abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60115726
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:45 schreef Desii het volgende:

[..]

van welke planeet kom jij?

Das toch duidelijk.. duhhh
maar ik geef je een paar keywoorden: zuur, zeur, zeikerd
ja en huub is zeker heilig voor jou, kijk eens wat hij met lieke heeft gedaan! En hoe lieke de vila uiit ging...met een opgeheven hooft, en wie stond er ook al weer te huilen bij de paarden?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:15:55 #127
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60116244
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:47 schreef Estherdv het volgende:

[..]

ja en huub is zeker heilig voor jou, kijk eens wat hij met lieke heeft gedaan! En hoe lieke de vila uiit ging...met een opgeheven hooft, en wie stond er ook al weer te huilen bij de paarden?
En wat heeft Lieke met Huub gedaan? Dat werkte toch echt beide kanten op... En waarom stond Huub te huilen bij de paardenbak? Omdat ie Lieke de Villa uit heeft moeten werken, en tegen haar ging spelen, ipv met haar te blijven samenwerken en vrienden te zijn. En hoe Lieke de Villa uitging was onbehoorlijk, wat er dan ook is voorgevallen, het is niet meer dan fatsoenlijk om iemand gedag te zeggen en/of een hand te geven.

Ow en Hoofd is met een d...
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:22:46 #128
16715 Mylene
*schatje*
pi_60116388
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:45 schreef Desii het volgende:

[..]

van welke planeet kom jij?

Das toch duidelijk.. duhhh
maar ik geef je een paar keywoorden: zuur, zeur, zeikerd
Hypocriet, de ander van leugens betichten terwijl ze zelf ook de nodige leugens op haar kerfstok had. Ze wilde iets doen in het televisiewereldje en het was haar niet te doen om het schoonmaken. Palma confronteerde haar toen met die leugens. Palma kreeg toen dag in dag uit een lading shit over haar heen terwijl ze Lieke juist had ingeschat.

Ze is nooit gek op Huub geweest. Ze heeft hem gebruikt om in het spel verder te komen. Als je verliefd bent op je vent gun je hem die uitslaapdag, gun je hem alle succes en loop je niet te janken dat hij mag optreden in het land en klap je enthousiast als je vriendje net zijn cd-presentatie achter de rug heeft.

Het probleem met Lieke was ook dat haar ego groter dan die van Huub was. Fouten toegeven ho maar. Alleen maar verwijten geven. Ze baalde dat ze het nooit van hem kon winnen in een discussie. Ze liep dan als een klein kind jankend stampvoetend weg. Arme zure Leike die de illusie had (en vast nog steeds heeft) dat ze een man kan kneden.
pi_60116471
en wie heeft Huub allemaal "gebruikt ".???? alles en iedereen...... Huub Lieke verwijten dat ze mediageil was.. en kijk, wie zit er nu bij de media ??? ( wel achter de schermen graag. )
  Moderator dinsdag 15 juli 2008 @ 11:29:11 #130
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60116497
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:15 schreef Juud79 het volgende:
Ow en Hoofd is met een d...
En Lieke is met een H.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:34:43 #131
16715 Mylene
*schatje*
pi_60116588
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:27 schreef Elske6 het volgende:
en wie heeft Huub allemaal "gebruikt ".???? alles en iedereen...... Huub Lieke verwijten dat ze mediageil was.. en kijk, wie zit er nu bij de media ??? ( wel achter de schermen graag. )
Dat heeft Huub allemaal nooit ontkent. Hij is duidelijk geweest hoe het spel wilde spelen.

Dat Huub nu achter de schermen werkt zal Lieke ook wel steken. Ze wilde dat zo graag. Het is 'm niet geworden. Wat doet ze nu ook alweer? Paaldansen toch?
pi_60116631
Netjes, Huub en Eric, ik lees met genoegen jullie posts hier. Met minder genoegen, van een stel anderen, overigens heel kerkenbaar, posten overal afzeikberichten. Huub en Eric posten mee, dat zie ik de opposites niet doen...dat noemen ze kunnen incasseren. Uitdaging voor Brian, eigen topic op FOK, ik vraag het me af ???
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:47:45 #133
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60116848
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:27 schreef Elske6 het volgende:
Huub heeft altijd uitgesproken dat ie graag en veel met zijn hoofd op tv wou komen en dat ie graag bekend zou zijn. Dat is hem ook gelukt en nu heeft ie zowel een baan achter de schermen, alsmede wellicht ook op de buis.

Lieke daarintegen, zei dat ze niet bekend wou worden en alleen daar zat omdat ze een baan achter de schermen ambieerde, maar ging in het meest bekeken huis van Nederland zitten. Dat is een beetje krom...

Ik denk overigens wel dat Lieke ook echt heel verliefd op Huub is geweest, ze kon alleen niet met de manier waarop Huub zich profileerde in de Villa. Ze wou hem veranderen en aanpassen aan haar eigen normen en waarden en kon moeilijk spel en realiteit onderscheiden. Het blijft moeilijk om te beoordelen wie waarin goed of fout is geweest, omdat je niet precies weet wat er allemaal tussen hun is voorgevallen wat wij niet weten...
pi_60116881
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 03:26 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

dit doet mij een beetje aan Brian en Natasia denken, volgens mij kom ik net met drie valide argumenten maar jij kiest ervoor om ze te negeren.

Ik maak een statement, jij stelt een (hele verontwaardigde vraag, nadat je eerst doet alsof je het niet
Moest jij ook altijd zo om Natasia lachen als ze ging discussieren en dan zei:

IK ZEG HET JE, IK ZEG HET JE, IK ZEG HET JE, IK ZEG HET JE, IK ZEG HET JE, IK ZEG HET JE. BEGRIJP JE DAT, BEGRIJP JE DAT, BEGRIJP JE DAT, BEGRIJP JE DAT, BEGRIJP JE DAT?

En niemand wist waar ze het over had..... die spoort echt niet.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:00:26 #135
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60117129
quote:

[..]

ben het niet helemaal met je eens, eigenlijk helemaal niet!

Oh natuurlijk ben ik schofterig, intimiderend, en simpel weg een gewone klootzak naar Lieke geweest,

maar moet je eens indenken, als ik dat niet had gedaan, en ik had haar lekker laten zitten tot 2 mei, (want dat wilde ze, dan kreeg ze haar borg terug) dan hadden we een gevaarlijke speler erbij gehad,

daarnaast haar redenering was echt krom en dat is hij wel vaker geweest in het spel.

Ja ik liep te huilen bij de paarden, want het ging mij ook niet in de koude kleren om zo hard te spelen tegen iemand die je eigenlijk in je hart heel graag mag. Haar vertrek voelde als een overwinning, maar ook zeer zeker als een verlies. Heb haar tot op de dag van vandaag niet gesproken en ergens vind ik dat jammer, want weet zeker dat we eruit gekomen zouden zijn en dat we als vrienden veel voor elkaar zouden kunnen betekenen.

Zij heeft die wens niet en heeft ervoor gekozen om de lijn zoals die in de Gouden Kooi was door te trekken, ik ben nou ook weer niet genoeg met haar bezig om hier enorm mee te zitten.

Maar verwijt je mij nu dat ik om haar vertrek huilde?

raar, imo is dat een juist hele menselijke reactie
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_60117257
quote:

[..]

ohhhh daar is het punt je gooit er een kreet in over Lieke en ik ben gelijk een huubsopper.... sterk van je

Maar zal het even voor je u-i-t-s-p-e-l-l-e-n:
Huub is is bepaalde fronten verkeerd bezig geweest t.o.v Lieke, maar dan heb ik het vooral over zijn intimiderende houding (slaan op deuren en het dreigen)

Lieke ging de villa uit, zoals ze erin kwam als een zelfingenomen egotrut.
En dat Huub moest huilen, vond ik een verademing... want dat betekende voor mij, dat hij helemaal niet zo hard was als hij deed voorkomen (dat had Clairetje goed ingeschat )
pi_60117283
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:00 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

Oh natuurlijk ben ik schofterig, intimiderend, en simpel weg een gewone klootzak naar Lieke geweest,

maar moet je eens indenken, als ik dat niet had gedaan, en ik had haar lekker laten zitten tot 2 mei, (want dat wilde ze, dan kreeg ze haar borg terug) dan hadden we een gevaarlijke speler erbij gehad,

daarnaast haar redenering was echt krom en dat is hij wel vaker geweest in het spel.

Ja ik liep te huilen bij de paarden, want het ging mij ook niet in de koude kleren om zo hard te spelen tegen iemand die je eigenlijk in je hart heel graag mag. Haar vertrek voelde als een overwinning, maar ook zeer zeker als een verlies. Heb haar tot op de dag van vandaag niet gesproken en ergens vind ik dat jammer, want weet zeker dat we eruit gekomen zouden zijn en dat we als vrienden veel voor elkaar zouden kunnen betekenen.

Zij heeft die wens niet en heeft ervoor gekozen om de lijn zoals die in de Gouden Kooi was door te trekken, ik ben nou ook weer niet genoeg met haar bezig om hier enorm mee te zitten.

er is maar een bezig de lijn van de gouden kooi door te trekken en dat ben jij. ik lees nergens dat lieke jou zwart maakt op internet. Jij benut elke kans die je krijgt om haar zwart te maken en met je vingertje te wijzen wat anderen verkeerd doen
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:12:13 #138
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60117373
quote:

[..]

Goedemorgen Huub. Het was weer een kort nachtje voor me. Jij goed geslapen?
Ik vond dat ook een normale reactie. Ook al heb je enorme ruzie toen Lieke vertrol was het toch definitief.
Ik had van Lieke ook nooit verwacht dat ze zo snel met die Quitin zou gaan.

Is er eigenlijk door Jaap en Lieke geprobeerd je weg te werken?
Ik vertrouwde dat gesmoes 's nachts in de MB maar niets. Kreeg ook het idee dat Jaap niet oprecht naar jou toe was.
Hij hield zich wat op de vlakte omdat ik denk dat ie eerst zeker van zijn zaak wou zijn. Toestemming van achter enzo.
Ik heb altijd de overtuiging gehad dat zodra Lieke de kans kreeg je te lozen ze dat zeker zou proberen.
Één van de redenen waarom ik er altijd tegen ben geweest om Jaap in jullie kamp te krijgen.
Had zij zich vergist in hoe belangrijk Huub voor DGK was?
Op dinsdag 15 juli 2008 12:08 schreef johan13 het volgende:

[..]

er is maar een bezig de lijn van de gouden kooi door te trekken en dat ben jij. ik lees nergens dat lieke jou zwart maakt op internet. Jij benut elke kans die je krijgt om haar zwart te maken en met je vingertje te wijzen wat anderen verkeerd doen

Ik lees helemaal niet dat Huub iets negatiefs over Lieke schrijft (dat deed IK)
En daarbij gooide ene Esther er een kreet in over Lieke en das kaassie voor me

edit: ik mocht haar niet als schoonmaakster, vond haar toen al een zeur
toen ze de villa inkwam als bewoner, heb ik haar een kans gegeven en zeker in de 6-2 vond ik haar enorm sterk
toen Jaap zich bij H&L aansloot en eenmaal over Huub begon te roddelen, werd mijn afkeer steeds groter.
Kan me nog herinneren dat Huub lief over haar sprak en zij op de andere stream hem helemaal zwart zat te maken (en ze zei wel dat ze ook goeie dingen vertelde, nou ik heb ze niet gehoord!! )
Op den duur begon ze tegen werkelijk iedereen, bij wijze van spreken van de postbode tot de putjesschepper .....

Vond het dan ook een topactie toen Hedda mee de villa in kwam

[ Bericht 11% gewijzigd door Desii op 15-07-2008 12:31:18 ]
pi_60117470
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:12 schreef akveor het volgende:

[..]

Goedemorgen Huub. Het was weer een kort nachtje voor me. Jij goed geslapen?
Ik vond dat ook een normale reactie. Ook al heb je enorme ruzie toen Lieke vertrol was het toch definitief.
Ik had van Lieke ook nooit verwacht dat ze zo snel met die Quitin zou gaan.

Is er eigenlijk door Jaap en Lieke geprobeerd je weg te werken?
Ik vertrouwde dat gesmoes 's nachts in de MB maar niets. Kreeg ook het idee dat Jaap niet oprecht naar jou toe was.
Hij hield zich wat op de vlakte omdat ik denk dat ie eerst zeker van zijn zaak wou zijn. Toestemming van achter enzo.
Ik heb altijd de overtuiging gehad dat zodra Lieke de kans kreeg je te lozen ze dat zeker zou proberen.
Één van de redenen waarom ik er altijd tegen ben geweest om Jaap in jullie kamp te krijgen.
Had zij zich vergist in hoe belangrijk Huub voor DGK was?
Hier wil ik graag even op inhaken..
Huub, hadden Jaap en jij in april 2007 (vlak voor het vertrek van Syl) al een deal via "de accountant/hokje/schim" dat jullie elkaar er niet uit zouden stemmen tot de finale??

of is dat een geheim ingredient van het Verkade koekje
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:20:39 #141
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60117568
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:08 schreef johan13 het volgende:

[..]

haar zwart te maken waar heb je het over? ik zeg alleen maar over haar dat ze krom redeneerde in het spel,

laat mij de posts maar zien waar ik slecht over haar praat. Ik mag Lieke nog steeds, en dit is niet meer wederzijds, begrijpelijk. We discussieren hier vaak over situaties in het spel, in de gouden kooi hoe ze zich hebben ontvouwd destijds.

Ik heb met Eric hier ook pittige discussies, en ik durf overal inhoudelijk de discussie over aan te gaan.

Als jij dat vind dat ik Lieke zwart maak, dan moet je haar maar mailen ofzo, heb je waarschijnlijk ook steeds gedaan als ik in het huis iets slechts over haar zei, met dat belachelijke telefoontje van haar tot gevolg
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:20:41 #142
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60117570
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:07 schreef Desii het volgende:

[..]

ohhhh daar is het punt je gooit er een kreet in over Lieke en ik ben gelijk een huubsopper.... sterk van je

Maar zal het even voor je u-i-t-s-p-e-l-l-e-n:
Huub is is bepaalde fronten verkeerd bezig geweest t.o.v Lieke, maar dan heb ik het vooral over zijn intimiderende houding (slaan op deuren en het dreigen)

Lieke ging de villa uit, zoals ze erin kwam als een zelfingenomen egotrut.
En dat Huub moest huilen, vond ik een verademing... want dat betekende voor mij, dat hij helemaal niet zo hard was als hij deed voorkomen (dat had Clairetje goed ingeschat )
Voor mij was dit het ultieme finale machtsspelletje van Lieke en Huub. Persoonlijk vind ik dat zij nog veel harder door Huub aangepakt had moeten worden.Vond het maar een watje...
Zij lijkt me iemand die niet eenj geen verhouding op gelijk niveau hebben. Zij moet gewoon strijden. De baas zijn.
Lieke was vasthoudend en fanatiek. Speltechnisch vond ik het een nono. Elke stemming maakte zichzelf weer belachelijk. Ze maakte zich onsterfelijk belachelijk door te zeggen dat ze tot mei het spel niet meer wou spelen maar voor de borg wou blijven.
Op dinsdag 15 juli 2008 12:20 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

haar zwart te maken waar heb je het over? ik zeg alleen maar over haar dat ze krom redeneerde in het spel,

laat mij de posts maar zien waar ik slecht over haar praat. Ik mag Lieke nog steeds, en dit is niet meer wederzijds, begrijpelijk. We discussieren hier vaak over situaties in het spel, in de gouden kooi hoe ze zich hebben ontvouwd destijds.

Ik heb met Eric hier ook pittige discussies, en ik durf overal inhoudelijk de discussie over aan te gaan.

Als jij dat vind dat ik Lieke zwart maak, dan moet je haar maar mailen ofzo, heb je waarschijnlijk ook steeds gedaan als ik in het huis iets slechts over haar zei, met dat belachelijke telefoontje van haar tot gevolg
dat heb ik met veel plezier gedaan, heb je de mooie filmpjes ook gezien waarin jij wordt ontmaskerd als leugenaar
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:34:59 #144
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60117906
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:20 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

ik vond dat telefoontje wel terecht.. jij was daar constant aan het liegen over haar schnabbels en wat ze allemaal wel niet deed voor geld, en dat verhaal over die dj was ook van a tot z uit je duim gezogen.. dan nog alle sex details bespreken met Jaap in het kantoor.. als zij dan 200 hyves berichten per dag krijgt met filmpjes etc.. dan zou ik ook ff bellen..

en Lieke lulde je weer aardig klem.. als jij geen weerwoord meer hebt dan ga je heel erg cynisch iemand gelijk geven.. dat deed je constant bij haar

Lieke
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_60117915
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:20 schreef akveor het volgende:

[..]

Voor mij was dit het ultieme finale machtsspelletje van Lieke en Huub. Persoonlijk vind ik dat zij nog veel harder door Huub aangepakt had moeten worden.Vond het maar een watje...
Zij lijkt me iemand die niet eenj geen verhouding op gelijk niveau hebben. Zij moet gewoon strijden. De baas zijn.
Lieke was vasthoudend en fanatiek. Speltechnisch vond ik het een nono. Elke stemming maakte zichzelf weer belachelijk. Ze maakte zich onsterfelijk belachelijk door te zeggen dat ze tot mei het spel niet meer wou spelen maar voor de borg wou blijven.
lieke was een trut,,en spel spelen kon ze helemaal niet, zag je heel goed met stemmingen,wat een verschil met silvia en huub, hoe die stemmingen naar zich toe trokken.
je wist gelijk al, dat ze het niet kregen, wat een slimmerd, die lieke, maar niet heus.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:38:21 #146
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60117972
Tvp in je snee.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_60117976
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:34 schreef johan13 het volgende:

[..]

dat heb ik met veel plezier gedaan, heb je de mooie filmpjes ook gezien waarin jij wordt ontmaskerd als leugenaar
Mooi, dankzij jou zette Lieke zich voor gek op de streams...
Huub ik bel je om te zeggen wat je wel en niet mag doen/zeggen wat een mongolenactie

wees maar trots op deze wanprestatie
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:38:46 #148
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60117977
quote:

[..]

dat huilen kwam enorm nep over.. en haar vertrek had niet zoveel meer met jou te maken geloof ik.. ik vond het trouwens wel grappig dat je naar je jaardag zei dat je er nog alles aan had gedaan om met haar samen te spelen... dude!!! je was haar dag in dag uit aan het stalken, je vond het zelf al knap als je 2 uur niet achter dr aan liep..

in die periode vond ik je echt heel zielig, maar het leedvermaak maakte dan weer een hoop goed
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_60118007
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:38 schreef Desii het volgende:

[..]

Mooi, dankzij jou zette Lieke zich voor gek op de streams...
Huub ik bel je om te zeggen wat je wel en niet mag doen/zeggen wat een mongolenactie

wees maar trots op deze wanprestatie
er is maar een die slecht overkwam en dat was huubje, met zijn gedraai en leugens
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:40:56 #150
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60118020
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:34 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ik vond dat telefoontje wel terecht.. jij was daar constant aan het liegen over haar schnabbels en wat ze allemaal wel niet deed voor geld, en dat verhaal over die dj was ook van a tot z uit je duim gezogen.. dan nog alle sex details bespreken met Jaap in het kantoor.. als zij dan 200 hyves berichten per dag krijgt met filmpjes etc.. dan zou ik ook ff bellen..

en Lieke lulde je weer aardig klem.. als jij geen weerwoord meer hebt dan ga je heel erg cynisch iemand gelijk geven.. dat deed je constant bij haar

Lieke
Alle sex-details verteld, dat is helemaal niet waar, Huub bevestigde alleen de verhalen die Jaap van Lieke had gehoord...Hij was ook verbaasd dat Jaap details kon vertellen en dat Lieke dat had verteld omdat ie zelf altijd zijn mond erover heeft gehouden. Hij was ook niet constant aan het liegen, hij heeft wel de verhalen die er rondgingen wellicht aangedikt, maar dat was DGK-stilo op en top... Dat werd over Dennis ook gedaan toen ie de Kooi had verlaten en toen stond Lieke ook vooraan om hem nog even een trap na te geven...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')