abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 januari 2009 @ 13:50:26 #101
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_65418175
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Was daar niet iets in veranderd omdat het anders te obvious zou zijn? 'Mijn zus' en dat is op z'n Nowliviaans veranderd in 'hem'. Zoiets wellicht?
Ik zou mij in kunnen vullen ipv hem.... (NL heeft gekozen voor hem wat mannelijk is). Daarnaast moet ie dus weten dat Huub vreemd gaat en heel vaak... Lijkt me dan welhaast logisch dat diegene daar dan bij zou moeten zijn om dat 'vaak' zo te kunnen weten.
  maandag 26 januari 2009 @ 14:02:23 #103
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_65418589
oja ! ik heb tegen gestemd ...

sly wordt voorspelbaar en daarom dus saai ............
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  maandag 26 januari 2009 @ 14:05:05 #104
58921 Day
You can fly!
pi_65418685
Die verklaring van Huub en Claire helpt ook niet echt om alle geruchten in te dammen.
Maar vraag me toch af wat Sly hier mee wil bereiken.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  maandag 26 januari 2009 @ 14:05:27 #105
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_65418699
quote:
« Antwoord #23 Gepost op: Vandaag om 13:52:11 »

--------------------------------------------------------------------------------

@Sly
Waar hangt dat vanaf?

Toegevoegde reactie van Sly:
Ik heb de afzender beloofd deze niet bekend te maken. Ik houd mij daar ook aan. Ik weet zeker dat de afzender er zelf mee gaat komen.

Trouwens eerst de sms daarna de brief van Bram 1 + 1= .....
  maandag 26 januari 2009 @ 14:06:38 #106
241662 Jian
Well, well, well
pi_65418745
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:55 schreef T-lex het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig begrijpt ze het wel .....
  maandag 26 januari 2009 @ 14:08:03 #107
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_65418795
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:50 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik zou mij in kunnen vullen ipv hem.... (NL heeft gekozen voor hem wat mannelijk is). Daarnaast moet ie dus weten dat Huub vreemd gaat en heel vaak... Lijkt me dan welhaast logisch dat diegene daar dan bij zou moeten zijn om dat 'vaak' zo te kunnen weten.
offu het woordje " hij " daar kan een naam hebben gestaan ... iemand die weet wie Huub vaak bedreigd heeft !

ja ja we komen er wel uit .....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  maandag 26 januari 2009 @ 14:10:59 #108
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_65418916
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:08 schreef snetje het volgende:

[..]

offu het woordje " hij " daar kan een naam hebben gestaan ... iemand die weet wie Huub vaak bedreigd heeft !

ja ja we komen er wel uit .....
Sly lijkt Bram te suggereren. Zie mijn post eerder.

Blijft raar. Bram lijkt me niet het type wat zich meerdere malen laat bedreigen.
Op maandag 26 januari 2009 14:05 schreef Day het volgende:
Die verklaring van Huub en Claire helpt ook niet echt om alle geruchten in te dammen.
Maar vraag me toch af wat Sly hier mee wil bereiken.
reuring....... en ik moet hem nageven, het lukt aardig.

(ben wel blij dat tie m'n buurman niet is )
pi_65419039
Ok, het werd onze Huub dus te saai en hij is lekker z'n eigen dingen gaan doen.
Dingen die je met een lieve en zwangere vrouw naast je niet hoort te doen.

Dat de familie van Claire er weer bovenop duikt bewijst dat genoeg, hoe belachelijk ik die reacties ook vind.
Ik zie Claire het kindje nog wel alleen opvoeden. Beter.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_65419096
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:10 schreef akveor het volgende:

[..]

Sly lijkt Bram te suggereren. Zie mijn post eerder.

Blijft raar. Bram lijkt me niet het type wat zich meerdere malen laat bedreigen.
Volgens mij haat Bram Huub (overprotective) en is de SMS daadwerkelijk van hem.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_65419211
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:15 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Ja of van die vriend van bram die dimitri kan natuurlijk ook nog.
  maandag 26 januari 2009 @ 14:23:06 #113
58921 Day
You can fly!
pi_65419350
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:15 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Dan spoort Claire's familie echt niet.

Waar is Bart? Die weet vast meer!
I am gonna shine
pi_65419463
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:23 schreef Day het volgende:

[..]

En daar twijfel je nog aan?!
Claire is ook gewoon een product van d'r opvoeding.

Ik durf hem wel aan...."Liefde is....Claire en Huub"
pi_65419607
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:23 schreef Day het volgende:

[..]

Die mensen weten hier niet mee om te gaan; Don Quichot en Sancho Panza, Claire's moeder is al bijna rijp voor opname...ja lekker stel.

Claire zal toch zelf haar verstand moeten gebruiken.
  maandag 26 januari 2009 @ 14:31:27 #116
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_65419640
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  maandag 26 januari 2009 @ 14:32:29 #117
58921 Day
You can fly!
pi_65419679
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:26 schreef T-lex het volgende:

[..]

En daar twijfel je nog aan?!
ik kan me gewoon niet voorstellen dat je, ter protectie van je zusje, haar privéleven op internet zet. Dan weten 'een stel idioten' het. Wat dan? Je treedt toch op (zelf of via de politie) als zoiets gebeurd?
Maar goed, papa moest tijdens DGK ook 'to the rescue' komen.
I am gonna shine
pi_65420164
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:06 schreef Jian het volgende:

[..]

Gelukkig begrijpt ze het wel .....
Kloon!
pi_65420195
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:32 schreef Day het volgende:

[..]

ik kan me gewoon niet voorstellen dat je, ter protectie van je zusje, haar privéleven op internet zet. Dan weten 'een stel idioten' het. Wat dan? Je treedt toch op (zelf of via de politie) als zoiets gebeurd?
Ja ik persoonlijk vind vooral het eventuele mailtje wat bram richting sly heeft gestuurd ronduit walgelijk.
Dit doe je je zus waar je zoveel van houd zoals hij zegt niet aan.
Als ze zich een beetje hadden verdiept in de hetze die al dagen ervoor bezig was tegen huub had hij als werkend in de media kunnen weten dat hij zijn zus hier heel erg mee beschadigde.
Dat hij voor haar op wil komen snap ik wel maar doe dat prive.
Voor claire is dit heel moeilijk die heeft een hele goede familieband en heeft natuurlijk dingen met haar broer gedeeld. Maar dat geeft hem nooit het recht om het in een mail zo naar buiten te brengen.
Bram zou zich echt de ogen uit zijn kop moeten schamen.
Dit vind ik een teken van onvolwassen en onnadenkend gedrag.
  maandag 26 januari 2009 @ 14:49:34 #120
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_65420230
zou Jaap Brian hebben gebeld voor een plan tegen Huub & Claire?

Moderator maandag 26 januari 2009 @ 14:59:31 #121
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_65420550
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:32 schreef Day het volgende:

[..]

Én niet te vergeten Gekke Twan!

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_65420607
huub is nu op nowlive aan het reageren lees ik op zijn site.
Niet handig in mijn ogen geeft hij nog meer tools
  maandag 26 januari 2009 @ 15:02:19 #123
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_65420646
Huub zn reacties hier posten aub
  maandag 26 januari 2009 @ 15:03:06 #124
58921 Day
You can fly!
pi_65420674
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:59 schreef Gert het volgende:

[..]

Én niet te vergeten Gekke Twan!

[ afbeelding ]
Precies! Met gekke Twan in de famlilie heb je Sly en zijn forum toch niet nodig?
Dat lost je binnen la familia op!
I am gonna shine
pi_65420760
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:02 schreef Suikeroom het volgende:
Huub zn reacties hier posten aub
Vol verwachting klopt ons hart...
pi_65420812
vandaag, 11:09, 712 x bekeken
Beste mensen,

Wij zoeken bewust niet de media op. Natuurlijk hebben wij ook onze problemen alleen kiezen wij ervoor om die intern op te lossen. We willen iedereen bedanken voor de lieve zorgen maar ook iedereen vragen om onze privacy te respecteren. Het belang van de baby en onszelf staan voorop. De complottheorien over wat er aan de hand zou zijn zijn soms lachwekkend en soms te triest voor woorden, mensen de Gouden Kooi is over.. Nogmaals onze problemen zijn onze problemen en wij vinden dat de buitenwereld daar NIETS mee te maken heeft.

groeten

Huub en Claire
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_65420865
ik kan zelf niet op nowlive op Rocketmiljonairs bij reacties zet iemand het allemaal neer zag ik net.
  maandag 26 januari 2009 @ 15:09:53 #128
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_65420878
HUUB OP NL:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DGKHuub Online

Re: DGK verledentijd
« Antwoord #3356 Gepost op: Vandaag om 15:00:46 »

--------------------------------------------------------------------------------

Nou sly, bijt lekker vast en antwoord nog maar eens op deze dingen?

waarom verander jij het profiel van mijn zus?

waarom ban jij Tiny?

waarom plaats jij PB op de site?

waarom ben je zo boos?

nou ja, bijt je lekker vast, ga lekker verder, mijn filmpjes zijn ingeladen dus ik ga lekker verder met monteren.

Lief zijn allemaal, handen boven de dekens want onthou, Sly ziet alles! (en publiceert of veranderd berichten als het hem neit bevalt) dag mensen, (L) voor mijn fans, en voor mijn tegenstandesr...

sly, je kan het! Misschien luisteren vnvnd wel 100 mensen naar je uitzending, want...de muziek wordt steeds beter!

enne nogmaals wat er tussen mij en Claire speelt is tussen ons en kan mij niet voorstellen dat iemand ons dat kwalijk neemt. Speculeer lekker wat jullie willen, wat er in de zgn sms stond klopt in ieder geval van geen meter, maar ga vooral lekker speculeren wat het is, of niet, scheld NL verrot, scheld RM verrot, scheld elkaar verrot, scheld mij verrot, i dont care!

x!

adios!

Jou zus heeft een ban, er is niks veranderd aan haar profiel dus diue vlieger gaat niet op.

Dubbel account is niet toegestaan dus daarom de ban van Tini

De PM heb ik geplaatst om te laten zien dat je in je eigeen straatje praat

Waarom ik boos ben, omdat je geen vent bent en nu zorgt dat de verkeerde de schuld krijgen, en laat mijn dan maar weg. Maar gewoon onschuldige mensen
« Laatste verandering: Vandaag om 15:07:20 door Sly » Meld dit bericht aan de moderator Gelogd

-----------------------------------------------------------------------------------
DGKHuub Online Berichten: 64

« Antwoord #3346 Gepost op: Vandaag om 14:56:13 »

ik haal bijna niks weg van mijn site, dat is toch duidelijk, niet negatief over mij, Sly, mijn schoonouders of wat dan ook, alleen als het te grof is of te persoonlijk (zoals persoonlijke gegevens) is julile dat nu nog niet duidelijk?
Meld dit bericht aan de moderator Gelogd

-----------------------------------------------------------------------------------
DGKHuub Online Berichten: 64

« Antwoord #3343 Gepost op: Vandaag om 14:55:29 »

Nou ja, ik vraag mij af waarom Sly ging rotzooien met het profiel van mijn zus, en waarom hij Prive Berichten op de site zet. Als forum beheerder heeft hij daar toch verantwoordelijkheid over? hoop voor mensen wel dat ze niet zo stom zijn om voor NL het zelfde w8woord te gebruiken als voor prive dingen, want de intergriteit van Sly als forumbeheerder is ver te zoeken

------------------------------------------------------------------------------------------------

home > Forum > Kwebbelkroeg > TV (Moderators: tutu, Dolfijn1, purple74, Eierkoekje, Sharpei) > DGK verledentijd
Poll
Vraag: Ondanks alle commotie is de muziek weer heerlijk
eens
oneens
Bekijk de resultaten

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 137 Omlaag « vorige volgende »
Antwoord | Markeer als ongelezen | E-mail dit topic | Print

Auteur Topic: DGK verledentijd (gelezen 80869 keer)
roevka, liesje, pink, BobM, sering, Roel007, Helenca, hoezo, madje, Marian, claartje, bloem64, youandi, Suzuki, theaas, zwa, peeet1, Marina53, carmen, biesjoe, marianne, maran, kaatje1967, dabbertje, smokey, sybertje, margaritha, mamaplientje28, Nancy74, micky, henske, topper, bobbie, A2ej, kpet, sunny16947, miriamasd, pipi12, pimytje, greta, blomst, remunjse, Edith1, sillysyl, nodra, miltenburg, mirast, elly1001, vonnie1964, Chelsepels, Boshoffski, Mystique, jejo, angel_undercover, Sunny_Flowergirl, feyenoord71, aggie, menno2608, ioostrom, Charlene, willemijn, kenobi, feline, male, marlies47, dora, aagjekat, Zsara, erik, limbo, girly-do, valek, mickey15, johan, Sarah, Suzan, Yoghurt, mirjo69, Nayana, now, maanbo, patriciaschaap, belker, scarlett, eskil, kayo, Priscil, Mieke, wormpje, ballekie, Pardoesje, valerievinkenvleugel, ning, nuni, badadaru, marion44, Kippesoep, yro, isa2006, joepie, djago, Misvlin, sannetje, ans, banvan, peter, lammegien, vliegtuig, rinja123, wilma, DGKHuub, arwen, donetta, jannetje, arista, cissy, trudy, shelty, truwi, Armani050, rafel, mirantje71, lowiesaatje, luna (+ 3 verborgen) en 0 gasten bekijken dit topic.

maanbo

« Antwoord #3353 Gepost op: Vandaag om 15:00:39 »

@ Sly en @Huub wat jullie willen is volgens mij precies hetzelfde, wederzijds respect en privacy.

Blijf dan niet met modder gooien maar luister naar elkaar, blijf niet stijfkoppig met argumenten komen terwijl jullie hetzelfde willen en doe wat aan de berichten die voor beide partijen niet door de beugel kunnen. Daar is het waar de schoen wringt mijns inziens.

(ik heb gesproken en ga nu weer terug naar m'n balkonnetje...het zonnetje schijnt heerlijk)

Nowlive BETA Re: DGK verledentijd
« Antwoord #3353 Gepost op: Vandaag om 15:00:39 »

mamaplientje28

nowlive de beste !!

« Antwoord #3352 Gepost op: Vandaag om 15:00:01 »

op rm ben je niet welkom als je jou niet op handen draagt..
ik draag je op handen maar wel tot op zekere hoogte...
van nowlive wert toen der tijd gezegt is een huub site en bla bla bla... maar juuist sly en team wilde dat zo niet over laten komen iedereen was hier welkom ongeagt van wie je fan was.
veel leden gingen de strijd met elkaar aan en dus kregen vele een ban zo wel fans van jou huub als bv van een brian...
jij persoonlijk vind dat er op jou blog geroepen mag worden wat mensen willen...
maar zo als het jou pijn doet dat mensen over claire of jullie aan komende kindje tikken doet het mij persoonlijk ook pijn als ik gewoon een leuk berichtje post en mensen me aan gaan vallen en domme dingen over mij persoonlijk gaan zeggen...
dat heeft dan toch niks meer met jou dgk of je blog te maken...
dat is wat ik wil zeggen mensen worden tot het bot vernedert op jou site en ook prive dingen gezegt of bij gehaald en dat vind ik sneu en erg jammer en heeft niks meer met jou dgk of wat dan ook te maken meer.

wij zijn zo blij wij krijgen er en 3e jongen bij in mei !!!
( 23 weken zwanger )

vonnie1964

« Antwoord #3351 Gepost op: Vandaag om 14:59:44 »

Integriteit? En dat durf jij nog te zeggen? Het is nogal integer om al die shit zooi op je site te tolereren, zelfs de smerigste dingen over je schoonfamilie.
Denk dat die familie je ondertussen wel uitkotst, net als vele anderen nu.

biesjoe
VIP

je ogen zyn de ziel van je lichaam

« Antwoord #3350 Gepost op: Vandaag om 14:59:30 »

dan ligt die ladder wel erg hoog by jou..als het over grof zyn of persoonlyke dingen gaat

je ogen zyn de ziel van je lichaam

Sly
Beheerder

« Antwoord #3349 Gepost op: Vandaag om 14:58:53 »

Jij bent een narcist Huub, jij ziet jezelf boven de rest van de wereld uitsteken. Maar geloof me, vele roepen dat ik val maar ook jij gaat vallen. En mij boeien de hoits niet want wie a zegt zegt b en dat ga ik nu doen, al zal dit de ondergang van Nowlive worden.

Ren nooit je beschermengel voorbij

Huulie
VIP

« Antwoord #3348 Gepost op: Vandaag om 14:58:06 »

DGK houdt ons allen nog wel bezig, waarom niet Huub, of kalendervekopes, of singlevekopers of babyshowers, of wij allemaal...het is nu in ieder geval drukker op de site.

Mieke
VIP

Beter onvolmaakt en echt,dan gemaakt volmaakt

« Antwoord #3347 Gepost op: Vandaag om 14:57:52 »

Nou huub ik kan je alleen maar vertellen dat die rm site of log heel veel mensen met dubbel namen zitten.Het is daar een hetze tegen nowlive geworden .Er worden mensen vals beschuldigt .Het gaat in ieder geval helmaal niet meer over jou en claire.En dat vind ik jammer.Er wordt met stront gesmeten niet normaal meer .Dit kost je leden en ben er vanaf vanmiddag niet meer wezen posten.heeft geen zin het gaat dag in dag uit over hetzelfde.En weet je wat je met sly moet doen zoek het lekker ff prive met elkaar uit.Ik denkd at dat beter is onder een goed glas bier praat het uit.Komt er rust hier en op jou site hopelijk .Want het gaat nu helemaal nergsn meer over.Hou prive en zakelijk gescheiden,.

alien

« Antwoord #3346 Gepost op: Vandaag om 14:57:24 »

Dan weet ik en ik denk velen met mij genoeg!
Het ga jullie goed.

friesin

« Antwoord #3345 Gepost op: Vandaag om 14:56:56 »

Ja maar ratna wilde niet bellen zo was het weer wel dat ze zo nieuwsgierig niet was om het te willen weten dan hadden we ook zekerheid gehad dat het ratna was , oh nee alleen jij hoeft bewijzen te zien wie wie is toch Huub dat hoeft Sly niet die moet het klakkeloos geloven .
Oh shit nee dat kan ook weer niet anders kan hij de " volgens jouw zogenaamde leugens " niet bewijzen

DGKHuub

« Antwoord #3344 Gepost op: Vandaag om 14:56:13 »

ik haal bijna niks weg van mijn site, dat is toch duidelijk, niet negatief over mij, Sly, mijn schoonouders of wat dan ook, alleen als het te grof is of te persoonlijk (zoals persoonlijke gegevens) is julile dat nu nog niet duidelijk?

Sly
Beheerder

« Antwoord #3343 Gepost op: Vandaag om 14:55:54 »

Huub laat ik je dit zeggen, voor mij heb je afgedaan met name hoe jij mensen lastig laat vallen via jou site, totaal niet ingrijpt. Hoe kinderen erbij betrokken worden. En ik zeg je dit, al kost het mijn site, ik bijt me hierin vast en laat niet meer los. Je bent een verwend kereltje dat hoe dan ook zijn zin moet hebben.

Mijn adres, mijn telefoonnummer alles alles alles is tig keer op je site gekomen. LUL niet met je " maar ik verwijder het toch". Jij bent en blijft in mijn ogen verantwoordelijk en als hier wat gebeurt is dat jou probleem.
« Laatste verandering: Vandaag om 14:57:25 door Sly » Meld dit bericht aan de moderator Gelogd

Ren nooit je beschermengel voorbij

Marian
VIP

« Antwoord #3342 Gepost op: Vandaag om 14:55:40 »

ik kan er in mee gaan dat het prive is Huub, maar er staat zoveel kwetsende items op je blog dat is vreselijk.
Namen van anderen gebruiken en vreselijke dingen uitkramen wat niet waar is . Waar ik van walg ,en mensen die mij aanspreken van waarom schrijf je daar nou ik schrijf er niet eens Huub krijg het wel op mijn brood en moet mensen uitleggen dat ik die en die tijd niet eens op internet zag en dat gaat mij nou net te ver!!!

Twents doar is niks mis met

DGKHuub

« Antwoord #3341 Gepost op: Vandaag om 14:55:29 »

Nou ja, ik vraag mij af waarom Sly ging rotzooien met het profiel van mijn zus, en waarom hij Prive Berichten op de site zet. Als forum beheerder heeft hij daar toch verantwoordelijkheid over? hoop voor mensen wel dat ze niet zo stom zijn om voor NL het zelfde w8woord te gebruiken als voor prive dingen, want de intergriteit van Sly als forumbeheerder is ver te zoeken

cissy

« Antwoord #3340 Gepost op: Vandaag om 14:55:00 »

ga door ga door ikzit hoog en droog op mijn balkonnetje bakkie chips er bij ik geniet sly nog wat huub nog wat ga door

alien

« Antwoord #3339 Gepost op: Vandaag om 14:54:49 »

Ik wacht geduldig af!

valek

« Antwoord #3338 Gepost op: Vandaag om 14:54:31 »

huub je lult er steeds over heen geef nou eens andwoordt op de vraag van de mensen waarom je alleen maar dingen weg haalt die op je zelf betrekkken het is een en al sjit zooi haatzaaien en bedreigingen geef daar nou eens andwoordt op

chloe

« Antwoord #3337 Gepost op: Vandaag om 14:54:25 »

er zijn nu 2 kanten die haatzaaien!

sillysyl
VIP

Start the day with a DANCE!!!

« Antwoord #3336 Gepost op: Vandaag om 14:54:07 »

huub blijf lekker liegen en draaien!

er is bewijs dat jij onder tini een accound hebt aangemaakt!

je kunt beter wegblijven zoals je al deed de afgelopen paar dagen! pa en bram schrijven een stuk

en ineens kom jij ook weer ff om de hoek kijken!
na mijn mening 3 dagen te laat!!!!!!

je lult jezelf steeds verder vast!
ga maar eens tussen je eigen berichten lezen op je profiel!!!

Ik ben niet gek!! hihihihi, Ik ben een vliegtuig!!!

vonnie1964

« Antwoord #3335 Gepost op: Vandaag om 14:54:06 »

Wat een gezeur trouwens over een dubbele profiel, iedereen weet hier toch dat je geen dubbel profiel mag hebben?
En als bijv mijn partner hier ook een profiel zou willen geef ik dat gewoon even aan Sly door, en neem ik aan dat dat oke is.

---------------------------------------------------------------------------------
DGKHuub Online Berichten: 65

« Antwoord #3334 Gepost op: Vandaag om 14:53:56 »

Ratna wist helemaal niks van wel of neit sms, ik spreek Ratna niet iedere week ofzo, zij is niet van dag tot dag op de hoogte van mijn prive leven, zij heeft een gezin, wij hebben bijna een gezin, wonen een half land uitelkaar, hebben goed contact maar bellen echt niet iedere dag

---------------------------------------------------------------------------------------------------

« Antwoord #3317 Gepost op: Vandaag om 14:46:46 »

Sly, hoeder der IP's ik praat geen poep, op de laptop boven bij ons logte ik wel eens in met deze account, en Claire heeft daar ook een account op aangemaakt. Een anonieme, dat mag toch? wie heet zijn eigen naam op NL? Jij heet toch in het echt ook geen Sly, dus ja, logisch dat DGKHuub en Tini hetzelfde IP hebben, we wonen op het zelfde adres en gebruiken dezelfde computer....jij maakt er meteen van dat ik onder die naam aan het lezen ben

-------------------------------------------------------------------------------------------------

« Antwoord #3312 Gepost op: Vandaag om 14:43:27 »

misschien komen er op mijn weblog wel veel mensen die hier van af zijn gegooid, weet ik veel, i dont care wie er bij mij komen. Ik zit ook niet 24 uur per dag die berichten bij te houden, ik bedoel dit weekend alleen al iets van 2500 berichten, dat is toch vet veel? daarnaast, Sly sms te mij nog vrijdagnacht ofzo, over zijn nummer zus en zo, ik ben het er meteen af gaan halen en blijf dat doen,

dus tja....

maar sly de sterverslaggever, de hoeder van integriteit en intellect, ga eens inhoudelijk in op mijn vorige vraag,

gezien in het licht van je eigen acties benoemd onder mijn laatste post...waarin ben ik dan aan het haatzaaien e.d.?
------------------------------------------------------------------------------------------------------

« Antwoord #3295 Gepost op: Vandaag om 14:36:32 »

en voor onze showbizz reporter sly,

waarom heeft Claire een ban gekregen met haar gebruikers naam Tini? slaat ook nergens op

-------------------------------------------------------------------------------------

« Antwoord #3292 Gepost op: Vandaag om 14:34:14 »
weet je wat ik pas hypocriet zou vinden, nu mijn log sluiten,

en je ziet mij toch niet janken en Claire ook niet? We kiezen er gewoon voor om niet alles te delen, vervelend he?
--------------------------------------------------------------------------------------------

[ Bericht 30% gewijzigd door akveor op 26-01-2009 15:33:32 ]
  maandag 26 januari 2009 @ 15:10:07 #129
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_65420884
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:08 schreef peeet1 het volgende:
vandaag, 11:09, 712 x bekeken
Beste mensen,

Wij zoeken bewust niet de media op. Natuurlijk hebben wij ook onze problemen alleen kiezen wij ervoor om die intern op te lossen. We willen iedereen bedanken voor de lieve zorgen maar ook iedereen vragen om onze privacy te respecteren. Het belang van de baby en onszelf staan voorop. De complottheorien over wat er aan de hand zou zijn zijn soms lachwekkend en soms te triest voor woorden, mensen de Gouden Kooi is over.. Nogmaals onze problemen zijn onze problemen en wij vinden dat de buitenwereld daar NIETS mee te maken heeft.

groeten

Huub en Claire
Dit roept toch wel vraagtekens op...
pi_65420921
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:01 schreef lies1958 het volgende:
huub is nu op nowlive aan het reageren lees ik op zijn site.
Niet handig in mijn ogen geeft hij nog meer tools
wat een stomme zet en behoorlijk tegenstrijdig met z'n laatste log

Snapt tie nu niet dat hij het op deze manier alleen maar erger maakt... en Sly lacht z'n eigen blauw
  maandag 26 januari 2009 @ 15:11:59 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65420946
Ik krijg koppijn van al die typische nowlive/rm berichten.
Wat een puinzooi.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_65420992
Wat sly antwoord klopt dus niet. Zaterdag had hij de accountnaam van ratna verandert in ratna/huub.Dit heeft ze zelf geschreven en toen daarna kreeg ze een ban.
pi_65420996
mensen de Gouden Kooi is over[/quote]
dit is een tiik fout er moet staan
huub de Gouden Kooi is over

aldus bram en pa

en ik ga nu kijken of ik al een ban heb bij sly
  † In Memoriam † maandag 26 januari 2009 @ 15:16:16 #134
135305 beequeen
Lost.
pi_65421109
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:11 schreef Copycat het volgende:
Wat een puinzooi.
Je moet ze ook nog een keer van beneden naar boven lezen anders klopt de volgorde niet. Ik heb het opgegeven.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 26 januari 2009 @ 15:17:22 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65421145
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:16 schreef beequeen het volgende:

Je moet ze ook nog een keer van beneden naar boven lezen anders klopt de volgorde niet. Ik heb het opgegeven.
En dan moet je er negen van de tien keer zelf de interpunctie bij verzinnen.
Het is nog net geen RM, maar veel scheelt het niet.
pi_65421176
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:16 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat is echt ellendig, alsof even aan de scrollknop draaien teveel moeite zou zijn.
  maandag 26 januari 2009 @ 15:18:41 #137
58921 Day
You can fly!
pi_65421186
Ik snap de toegevoegde waarde van die berichten niet.
Hij had het beter bij zijn verklaring kunnen laten.
I am gonna shine
pi_65421198
DGKHuub

« Antwoord #3384 Gepost op: Vandaag om 15:16:57 »

uhm Sly...vallen? ik zal vallen? waarvan? het voetstuk waarop sommige mensen mij op plaatsen?

ik sta niet op een voetstuk, ik ben niets meer dan een ander,

ben een hardwerkende redacteur, die zometeen vader wordt, niets meer niet minder, dus ik kan nergens vanaf vallen, maar bijt jij je lekker vast, dan ga ik mij weer met andere dingen bezighouden!

Hahaha, tot hier was het bericht klaar om te posten, maar toen kreeg ik telefoon en dan lees ik dat trieste berichtje van Sly,

hij is neit voor niets weg, hij praat erg tegenstrijdig, ga eens op in op wat ik zeg? maar dat doe je niet, nogmaals "bij" je er lekker in vast jij ontzettende primeur vindende, waarheidsgetrouwe, integriteitslievende, oprechte, eerlijke, rechtvaardige 'herr' forum beheerder

ga nou eens in op wat ik vroeg

veranderende profielen,

pm berichten op de site publiceren

onterechte bans etc.
pi_65421203
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dan moet je er negen van de tien keer zelf de interpunctie bij verzinnen.
Het is nog net geen RM, maar veel scheelt het niet.
Niu zulke berichten zie ik op fok ook wel eens voorbij komen hoor.... dat je denkt... noy,,,

....maar ja dan mag je er niets over zeggen....

maandag 26 januari 2009 @ 15:19:57 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65421224
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:19 schreef Dementor het volgende:

Niu zulke berichten zie ik op fok ook wel eens voorbij komen hoor.... dat je denkt... noy,,,

....maar ja dan mag je er niets over zeggen....

Volgens mij hebben die allemaal een Nowlive account.
pi_65421327
gaan ban nog
  maandag 26 januari 2009 @ 15:23:41 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65421339
I rest my case!
  maandag 26 januari 2009 @ 15:25:19 #143
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_65421389
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:11 schreef Copycat het volgende:
Wat een puinzooi.
Ja, dat. En ik snap wle dat Huub sommige dingen echt priive vindt, maar zijn huidige manier van reageren roep nogal wat vraagtekens op eerlijk gezegd. Bovendien: als je de publiciteit zoekt als het goed gaat, kun je hem ook verwachten als het minder gaat.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_65421473
« Antwoord #3402 Gepost op: Vandaag om 15:25:26 »

helemaal mee eens!

hoepel aub gewoon op!!! ondertussen kots ik je echt uit, met je gelieg en gedraai! bah bah!
alles is hier terug te lezen/vinden!

maar goed, hou maar lekker vol!!!.....

Ik ben niet gek!! hihihihi, Ik ben een vliegtuig!!!

Sly
Beheerder

« Antwoord #3401 Gepost op: Vandaag om 15:25:22 »

Altijd een grote mond dat hij geen discussie uit de weg gaat, maar op mijn oproep op de radio te komen geeft meneer geen thuis terwijl ik maar 3 vragen heb.
  maandag 26 januari 2009 @ 15:28:46 #145
241662 Jian
Well, well, well
pi_65421529
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:47 schreef Dementor het volgende:

[..]

Kloon!
Clown !
pi_65421607
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:28 schreef Jian het volgende:

[..]

Clown !
Kwestie van tijd voordat een modje door heeft dat je een kloon bent.
  † In Memoriam † maandag 26 januari 2009 @ 15:30:57 #147
135305 beequeen
Lost.
pi_65421616
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:23 schreef Copycat het volgende:
I rest my case!

En het publiceren van een lijst van users op die online zijn op NL, kleuters.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_65421634
Sly
Beheerder

« Antwoord #3405 Gepost op: Vandaag om 15:28:16 »

Huub even antwoord, is de brief van Bram gelogen?
pi_65421671
kom op huub je kan het
pi_65421727
DGKHuub

« Antwoord #3408 Gepost op: Vandaag om 15:31:16 »

nou goed, jongens, jullie hebben gelijk,

whatever, er valt voor mij niets te winnen, ik weet wat er waar van is, Sly je doet maar lekker,

ben geschrokken van de dreigementen die je hebt geuit die ik ben tegengekomen op het internet, love to chat, maar ik moet echt weer verder aan het werk, lief zijn!

als antwoord op je vragen, natuurlijk vroeg Ratna zich dat af, ze was nieuwsgierig,

daarnaast ik ga niet in wat Bram en Ron allemaal wel of niet roepen, ik speel familie zaken en meningen over familie niet buiten de familiekring, sorry,

maar goed ik moet nu echt weg, doe het allemaal rustig aan, en mensen, jullie allemaal stuk voor stuk. Waarom zitten jullie nog zo in de gouden kooi?

laters

DGKHuub

« Antwoord #3410 Gepost op: Vandaag om 15:32:34 »

Sly ik ben toch nergens verplicht om op jouw Radio te komen? jammer dat je die avond van het "sms je" wel zei dat je Ron en Bram had gesproken, maar nergens vermeldde dat jij Claire ook aan de telefoon hebt gehad, die heeft alles ontkracht, en toch koos jij ervoor om ermee door te gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')