Ik kan alleen wel je dochter zijn hè...quote:
Gewoon in Dordrecht komen wonen dat ligt centraal tussen Breda en Den Haag.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja hoor, ritje DH > Tilburg is goed te doen![]()
Al vind ik DH écht leuk
Misschien maar in Rotterdam gaan studeren
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon in Dordrecht komen wonen dat ligt centraal tussen Breda en Den Haag.
Wat is er mis met Dordrecht?quote:
dat meen je niet toch?quote:
Ik ben, op z'n zachts, geen Dordt fanquote:
Ja, leg eens uit. Ik woon in Dordrecht en er is niks met Dordrecht.quote:
Ik vind dat maar lastig om altijd maar te begrijpen enzo (gescheiden ouders), ik kom zelf uit een "heel" gezin. enzoquote:Op maandag 26 januari 2009 22:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ouderlijk huis
Wij (moeder en ik) wonen nu bij de vriend van mijn moeder.
Helmondquote:Op maandag 26 januari 2009 23:10 schreef Howl het volgende:
[..]
Jij woont in Helmond, hè? Ja, de ketel is zwart.
Mijn vader is verongelukt toen ik 11 wasquote:Op maandag 26 januari 2009 23:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik vind dat maar lastig om altijd maar te begrijpen enzo (gescheiden ouders), ik kom zelf uit een "heel" gezin. enzo
Hoezo? Mijn ouders zijn ook nog steeds bij elkaar. Maar veel mensen die scheiden die hertrouwen weer.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik vind dat maar lastig om altijd maar te begrijpen enzo (gescheiden ouders), ik kom zelf uit een "heel" gezin. enzo
Dat wel ja, maar age is just a number. Zie vrij recent Singles topic. Maar als jij er geen problemen mee hebt?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:05 schreef automatic_ het volgende:
Ik kan alleen wel je dochter zijn hè...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal morgen wel bekijken of ik blij ben met mijn beslissing. Maar bedankt voor het reageren. Dat is lief van je
En het is ook niet zozeer dat ik 'iets aan wil laten komen', het is eerder dat ik voor mezelf bepaal dat ik niet wens zo behandeld te worden.Het lucht niet op, het voelt ook niet verkeerd. Het is gewoon dat ik voor mezelf heb bepaald dat ik dit niet langer wil. In mijn leven is niet echt ruimte voor mensen die een loopje met me nemen. Daar word ik gewoon simpelweg te boos en te verdrietig vanquote:Op maandag 26 januari 2009 22:19 schreef Litpho het volgende:
M. [ afbeelding ]
Gewoon doen, het lucht vast op en het is niet alsof, mocht je ooit het rare idee in je hoofd krijgen om weer contact te zoeken, je hem niet weer kan vinden.
Nah, just kidding.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:04 schreef automatic_ het volgende:
Hmm.. Hmm... Dan moeten we maar even goed praten voor je hem meeneemt!
We'll see.quote:Oo oke, nou wie weet!
Pfff.... dan heb je wel pech met de 'vaderfiguren' in je leven..quote:Op maandag 26 januari 2009 23:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn vader is verongelukt toen ik 11 was
En de vrouw van mijn moeder haar vriend (mijn stiefvader?) heeft zelfmoord gepleegd
en nee geeft niet, kan jij niet weten![]()
ohquote:Op maandag 26 januari 2009 23:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn vader is verongelukt toen ik 11 was
En de vrouw van mijn moeder haar vriend (mijn stiefvader?) heeft zelfmoord gepleegd
en nee geeft niet, kan jij niet weten![]()
Ik moest even denken wat je bedoelde, maar de vriend van mijn moeder leeft nog hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 23:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Pfff.... dan heb je wel pech met de 'vaderfiguren' in je leven..
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:16 schreef MNR het volgende:
* MNR is weer afgekoeld
Kleine mini-update:gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn advies was ook niet bindend bedoeld natuurlijk, je moet zelf weten of en wat je ermee doet
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Ik denk dat ik het wel snapquote:Op maandag 26 januari 2009 23:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
ohwel mooi dat ze elkaar dan zo gevonden hebben.
![]()
Maar ik doelde meer op al het "gedoe" omtrend het scheiden. Naja laat ook maar enzo kan het ff niet goed onderwoorden brengen wat ik precies bedoel
Mja, dat is waar. Jemie, nog nooit over nagedacht!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar age is just a number. Zie vrij recent Singles topic. Maar als jij er geen problemen mee hebt?
Ja, je mag dan de schade zelf betalen hoorquote:
Ow wacht... de ex-vrouw van je stiefvader dus?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moest even denken wat je bedoelde, maar de vriend van mijn moeder leeft nog hoor![]()
(dus mijn 'stiefvader').
Ik bedoelde meer uit te leggen dat er bij ons geen gezinnen kapot zijn gegaan door een echtscheiding, maar een andere scheiding
I knowquote:Op maandag 26 januari 2009 23:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gelukkig![]()
mijn advies was ook niet bindend bedoeld natuurlijk, je moet zelf weten of en wat je ermee doet
Ja inderdaadquote:Op maandag 26 januari 2009 23:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow wacht... de ex-vrouw van je stiefvader dus?
Wel.. als je je vader bent verloren heb je nog pech gehad met je vaderfiguur in je leven. Maar okay, dat soort scheiding, ik begrijp je.
quote:
Wel weer een "nieuwe" kant van MNR gezien vandaagquote:Op maandag 26 januari 2009 23:21 schreef MNR het volgende:
[..]
I know
Ik pak het ook niet verkeerd op, integendeel. Voor mij was het net even stoom afblazen. But thanks, I appreciate
Mwa... ik denk dat je dan een beetje harder bent voor jezelf als nodig isquote:Op maandag 26 januari 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Tja. "Het went" zullen we maar zeggen![]()
Shut up Box, shut upquote:Op maandag 26 januari 2009 23:26 schreef mrbox het volgende:
Wel weer een "nieuwe" kant van MNR gezien vandaag![]()
Ach, mijn ex is 4 jaar ouder. Alleen ziet ze er, net als ik, veel jonger uit.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:20 schreef automatic_ het volgende:
Mja, dat is waar. Jemie, nog nooit over nagedacht!
Uiteraard.quote:Ja, je mag dan de schade zelf betalen hoor
Dat kun je wel stellen.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:26 schreef mrbox het volgende:
Wel weer een "nieuwe" kant van MNR gezien vandaag
Op bepaalde punten wel jaquote:Op maandag 26 januari 2009 23:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Mwa... ik denk dat je dan een beetje harder bent voor jezelf als nodig is
Haha. Dat scheelt. Dan zeggen we gewoon dat je 30 bent!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, mijn ex is 4 jaar ouder. Alleen ziet ze er, net als ik, veel jonger uit.
[..]
Moooiquote:Uiteraard.
Ja tis altijd jammer als je merkt dat het beeld dat je hebt van iemand totaal niet klopt.quote:
Is dat zo ja? Volgens mij mag je best milder zijn voor jezelf als je dat nodig hebtquote:Op maandag 26 januari 2009 23:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Op bepaalde punten wel ja
Maar goed, ik heb al zoveel shit meegemaakt wat dat betreft, dat je vanzelf harder wordt.
Of je het wilt of niet.
Keihard ben ik Q., keihardquote:Op maandag 26 januari 2009 23:30 schreef ArTiC het volgende:
Die MNR is heul niet zo'n harde tante idd..tegenvaller
Neuh, ze is een schatje.quote:Op maandag 26 januari 2009 @ 23:30 schreef ArTiC het volgende:
Die MNR is heul niet zo'n harde tante idd..tegenvaller
Hey Q hoe is het met de paarden ?quote:
Q.? ik ben Q niet helaasquote:
Ja, het is nogal offtopic om het te gaan posten, haha.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Volgens mij mag je best milder zijn voor jezelf als je dat nodig hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |