HUUB OP NL:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DGKHuub Online
Re: DGK verledentijd
« Antwoord #3356 Gepost op: Vandaag om 15:00:46 »
--------------------------------------------------------------------------------
Nou sly, bijt lekker vast en antwoord nog maar eens op deze dingen?
waarom verander jij het profiel van mijn zus?
waarom ban jij Tiny?
waarom plaats jij PB op de site?
waarom ben je zo boos?
nou ja, bijt je lekker vast, ga lekker verder, mijn filmpjes zijn ingeladen dus ik ga lekker verder met monteren.
Lief zijn allemaal, handen boven de dekens want onthou, Sly ziet alles! (en publiceert of veranderd berichten als het hem neit bevalt) dag mensen, (L) voor mijn fans, en voor mijn tegenstandesr...
sly, je kan het! Misschien luisteren vnvnd wel 100 mensen naar je uitzending, want...de muziek wordt steeds beter!
enne nogmaals wat er tussen mij en Claire speelt is tussen ons en kan mij niet voorstellen dat iemand ons dat kwalijk neemt. Speculeer lekker wat jullie willen, wat er in de zgn sms stond klopt in ieder geval van geen meter, maar ga vooral lekker speculeren wat het is, of niet, scheld NL verrot, scheld RM verrot, scheld elkaar verrot, scheld mij verrot, i dont care!
x!
adios!
Jou zus heeft een ban, er is niks veranderd aan haar profiel dus diue vlieger gaat niet op.
Dubbel account is niet toegestaan dus daarom de ban van Tini
De PM heb ik geplaatst om te laten zien dat je in je eigeen straatje praat
Waarom ik boos ben, omdat je geen vent bent en nu zorgt dat de verkeerde de schuld krijgen, en laat mijn dan maar weg. Maar gewoon onschuldige mensen
« Laatste verandering: Vandaag om 15:07:20 door Sly » Meld dit bericht aan de moderator Gelogd
-----------------------------------------------------------------------------------
DGKHuub Online Berichten: 64
« Antwoord #3346 Gepost op: Vandaag om 14:56:13 »
--------------------------------------------------------------------------------
ik haal bijna niks weg van mijn site, dat is toch duidelijk, niet negatief over mij, Sly, mijn schoonouders of wat dan ook, alleen als het te grof is of te persoonlijk (zoals persoonlijke gegevens) is julile dat nu nog niet duidelijk?
Meld dit bericht aan de moderator Gelogd
-----------------------------------------------------------------------------------
DGKHuub Online Berichten: 64
« Antwoord #3343 Gepost op: Vandaag om 14:55:29 »
Nou ja, ik vraag mij af waarom Sly ging rotzooien met het profiel van mijn zus, en waarom hij Prive Berichten op de site zet. Als forum beheerder heeft hij daar toch verantwoordelijkheid over? hoop voor mensen wel dat ze niet zo stom zijn om voor NL het zelfde w8woord te gebruiken als voor prive dingen, want de intergriteit van Sly als forumbeheerder is ver te zoeken
------------------------------------------------------------------------------------------------
home > Forum > Kwebbelkroeg > TV (Moderators: tutu, Dolfijn1, purple74, Eierkoekje, Sharpei) > DGK verledentijd
Poll
Vraag: Ondanks alle commotie is de muziek weer heerlijk
eens
oneens
Bekijk de resultaten
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 137 Omlaag « vorige volgende »
Antwoord | Markeer als ongelezen | E-mail dit topic | Print
Auteur Topic: DGK verledentijd (gelezen 80869 keer)
roevka, liesje, pink, BobM, sering, Roel007, Helenca, hoezo, madje, Marian, claartje, bloem64, youandi, Suzuki, theaas, zwa, peeet1, Marina53, carmen, biesjoe, marianne, maran, kaatje1967, dabbertje, smokey, sybertje, margaritha, mamaplientje28, Nancy74, micky, henske, topper, bobbie, A2ej, kpet, sunny16947, miriamasd, pipi12, pimytje, greta, blomst, remunjse, Edith1, sillysyl, nodra, miltenburg, mirast, elly1001, vonnie1964, Chelsepels, Boshoffski, Mystique, jejo, angel_undercover, Sunny_Flowergirl, feyenoord71, aggie, menno2608, ioostrom, Charlene, willemijn, kenobi, feline, male, marlies47, dora, aagjekat, Zsara, erik, limbo, girly-do, valek, mickey15, johan, Sarah, Suzan, Yoghurt, mirjo69, Nayana, now, maanbo, patriciaschaap, belker, scarlett, eskil, kayo, Priscil, Mieke, wormpje, ballekie, Pardoesje, valerievinkenvleugel, ning, nuni, badadaru, marion44, Kippesoep, yro, isa2006, joepie, djago, Misvlin, sannetje, ans, banvan, peter, lammegien, vliegtuig, rinja123, wilma, DGKHuub, arwen, donetta, jannetje, arista, cissy, trudy, shelty, truwi, Armani050, rafel, mirantje71, lowiesaatje, luna (+ 3 verborgen) en 0 gasten bekijken dit topic.
maanbo
« Antwoord #3353 Gepost op: Vandaag om 15:00:39 »
@ Sly en @Huub wat jullie willen is volgens mij precies hetzelfde, wederzijds respect en privacy.
Blijf dan niet met modder gooien maar luister naar elkaar, blijf niet stijfkoppig met argumenten komen terwijl jullie hetzelfde willen en doe wat aan de berichten die voor beide partijen niet door de beugel kunnen. Daar is het waar de schoen wringt mijns inziens.
(ik heb gesproken en ga nu weer terug naar m'n balkonnetje...het zonnetje schijnt heerlijk)
Nowlive BETA Re: DGK verledentijd
« Antwoord #3353 Gepost op: Vandaag om 15:00:39 »
mamaplientje28
nowlive de beste !!
« Antwoord #3352 Gepost op: Vandaag om 15:00:01 »
op rm ben je niet welkom als je jou niet op handen draagt..
ik draag je op handen maar wel tot op zekere hoogte...
van nowlive wert toen der tijd gezegt is een huub site en bla bla bla... maar juuist sly en team wilde dat zo niet over laten komen iedereen was hier welkom ongeagt van wie je fan was.
veel leden gingen de strijd met elkaar aan en dus kregen vele een ban zo wel fans van jou huub als bv van een brian...
jij persoonlijk vind dat er op jou blog geroepen mag worden wat mensen willen...
maar zo als het jou pijn doet dat mensen over claire of jullie aan komende kindje tikken doet het mij persoonlijk ook pijn als ik gewoon een leuk berichtje post en mensen me aan gaan vallen en domme dingen over mij persoonlijk gaan zeggen...
dat heeft dan toch niks meer met jou dgk of je blog te maken...
dat is wat ik wil zeggen mensen worden tot het bot vernedert op jou site en ook prive dingen gezegt of bij gehaald en dat vind ik sneu en erg jammer en heeft niks meer met jou dgk of wat dan ook te maken meer.
wij zijn zo blij wij krijgen er en 3e jongen bij in mei !!!
( 23 weken zwanger )
vonnie1964
« Antwoord #3351 Gepost op: Vandaag om 14:59:44 »
Integriteit? En dat durf jij nog te zeggen? Het is nogal integer om al die shit zooi op je site te tolereren, zelfs de smerigste dingen over je schoonfamilie.
Denk dat die familie je ondertussen wel uitkotst, net als vele anderen nu.
biesjoe
VIP
je ogen zyn de ziel van je lichaam
« Antwoord #3350 Gepost op: Vandaag om 14:59:30 »
dan ligt die ladder wel erg hoog by jou..als het over grof zyn of persoonlyke dingen gaat
je ogen zyn de ziel van je lichaam
Sly
Beheerder
« Antwoord #3349 Gepost op: Vandaag om 14:58:53 »
Jij bent een narcist Huub, jij ziet jezelf boven de rest van de wereld uitsteken. Maar geloof me, vele roepen dat ik val maar ook jij gaat vallen. En mij boeien de hoits niet want wie a zegt zegt b en dat ga ik nu doen, al zal dit de ondergang van Nowlive worden.
Ren nooit je beschermengel voorbij
Huulie
VIP
« Antwoord #3348 Gepost op: Vandaag om 14:58:06 »
DGK houdt ons allen nog wel bezig, waarom niet Huub, of kalendervekopes, of singlevekopers of babyshowers, of wij allemaal...het is nu in ieder geval drukker op de site.
Mieke
VIP
Beter onvolmaakt en echt,dan gemaakt volmaakt
« Antwoord #3347 Gepost op: Vandaag om 14:57:52 »
Nou huub ik kan je alleen maar vertellen dat die rm site of log heel veel mensen met dubbel namen zitten.Het is daar een hetze tegen nowlive geworden .Er worden mensen vals beschuldigt .Het gaat in ieder geval helmaal niet meer over jou en claire.En dat vind ik jammer.Er wordt met stront gesmeten niet normaal meer .Dit kost je leden en ben er vanaf vanmiddag niet meer wezen posten.heeft geen zin het gaat dag in dag uit over hetzelfde.En weet je wat je met sly moet doen zoek het lekker ff prive met elkaar uit.Ik denkd at dat beter is onder een goed glas bier praat het uit.Komt er rust hier en op jou site hopelijk .Want het gaat nu helemaal nergsn meer over.Hou prive en zakelijk gescheiden,.
alien
« Antwoord #3346 Gepost op: Vandaag om 14:57:24 »
Dan weet ik en ik denk velen met mij genoeg!
Het ga jullie goed.
friesin
« Antwoord #3345 Gepost op: Vandaag om 14:56:56 »
Ja maar ratna wilde niet bellen zo was het weer wel dat ze zo nieuwsgierig niet was om het te willen weten dan hadden we ook zekerheid gehad dat het ratna was , oh nee alleen jij hoeft bewijzen te zien wie wie is toch Huub dat hoeft Sly niet die moet het klakkeloos geloven .
Oh shit nee dat kan ook weer niet anders kan hij de " volgens jouw zogenaamde leugens " niet bewijzen
DGKHuub
« Antwoord #3344 Gepost op: Vandaag om 14:56:13 »
ik haal bijna niks weg van mijn site, dat is toch duidelijk, niet negatief over mij, Sly, mijn schoonouders of wat dan ook, alleen als het te grof is of te persoonlijk (zoals persoonlijke gegevens) is julile dat nu nog niet duidelijk?
Sly
Beheerder
« Antwoord #3343 Gepost op: Vandaag om 14:55:54 »
Huub laat ik je dit zeggen, voor mij heb je afgedaan met name hoe jij mensen lastig laat vallen via jou site, totaal niet ingrijpt. Hoe kinderen erbij betrokken worden. En ik zeg je dit, al kost het mijn site, ik bijt me hierin vast en laat niet meer los. Je bent een verwend kereltje dat hoe dan ook zijn zin moet hebben.
Mijn adres, mijn telefoonnummer alles alles alles is tig keer op je site gekomen. LUL niet met je " maar ik verwijder het toch". Jij bent en blijft in mijn ogen verantwoordelijk en als hier wat gebeurt is dat jou probleem.
« Laatste verandering: Vandaag om 14:57:25 door Sly » Meld dit bericht aan de moderator Gelogd
Ren nooit je beschermengel voorbij
Marian
VIP
« Antwoord #3342 Gepost op: Vandaag om 14:55:40 »
ik kan er in mee gaan dat het prive is Huub, maar er staat zoveel kwetsende items op je blog dat is vreselijk.
Namen van anderen gebruiken en vreselijke dingen uitkramen wat niet waar is . Waar ik van walg ,en mensen die mij aanspreken van waarom schrijf je daar nou ik schrijf er niet eens Huub krijg het wel op mijn brood en moet mensen uitleggen dat ik die en die tijd niet eens op internet zag en dat gaat mij nou net te ver!!!
Twents doar is niks mis met
DGKHuub
« Antwoord #3341 Gepost op: Vandaag om 14:55:29 »
Nou ja, ik vraag mij af waarom Sly ging rotzooien met het profiel van mijn zus, en waarom hij Prive Berichten op de site zet. Als forum beheerder heeft hij daar toch verantwoordelijkheid over? hoop voor mensen wel dat ze niet zo stom zijn om voor NL het zelfde w8woord te gebruiken als voor prive dingen, want de intergriteit van Sly als forumbeheerder is ver te zoeken
cissy
« Antwoord #3340 Gepost op: Vandaag om 14:55:00 »
ga door ga door ikzit hoog en droog op mijn balkonnetje bakkie chips er bij ik geniet sly nog wat huub nog wat ga door
alien
« Antwoord #3339 Gepost op: Vandaag om 14:54:49 »
Ik wacht geduldig af!
valek
« Antwoord #3338 Gepost op: Vandaag om 14:54:31 »
huub je lult er steeds over heen geef nou eens andwoordt op de vraag van de mensen waarom je alleen maar dingen weg haalt die op je zelf betrekkken het is een en al sjit zooi haatzaaien en bedreigingen geef daar nou eens andwoordt op
chloe
« Antwoord #3337 Gepost op: Vandaag om 14:54:25 »
er zijn nu 2 kanten die haatzaaien!
sillysyl
VIP
Start the day with a DANCE!!!
« Antwoord #3336 Gepost op: Vandaag om 14:54:07 »
huub blijf lekker liegen en draaien!
er is bewijs dat jij onder tini een accound hebt aangemaakt!
je kunt beter wegblijven zoals je al deed de afgelopen paar dagen! pa en bram schrijven een stuk
en ineens kom jij ook weer ff om de hoek kijken!
na mijn mening 3 dagen te laat!!!!!!
je lult jezelf steeds verder vast!
ga maar eens tussen je eigen berichten lezen op je profiel!!!
Ik ben niet gek!! hihihihi, Ik ben een vliegtuig!!!
vonnie1964
« Antwoord #3335 Gepost op: Vandaag om 14:54:06 »
Wat een gezeur trouwens over een dubbele profiel, iedereen weet hier toch dat je geen dubbel profiel mag hebben?
En als bijv mijn partner hier ook een profiel zou willen geef ik dat gewoon even aan Sly door, en neem ik aan dat dat oke is.
---------------------------------------------------------------------------------
DGKHuub Online Berichten: 65
« Antwoord #3334 Gepost op: Vandaag om 14:53:56 »
Ratna wist helemaal niks van wel of neit sms, ik spreek Ratna niet iedere week ofzo, zij is niet van dag tot dag op de hoogte van mijn prive leven, zij heeft een gezin, wij hebben bijna een gezin, wonen een half land uitelkaar, hebben goed contact maar bellen echt niet iedere dag
---------------------------------------------------------------------------------------------------
« Antwoord #3317 Gepost op: Vandaag om 14:46:46 »
Sly, hoeder der IP's ik praat geen poep, op de laptop boven bij ons logte ik wel eens in met deze account, en Claire heeft daar ook een account op aangemaakt. Een anonieme, dat mag toch? wie heet zijn eigen naam op NL? Jij heet toch in het echt ook geen Sly, dus ja, logisch dat DGKHuub en Tini hetzelfde IP hebben, we wonen op het zelfde adres en gebruiken dezelfde computer....jij maakt er meteen van dat ik onder die naam aan het lezen ben
-------------------------------------------------------------------------------------------------
« Antwoord #3312 Gepost op: Vandaag om 14:43:27 »
misschien komen er op mijn weblog wel veel mensen die hier van af zijn gegooid, weet ik veel, i dont care wie er bij mij komen. Ik zit ook niet 24 uur per dag die berichten bij te houden, ik bedoel dit weekend alleen al iets van 2500 berichten, dat is toch vet veel? daarnaast, Sly sms te mij nog vrijdagnacht ofzo, over zijn nummer zus en zo, ik ben het er meteen af gaan halen en blijf dat doen,
dus tja....
maar sly de sterverslaggever, de hoeder van integriteit en intellect, ga eens inhoudelijk in op mijn vorige vraag,
gezien in het licht van je eigen acties benoemd onder mijn laatste post...waarin ben ik dan aan het haatzaaien e.d.?
------------------------------------------------------------------------------------------------------
« Antwoord #3295 Gepost op: Vandaag om 14:36:32 »
en voor onze showbizz reporter sly,
waarom heeft Claire een ban gekregen met haar gebruikers naam Tini? slaat ook nergens op
-------------------------------------------------------------------------------------
« Antwoord #3292 Gepost op: Vandaag om 14:34:14 »
weet je wat ik pas hypocriet zou vinden, nu mijn log sluiten,
en je ziet mij toch niet janken en Claire ook niet? We kiezen er gewoon voor om niet alles te delen, vervelend he?
--------------------------------------------------------------------------------------------
[ Bericht 30% gewijzigd door akveor op 26-01-2009 15:33:32 ]