Modjes hier, zijn slimmer dan jijquote:Op maandag 26 januari 2009 15:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voordat een modje door heeft dat je een kloon bent.
Ik ben in ieder geval niet zo dom om zo opzichtig te klonen.quote:
Neem nog een pammetje, .....en dan rustig ademen, in door je neus uit door je mond, wordt je helemaal lekker rustig van, zie je welquote:Op maandag 26 januari 2009 15:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval niet zo dom om zo opzichtig te klonen.
Kloons.
Hup terug in de dwangbuis jij.
quote:tutu Nowlive Hoofd Moderator Online Berichten: 247 Re: DGK verledentijd « Antwoord #3392 Gepost op: Vandaag om 15:21:11 » Even ter mededeling geen berichten veranderen als Sly of een andere mod iets aangepast heeft !!! Ik blijf het niet zeggen !!! Meld dit bericht aan de moderator Gelogd
Ik zou het ook wel willen weten.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:39 schreef peeet1 het volgende:
Sly
Beheerder
Re: DGK verledentijd
« Antwoord #3421 Gepost op: Vandaag om 15:34:30 »
--------------------------------------------------------------------------------
Oh mijn god hij wil het balletje weer richting mij schoppen. Alles wat ik gezegd en gedaan heb sta ik achter en als men mij wil aanpakken, ze weten mij nu door jou site wel te vinden. Anders raad ik ze aan aangifte te doen. Maar Huub je kan alles bij mij neerleggen en ook nu zeg ik. Wie aan mijn vrouwtje of de kids komen heeft een probleem, en plak het op je site.
Ik weet waarom je die log open laat staan, ik weet wat je opzet is. ook jij weet dat.
Ik zou ze zelf eens gaan gebruiken als ik jou was.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Neem nog een pammetje, .....en dan rustig ademen, in door je neus uit door je mond, wordt je helemaal lekker rustig van, zie je wel
En dan heb jij ze daarop gewezen....proficiat!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voordat een modje door heeft dat je een kloon bent.
Heil Slaaaiquote:Op maandag 26 januari 2009 15:40 schreef beequeen het volgende:
Oooooh, dit is wel een fijne. Slaaaajjjj en mods mogen wel berichten aanpassen maar users niet. Echt waar, NL lijkt wel een dictatoriale staat.![]()
[..]
Ah Godwin's law.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
En dan heb jij ze daarop gewezen....proficiat!![]()
Heb het ook niet op klonen...maar je hangt wel heel erg de NSB'er uit.
Wat ontzettend jammer, dat jij mij niet bent danquote:Op maandag 26 januari 2009 15:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zou ze zelf eens gaan gebruiken als ik jou was.
Al hoewel als ik jou was dan was ik al lang van de brug gesprongen.
Ik kijk wel uit!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:45 schreef Copycat het volgende:
Kunnen jullie niet op Nowlive of RM gaan zitten?
Zit jij ook zo te smullen? Dit is leuker dan DGK alleen mis ik de streams.quote:
En dan moet ik dit daar gaan nalezen?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:45 schreef Copycat het volgende:
Kunnen jullie niet op Nowlive of RM gaan zitten?
NSB'er en Fantast....., da's vast ook een "joy for ever"quote:Op maandag 26 januari 2009 15:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
En dan heb jij ze daarop gewezen....proficiat!![]()
Heb het ook niet op klonen...maar je hangt wel heel erg de NSB'er uit.
Nee joh. De relevante stukken worden wel hier geplaatst. Dus dan blijft er ruimte zat over voor de oorlog der Titanenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |