Je hebt het er maar druk mee. Veel plezier zondag.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Met Moniquealleen woont ze natuurlijk weer een eind van me vandaan
heb ik nou veels te vaak met mensen die ik leuk vind
Dan wordt je chef catering.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
Een beetje vertrouwen mag wel hoor. Ik ben niet totaal nutteloos hoor.
voordat je nu ineens heel impulsief van alles doet he...doe eens ademhalen?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook. Ik vind ook dat je dan op z'n minst even de volwassenheid mag tonen om wel verantwoordelijkheid voor je daden te nemen en gewoon tegen mij mag praten.
Maar what the hell, ik heb het ook helemaal gehad. Ik heb me echt van mijn beste kant laten zien, ik ben het echt meer als beu. Ik kap alle contacten af en haal hem uit mijn MSN, Hyves en Google talk. Het is genoeg geweest!
Dat is mooi. Stuur je wensen maar door.quote:
Heb het al gedaan, kan alleen niet uitvinden hoe ik iemand uit Google Talk verwijder. Ja kom op zeg... ik ben ook gewoon een mens en ik verdien alles behalve zo genegeerd te worden! Hij mag zeker wel zo met mij omgaan en ik moet dat allemaal maar pikken? Ik wil verdomme ook gewoon normaal behandeld worden.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voordat je nu ineens heel impulsief van alles doet he...doe eens ademhalen?
Sorry, mag ik een kleine update?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook. Ik vind ook dat je dan op z'n minst even de volwassenheid mag tonen om wel verantwoordelijkheid voor je daden te nemen en gewoon tegen mij mag praten.
Maar what the hell, ik heb het ook helemaal gehad. Ik heb me echt van mijn beste kant laten zien, ik ben het echt meer als beu. Ik kap alle contacten af en haal hem uit mijn MSN, Hyves en Google talk. Het is genoeg geweest!
niks doen, ook niet verwijderen uit van alles of boos laten weten dat je hem gaat negeren...dat komt toch niet aan.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb het al gedaan, kan alleen niet uitvinden hoe ik iemand uit Google Talk verwijder. Ja kom op zeg... ik ben ook gewoon een mens en ik verdien alles behalve zo genegeerd te worden! Hij mag zeker wel zo met mij omgaan en ik moet dat allemaal maar pikken? Ik wil verdomme ook gewoon normaal behandeld worden.
Als ik het niet normaal kan vragen, wat moet ik dan nog doen om het door te laten dringen dat ik niet wens zo behandeld te worden?
YO GO GIRLquote:Op maandag 26 januari 2009 22:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet voor HEM.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niks doen, ook niet verwijderen uit van alles
Leuk! Heb je foto's van de huidige situatie? Dan kan ik alvast ideeën maken etc.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat klussen is zo gebeurd.
Een barretje lijkt me wel wat.
Een bruin broodje met bieslookroomkaas en alleen komkommer eropquote:Op maandag 26 januari 2009 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is mooi. Stuur je wensen maar door.
ze woont ergens in buurt van heerhugowaard... nou verder dan haarlem ga ik echt nietquote:
komkommerquote:Op maandag 26 januari 2009 22:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een bruin broodje met bieslookroomkaas en alleen komkommer erop
Staat genoteerd.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een bruin broodje met bieslookroomkaas en alleen komkommer erop
Jaja, ik lust iets groensquote:
minpuntenquote:
quote:
Ik vind pindasaus erg lekker, maar met komkommer...quote:Op maandag 26 januari 2009 22:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Komkommeren met pindasaus
*O*
Grote meid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |