LOL!!! Ik wilde je even uit de tent lokken, dat is geluktquote:
Doorgaans kies je er ook niet zelf voor, althans ik niet. Dus vandaar.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:37 schreef automatic_ het volgende:
Mja, zeker tegen wil en dank, haha.
Dat is mooi!quote:Offtopic;
Ik heb mijn statistiek/kansberekening sommetjes af
Welterusten ArTiC.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:42 schreef ArTiC het volgende:
ik ga douchen en dan lekker mijn bedje in![]()
Ow dat was ook te simplequote:Op maandag 26 januari 2009 23:51 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!! Ik wilde je even uit de tent lokken, dat is gelukt
Ow Box
Vergeef je me?
Nee, ik ook niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Doorgaans kies je er ook niet zelf voor, althans ik niet. Dus vandaar.
Ja, kei goed van mij!quote:Dat is mooi!![]()
Ik ben niet zo'n (stijl)dans fan, maar de Jive vond ik altijd wel leukquote:
Hahaha! Ik ga idd zo naar mijn bedje. Ga nog even een beker warme melk voor mezelf makenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow dat was ook te simplega jij maar lekker naar je bedje
Ik heb nog nooit gestijldanst, maar ik sta er altijd voor open om mezelf dat nog een keer aan te leren via een leuke man. Salsadansen, dat vind ik pas geweldig. Helemaal geleid worden door een man... ow mm-mm-mmm!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n (stijl)dans fan, maar de Jive vond ik altijd wel leuk
Je bui is wel weer helemaal omgeslagen hequote:Op maandag 26 januari 2009 23:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gestijldanst, maar ik sta er altijd voor open om mezelf dat nog een keer aan te leren via een leuke man. Salsadansen, dat vind ik pas geweldig. Helemaal geleid worden door een man... ow mm-mm-mmm!![]()
Maar gewoon lekker knuffelig dansen met een man vind ik ook t einde
Het negatieve gevoel wat ik had is idd verdwenenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je bui is wel weer helemaal omgeslagen he![]()
Salsa. En house, breakbeats en breakdance.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:57 schreef MNR het volgende:
Ik heb nog nooit gestijldanst, maar ik sta er altijd voor open om mezelf dat nog een keer aan te leren via een leuke man. Salsadansen, dat vind ik pas geweldig. Helemaal geleid worden door een man... ow mm-mm-mmm!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |