I knowquote:Op maandag 26 januari 2009 23:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gelukkig![]()
mijn advies was ook niet bindend bedoeld natuurlijk, je moet zelf weten of en wat je ermee doet
Ja inderdaadquote:Op maandag 26 januari 2009 23:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow wacht... de ex-vrouw van je stiefvader dus?
Wel.. als je je vader bent verloren heb je nog pech gehad met je vaderfiguur in je leven. Maar okay, dat soort scheiding, ik begrijp je.
quote:
Wel weer een "nieuwe" kant van MNR gezien vandaagquote:Op maandag 26 januari 2009 23:21 schreef MNR het volgende:
[..]
I know
Ik pak het ook niet verkeerd op, integendeel. Voor mij was het net even stoom afblazen. But thanks, I appreciate
Mwa... ik denk dat je dan een beetje harder bent voor jezelf als nodig isquote:Op maandag 26 januari 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Tja. "Het went" zullen we maar zeggen![]()
Shut up Box, shut upquote:Op maandag 26 januari 2009 23:26 schreef mrbox het volgende:
Wel weer een "nieuwe" kant van MNR gezien vandaag![]()
Ach, mijn ex is 4 jaar ouder. Alleen ziet ze er, net als ik, veel jonger uit.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:20 schreef automatic_ het volgende:
Mja, dat is waar. Jemie, nog nooit over nagedacht!
Uiteraard.quote:Ja, je mag dan de schade zelf betalen hoor
Dat kun je wel stellen.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:26 schreef mrbox het volgende:
Wel weer een "nieuwe" kant van MNR gezien vandaag
Op bepaalde punten wel jaquote:Op maandag 26 januari 2009 23:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Mwa... ik denk dat je dan een beetje harder bent voor jezelf als nodig is
Haha. Dat scheelt. Dan zeggen we gewoon dat je 30 bent!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, mijn ex is 4 jaar ouder. Alleen ziet ze er, net als ik, veel jonger uit.
[..]
Moooiquote:Uiteraard.
Ja tis altijd jammer als je merkt dat het beeld dat je hebt van iemand totaal niet klopt.quote:
Is dat zo ja? Volgens mij mag je best milder zijn voor jezelf als je dat nodig hebtquote:Op maandag 26 januari 2009 23:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Op bepaalde punten wel ja
Maar goed, ik heb al zoveel shit meegemaakt wat dat betreft, dat je vanzelf harder wordt.
Of je het wilt of niet.
Keihard ben ik Q., keihardquote:Op maandag 26 januari 2009 23:30 schreef ArTiC het volgende:
Die MNR is heul niet zo'n harde tante idd..tegenvaller
Neuh, ze is een schatje.quote:Op maandag 26 januari 2009 @ 23:30 schreef ArTiC het volgende:
Die MNR is heul niet zo'n harde tante idd..tegenvaller
Hey Q hoe is het met de paarden ?quote:
Q.? ik ben Q niet helaasquote:
Ja, het is nogal offtopic om het te gaan posten, haha.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Volgens mij mag je best milder zijn voor jezelf als je dat nodig hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |