Ow, doe mij even, per PM, welk beeld je van me hebt.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja tis altijd jammer als je merkt dat het beeld dat je hebt van iemand totaal niet klopt.
we rekenen straks wel afquote:
hey, dat wil ik ook wetenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, doe mij even, per PM, welk beeld je van me hebt.
Dat herken ik heel goed. Tegen wil en dank zelfs.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:29 schreef automatic_ het volgende:
Maar goed, ik heb al zoveel shit meegemaakt wat dat betreft, dat je vanzelf harder wordt.
Of je het wilt of niet.
Neuj, dat is teveel off-topicquote:
Nou, als je goed nadenkt eigenlijk niet. Het gaat hier over singles en iemand die pech heeft met haar vaderfiguur zal daarin wel wat meenemen binnen een relatie. Dus eigenlijk is het heel ontopic. En wat ik dan vraag is naar hoe iemand zich vormt in zo'n situatie en hoe je dan ook bent als single. Goed he?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, het is nogal offtopic om het te gaan posten, haha.
En ja, soms (heeel soms) ben ik ook wel mild voor mijzelf
Mja, zeker tegen wil en dank, haha.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat herken ik heel goed. Tegen wil en dank zelfs.
In welke zin herken jij dat dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat herken ik heel goed. Tegen wil en dank zelfs.
Dat gaat echt nooit gebeuren...quote:Op maandag 26 januari 2009 22:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Die moet ff gequote worden voor als je straks een date liefhebster bent![]()
Ik ben A, dat is Q. *wijst*quote:Op maandag 26 januari 2009 23:35 schreef MNR het volgende:
Ow f*ck, ik praat tegen de verkeerde avatar!
Excuses![]()
ik laat je graag in die waanquote:
Je kent mij inmiddels toch wel?quote:Op maandag 26 januari 2009 @ 23:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe... I know, won't ever mix it again
Ja hey! Als je jullie ava's niet echt bekijkt, maar reageert op rood, is het niet heel vreemd dat ik jullie door elkaar haalde als ik net gedag heb gezegd tegen je anderequote:
Dat geeft niets.quote:
Da's best een strak plan. Ga over 10 minuutjes ook dromen.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:42 schreef ArTiC het volgende:
ik ga douchen en dan lekker mijn bedje in![]()
Hij zal wel bang zijn om zijn relatie te verliezen, maar dat is voor mij geen reden dat hij zo tegen mij kan doenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:43 schreef Howl het volgende:
[..]
Dat geeft niets.![]()
Ik zit het met verbazing te lezen. Exen waar je veel om gegeven hebt, dat kan knap lastig zijn. Ik denk dat je gelijk hebt om het contact te verbreken. Dat is geen manier om jou te behandelen, zoals hij heeft gedaan.
mja oke, niet echt interessant maar goed als jij dat wilquote:Op maandag 26 januari 2009 23:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, doe mij even, per PM, welk beeld je van me hebt.
Zeg nooit nooitquote:
Neequote:Op maandag 26 januari 2009 23:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
mja oke, niet echt interessant maar goed als jij dat wil![]()
Haha, dat is duidelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |