Ik heb net veel punten gehaald bij het kopje "klussen"quote:Op maandag 26 januari 2009 22:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat wordt punten scoren op andere gebieden dan
Hoezo?quote:
Daten isquote:
Van iets dat er (nog) niet is, kan ik moeilijk foto's maken. Want ik moet eerst nog een nieuwe vast stek vinden.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:19 schreef automatic_ het volgende:
Leuk! Heb je foto's van de huidige situatie? Dan kan ik alvast ideeën maken etc.
Waaraan moet de eventuele nieuwe stek dan voldoen?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Van iets dat er (nog) niet is, kan ik moeilijk foto's maken. Want ik moet eerst nog een nieuwe vast stek vinden.
Meer dan punten, zelfs een date.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:28 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb net veel punten gehaald bij het kopje "klussen"
ik heb geen kopje klussen op mijn scoreformulierquote:Op maandag 26 januari 2009 22:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb net veel punten gehaald bij het kopje "klussen"
Die moet ff gequote worden voor als je straks een date liefhebster bentquote:
Jij hebt weer andere kwaliteiten.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb geen kopje klussen op mijn scoreformulier
Niet te achterlijk duur, en minimaal 3 kamers (meer is beter).quote:Op maandag 26 januari 2009 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
Waaraan moet de eventuele nieuwe stek dan voldoen?
Nog een gewenste locatie.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet te achterlijk duur, en minimaal 3 kamers (meer is beter).
ik ben 28 en single...dat betekend dat je niet veel kwaliteiten hebt hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt weer andere kwaliteiten.
Den Haag of er dichtbij. Vanwege werk, want ik hou niet van lange reistijden. Zonde van de tijd.quote:
ja, dank jequote:Op maandag 26 januari 2009 22:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben 28 en single...dat betekend dat je niet veel kwaliteiten hebt hoor
Hmm.. Dat is waar. Heb je al iets op het oog?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Van iets dat er (nog) niet is, kan ik moeilijk foto's maken. Want ik moet eerst nog een nieuwe vast stek vinden.
Whoeiquote:
Den Haag is leukquote:Op maandag 26 januari 2009 22:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Den Haag of er dichtbij. Vanwege werk, want ik hou niet van lange reistijden. Zonde van de tijd.
ik ben singleder dan jijquote:
Niet zo negatief.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben 28 en single...dat betekend dat je niet veel kwaliteiten hebt hoor
Den Haag. Dat is meer Knuffels afdeling.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Den Haag of er dichtbij. Vanwege werk, want ik hou niet van lange reistijden. Zonde van de tijd.
Den Haagquote:Op maandag 26 januari 2009 22:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Zit tijdelijk in Zoetermeer bij mijn, eveneens single, broer.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:34 schreef automatic_ het volgende:
Hmm.. Dat is waar. Heb je al iets op het oog?
Waar woon je nu eigenlijk? Of waar wil je heen?
[interesse hè]
quote:
Whoei
Oke dan, gezellig!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Zit tijdelijk in Zoetermeer bij mijn, eveneens single, broer.
Maar ga liever terug naar Den Haag. Probleem zijn de lange wachtlijsten en de idioot hoge prijzen. <_<
[..]
Tenzij jij een leuke locatie hebt?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:41 schreef automatic_ het volgende:
Oke dan, gezellig!
Hmm.. ja begrijpelijk.. Lastig dan! Dus het kan nog lang duren voor we onze klus-date hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |