En het is de echte Jaap die er post.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:51 schreef peeet1 het volgende:
dgkjaap ?????????
Ik zie dat op Fok een of andere gebruiker genaamd Suikeroom is die zich voor mij uitgeeft en beweert de posts die ik (= Terror Jaap) hier doe....dat die van hem zijn.
Pure waanzin, vanmiddag met Sly gebeld dat ik me ging aanmelden om de brieven van Bram en Ron te lezen.
Waarvan akte.![]()
bron nowlive
ja idd het is de echte Jaapquote:Op maandag 26 januari 2009 01:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En het is de echte Jaap die er post.
quote:Op maandag 26 januari 2009 01:53 schreef Suikeroom het volgende:
hehe ik speel nu dubbelspel en ze trappen er nog harder in![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 01:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En het is de echte Jaap die er post.
quote:Op maandag 26 januari 2009 02:04 schreef snetje het volgende:
[..]
dan is Jaap een beetje domwaarom inloggen op nowlive terwij je die brieven overal al kunt lezen
je bedoeld .....oooh die 2 ja ...quote:Op maandag 26 januari 2009 02:05 schreef Suikeroom het volgende:
alle ramptoeristen zijn wel weer aanwezig hier![]()
[ afbeelding ]
Ja vreemd dat hij zich juist nu registreert daar, misschien zit er wat waars in Sly's beweringen.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:04 schreef snetje het volgende:
[..]
dan is Jaap een beetje domwaarom inloggen op nowlive terwij je die brieven overal al kunt lezen
Napoleon was ook slechts 150cm.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch bizonder dat zo'n klein ventje de gemoederen zolang kan bezig houden.
Die waren er toch afgerot door een geslachtsziekte?quote:Op maandag 26 januari 2009 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, maar die hield z'n handen wél achter z'n vestje
in de hoop dat daar iets eindigde ...quote:Op maandag 26 januari 2009 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar die hield z'n handen wél achter z'n vestje
Ja ja, dat kwam later pas. Dat krijgen we terug bij Huub Deel VIIquote:Op maandag 26 januari 2009 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Die waren er toch afgerot door een geslachtsziekte?
quote:2502
Ik lees hier echt alleen maar onzin, en vooral over Huub geloof al die verhalen niet en vooral niet op nowlive, Jaap zou daar zogenaamd posten maar dat is gewoon Suikeroom van fok, dat is echt zo'n sukkeltje met rijke ouders hij woont in Eemnes en was in de gouden kooi regelmatig op bezoek, op het einde was hij de contactpersoon van Jaap. dat mag niemand weten want hij gaf Jaap allemaal info tijdens de kooi
Door: Oldenzaal | op: 2009-01-26 | om: 02:13
Nee, die laat om die tijd z'n hondje uitquote:Op maandag 26 januari 2009 02:27 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
krijg nou watwie is dit LS zeker?
![]()
zielig zijn de meesten daar iddquote:Op maandag 26 januari 2009 02:33 schreef peeet1 het volgende:
shegirl88
op: Vandaag om 02:16:48 »
--------------------------------------------------------------------------------
Net ff bijgelezen op FOK, het was weer genieten van de reactie's daar, wannabee Jaap, en nog een aantal mensen die hier ook meelezen, en niet vies zijn van het betere knip-en plakwerk. Über intilligent moet ik zeggen. Gezien het reactie niveau, a grugde, tegen alle zielige, alleenstaande huisvrouwen, zonder leven, en die niks beters te doen hebben...
Pfft, ik zou zeggen, alle "Bos"profiteurs, kom een handje helpen. En dan wel op vrijwillige basis...
bron nowlive
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 januari 2009 02:33 schreef peeet1 het volgende:
shegirl88
op: Vandaag om 02:16:48 »
--------------------------------------------------------------------------------
Net ff bijgelezen op FOK, het was weer genieten van de reactie's daar, wannabee Jaap, en nog een aantal mensen die hier ook meelezen, en niet vies zijn van het betere knip-en plakwerk. Über intilligent moet ik zeggen. Gezien het reactie niveau, a grugde, tegen alle zielige, alleenstaande huisvrouwen, zonder leven, en die niks beters te doen hebben...
Pfft, ik zou zeggen, alle "Bos"profiteurs, kom een handje helpen. En dan wel op vrijwillige basis...
bron nowlive
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
dus datquote:Op maandag 26 januari 2009 02:53 schreef snetje het volgende:
[..]
ik zie nu pas de afbeelding ............. wat is dat![]()
de knip en plak club van sly ?
de knutsel je eigen kerstkaart ...?
cursus : hoe hou ik mijn man dom en stom ?
of zijn ze hun eigen schoolkrant begonnen ?
welkom op fokquote:Op maandag 26 januari 2009 03:01 schreef Anna-Marie het volgende:
Zoals gezegd, ik zou op prijs stellen ls mijn berichten niet hier neer worden gezet, het bewijst miijn casus... Fijn dat de mensen erin meegaan
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:37 schreef Anna-Marie het volgende:
Netjes, Huub en Eric, ik lees met genoegen jullie posts hier. Met minder genoegen, van een stel anderen, overigens heel kerkenbaar, posten overal afzeikberichten. Huub en Eric posten mee, dat zie ik de opposites niet doen...dat noemen ze kunnen incasseren. Uitdaging voor Brian, eigen topic op FOK, ik vraag het me af ???
Welke berichtenquote:Op maandag 26 januari 2009 03:01 schreef Anna-Marie het volgende:
Zoals gezegd, ik zou op prijs stellen ls mijn berichten niet hier neer worden gezet, het bewijst miijn casus... Fijn dat de mensen erin meegaan
quote:Op maandag 26 januari 2009 08:58 schreef Noek het volgende:
Oké, wat een toestand. Dus Bram wil Claire helpen en beschermen door openlijk op internet zijn relaas te houden. Smart thinking! Daarmee red je haar wel uit de klauwen van haar man die haar stelselmatig in elkaar tikt. Fijn dat paps het alleen via de Telegraaf wil doen. Die kent zijn pappenheimers natuurlijk nu ook wel. Zulke dingen vecht je natuurlijk niet zomaar overal uit. Daar moet je toch selectief in zijn.
Timing is ook erg belangrijk natuurlijk. Sly is boos op Huub en opeens ziet de gekwetste familie Recourt een aanleiding om hun Clairtje te redden. Ja, waarschijnlijk is Claire alleen maar dankbaar en sloeg ze Huub daarna neer met de braadpan want die stond immers toch al in de keuken. Daarna holde ze naar Bram en de hele familie was weer gelukkig en Bram kon eindelijk weer eens schijten. Al die stress in zijn darmen.
Houden zoquote:
lame raden .... het was allemaal maar een grapje van slyquote:Op maandag 26 januari 2009 03:09 schreef peeet1 het volgende:
[..]
welkom op fok
wat nu op nowlive staat durf ik hier niet neer te zetten want dan word iedereen hier erg booos
Geef mij ook wat!quote:
Nee joh, laat maar komen, deze tragedie uit de Polder.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:32 schreef Poezewoes het volgende:
Vind sowieso dat wij niets te maken hebben met het huwlijk van Huub en Claire!
Dat er mensen zijn die dat gaan uitmelken is helemaal grof!
We hebben allemaal wel eens wat en die familie had het gewoon binnenskamers moeten houden, en proberen te helpen zonder pottenkijkers!
Was jij het niet die commentaar had over berichten van FOK op NL ?quote:Op maandag 26 januari 2009 03:01 schreef Anna-Marie het volgende:
´t Is net of je naar een film zit te kijken waarin zoveel gebeurd dat je er geen reet meer van snapt. Maar uiteindelijk leeft iedereen toch lang en gelukkig! Komt goed!!quote:Op maandag 26 januari 2009 10:34 schreef Noek het volgende:
Ja, nu snap ik het ook niet meer. Wie is Anna-Marie nu weer? En over welke casus heeft ze het?
En Mani, ben je familie van Manu of of of....
Met een liefdesbaby.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:41 schreef Day het volgende:
[..]
´t Is net of je naar een film zit te kijken waarin zoveel gebeurd dat je er geen reet meer van snapt. Maar uiteindelijk leeft iedereen toch lang en gelukkig! Komt goed!!![]()
geeff even een linkjequote:Op maandag 26 januari 2009 11:04 schreef yvonne het volgende:
Ben je ook eens een weekend werken, wat een commotie her en der.
Zelfs Neo kwam weer uit z'n kelder.
Heb je hem weer stevig vastgeketend?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:04 schreef yvonne het volgende:
Ben je ook eens een weekend werken, wat een commotie her en der.
Zelfs Neo kwam weer uit z'n kelder.
Voor natuurlijk.... hij weet hoe te rellen...quote:Op maandag 26 januari 2009 12:07 schreef Copycat het volgende:
Ik snap heel die Sly cultus niet. Voor of tegen.
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:09 schreef akveor het volgende:
Voor natuurlijk.... hij weet hoe te rellen...
Ah, ik zie dat jij de soap ook volgt. De popcorn van T-lex smaakt prima dus ik geniet ook nog even mee.quote:
Misschien moet je daar Nowliver voor zijn ofzo.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
![]()
Het was geen stelling. Ik snap zowel de pro als de anti Sly cultus niet.
Ik ook. Of nee: ik ging uit van kwade opzet.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:10 schreef Peter6000 het volgende:
Waar rook is, is dus blijkbaar idd vuur.
Had ik niet verwacht, ik ging uit van massahysterie.
Owwww...quote:Op maandag 26 januari 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Het was geen stelling. Ik snap zowel de pro als de anti Sly cultus niet.
Ik kon het niet laten... <schroeft een nieuw fles jenever open>quote:Op maandag 26 januari 2009 12:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat jij de soap ook volgt. De popcorn van T-lex smaakt prima dus ik geniet ook nog even mee.
Je bent al vroeg aan de drank.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:25 schreef akveor het volgende:
Ik kon het niet laten... <schroeft een nieuw fles jenever open>
Hahaha, jij leest ook werkelijk alles. Blijkbaar ging ie uit van het slechste in mij.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent al vroeg aan de drank.![]()
VOL stemt ook mee in je poll en Slaaaajjjj is het niet helemaal met je eens hè?
tuurlijk gaat deze kermis door !quote:Op maandag 26 januari 2009 12:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook. Of nee: ik ging uit van kwade opzet.
Maar met zo'n halfslachtig blogje voed je natuurlijk verdere speculaties.
Dus deze kermis gaat nog wel even door.![]()
Ach, lekker leesvoer toch?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:44 schreef akveor het volgende:
Hahaha, jij leest ook werkelijk alles. Blijkbaar ging ie uit van het slechste in mij.
Eigenlijk weet ik niet eens waar die posts van pa en broer voor het eerst ijn opgedoken. Jij?
Huh, wat? Niet zo snel allemaal en leg het me eens rustig uit. Wat heeft Lieke ermee te maken dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:45 schreef snetje het volgende:
[..]
tuurlijk gaat deze kermis door !
sly heeft al gedreigd met het verhaal van Lieke ... dat zal zijn volgende stap wel zijn om kontakt met haar op te gaan nemen ...
maar ja aangezien Lieke niks meer met dgk te maken wil hebben en al helemaal niet met Huub zal dat wel weer misser nummero zoveel worden
Wat zij zegt. Vertel......quote:Op maandag 26 januari 2009 12:54 schreef Noek het volgende:
Huh, wat? Niet zo snel allemaal en leg het me eens rustig uit. Wat heeft Lieke ermee te maken dan?
Ja, dat is weg, topic was werkelijk te genant voor woordenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:05 schreef blomst het volgende:
[..]
geeff even een linkje
of is dat topic al naar achteren verdwenen??
oke komt tie !quote:Op maandag 26 januari 2009 12:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Huh, wat? Niet zo snel allemaal en leg het me eens rustig uit. Wat heeft Lieke ermee te maken dan?
Wat voor SMS-je?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, lekker leesvoer toch?
Het ging om een SMSje die Slaaaajjjj ontvangen zou hebben van Bram, de broer van Claire. Of dat ook zo is weet ik niet, Slaaaajjjj is in staat dit te verzinnen maar anyhoe, hij heeft dit SMSje openbaar gemaakt op NL en NL Radio. Het bericht van Ron, vader van Claire, is te lezen op BRON maar ook dit zou van Slaaaajjjj kunnen zijn. Het is echt een Soap.![]()
Linkje naar BRON.
quote:22 -01-2009 22.07 uur wil je echt een nieuwtje?! Zonder mij te noemen maar om die huub kapot te maken?! 1 claire en huub gaan scheiden 2 huub heeft claire al meerdere keren geslagen en niet zomaar een tik tot een blauw oog en bont en blauw, 3 huub gaat vreemd en heel vaak! claire is er zelf achter gekomen via smsjes en hyves! hij heeft hem al meerderen keren bedreigd! nu is het klaar!
quote:22 -01-2009 22.07 uur wil je echt een nieuwtje?! Zonder mij te noemen maar om die huub kapot te maken?! 1 claire en huub gaan scheiden 2 huub heeft claire al meerdere keren geslagen en niet zomaar een tik tot een blauw oog en bont en blauw, 3 huub gaat vreemd en heel vaak! claire is er zelf achter gekomen via smsjes en hyves! hij heeft hem al meerderen keren bedreigd! nu is het klaar!
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:18 schreef Suikeroom het volgende:
kijk is wie ik gevonden heb:
http://chanbras.hyves.nl
jaja Chantal van de party, je bent de lul Huub.. die gaat smullen van dit verhaal
Hahaha, gaat het daadwerkelijk om dit SMS-je?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:17 schreef beequeen het volgende:
@Roevka, er ging een SMSje aan vooraf. Even kijken of ik die nog kan vinden tussen al die troep op RM.
Edit: Gevonden.
[..]
Was daar niet iets in veranderd omdat het anders te obvious zou zijn? 'Mijn zus' en dat is op z'n Nowliviaans veranderd in 'hem'. Zoiets wellicht?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:30 schreef akveor het volgende:
En: 'Hij heeft hem al meerdere keren bedreigd?' Wat is dat voor cryptisch?
*****************quote:Op maandag 26 januari 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was daar niet iets in veranderd omdat het anders te obvious zou zijn? 'Mijn zus' en dat is op z'n Nowliviaans veranderd in 'hem'. Zoiets wellicht?
Ik zou mij in kunnen vullen ipv hem.... (NL heeft gekozen voor hem wat mannelijk is). Daarnaast moet ie dus weten dat Huub vreemd gaat en heel vaak... Lijkt me dan welhaast logisch dat diegene daar dan bij zou moeten zijn om dat 'vaak' zo te kunnen weten.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was daar niet iets in veranderd omdat het anders te obvious zou zijn? 'Mijn zus' en dat is op z'n Nowliviaans veranderd in 'hem'. Zoiets wellicht?
quote:« Antwoord #23 Gepost op: Vandaag om 13:52:11 »
@Sly
Waar hangt dat vanaf?
Toegevoegde reactie van Sly:
Ik heb de afzender beloofd deze niet bekend te maken. Ik houd mij daar ook aan. Ik weet zeker dat de afzender er zelf mee gaat komen.
Trouwens eerst de sms daarna de brief van Bram 1 + 1= .....
offu het woordje " hij " daar kan een naam hebben gestaan ... iemand die weet wie Huub vaak bedreigd heeft !quote:Op maandag 26 januari 2009 13:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zou mij in kunnen vullen ipv hem.... (NL heeft gekozen voor hem wat mannelijk is). Daarnaast moet ie dus weten dat Huub vreemd gaat en heel vaak... Lijkt me dan welhaast logisch dat diegene daar dan bij zou moeten zijn om dat 'vaak' zo te kunnen weten.
Sly lijkt Bram te suggereren. Zie mijn post eerder.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:08 schreef snetje het volgende:
[..]
offu het woordje " hij " daar kan een naam hebben gestaan ... iemand die weet wie Huub vaak bedreigd heeft !
ja ja we komen er wel uit .....![]()
reuring....... en ik moet hem nageven, het lukt aardig.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:05 schreef Day het volgende:
Die verklaring van Huub en Claire helpt ook niet echt om alle geruchten in te dammen.
Maar vraag me toch af wat Sly hier mee wil bereiken.
Volgens mij haat Bram Huub (overprotective) en is de SMS daadwerkelijk van hem.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Sly lijkt Bram te suggereren. Zie mijn post eerder.
Blijft raar. Bram lijkt me niet het type wat zich meerdere malen laat bedreigen.
Ja of van die vriend van bram die dimitri kan natuurlijk ook nog.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Volgens mij haat Bram Huub (overprotective) en is de SMS daadwerkelijk van hem.
Dan spoort Claire's familie echt niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Volgens mij haat Bram Huub (overprotective) en is de SMS daadwerkelijk van hem.
En daar twijfel je nog aan?!quote:Op maandag 26 januari 2009 14:23 schreef Day het volgende:
[..]
Dan spoort Claire's familie echt niet.
Die mensen weten hier niet mee om te gaan; Don Quichot en Sancho Panza, Claire's moeder is al bijna rijp voor opname...ja lekker stel.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:23 schreef Day het volgende:
[..]
Dan spoort Claire's familie echt niet.
ik kan me gewoon niet voorstellen dat je, ter protectie van je zusje, haar privéleven op internet zet. Dan weten 'een stel idioten' het. Wat dan? Je treedt toch op (zelf of via de politie) als zoiets gebeurd?quote:
Ja ik persoonlijk vind vooral het eventuele mailtje wat bram richting sly heeft gestuurd ronduit walgelijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:32 schreef Day het volgende:
[..]
ik kan me gewoon niet voorstellen dat je, ter protectie van je zusje, haar privéleven op internet zet. Dan weten 'een stel idioten' het. Wat dan? Je treedt toch op (zelf of via de politie) als zoiets gebeurd?
Maar goed, papa moest tijdens DGK ook 'to the rescue' komen.
Én niet te vergeten Gekke Twan!quote:Op maandag 26 januari 2009 14:32 schreef Day het volgende:
[..]
ik kan me gewoon niet voorstellen dat je, ter protectie van je zusje, haar privéleven op internet zet. Dan weten 'een stel idioten' het. Wat dan? Je treedt toch op (zelf of via de politie) als zoiets gebeurd?
Maar goed, papa moest tijdens DGK ook 'to the rescue' komen.
Precies! Met gekke Twan in de famlilie heb je Sly en zijn forum toch niet nodig?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Én niet te vergeten Gekke Twan!![]()
[ afbeelding ]
Dit roept toch wel vraagtekens op...quote:Op maandag 26 januari 2009 15:08 schreef peeet1 het volgende:
vandaag, 11:09, 712 x bekeken
Beste mensen,
Wij zoeken bewust niet de media op. Natuurlijk hebben wij ook onze problemen alleen kiezen wij ervoor om die intern op te lossen. We willen iedereen bedanken voor de lieve zorgen maar ook iedereen vragen om onze privacy te respecteren. Het belang van de baby en onszelf staan voorop. De complottheorien over wat er aan de hand zou zijn zijn soms lachwekkend en soms te triest voor woorden, mensen de Gouden Kooi is over.. Nogmaals onze problemen zijn onze problemen en wij vinden dat de buitenwereld daar NIETS mee te maken heeft.
groeten
Huub en Claire
wat een stomme zet en behoorlijk tegenstrijdig met z'n laatste logquote:Op maandag 26 januari 2009 15:01 schreef lies1958 het volgende:
huub is nu op nowlive aan het reageren lees ik op zijn site.
Niet handig in mijn ogen geeft hij nog meer tools
Je moet ze ook nog een keer van beneden naar boven lezen anders klopt de volgorde niet. Ik heb het opgegeven.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:11 schreef Copycat het volgende:
Ik krijg koppijn van al die typische nowlive/rm berichten.
Wat een puinzooi.
En dan moet je er negen van de tien keer zelf de interpunctie bij verzinnen.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:16 schreef beequeen het volgende:
Je moet ze ook nog een keer van beneden naar boven lezen anders klopt de volgorde niet. Ik heb het opgegeven.
Dat is echt ellendig, alsof even aan de scrollknop draaien teveel moeite zou zijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je moet ze ook nog een keer van beneden naar boven lezen anders klopt de volgorde niet. Ik heb het opgegeven.
Niu zulke berichten zie ik op fok ook wel eens voorbij komen hoor.... dat je denkt... noy,,,quote:Op maandag 26 januari 2009 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan moet je er negen van de tien keer zelf de interpunctie bij verzinnen.
Het is nog net geen RM, maar veel scheelt het niet.
Volgens mij hebben die allemaal een Nowlive account.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:19 schreef Dementor het volgende:
Niu zulke berichten zie ik op fok ook wel eens voorbij komen hoor.... dat je denkt... noy,,,
....maar ja dan mag je er niets over zeggen....
Ja, dat. En ik snap wle dat Huub sommige dingen echt priive vindt, maar zijn huidige manier van reageren roep nogal wat vraagtekens op eerlijk gezegd. Bovendien: als je de publiciteit zoekt als het goed gaat, kun je hem ook verwachten als het minder gaat.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:11 schreef Copycat het volgende:
Ik krijg koppijn van al die typische nowlive/rm berichten.
Wat een puinzooi.
quote:
Modjes hier, zijn slimmer dan jijquote:Op maandag 26 januari 2009 15:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voordat een modje door heeft dat je een kloon bent.
Ik ben in ieder geval niet zo dom om zo opzichtig te klonen.quote:
Neem nog een pammetje, .....en dan rustig ademen, in door je neus uit door je mond, wordt je helemaal lekker rustig van, zie je welquote:Op maandag 26 januari 2009 15:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval niet zo dom om zo opzichtig te klonen.
Kloons.
Hup terug in de dwangbuis jij.
quote:tutu Nowlive Hoofd Moderator Online Berichten: 247 Re: DGK verledentijd « Antwoord #3392 Gepost op: Vandaag om 15:21:11 » Even ter mededeling geen berichten veranderen als Sly of een andere mod iets aangepast heeft !!! Ik blijf het niet zeggen !!! Meld dit bericht aan de moderator Gelogd
Ik zou het ook wel willen weten.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:39 schreef peeet1 het volgende:
Sly
Beheerder
Re: DGK verledentijd
« Antwoord #3421 Gepost op: Vandaag om 15:34:30 »
Oh mijn god hij wil het balletje weer richting mij schoppen. Alles wat ik gezegd en gedaan heb sta ik achter en als men mij wil aanpakken, ze weten mij nu door jou site wel te vinden. Anders raad ik ze aan aangifte te doen. Maar Huub je kan alles bij mij neerleggen en ook nu zeg ik. Wie aan mijn vrouwtje of de kids komen heeft een probleem, en plak het op je site.
Ik weet waarom je die log open laat staan, ik weet wat je opzet is. ook jij weet dat.
Ik zou ze zelf eens gaan gebruiken als ik jou was.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Neem nog een pammetje, .....en dan rustig ademen, in door je neus uit door je mond, wordt je helemaal lekker rustig van, zie je wel
En dan heb jij ze daarop gewezen....proficiat!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voordat een modje door heeft dat je een kloon bent.
Heil Slaaaiquote:Op maandag 26 januari 2009 15:40 schreef beequeen het volgende:
Oooooh, dit is wel een fijne. Slaaaajjjj en mods mogen wel berichten aanpassen maar users niet. Echt waar, NL lijkt wel een dictatoriale staat.![]()
[..]
Ah Godwin's law.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
En dan heb jij ze daarop gewezen....proficiat!![]()
Heb het ook niet op klonen...maar je hangt wel heel erg de NSB'er uit.
Wat ontzettend jammer, dat jij mij niet bent danquote:Op maandag 26 januari 2009 15:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zou ze zelf eens gaan gebruiken als ik jou was.
Al hoewel als ik jou was dan was ik al lang van de brug gesprongen.
Ik kijk wel uit!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:45 schreef Copycat het volgende:
Kunnen jullie niet op Nowlive of RM gaan zitten?
Zit jij ook zo te smullen? Dit is leuker dan DGK alleen mis ik de streams.quote:
En dan moet ik dit daar gaan nalezen?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:45 schreef Copycat het volgende:
Kunnen jullie niet op Nowlive of RM gaan zitten?
NSB'er en Fantast....., da's vast ook een "joy for ever"quote:Op maandag 26 januari 2009 15:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
En dan heb jij ze daarop gewezen....proficiat!![]()
Heb het ook niet op klonen...maar je hangt wel heel erg de NSB'er uit.
Nee joh. De relevante stukken worden wel hier geplaatst. Dus dan blijft er ruimte zat over voor de oorlog der Titanenquote:
Mooooi en verstandig, ik had er ook niet om gevraagd, alleen steeds het balletje terug gespeeld, tenslottequote:
Ik denk dat Cc 2 users hier bedoelt.quote:
Gelukkig ben jij een echt pronkstuk hierquote:Op maandag 26 januari 2009 15:47 schreef Dementor het volgende:
Ik ga er verder niet meer op in.
Die gast is het niet waard.
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zit jij ook zo te smullen? Dit is leuker dan DGK alleen mis ik de streams.
Staat er al een extra NL Radio uitzending geplanned?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zit jij ook zo te smullen? Dit is leuker dan DGK alleen mis ik de streams.
quote:Jose je bent een leijk jaloers vies dik achterbaks kreng dat komt door je opvoeding jullie weten wat ik meegemaakt heb en nog eens een trap na gaven wat een verschrikkelijke mensen zijn jullie en maar roepen dat jullie zo hecht en zo lief zijn ga maar iothuilen bij harry maar die wil jou ook niet met dikke lijf je bent gewoon het aankijken niet waard doe iets aan je lichaam voor zo een jonge vrouw dan al zo dik bah echt vies
Deze begrijp ik niet, iemand?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:51 schreef peeet1 het volgende:
DGKHuub
« Antwoord #3454 Gepost op: Vandaag om 15:48:12 »
pardoes,
ik ben samen met Jaap eigenaar van Rocket Miljonairs,
ik ken die mede eigenaar ook persoonlijk, dat is mijn manager namelijk
Vanavond om 20.00 uur de dagelijkse NL Radio uitzending. Ik zou maar intunen.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:54 schreef akveor het volgende:
Staat er al een extra NL Radio uitzending geplanned?
Of er zijn drie eigenaars of Jaap is Huub's manager.....quote:
Ow, ik had begrepen dat ie om 18.00 al begon, misschien verkeerd begrepen ..quote:Op maandag 26 januari 2009 15:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vanavond om 20.00 uur de dagelijkse NL Radio uitzending. Ik zou maar intunen.
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:54 schreef beequeen het volgende:
Dit kom je ook zomaar tegen op RM. Wie het zijn, dunno, maar vermakelijk is het wel. Ja Cc, interpuctie hè?
[..]
helaas, geen tijdquote:Op maandag 26 januari 2009 15:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vanavond om 20.00 uur de dagelijkse NL Radio uitzending. Ik zou maar intunen.
Ja, zoiets hè? Ik dacht dat die gast Ludo Voeten eigenaar was van die tent. Je weet wel, die regelmatig in DGK kwam om de boekingen van Huub, Jaap, Brian en Amanda door te spreken. Hebben Huub en Jaap dit samen opgezet denk je? Ludo was van Total Rocket.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:57 schreef akveor het volgende:
Of er zijn drie eigenaars of Jaap is Huub's manager.....
Conclusie is dus dat ene Ewald een SMS-je heeft gekregen van een naaste van Huub en Claire en dit door heeft gespeeld naar Sly.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:58 schreef peeet1 het volgende:
DGKHuub
« Antwoord #3463 Gepost op: Vandaag om 15:53:47 »
nou iedereen mag conclusies trekken,
Ewald heeft een sms je "gekregen" waarvan hij niet wil onthullen van wie die komt,
Claire belt hem op na insiniuaties over van wie die zou zijn dat het onzin is, en NEE sly Huub belt je niet, want daar heeft hij geen zin in,
Ewald maakt ondertussen het "nieuws" bekend, laat de belangrijkste informatie die hij van Claire heeft gehad nota bene erbuiten. Komt nu pas ermee dat hij Claire haar wens respecteerde.....:S lekker vaag verhaal,
hij banned ons thuis ip adres voor geen reden, (ja dat we 2 accounts hadden, maar is logisch toch ook 2 mensen die daar wonen)
hij veranderd profielen van accounts, en kan geen vraag straight beantwoorden,
op iedere site staat hij nu bekend als een triest figuur,
maar dat maakt hem niet uit, want hij "bijt" zich erin vast, al kost het hem zijn site, al zegt hij het zelf.
Hij moet het anders zeggen,
hij bijt zich hierin vast, anders HEEFT hij geen site! laters all
werd net door de Telegraaf gebeld btw, jammer dat ze jou niet bellen he Ewald, had jij je commentaar kunnen geven, nu vroegen ze mij eromadios!
ps ik ga nu eventuele numemrs en doodsbedreigingen verwijderen, ook al vind ik ik Ewald een beetje een triest figuur, het openlijk bedreigen en bekend maken van prive gegevens laat ik aan hem over, later!
HIER HEB JE VOOR DE 3E KEER HET ANTWOORD OVER DIE BRIEF, IK GA NIET PUBLIEKELIJK IN OP FAMILIE ZAKEN! WELK GEDEELTE ERVAN BEGRIJP JIJ NIET.... JE KAN WEL NET ZO LANG BLIJVEN DOORVRAGEN MAAR HET ANTWOORD BLIJFT HETZELFDE
Ewald is toch Sly?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Conclusie is dus dat ene Ewald een SMS-je heeft gekregen van een naaste van Huub en Claire en dit door heeft gespeeld naar Sly.
Wat zou de relatie van Ewald tov die bekende dan zijn? Blijkbaar hecht Sly veel waarde aan Ewald dat hij dat voor waar aannneemt.
Deze vind ik het mooist, ik weet alleen niet wie jose is.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:54 schreef beequeen het volgende:
Dit kom je ook zomaar tegen op RM. Wie het zijn, dunno, maar vermakelijk is het wel. Ja Cc, interpuctie hè?
[.Jose je bent een leijk jaloers vies dik achterbaks kreng dat komt door je opvoeding jullie weten wat ik meegemaakt heb en nog eens een trap na gaven wat een verschrikkelijke mensen zijn jullie en maar roepen dat jullie zo hecht en zo lief zijn ga maar iothuilen bij harry maar die wil jou ook niet met dikke lijf je bent gewoon het aankijken niet waard doe iets aan je lichaam voor zo een jonge vrouw dan al zo dik bah echt vies.]
Skattie, Ewald is Slaaaajjjjj. Wat Dementor zegt.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:06 schreef akveor het volgende:
Conclusie is dus dat ene Ewald een SMS-je heeft gekregen van een naaste van Huub en Claire en dit door heeft gespeeld naar Sly.
Wat zou de relatie van Ewald tov die bekende dan zijn? Blijkbaar hecht Sly veel waarde aan Ewald dat hij dat voor waar aannneemt.
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, Ewald is Slaaaajjjjj. Wat Dementor zegt.![]()
Het valt voor Roevka ook niet mee, hij valt hier zomaar middenin.quote:
Owwwwwww.... een gespleten persoonlijkheid.... ?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, Ewald is Slaaaajjjjj. Wat Dementor zegt.![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:14 schreef peeet1 het volgende:
Sly
Beheerder
« Antwoord #3498 Gepost op: Vandaag om 16:10:57 »
Hij reageert nu op het nieuws. Het zal hier wel teveel worden.
http://home.nowlive.eu/nieuws/2304
Hij wil de sores binnenskamers houden... er is dus sores....quote:DGKHuub Online Berichten: 75
« Antwoord #55 Gepost op: Vandaag om 16:09:00 »
wat is hier tegenstrijdig aan herr forum direktor?
dat ik mijn eigen sores binneskamer wil houden? tja...enne dat ik alles laat staan ook negatief over mijzelf en mijn schoonfamilie,
dat vind ik zelfs straight, want riep eerst dat jij maar moest relativeren, dus moet ik dat zelf ook kunnen. En ik trek mij er lekker niets van aan, want ik weet toch dat het niet waar is....
Maar ondertussen reageer ik wel als een stier op een rode lap.quote:En ik trek mij er lekker niets van aan, want ik weet toch dat het niet waar is....
Nou, Corrie schijnt Angela Kenzo te zijn, je weet wel die van BRON Magazine die het bericht plaatste dat Huub en Claire gingen scheiden en daarna met een rectificatie kwam. Corrie schijnt ook de rechterhand van Slaaaajjjj te zijn heb ik horen vertellen. Wie José is weet ik ook niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:07 schreef Deliana het volgende:
Deze vind ik het mooist, ik weet alleen niet wie jose is.
Dank!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, Corrie schijnt Angela Kenzo te zijn, je weet wel die van BRON Magazine die het bericht plaatste dat Huub en Claire gingen scheiden en daarna met een rectificatie kwam. Corrie schijnt ook de rechterhand van Slaaaajjjj te zijn heb ik horen vertellen. Wie José is weet ik ook niet.Tot zover BQ's roddelmagazine.
Joh, zou het?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:16 schreef akveor het volgende:
Hij wil de sores binnenskamers houden... er is dus sores....
Tja wist ik veel dat DGK nog zo alive and kickin' was....lolquote:Op maandag 26 januari 2009 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het valt voor Roevka ook niet mee, hij valt hier zomaar middenin.
Nee zeg, straks leggen ze het nog bijquote:Op maandag 26 januari 2009 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Joh, zou het?
Huub moet gewoon niet meer reageren op NL, heeft totaal geen zin. Laat hem vanavond maar bellen met Slaaaajjjj, kunnen wij ook meegenieten.![]()
ja maar die Corrie heeft ondertussen weer bonje met Slaaai en is dus anti-NLquote:Op maandag 26 januari 2009 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, Corrie schijnt Angela Kenzo te zijn, je weet wel die van BRON Magazine die het bericht plaatste dat Huub en Claire gingen scheiden en daarna met een rectificatie kwam. Corrie schijnt ook de rechterhand van Slaaaajjjj te zijn heb ik horen vertellen. Wie José is weet ik ook niet.Tot zover BQ's roddelmagazine.
Begrijp ik het nu goed, en lopen Bram en Ron te telefoneren met Ewald Engnek om Huub onderuit te halen, en ontkracht Claire vervolgens telefonisch wat haar familie heeft beweerd over haar man?quote:Sly ik ben toch nergens verplicht om op jouw Radio te komen? jammer dat je die avond van het "sms je" wel zei dat je Ron en Bram had gesproken, maar nergens vermeldde dat jij Claire ook aan de telefoon hebt gehad, die heeft alles ontkracht, en toch koos jij ervoor om ermee door te gaan.
Ewald is toch Sly??quote:Op maandag 26 januari 2009 16:06 schreef akveor het volgende:
[..]
heb ik ook elke dag ! das leuk ...dat houdt het spannendquote:Op maandag 26 januari 2009 16:16 schreef akveor het volgende:
[..]
[..]
Hij wil de sores binnenskamers houden... er is dus sores....
Slaaaajjjjj heeft een nieuwe vriendin, ene Nancy. Zij is getrouwd en heeft 2 kids en woont nu samen met de mosselman. Misschien kan @liesje je meer vertellen. Zij heeft bij Slaaajjjjj op schoot gezeten tijdens de BBQ van NL, Tom en Juud waren daar ook.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:25 schreef Desii het volgende:
ja maar die Corrie heeft ondertussen weer bonje met Slaaai en is dus anti-NL
want Slaaaai schijnt ook een geheime verhouding te hebben met een getrouwde vrouw
nog paparazzi nodigquote:Op maandag 26 januari 2009 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
okeeejjjj zo geheim is die relaasie inmiddels ook niet meer omdat er het één ander is uitgelekt of zoquote:Op maandag 26 januari 2009 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Slaaaajjjjj heeft een nieuwe vriendin, ene Nancy. Zij is getrouwd en heeft 2 kids en woont nu samen met de mosselman. Misschien kan @liesje je meer vertellen. Zij heeft bij Slaaajjjjj op schoot gezeten tijdens de BBQ van NL, Tom en Juud waren daar ook.
elke dag sorrus.... astemblieft nietquote:Op maandag 26 januari 2009 16:26 schreef snetje het volgende:
[..]
heb ik ook elke dag ! das leuk ...dat houdt het spannend![]()
Ik vermaak me kostelijkquote:OMDAT IK GEBANT BEN EN NIET MEER OP NOWLIVE KAN KOMEN DOE IK EFFE HIER EEN BERICHT NEER ZETTEN SLY IK WEET DAT JE HIER LEEST HOU EENS OP MET DAT KINDERACHTIG GEDOE VAN JIJ JE BENT ZEKER VERGETEN WIE JE GROOT HEEFT GEMAAKT JE MOEST JE DIEP SCHRAMEN
Dus dat en ik schraam me er niet voor.quote:
Owwwww neeeee, Sly geeft tussen neus en lippen door dat er onterecht gebanned is. Komop gebanden, ook voor u gloort er weer een sprankje hoop....quote:Op maandag 26 januari 2009 16:48 schreef peeet1 het volgende:
Sly
Beheerder
« Antwoord #3533 Gepost op: Vandaag om 16:42:34 »
Ohja, nog even terugkomend op de onterechte bannen die ik geef/gaf. Je hebt hier een punt, ik heb in DGK tijd ook soms met twee maten gemeten. Mensen die tegen jou waren kregen vaak eerder een ban als mensen die voor jou waren. Omdat ik je toen erg hoog had staan. Dit gebeurt mij daarom ook geen 2e keer en ik baal dat ik vaak de mails van mensen die jou snel door hadden in de wind geslagen heb.
Ik maak ook fouten maar sta open om te leren en dat heb ik de laatste 5 dagen dan ook gedaan. Zou jij ook moeten doen.
Donder zelluf opquote:Op maandag 26 januari 2009 16:57 schreef snetje het volgende:
wie is hier ook alweer mod![]()
![]()
ff wat testen hoor ...
donder op !!
Lijkt mij eerlijk gezegd een kandidaat voor het Pieter Baan Centrum.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:58 schreef SHE het volgende:
Die Sly he..is hij verstandelijk gehandicapt? Of gewoon heel simpel ofzo?
Ff denken......beide misschien? Die gast spoort echt niet, luister en huiver. Degene die steeds sukkeltje roept is Slaaajjjjjj. Engnek is het en rijp voor het PBC.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:58 schreef SHE het volgende:
Ik vind het nu wel een beetje erg treurig worden.
Onze eigen razende reporter!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze doet het ook nog...quote:Op maandag 26 januari 2009 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ff denken......beide misschien? Die gast spoort echt niet, luister en huiver. Degene die steeds sukkeltje roept is Slaaajjjjjj. Engnek is het en rijp voor het PBC.
De originele YT heeft hij wrs laten verwijderen maar deze staat er nog wel.
Ik lees mee op RM en daar vang je het een en ander op. Ben gewoon een doorgeefluik, meer niet.quote:
Vooral mee door bljiven gaan! Mijn werkdag begon heel saai, maar heb me weer kostelijk vermaakt!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lees mee op RM en daar vang je het een en ander op. Ben gewoon een doorgeefluik, meer niet.
Slyquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:26 schreef Peter6000 het volgende:
Iig goed van Huub dat hij kiest voor een mediastilte, en het zich focussen op zijn relatie met Claire.
knip plak ik zo goedquote:Op maandag 26 januari 2009 17:26 schreef Peter6000 het volgende:
Iig goed van Huub dat hij kiest voor een mediastilte, en het zich focussen op zijn relatie met Claire.
Daarvoor moet jij eerst uit de kleren.quote:
Haha!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarvoor moet jij eerst uit de kleren.
Het begint er een beetje op te lijken dat hij zich soms iets té veel focust op Claire.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:26 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarvoor moet jij eerst uit de kleren.
Seki legt uit dat hij uit de bus moest om een anoniem telefoontje van iemand die hem zwart maakte.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:15 schreef Copycat het volgende:
And now ... for something completely different ...
Het interview met Seki staat online op http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/
Zal je net zien dat dat dan de ideale schoonzoon blijkt te zijn.
Hey das er eentje van PeterNB en mijquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Seki legt uit dat hij uit de bus moest om een anoniem telefoontje van iemand die hem zwart maakte.
Wedden dat Sly toen al bezig was. Ik echt een Sly-streek.
quote:
die is nog een beetje gekneusd geloof ik ... zal ook wel "donder op" tegen brown hebben gezegd ....quote:Op maandag 26 januari 2009 17:29 schreef T-lex het volgende:
Soms ben ik ff de draad kwijt.![]()
Het gaat hard met de posts, (ben ik niet meer gewend) en alles loopt door mekaar.
![]()
Dit topic vraagt gewoon om een reconstructie...waar is Peter R. als je hem nodig hebt.![]()
Wat HiDiHo zegt....waar blijven de streams?
Daar lijkt het sterk op, moet je zijn radio uitzendingen maar eens luisteren.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:58 schreef SHE het volgende:
Ik vind het nu wel een beetje erg treurig worden.
dat is een tic waar meer voor het eerst aanstaande vaders last van hebbenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Het begint er een beetje op te lijken dat hij zich soms iets té veel focust op Claire.
Ook op Fok.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:43 schreef peeet1 het volgende:
Sly
Beheerder
« Antwoord #3579 Gepost op: Vandaag om 17:31:42 »
Okay nog een keer, alles wat offtopic is gaan we weer verwijderen!!!!
Maar die gozer is toch geen beheerder van RM, of komt dit van zijn eigen forum.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:43 schreef peeet1 het volgende:
Sly
Beheerder
« Antwoord #3579 Gepost op: Vandaag om 17:31:42 »
Okay nog een keer, alles wat offtopic is gaan we weer verwijderen!!!!
bron nowlivequote:Op maandag 26 januari 2009 17:47 schreef Deliana het volgende:
[..]
Maar die gozer is toch geen beheerder van RM, of komt dit van zijn eigen forum.
vind je, hij had beter blijven zwijgenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:45 schreef snetje het volgende:
[..]
dat is een tic waar meer voor het eerst aanstaande vaders last van hebben
mijn idee ... alleen al zodat sly zijn zin niet krijgtquote:Op maandag 26 januari 2009 17:57 schreef Desii het volgende:
[..]
vind je, hij had beter blijven zwijgen
Denk dat Claire dat veel meer op prijs zou stellen ipv dit haantjesgedrag
Ik ben een keer op een meeting van NL geweest (die balonnenaktie)quote:Op maandag 26 januari 2009 18:14 schreef Vandaag... het volgende:
Hij ziet er ook uit alsof hij uit het PBC ontsnapt is:
[ afbeelding ]
Samen met nog wat Lowlife figuren op bezoek in DGK
mooi kindje ! een mengelmoes van paps en mams ....quote:Op maandag 26 januari 2009 18:18 schreef peeet1 het volgende:
Jaycee-Lynn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb het weer eens met moeite 2 avonden vol gehouden ... een 3e avond trek ik echt nietquote:Op maandag 26 januari 2009 18:55 schreef pronkjewail het volgende:
Ik ben dat nowlive-radio aan het luisteren. Zijn er echt mensen die hier geregeld naar luisteren? Ik vind het erg moeilijk voor te stellen...
Alles! NowLive neemt FOK!radio over, denk ik. Of we pleuren voortaan gewoon alles in dit topic. Maar dan ook echt alles. De rest van FOK! opdoeken en lekker centraal hier reageren.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:55 schreef APK het volgende:
Wat heeft fok!radio er nou weer mee te maken?
voor de mensen die eens naar een goede radiozender willen luister in plaats van nolive radioquote:Op maandag 26 januari 2009 18:55 schreef APK het volgende:
Wat heeft fok!radio er nou weer mee te maken?
Rofl, dat is wel de grap van de dagquote:Op maandag 26 januari 2009 19:15 schreef peeet1 het volgende:
even een bricht van radio nl
massaal gaan mensen van fok naar nowlive
aldus sly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |