Nee,quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je je telefoon nog niet gevonden hebt
Dit zijn echt typfouten. Hij tikt nu met dubbele vingers.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En taalfouten maken gaat dan ook altijd perfect.
Dat susquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit zijn echt typfouten. Hij tikt nu met dubbele vingers.
Te laatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Een beetje mezel f voor gek zetteb zeker: ')
Ik vatte je typfout deze keer anders op.quote:
Dis ook echt de eerste keer dat ik compleet van de kaart achter FOK! zit... mag ik ook es een keertje?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vatte je typfout deze keer anders op.
Ik hou je niet tegen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dis ook echt de eerste keer dat ik compleet van de kaart achter FOK! zit... mag ik ook es een keertje?
Ik werk, en slaap gemiddeld 4-5 uur per nacht. Insomnia FTW.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:09 schreef Kluts het volgende:
Moe zijn is voor mietjes.
Oke, ik ben werkloos en heb makkelijk praten.
Ik hoop trouwens van harte dat dit topic dicht is morgenochtend... Ik trek het slecht om mezelf zo terug te zientquote:
Als ik werk ben ik net zo hoor. Heb altijd weinig slaap nodig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik werk, en slaap gemiddeld 4-5 uur per nacht. Insomnia FTW.
Als je nog ff doorpost, moet dat goedkomen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens van harte dat dit topic dicht is morgenochtend... Ik trek het slecht om mezelf zo terug te zient
Nog 36 potsts! Ik ga men bst dopen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je nog ff doorpost, moet dat goedkomen.
Nog 36 posts, ik ga mijn best doen*quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nog 36 potsts! Ik ga men bst dopen!
Damn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nog 36 posts, ik ga mijn best doen*
Plaatst de volgende TS even een linkje?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens van harte dat dit topic dicht is morgenochtend... Ik trek het slecht om mezelf zo terug te zient
Met 1 biertje?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:23 schreef Ludootje het volgende:
Typen met een biertje op is bst wel moeilijke!
Ware het niet dat jij geen bier drinkt!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Damn.
Dat wordt wat als wij ooit een biertje gaan drinken.
Ja, jij komt niet zoekenquote:
Bier, amaretto. Potato, potato.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ware het niet dat jij geen bier drinkt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |