Dat had een goed plan geweestquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:33 schreef Ludootje het volgende:
Ik besef me trouwens nu (te laat) dat ik beter m'n pc uit had kunnen laten staan en meteen had moeten gaan slapen
Dat dus. Er is niets mis mijn mijn Nederlands. Afgezien van een typgebrek bij enige alcoholconsumptiequote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit zijn echt typfouten. Hij tikt nu met dubbele vingers.
Nee hoor. Dat is gewoon zo hard Kluts.quote:
Afgezien van de hele Klutsfactor, zit die opmerking ook in Friendsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is gewoon zo hard Kluts.
Mijn vrienden willen niet meer dat ik die uitdrukking gebruik, gek worden ze ervan.
Dat is vooral een halve eeuw ouder dan een willekeurige tweederangs soap met lachtrack.quote:
Kan maar zo. Ik gebruik wel eens die gebaren die ze doen met die 2 vuisten tegen elkaar aan slaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Afgezien van de hele Klutsfactor, zit die opmerking ook in Friends
Ook hallo, Lit.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is vooral een halve eeuw ouder dan een willekeurige tweederangs soap met lachtrack.
Amaretto rules.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Buiten de amaretto, niks mis mee. ^_~
Ross and Rachel, hun persoonlijke variant van de middelvingerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kan maar zo. Ik gebruik wel eens die gebaren die ze doen met die 2 vuisten tegen elkaar aan slaan.
Pcies.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ross and Rachel, hun persoonlijke variant van de middelvinger
Zal ik je nog sterker vertellen? Het IS die chick van Aqua!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:45 schreef Kluts het volgende:
Ludootje, die ava van je lijkt op die chick van Aqua!
Dat dacht ik al, maar ik wist niet dat er nog mensen waren die uberhaupt aan die band dachten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zal ik je nog sterker vertellen? Het IS die chick van Aqua!
automatic_ wist het binnen 10 seconden te raden... Schijnbaar denken mensen er nog steeds aanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar ik wist niet dat er nog mensen waren die uberhaupt aan die band dachten.
Ik ben gewoon goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
automatic_ wist het binnen 10 seconden te raden... Schijnbaar denken mensen er nog steeds aan
Dat komt omdat het een traumatische herinnering aan foute muziek uit de 90's is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
automatic_ wist het binnen 10 seconden te raden... Schijnbaar denken mensen er nog steeds aan
Dat zonder meerquote:
Jaren 90 zijn sowieso briljantquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat komt omdat het een traumatische herinnering aan foute muziek uit de 90's is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |