quote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat heeft die van Basten toch een charisma hè...
Neuken?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:09 schreef APK het volgende:
[..]
Nu haal je precies de personen aan die in de COS-en af en toe tegengas gaven tegen de vlbo-meute die niet begreep wat jij zelf wel begreep en hetgeen jij hier nu ook regelmatig probeert recht te zetten.
Mijn commentaar is overigens nog steeds hetzelfde hoor.
[..]
Geen idee, vraag het aan een die hard streamer.
Ik ben trouwens een maand of drie nadat jij terug kwam gestopt met kijken.
Erik vind ik op het forum een stuk leuker dan op TV overigens.
Ik zal het eens teruglezen, kan me herinneren dat ik het toen niet kon waarderen maar als ik er nu aan terugdenk was het gewoon een hylarisch en uniek moment...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:16 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
uhhh... niet dan?! ik zit toevallig die COS nu terug te lezen [COS # 792 Waar Eric lekker met zichzelf bezig is FOK is toch preutser dan ik dacht
Kijk maar: we vliegen om half 1quote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:09 schreef Huubdgk het volgende:
@akveor,
sorry geen details, niet voor internet bedoeld, in de kroeg zou ik het je zo vertellen dus is ook weer niet zo spannend, maar toch
@ eric
weet niet, zijn woensdag in Tilburg ergens, en moet nog steeds mijn motorrijbewijs ophalen in Oldenzaal, zucht
nou teer zieltje, heb je door deze post weer laten zien,quote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:13 schreef APK het volgende:
[..]
Luister eens 'mongool'
Waar haal jij 'tere zieltje' en 'hypocriet' vandaan?
Randdebiel.![]()
Of blijf je inhoudsloos blaten zoals je ook in de DGK deed?
Geen argumenten dus.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:21 schreef Huubdgk het volgende:
nou teer zieltje, heb je door deze post weer laten zien,
je bent traag van begrip omdat je simpele posts niet eens begrijpt, of doet alsof dat is nog erger, verzin dan een tegenargument zou ik zeggen.
en hypocriet omdat je posts vol met valse, morele verontonwaardiging zit en dat siert je niet, sterker jouw manier van beargumenteren en het voorstellen geven van zaken doet mij een beetje aan die van Lieke denken
Huub, ik duik naast je, kunnen we nog ff kletsenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:22 schreef Huubdgk het volgende:
jongens ik ben echt weg,
pokeren schiet ook niet op, ik win dit toernooi alleen maar veel en heb er helemaal geen zin meer in,
Eric ik bel je
APK sliep uit!
dit doet mij een beetje aan Brian en Natasia denken, volgens mij kom ik net met drie valide argumenten maar jij kiest ervoor om ze te negeren.quote:
Blijft dus toch hangen... die reclame op PrietPraatRadioquote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Yamaha is het beste motormerk Huub, weet je dat ook weer
Of wist je dat al?
jaja.... doei.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Huub, ik duik naast je, kunnen we nog ff kletsen![]()
Trusten allemaal!!
Dat leek ook je motivatie op het eind van DGK te zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:22 schreef Huubdgk het volgende:
jongens ik ben echt weg,
pokeren schiet ook niet op, ik win dit toernooi alleen maar veel en heb er helemaal geen zin meer in,
Op een Zweedse forum alles uncut.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:16 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
uhhh... niet dan?! ik zit toevallig die COS nu terug te lezen [COS # 792 Waar Eric lekker met zichzelf bezig is FOK is toch preutser dan ik dacht
Zelfs virtueel sparren kun je niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:26 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
dit doet mij een beetje aan Brian en Natasia denken, volgens mij kom ik net met drie valide argumenten maar jij kiest ervoor om ze te negeren.
Ik maak een statement, jij stelt een (hele verontwaardigde vraag, nadat je eerst doet alsof je het niet snapt) vervolgens geef ik mijn redenen, zeg jij dit
beetje jammer dus nogmaals voor jou
En wéér moet je er een ander bij halen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:10 schreef Huubdgk het volgende:
hahhaha, Eric en ik kregen dat moment een week later terug te zien, wereldreiziger was nog aan het werk, en liet flitsen daarvan zien die in de herhaling op tv waren op de plasma....humor!
Jouw probleem is dat jij denkt te kunnen uitmaken dat zijn post over komt als een teer zieltje.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:21 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nou teer zieltje, heb je door deze post weer laten zien,
je bent traag van begrip omdat je simpele posts niet eens begrijpt, of doet alsof dat is nog erger, verzin dan een tegenargument zou ik zeggen.
en hypocriet omdat je posts vol met valse, morele verontonwaardiging zit en dat siert je niet, sterker jouw manier van beargumenteren en het voorstellen geven van zaken doet mij een beetje aan die van Lieke denken
van welke planeet kom jij?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:38 schreef Estherdv het volgende:
wat is er eigenlijnk mis met lieke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |