in de hoop dat daar iets eindigde ...quote:Op maandag 26 januari 2009 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar die hield z'n handen wél achter z'n vestje
Ja ja, dat kwam later pas. Dat krijgen we terug bij Huub Deel VIIquote:Op maandag 26 januari 2009 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Die waren er toch afgerot door een geslachtsziekte?
quote:2502
Ik lees hier echt alleen maar onzin, en vooral over Huub geloof al die verhalen niet en vooral niet op nowlive, Jaap zou daar zogenaamd posten maar dat is gewoon Suikeroom van fok, dat is echt zo'n sukkeltje met rijke ouders hij woont in Eemnes en was in de gouden kooi regelmatig op bezoek, op het einde was hij de contactpersoon van Jaap. dat mag niemand weten want hij gaf Jaap allemaal info tijdens de kooi
Door: Oldenzaal | op: 2009-01-26 | om: 02:13
Nee, die laat om die tijd z'n hondje uitquote:Op maandag 26 januari 2009 02:27 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
krijg nou watwie is dit LS zeker?
![]()
zielig zijn de meesten daar iddquote:Op maandag 26 januari 2009 02:33 schreef peeet1 het volgende:
shegirl88
op: Vandaag om 02:16:48 »
--------------------------------------------------------------------------------
Net ff bijgelezen op FOK, het was weer genieten van de reactie's daar, wannabee Jaap, en nog een aantal mensen die hier ook meelezen, en niet vies zijn van het betere knip-en plakwerk. Über intilligent moet ik zeggen. Gezien het reactie niveau, a grugde, tegen alle zielige, alleenstaande huisvrouwen, zonder leven, en die niks beters te doen hebben...
Pfft, ik zou zeggen, alle "Bos"profiteurs, kom een handje helpen. En dan wel op vrijwillige basis...
bron nowlive
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 januari 2009 02:33 schreef peeet1 het volgende:
shegirl88
op: Vandaag om 02:16:48 »
--------------------------------------------------------------------------------
Net ff bijgelezen op FOK, het was weer genieten van de reactie's daar, wannabee Jaap, en nog een aantal mensen die hier ook meelezen, en niet vies zijn van het betere knip-en plakwerk. Über intilligent moet ik zeggen. Gezien het reactie niveau, a grugde, tegen alle zielige, alleenstaande huisvrouwen, zonder leven, en die niks beters te doen hebben...
Pfft, ik zou zeggen, alle "Bos"profiteurs, kom een handje helpen. En dan wel op vrijwillige basis...
bron nowlive
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
dus datquote:Op maandag 26 januari 2009 02:53 schreef snetje het volgende:
[..]
ik zie nu pas de afbeelding ............. wat is dat![]()
de knip en plak club van sly ?
de knutsel je eigen kerstkaart ...?
cursus : hoe hou ik mijn man dom en stom ?
of zijn ze hun eigen schoolkrant begonnen ?
welkom op fokquote:Op maandag 26 januari 2009 03:01 schreef Anna-Marie het volgende:
Zoals gezegd, ik zou op prijs stellen ls mijn berichten niet hier neer worden gezet, het bewijst miijn casus... Fijn dat de mensen erin meegaan
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:37 schreef Anna-Marie het volgende:
Netjes, Huub en Eric, ik lees met genoegen jullie posts hier. Met minder genoegen, van een stel anderen, overigens heel kerkenbaar, posten overal afzeikberichten. Huub en Eric posten mee, dat zie ik de opposites niet doen...dat noemen ze kunnen incasseren. Uitdaging voor Brian, eigen topic op FOK, ik vraag het me af ???
Welke berichtenquote:Op maandag 26 januari 2009 03:01 schreef Anna-Marie het volgende:
Zoals gezegd, ik zou op prijs stellen ls mijn berichten niet hier neer worden gezet, het bewijst miijn casus... Fijn dat de mensen erin meegaan
quote:Op maandag 26 januari 2009 08:58 schreef Noek het volgende:
Oké, wat een toestand. Dus Bram wil Claire helpen en beschermen door openlijk op internet zijn relaas te houden. Smart thinking! Daarmee red je haar wel uit de klauwen van haar man die haar stelselmatig in elkaar tikt. Fijn dat paps het alleen via de Telegraaf wil doen. Die kent zijn pappenheimers natuurlijk nu ook wel. Zulke dingen vecht je natuurlijk niet zomaar overal uit. Daar moet je toch selectief in zijn.
Timing is ook erg belangrijk natuurlijk. Sly is boos op Huub en opeens ziet de gekwetste familie Recourt een aanleiding om hun Clairtje te redden. Ja, waarschijnlijk is Claire alleen maar dankbaar en sloeg ze Huub daarna neer met de braadpan want die stond immers toch al in de keuken. Daarna holde ze naar Bram en de hele familie was weer gelukkig en Bram kon eindelijk weer eens schijten. Al die stress in zijn darmen.
Houden zoquote:
lame raden .... het was allemaal maar een grapje van slyquote:Op maandag 26 januari 2009 03:09 schreef peeet1 het volgende:
[..]
welkom op fok
wat nu op nowlive staat durf ik hier niet neer te zetten want dan word iedereen hier erg booos
Geef mij ook wat!quote:
Nee joh, laat maar komen, deze tragedie uit de Polder.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:32 schreef Poezewoes het volgende:
Vind sowieso dat wij niets te maken hebben met het huwlijk van Huub en Claire!
Dat er mensen zijn die dat gaan uitmelken is helemaal grof!
We hebben allemaal wel eens wat en die familie had het gewoon binnenskamers moeten houden, en proberen te helpen zonder pottenkijkers!
Was jij het niet die commentaar had over berichten van FOK op NL ?quote:Op maandag 26 januari 2009 03:01 schreef Anna-Marie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |