Modjes hier, zijn slimmer dan jijquote:Op maandag 26 januari 2009 15:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voordat een modje door heeft dat je een kloon bent.
Ik ben in ieder geval niet zo dom om zo opzichtig te klonen.quote:
Neem nog een pammetje, .....en dan rustig ademen, in door je neus uit door je mond, wordt je helemaal lekker rustig van, zie je welquote:Op maandag 26 januari 2009 15:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval niet zo dom om zo opzichtig te klonen.
Kloons.
Hup terug in de dwangbuis jij.
quote:tutu Nowlive Hoofd Moderator Online Berichten: 247 Re: DGK verledentijd « Antwoord #3392 Gepost op: Vandaag om 15:21:11 » Even ter mededeling geen berichten veranderen als Sly of een andere mod iets aangepast heeft !!! Ik blijf het niet zeggen !!! Meld dit bericht aan de moderator Gelogd
Ik zou het ook wel willen weten.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:39 schreef peeet1 het volgende:
Sly
Beheerder
Re: DGK verledentijd
« Antwoord #3421 Gepost op: Vandaag om 15:34:30 »
--------------------------------------------------------------------------------
Oh mijn god hij wil het balletje weer richting mij schoppen. Alles wat ik gezegd en gedaan heb sta ik achter en als men mij wil aanpakken, ze weten mij nu door jou site wel te vinden. Anders raad ik ze aan aangifte te doen. Maar Huub je kan alles bij mij neerleggen en ook nu zeg ik. Wie aan mijn vrouwtje of de kids komen heeft een probleem, en plak het op je site.
Ik weet waarom je die log open laat staan, ik weet wat je opzet is. ook jij weet dat.
Ik zou ze zelf eens gaan gebruiken als ik jou was.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Neem nog een pammetje, .....en dan rustig ademen, in door je neus uit door je mond, wordt je helemaal lekker rustig van, zie je wel
En dan heb jij ze daarop gewezen....proficiat!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voordat een modje door heeft dat je een kloon bent.
Heil Slaaaiquote:Op maandag 26 januari 2009 15:40 schreef beequeen het volgende:
Oooooh, dit is wel een fijne. Slaaaajjjj en mods mogen wel berichten aanpassen maar users niet. Echt waar, NL lijkt wel een dictatoriale staat.![]()
[..]
Ah Godwin's law.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
En dan heb jij ze daarop gewezen....proficiat!![]()
Heb het ook niet op klonen...maar je hangt wel heel erg de NSB'er uit.
Wat ontzettend jammer, dat jij mij niet bent danquote:Op maandag 26 januari 2009 15:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zou ze zelf eens gaan gebruiken als ik jou was.
Al hoewel als ik jou was dan was ik al lang van de brug gesprongen.
Ik kijk wel uit!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:45 schreef Copycat het volgende:
Kunnen jullie niet op Nowlive of RM gaan zitten?
Zit jij ook zo te smullen? Dit is leuker dan DGK alleen mis ik de streams.quote:
En dan moet ik dit daar gaan nalezen?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:45 schreef Copycat het volgende:
Kunnen jullie niet op Nowlive of RM gaan zitten?
NSB'er en Fantast....., da's vast ook een "joy for ever"quote:Op maandag 26 januari 2009 15:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
En dan heb jij ze daarop gewezen....proficiat!![]()
Heb het ook niet op klonen...maar je hangt wel heel erg de NSB'er uit.
Nee joh. De relevante stukken worden wel hier geplaatst. Dus dan blijft er ruimte zat over voor de oorlog der Titanenquote:
Mooooi en verstandig, ik had er ook niet om gevraagd, alleen steeds het balletje terug gespeeld, tenslottequote:
Ik denk dat Cc 2 users hier bedoelt.quote:
Gelukkig ben jij een echt pronkstuk hierquote:Op maandag 26 januari 2009 15:47 schreef Dementor het volgende:
Ik ga er verder niet meer op in.
Die gast is het niet waard.
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zit jij ook zo te smullen? Dit is leuker dan DGK alleen mis ik de streams.
Staat er al een extra NL Radio uitzending geplanned?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zit jij ook zo te smullen? Dit is leuker dan DGK alleen mis ik de streams.
quote:Jose je bent een leijk jaloers vies dik achterbaks kreng dat komt door je opvoeding jullie weten wat ik meegemaakt heb en nog eens een trap na gaven wat een verschrikkelijke mensen zijn jullie en maar roepen dat jullie zo hecht en zo lief zijn ga maar iothuilen bij harry maar die wil jou ook niet met dikke lijf je bent gewoon het aankijken niet waard doe iets aan je lichaam voor zo een jonge vrouw dan al zo dik bah echt vies
Deze begrijp ik niet, iemand?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:51 schreef peeet1 het volgende:
DGKHuub
« Antwoord #3454 Gepost op: Vandaag om 15:48:12 »
--------------------------------------------------------------------------------
pardoes,
ik ben samen met Jaap eigenaar van Rocket Miljonairs,
ik ken die mede eigenaar ook persoonlijk, dat is mijn manager namelijk
Vanavond om 20.00 uur de dagelijkse NL Radio uitzending. Ik zou maar intunen.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:54 schreef akveor het volgende:
Staat er al een extra NL Radio uitzending geplanned?
Of er zijn drie eigenaars of Jaap is Huub's manager.....quote:
Ow, ik had begrepen dat ie om 18.00 al begon, misschien verkeerd begrepen ..quote:Op maandag 26 januari 2009 15:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vanavond om 20.00 uur de dagelijkse NL Radio uitzending. Ik zou maar intunen.
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:54 schreef beequeen het volgende:
Dit kom je ook zomaar tegen op RM. Wie het zijn, dunno, maar vermakelijk is het wel. Ja Cc, interpuctie hè?
[..]
helaas, geen tijdquote:Op maandag 26 januari 2009 15:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vanavond om 20.00 uur de dagelijkse NL Radio uitzending. Ik zou maar intunen.
Ja, zoiets hè? Ik dacht dat die gast Ludo Voeten eigenaar was van die tent. Je weet wel, die regelmatig in DGK kwam om de boekingen van Huub, Jaap, Brian en Amanda door te spreken. Hebben Huub en Jaap dit samen opgezet denk je? Ludo was van Total Rocket.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:57 schreef akveor het volgende:
Of er zijn drie eigenaars of Jaap is Huub's manager.....
Conclusie is dus dat ene Ewald een SMS-je heeft gekregen van een naaste van Huub en Claire en dit door heeft gespeeld naar Sly.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:58 schreef peeet1 het volgende:
DGKHuub
« Antwoord #3463 Gepost op: Vandaag om 15:53:47 »
nou iedereen mag conclusies trekken,
Ewald heeft een sms je "gekregen" waarvan hij niet wil onthullen van wie die komt,
Claire belt hem op na insiniuaties over van wie die zou zijn dat het onzin is, en NEE sly Huub belt je niet, want daar heeft hij geen zin in,
Ewald maakt ondertussen het "nieuws" bekend, laat de belangrijkste informatie die hij van Claire heeft gehad nota bene erbuiten. Komt nu pas ermee dat hij Claire haar wens respecteerde.....:S lekker vaag verhaal,
hij banned ons thuis ip adres voor geen reden, (ja dat we 2 accounts hadden, maar is logisch toch ook 2 mensen die daar wonen)
hij veranderd profielen van accounts, en kan geen vraag straight beantwoorden,
op iedere site staat hij nu bekend als een triest figuur,
maar dat maakt hem niet uit, want hij "bijt" zich erin vast, al kost het hem zijn site, al zegt hij het zelf.
Hij moet het anders zeggen,
hij bijt zich hierin vast, anders HEEFT hij geen site! laters all
werd net door de Telegraaf gebeld btw, jammer dat ze jou niet bellen he Ewald, had jij je commentaar kunnen geven, nu vroegen ze mij eromadios!
ps ik ga nu eventuele numemrs en doodsbedreigingen verwijderen, ook al vind ik ik Ewald een beetje een triest figuur, het openlijk bedreigen en bekend maken van prive gegevens laat ik aan hem over, later!
HIER HEB JE VOOR DE 3E KEER HET ANTWOORD OVER DIE BRIEF, IK GA NIET PUBLIEKELIJK IN OP FAMILIE ZAKEN! WELK GEDEELTE ERVAN BEGRIJP JIJ NIET.... JE KAN WEL NET ZO LANG BLIJVEN DOORVRAGEN MAAR HET ANTWOORD BLIJFT HETZELFDE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |