 schreef automatic_ het volgende:
Kijk, dat laatste is mooi!
Hoe was je werk?
Oh ik heb morgen werkcollege en dan moet je braaf sommen maken. "Probleem" is dat de antwoorden al online staan, dus de verleiding is groot om ze over te schrijven.
Ik had kiespijn. En ik wilde dus naar de tandarts en toen hoefde ik de rest van de ook niet meer terug te komen. Maar acht het was toch via het uitzendbureau. Dus zo erg was het nu ook weer niet. Het zou toch alleen vandaag zijn. Gewoon productiewerk.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:19 schreef automatic_ het volgende:
Kijk, dat laatste is mooi!
Hoe was je werk?
Oh ik heb morgen werkcollege en dan moet je braaf sommen maken. "Probleem" is dat de antwoorden al online staan, dus de verleiding is groot om ze over te schrijven.
Naja, het is geen echt huiswerk. Je moet het gewoon oefenen, dus is het voor jezelf. Ze hebben alleen de antwoorden dit keer te vroeg er op gezetquote:Op maandag 26 januari 2009 20:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Wat is dan nog het nut om huiswerk te geven
Dus dan moet je wel de discipline hebben omdat te doen. Dat lijkt me lastig.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, het is geen echt huiswerk. Je moet het gewoon oefenen, dus is het voor jezelf. Ze hebben alleen de antwoorden dit keer te vroeg er op gezet
Dat hebben de meesten idd niet. Jezelf aanzetten tot leren. pfff.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus dan moet je wel de discipline hebben omdat te doen. Dat lijkt me lastig.
Inderdaad, er zijn zo veel leuker dingen dan leren. Fok! bijvoorbeeldquote:Op maandag 26 januari 2009 20:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat hebben de meesten idd niet. Jezelf aanzetten tot leren. pfff.
Nou Fok staat bij mij echt niet op nr1.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn zo veel leuker dingen dan leren. Fok! bijvoorbeeld
Hey meis.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe is het nu bengel? Wat beter, of nog steeds niet?
Öw dat is wel erg. ik heb er twee littekens aan overgehouden. Eentje op m'n hand (haast niet te zien), en een stukje van m'n neus is iet verplaatst ofzo hahaquote:Op maandag 26 januari 2009 20:35 schreef Tegan het volgende:
Mijn zus is een keer door de glazen deur heen gelopen omdat ze me achtervolgde. En nu, minstens tien jaar later heeft ze nog littekens echt overal, en ook groot.
Wat heb/had je dan? Maar zo te zien gaat het al weer wat beter. Beterschapquote:Op maandag 26 januari 2009 20:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou Fok staat bij mij echt niet op nr1.Maar is leuk tijdverdrijf.
[..]
Hey meis.![]()
Het gaat nu een stuk beter.Toen de verwarming het weer deed, werd het lekker warm en ben ik gaan liggen. Slapen doet goed.
Lig nu wel weer plat.
Gelukkigquote:Op maandag 26 januari 2009 20:38 schreef Bengeltje het volgende:
Hey meis.![]()
Het gaat nu een stuk beter.Toen de verwarming het weer deed, werd het lekker warm en ben ik gaan liggen. Slapen doet goed.
Lig nu wel weer plat.
Hoi mrboxquote:Op maandag 26 januari 2009 20:45 schreef mrbox het volgende:Weer thuis
![]()
Dag overleefd
![]()
![]()
![]()
Hoest met de singles hier
Anderhalf uur? Begin?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:47 schreef ArTiC het volgende:
ff een half uurtje willen slapen...anderhalf uur later pas wakker worden...ik begin oud te worden![]()
Wekker zetten??quote:Op maandag 26 januari 2009 20:47 schreef ArTiC het volgende:
ff een half uurtje willen slapen...anderhalf uur later pas wakker worden...ik begin oud te worden![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:45 schreef mrbox het volgende:Weer thuis
![]()
Dag overleefd
![]()
![]()
![]()
Hoest met de singles hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |