dat werkt niet want euthanasie is zelfdoding op vrijwillige basis, en iets zegt mij dat die mensen niet vrijwillig het aardse voor het hiernamels wensen te veruilenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:11 schreef ArTiC het volgende:
mensen die hun keffende hond onder je slaapkamerraam uitlaten en 5 minuten blijven staan... 1 woord: euthanasie
Oke!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Dan snappen jullie me nu niet
En ik weet niet eens wat hier zo grappig aan is, maaar ik vind het wel grppig
Met "ik niet"bedoelde ik eigenlijk vooral dat ik dat gevoel ken, maar dat op dit moment niet heb.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Maar wat doe je dan op Fok! ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht al, van alle mensen moet jij me toc wel snappne :'')quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met "ik niet"bedoelde ik eigenlijk vooral dat ik dat gevoel ken, maar dat op dit moment niet heb.
Vandaar de:
Vertel er eens over.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik moet ook lachen, maar dat heeft een andere reden
Uiteraard.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik dacht al, van alle mensen moet jij me toc wel snappne :'')
En dan niet zeggen waarom. Daar kan ik niet tegenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik moet ook lachen, maar dat heeft een andere reden
Hehequote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:17 schreef Ludootje het volgende:
Fuck, ik ben wel redelijk dronken.., ik onthoud me nu even van het posten
Zonde is hetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat werkt niet want euthanasie is zelfdoding op vrijwillige basis, en iets zegt mij dat die mensen niet vrijwillig het aardse voor het hiernamels wensen te veruilen
Een beetje in het kader van: Praat dan niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En dan niet zeggen waarom. Daar kan ik niet tegen
Dan moet je juist doorposten, das leuk voor ons.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:17 schreef Ludootje het volgende:
Fuck, ik ben wel redelijk dronken.., ik onthoud me nu even van het posten
Een beetje mezel f voor gek zetteb zeker: ')quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet je juist doorposten, das leuk voor ons.
en dan morgen teruglezenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Een beetje mezel f voor gek zetteb zeker: ')
Dat zou jij toch noooooit doen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Precies. Vooral niet meer posten nu.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En taalfouten maken gaat dan ook altijd perfect.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Geloof mij; dat ben je nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ghevb stiekem bet idee dat ike eigenlijkk wel goek bezig bebn :'}
Ontzettend! Ga vooral zo door!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ghevb stiekem bet idee dat ike eigenlijkk wel goek bezig bebn :'}
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |