Ik zou mij in kunnen vullen ipv hem.... (NL heeft gekozen voor hem wat mannelijk is). Daarnaast moet ie dus weten dat Huub vreemd gaat en heel vaak... Lijkt me dan welhaast logisch dat diegene daar dan bij zou moeten zijn om dat 'vaak' zo te kunnen weten.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was daar niet iets in veranderd omdat het anders te obvious zou zijn? 'Mijn zus' en dat is op z'n Nowliviaans veranderd in 'hem'. Zoiets wellicht?
quote:« Antwoord #23 Gepost op: Vandaag om 13:52:11 »
--------------------------------------------------------------------------------
@Sly
Waar hangt dat vanaf?
Toegevoegde reactie van Sly:
Ik heb de afzender beloofd deze niet bekend te maken. Ik houd mij daar ook aan. Ik weet zeker dat de afzender er zelf mee gaat komen.
Trouwens eerst de sms daarna de brief van Bram 1 + 1= .....
offu het woordje " hij " daar kan een naam hebben gestaan ... iemand die weet wie Huub vaak bedreigd heeft !quote:Op maandag 26 januari 2009 13:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zou mij in kunnen vullen ipv hem.... (NL heeft gekozen voor hem wat mannelijk is). Daarnaast moet ie dus weten dat Huub vreemd gaat en heel vaak... Lijkt me dan welhaast logisch dat diegene daar dan bij zou moeten zijn om dat 'vaak' zo te kunnen weten.
Sly lijkt Bram te suggereren. Zie mijn post eerder.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:08 schreef snetje het volgende:
[..]
offu het woordje " hij " daar kan een naam hebben gestaan ... iemand die weet wie Huub vaak bedreigd heeft !
ja ja we komen er wel uit .....![]()
reuring....... en ik moet hem nageven, het lukt aardig.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:05 schreef Day het volgende:
Die verklaring van Huub en Claire helpt ook niet echt om alle geruchten in te dammen.
Maar vraag me toch af wat Sly hier mee wil bereiken.
Volgens mij haat Bram Huub (overprotective) en is de SMS daadwerkelijk van hem.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Sly lijkt Bram te suggereren. Zie mijn post eerder.
Blijft raar. Bram lijkt me niet het type wat zich meerdere malen laat bedreigen.
Ja of van die vriend van bram die dimitri kan natuurlijk ook nog.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Volgens mij haat Bram Huub (overprotective) en is de SMS daadwerkelijk van hem.
Dan spoort Claire's familie echt niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Volgens mij haat Bram Huub (overprotective) en is de SMS daadwerkelijk van hem.
En daar twijfel je nog aan?!quote:Op maandag 26 januari 2009 14:23 schreef Day het volgende:
[..]
Dan spoort Claire's familie echt niet.
Die mensen weten hier niet mee om te gaan; Don Quichot en Sancho Panza, Claire's moeder is al bijna rijp voor opname...ja lekker stel.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:23 schreef Day het volgende:
[..]
Dan spoort Claire's familie echt niet.
ik kan me gewoon niet voorstellen dat je, ter protectie van je zusje, haar privéleven op internet zet. Dan weten 'een stel idioten' het. Wat dan? Je treedt toch op (zelf of via de politie) als zoiets gebeurd?quote:
Ja ik persoonlijk vind vooral het eventuele mailtje wat bram richting sly heeft gestuurd ronduit walgelijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:32 schreef Day het volgende:
[..]
ik kan me gewoon niet voorstellen dat je, ter protectie van je zusje, haar privéleven op internet zet. Dan weten 'een stel idioten' het. Wat dan? Je treedt toch op (zelf of via de politie) als zoiets gebeurd?
Maar goed, papa moest tijdens DGK ook 'to the rescue' komen.
Én niet te vergeten Gekke Twan!quote:Op maandag 26 januari 2009 14:32 schreef Day het volgende:
[..]
ik kan me gewoon niet voorstellen dat je, ter protectie van je zusje, haar privéleven op internet zet. Dan weten 'een stel idioten' het. Wat dan? Je treedt toch op (zelf of via de politie) als zoiets gebeurd?
Maar goed, papa moest tijdens DGK ook 'to the rescue' komen.
Precies! Met gekke Twan in de famlilie heb je Sly en zijn forum toch niet nodig?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Én niet te vergeten Gekke Twan!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |