geeft niet, dat gaat wel over als ze je hart breektquote:
Je ziiet iin beetje dubbelquote:
Oke, dat komt helemaal goed dan!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Prima, ik kan ze wel hosten buiten de x-rated opnames dan
Gaat dat wel goed dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb twee linker handen. Dus ik zorg wel voor de catering.
Ik behandel andere mensen ook graag zoals ik zelf behandeld wil worden.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:48 schreef Tegan het volgende:
Gewoon ook lekker doen alsof jij hem nooit hebt gekend.
Ik heb 1 sms gestuurd vorige week en ik heb net een berichtje gestuurd via Google talk.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:48 schreef automatic_ het volgende:
Die neiging zou ik ook hebben om zijn huidige vriendin in te lichtenAl krijg je dan alleen maar meer sores en zal jij er op aangekeken worden...
Lastig! Hij negeert nu je mailtjes/berichtjes ofzo?
Als je ergens geen aandacht aan geeft, bestaat het niet?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vaag vehaal, nog vagere kerel.
hij verleid jou en dan is het jou schuld...tja..hoe durf je er ook op in te gaan he
Hoe hij met zijn vriendin omgaat is niet waar ik me druk om maak, dat is echt haar probleem. Dat zij blind is, is haar eigen stomme schuld. Ze weet heus wel dat er nog iets speelt, maar blijkbaar interesseert haar dat niet zoveel.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:50 schreef Techno het volgende:
Dat is minder ja.![]()
Aan de andere kant is het ook niet zo fatsoenlijk om jou te negeren, en niets tegen zijn nieuwe vriendin te zeggen.
Je moet toch wat tussen het klussen doorquote:Op maandag 26 januari 2009 21:55 schreef automatic_ het volgende:
Hihi, leuke TT![]()
[..]
Oke, dat komt helemaal goed dan!
x-rated opnames van klussen...?
Vast wel.quote:
ik was, zoals meestal, sarcastisch in mijn antwoordquote:Op maandag 26 januari 2009 21:56 schreef MNR het volgende:
Dat begrijp ikquote:Op maandag 26 januari 2009 21:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik was, zoals meestal, sarcastisch in mijn antwoord
Twee linkerhanden, hmmm... het eten brand aan, de borden e.d. vallen uit je handen, je morst wijn over iedereen...quote:
Ja, maar dan komen de klussen toch niet af?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Je moet toch wat tussen het klussen door
Dat het belachelijk is jou iets te verwijten (dat doet hij blijkbaar door je te negeren) terwijl hij een grens heeft overschreden. Het is niet jouw probleem dat je op zijn avances inging.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat begrijp ik
Ik ben gewoon even pissed off en onredelijk.
Maar misschien kun je even zeggen wat je wel bedoelt, dan is het voor net zo duidelijk
met wie, met wie, met wie?quote:
Tuurlijk wel, dat klussen is zo gebeurd.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:01 schreef automatic_ het volgende:
Ja, maar dan komen de klussen toch niet af?
Wat gaat het eerste project worden?
Met Moniquequote:
verhuizenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Met Moniquealleen woont ze natuurlijk weer een eind van me vandaan
heb ik nou veels te vaak met mensen die ik leuk vind
Nee, dat vind ik ook. Ik vind ook dat je dan op z'n minst even de volwassenheid mag tonen om wel verantwoordelijkheid voor je daden te nemen en gewoon tegen mij mag praten.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat het belachelijk is jou iets te verwijten (dat doet hij blijkbaar door je te negeren) terwijl hij een grens heeft overschreden. Het is niet jouw probleem dat je op zijn avances inging.
Een beetje vertrouwen mag wel hoor. Ik ben niet totaal nutteloos hoor.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Twee linkerhanden, hmmm... het eten brand aan, de borden e.d. vallen uit je handen, je morst wijn over iedereen...
Je hebt het er maar druk mee. Veel plezier zondag.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Met Moniquealleen woont ze natuurlijk weer een eind van me vandaan
heb ik nou veels te vaak met mensen die ik leuk vind
Dan wordt je chef catering.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
Een beetje vertrouwen mag wel hoor. Ik ben niet totaal nutteloos hoor.
voordat je nu ineens heel impulsief van alles doet he...doe eens ademhalen?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook. Ik vind ook dat je dan op z'n minst even de volwassenheid mag tonen om wel verantwoordelijkheid voor je daden te nemen en gewoon tegen mij mag praten.
Maar what the hell, ik heb het ook helemaal gehad. Ik heb me echt van mijn beste kant laten zien, ik ben het echt meer als beu. Ik kap alle contacten af en haal hem uit mijn MSN, Hyves en Google talk. Het is genoeg geweest!
Dat is mooi. Stuur je wensen maar door.quote:
Heb het al gedaan, kan alleen niet uitvinden hoe ik iemand uit Google Talk verwijder. Ja kom op zeg... ik ben ook gewoon een mens en ik verdien alles behalve zo genegeerd te worden! Hij mag zeker wel zo met mij omgaan en ik moet dat allemaal maar pikken? Ik wil verdomme ook gewoon normaal behandeld worden.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voordat je nu ineens heel impulsief van alles doet he...doe eens ademhalen?
Sorry, mag ik een kleine update?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook. Ik vind ook dat je dan op z'n minst even de volwassenheid mag tonen om wel verantwoordelijkheid voor je daden te nemen en gewoon tegen mij mag praten.
Maar what the hell, ik heb het ook helemaal gehad. Ik heb me echt van mijn beste kant laten zien, ik ben het echt meer als beu. Ik kap alle contacten af en haal hem uit mijn MSN, Hyves en Google talk. Het is genoeg geweest!
niks doen, ook niet verwijderen uit van alles of boos laten weten dat je hem gaat negeren...dat komt toch niet aan.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb het al gedaan, kan alleen niet uitvinden hoe ik iemand uit Google Talk verwijder. Ja kom op zeg... ik ben ook gewoon een mens en ik verdien alles behalve zo genegeerd te worden! Hij mag zeker wel zo met mij omgaan en ik moet dat allemaal maar pikken? Ik wil verdomme ook gewoon normaal behandeld worden.
Als ik het niet normaal kan vragen, wat moet ik dan nog doen om het door te laten dringen dat ik niet wens zo behandeld te worden?
YO GO GIRLquote:Op maandag 26 januari 2009 22:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet voor HEM.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niks doen, ook niet verwijderen uit van alles
Leuk! Heb je foto's van de huidige situatie? Dan kan ik alvast ideeën maken etc.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat klussen is zo gebeurd.
Een barretje lijkt me wel wat.
Een bruin broodje met bieslookroomkaas en alleen komkommer eropquote:Op maandag 26 januari 2009 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is mooi. Stuur je wensen maar door.
ze woont ergens in buurt van heerhugowaard... nou verder dan haarlem ga ik echt nietquote:
komkommerquote:Op maandag 26 januari 2009 22:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een bruin broodje met bieslookroomkaas en alleen komkommer erop
Staat genoteerd.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een bruin broodje met bieslookroomkaas en alleen komkommer erop
Jaja, ik lust iets groensquote:
minpuntenquote:
quote:
Ik vind pindasaus erg lekker, maar met komkommer...quote:Op maandag 26 januari 2009 22:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Komkommeren met pindasaus
*O*
Grote meid.quote:
dat wordt punten scoren op andere gebieden danquote:
Ik heb net veel punten gehaald bij het kopje "klussen"quote:Op maandag 26 januari 2009 22:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat wordt punten scoren op andere gebieden dan
Hoezo?quote:
Daten isquote:
Van iets dat er (nog) niet is, kan ik moeilijk foto's maken. Want ik moet eerst nog een nieuwe vast stek vinden.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:19 schreef automatic_ het volgende:
Leuk! Heb je foto's van de huidige situatie? Dan kan ik alvast ideeën maken etc.
Waaraan moet de eventuele nieuwe stek dan voldoen?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Van iets dat er (nog) niet is, kan ik moeilijk foto's maken. Want ik moet eerst nog een nieuwe vast stek vinden.
Meer dan punten, zelfs een date.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:28 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb net veel punten gehaald bij het kopje "klussen"
ik heb geen kopje klussen op mijn scoreformulierquote:Op maandag 26 januari 2009 22:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb net veel punten gehaald bij het kopje "klussen"
Die moet ff gequote worden voor als je straks een date liefhebster bentquote:
Jij hebt weer andere kwaliteiten.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb geen kopje klussen op mijn scoreformulier
Niet te achterlijk duur, en minimaal 3 kamers (meer is beter).quote:Op maandag 26 januari 2009 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
Waaraan moet de eventuele nieuwe stek dan voldoen?
Nog een gewenste locatie.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet te achterlijk duur, en minimaal 3 kamers (meer is beter).
ik ben 28 en single...dat betekend dat je niet veel kwaliteiten hebt hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt weer andere kwaliteiten.
Den Haag of er dichtbij. Vanwege werk, want ik hou niet van lange reistijden. Zonde van de tijd.quote:
ja, dank jequote:Op maandag 26 januari 2009 22:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben 28 en single...dat betekend dat je niet veel kwaliteiten hebt hoor
Hmm.. Dat is waar. Heb je al iets op het oog?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Van iets dat er (nog) niet is, kan ik moeilijk foto's maken. Want ik moet eerst nog een nieuwe vast stek vinden.
Whoeiquote:
Den Haag is leukquote:Op maandag 26 januari 2009 22:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Den Haag of er dichtbij. Vanwege werk, want ik hou niet van lange reistijden. Zonde van de tijd.
ik ben singleder dan jijquote:
Niet zo negatief.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Den Haag. Dat is meer Knuffels afdeling.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Den Haag of er dichtbij. Vanwege werk, want ik hou niet van lange reistijden. Zonde van de tijd.
Den Haagquote:Op maandag 26 januari 2009 22:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Zit tijdelijk in Zoetermeer bij mijn, eveneens single, broer.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:34 schreef automatic_ het volgende:
Hmm.. Dat is waar. Heb je al iets op het oog?
Waar woon je nu eigenlijk? Of waar wil je heen?
[interesse hè]
quote:
Whoei
Oke dan, gezellig!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Zit tijdelijk in Zoetermeer bij mijn, eveneens single, broer.
Maar ga liever terug naar Den Haag. Probleem zijn de lange wachtlijsten en de idioot hoge prijzen. <_<
[..]
Tenzij jij een leuke locatie hebt?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:41 schreef automatic_ het volgende:
Oke dan, gezellig!
Hmm.. ja begrijpelijk.. Lastig dan! Dus het kan nog lang duren voor we onze klus-date hebben?
ik wist niet dat dat stuk waar jij woont Franstalig is?quote:
Mijn oude huis staat te koopquote:
Ouderlijk huis of echt eigenhuis ?quote:
Maar dat is ergens in Brabant? Beetje te lang reizen elke dag naar mijn werk. Hoewel ik best in Brabant zou willen wonen.quote:
ik rij dagelijks vanuit oost-brabant een heel eind richting Den Haagquote:Op maandag 26 januari 2009 22:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dat is ergens in Brabant? Beetje te lang reizen elke dag naar mijn werk. Hoewel ik best in Brabant zou willen wonen.
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:33 schreef ArTiC het volgende:
Arctic, wat is er aan de hand? Je komt nogal somber over.quote:
Ik ben aangewezen op dat gele gevaarte. Geen leasebak dus.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:49 schreef ArTiC het volgende:
ik rij dagelijks vanuit oost-brabant een heel eind richting Den Haag
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dat is ergens in Brabant? Beetje te lang reizen elke dag naar mijn werk. Hoewel ik best in Brabant zou willen wonen.
Ouderlijk huisquote:
Je mag wel een dagje met mijn auto als hij gemaakt isquote:Op maandag 26 januari 2009 22:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben aangewezen op dat gele gevaarte. Geen leasebak dus.
gespeeldquote:Op maandag 26 januari 2009 22:52 schreef Howl het volgende:
[..]
[..]
Arctic, wat is er aan de hand? Je komt nogal somber over.
Als ik daar een baan kan krijgen, dan ben ik zo vertrokken hier. Jaar in jaar uit lange reistijden doorstaan, auto of NS, nee dat hou ik niet vol. En het is zo zonde van je tijd, want in die tijd kun je zoveel andere - leuke - dingen doen.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:52 schreef automatic_ het volgende:
Je moet er wat voor over hebben
Vanuit hier naar DH valt wel mee (zonder file dan...)
Dat is heel lief van je.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:53 schreef automatic_ het volgende:
Je mag wel een dagje met mijn auto als hij gemaakt is
Geen deukjes maken hèquote:
Waarom kijk je dan niet of je hier een baan kan krijgen?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Als ik daar een baan kan krijgen, dan ben ik zo vertrokken hier. Jaar in jaar uit lange reistijden doorstaan, auto of NS, nee dat hou ik niet vol. En het is zo zonde van je tijd, want in die tijd kun je zoveel andere - leuke - dingen doen.
was dat niet jouw afdeling?quote:
Jij kan toch ook verhuizen naar Den Haag.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen deukjes maken hè
[..]
Waarom kijk je dan niet of je hier een baan kan krijgen?
Regio Roosendaal / Breda / Tilburg?
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
was dat niet jouw afdeling?
*duikt weg*
Zal het proberen, maar garanties durf ik niet te geven.quote:
Ik hou alle directies en departementen goed in de gaten (zit bij de Rijksoverheid).quote:Waarom kijk je dan niet of je hier een baan kan krijgen?
Regio Roosendaal / Breda / Tilburg?
Ja hoor, ritje DH > Tilburg is goed te doenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij kan toch ook verhuizen naar Den Haag.
Is ook een optie natuurlijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:02 schreef tijnbrein het volgende:
Jij kan toch ook verhuizen naar Den Haag.
Hmm.. Hmm... Dan moeten we maar even goed praten voor je hem meeneemt!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Zal het proberen, maar garanties durf ik niet te geven.
[..]
Ik hou alle directies en departementen goed in de gaten (zit bij de Rijksoverheid).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |