Overromantiseren is ook wel leukquote:Op maandag 26 januari 2009 23:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Het negatieve gevoel wat ik had is idd verdwenen
De rest is gewoon een beetje overgeromantiseerd
Klusquote:
Slaap lekker Auto.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:00 schreef automatic_ het volgende:
Slaap lekker mensen die gaan slapen
Ik blijf nog evenquote:
Als ik goed was geweest in klussen was mijn nick wel Klus geweest.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Mooi! Zal je gelijk aan het werk zetten.![]()
En hoi bij de weg.
Sommige van ons zijn een beetje moe, maar verder primaquote:
Als ik later groot ben,wil ik jouw held zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 23:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gestijldanst, maar ik sta er altijd voor open om mezelf dat nog een keer aan te leren via een leuke man. Salsadansen, dat vind ik pas geweldig. Helemaal geleid worden door een man... ow mm-mm-mmm!![]()
Maar gewoon lekker knuffelig dansen met een man vind ik ook t einde
Hoort er ook bijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sommige van ons zijn een beetje moe, maar verder prima
Kwaakvaak ! Hoest met de single status ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Als ik later groot ben,wil ik jouw held zijn
Dat kun je wel stellen ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:03 schreef automatic_ het volgende:
Sommige van ons zijn een beetje moe, maar verder prima
Jij bent vast nog fit?quote:
Dan heb je zeker makkelijk pratenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:09 schreef Kluts het volgende:
Moe zijn is voor mietjes.
Oke, ik ben werkloos en heb makkelijk praten.
gezien het feit dat ik hier alleen in bed lig, teveel werk en te weinig buiten kom.. Tja.. zeer single..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kwaakvaak ! Hoest met de single status ?
Ik niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:11 schreef Ludootje het volgende:
Kennen jullie dat gevoel dat je redelijk bezopen uit de stad naar huis komt? Nou, dat heb ik dus nu!
Nee, dat gevoel ken ik niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:11 schreef Ludootje het volgende:
Kennen jullie dat gevoel dat je redelijk bezopen uit de stad naar huis komt? Nou, dat heb ik dus nu!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:11 schreef ArTiC het volgende:
mensen die hun keffende hond onder je slaapkamerraam uitlaten en 5 minuten blijven staan... 1 woord: luchtbuks
quote:
Dan snappen jullie me nu nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |