ik wist niet dat dat stuk waar jij woont Franstalig is?quote:
Mijn oude huis staat te koopquote:
Ouderlijk huis of echt eigenhuis ?quote:
Maar dat is ergens in Brabant? Beetje te lang reizen elke dag naar mijn werk. Hoewel ik best in Brabant zou willen wonen.quote:
ik rij dagelijks vanuit oost-brabant een heel eind richting Den Haagquote:Op maandag 26 januari 2009 22:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dat is ergens in Brabant? Beetje te lang reizen elke dag naar mijn werk. Hoewel ik best in Brabant zou willen wonen.
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:33 schreef ArTiC het volgende:
ik ben 28 en single...dat betekend dat je niet veel kwaliteiten hebt hoor
Arctic, wat is er aan de hand? Je komt nogal somber over.quote:
Ik ben aangewezen op dat gele gevaarte. Geen leasebak dus.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:49 schreef ArTiC het volgende:
ik rij dagelijks vanuit oost-brabant een heel eind richting Den Haag
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dat is ergens in Brabant? Beetje te lang reizen elke dag naar mijn werk. Hoewel ik best in Brabant zou willen wonen.
Ouderlijk huisquote:
Je mag wel een dagje met mijn auto als hij gemaakt isquote:Op maandag 26 januari 2009 22:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben aangewezen op dat gele gevaarte. Geen leasebak dus.
gespeeldquote:Op maandag 26 januari 2009 22:52 schreef Howl het volgende:
[..]
[..]
Arctic, wat is er aan de hand? Je komt nogal somber over.
Als ik daar een baan kan krijgen, dan ben ik zo vertrokken hier. Jaar in jaar uit lange reistijden doorstaan, auto of NS, nee dat hou ik niet vol. En het is zo zonde van je tijd, want in die tijd kun je zoveel andere - leuke - dingen doen.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:52 schreef automatic_ het volgende:
Je moet er wat voor over hebben
Vanuit hier naar DH valt wel mee (zonder file dan...)
Dat is heel lief van je.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:53 schreef automatic_ het volgende:
Je mag wel een dagje met mijn auto als hij gemaakt is
Geen deukjes maken hèquote:
Waarom kijk je dan niet of je hier een baan kan krijgen?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Als ik daar een baan kan krijgen, dan ben ik zo vertrokken hier. Jaar in jaar uit lange reistijden doorstaan, auto of NS, nee dat hou ik niet vol. En het is zo zonde van je tijd, want in die tijd kun je zoveel andere - leuke - dingen doen.
was dat niet jouw afdeling?quote:
Jij kan toch ook verhuizen naar Den Haag.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen deukjes maken hè
[..]
Waarom kijk je dan niet of je hier een baan kan krijgen?
Regio Roosendaal / Breda / Tilburg?
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
was dat niet jouw afdeling?
*duikt weg*
Zal het proberen, maar garanties durf ik niet te geven.quote:
Ik hou alle directies en departementen goed in de gaten (zit bij de Rijksoverheid).quote:Waarom kijk je dan niet of je hier een baan kan krijgen?
Regio Roosendaal / Breda / Tilburg?
Ja hoor, ritje DH > Tilburg is goed te doenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij kan toch ook verhuizen naar Den Haag.
Is ook een optie natuurlijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:02 schreef tijnbrein het volgende:
Jij kan toch ook verhuizen naar Den Haag.
Hmm.. Hmm... Dan moeten we maar even goed praten voor je hem meeneemt!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Zal het proberen, maar garanties durf ik niet te geven.
[..]
Ik hou alle directies en departementen goed in de gaten (zit bij de Rijksoverheid).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |