Oww okay... nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je ergens voor het eerst registreert en stort krijg je meestal een bonus en er zijn mensen die al de verschillende sites rondgaan om die bonussen te innen, maar die moet je eerst vrijspelen, dus er kan wat tijd in gaan zitten
Dat is Huub's ontbijt, mietje.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:29 schreef DGK-Eric het volgende:
Ehm....zondag/avond/nacht:
- 5 glazen Moët & Chandon
- 4 Heugemeugjes
- +/- 10 glazen witte wijn (diversen)
- kwart XTC-pil
- 5 joints (super polm)
- 5 wodka (waarvan 2 dubbele)
We hebben heel wat in te halenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik eet wel, maar maak het niet zelf
LOL!![]()
Ehm....zondag/avond/nacht:
- 5 glazen Moët & Chandon
- 4 Heugemeugjes
- +/- 10 glazen witte wijn (diversen)
- kwart XTC-pil
- 5 joints (super polm)
- 5 wodka (waarvan 2 dubbele)
Helaas denkt hij inmiddels dat hij over water kan lopen, hetgeen met die global warming van tegenwoordig niet meevalt.quote:
Ik hoop dat je morgen dan nog wakker wordt...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
We hebben heel wat in te halen![]()
Ik flikker gelijk alles in een emmer en zuip hem in een teug op, want ik moet zo slapen
Je wil alleen maar dat ik die kater bewust ga meemakenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:44 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik hoop dat je morgen dan nog wakker wordt...
...zo ben ik dan ook wel weer
vertelquote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
Helaas denkt hij inmiddels dat hij over water kan lopen, hetgeen met die global warming van tegenwoordig niet meevalt.
tjonge tjonge APK moet jij niet ondertussen afrukken op een ander tv programma ofzoquote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
Helaas denkt hij inmiddels dat hij over water kan lopen, hetgeen met die global warming van tegenwoordig niet meevalt.
Euh, nee.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:49 schreef Huubdgk het volgende:
tjonge tjonge APK moet jij niet ondertussen afrukken op een ander tv programma ofzo
Hey DramaKingquote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:49 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
tjonge tjonge APK moet jij niet ondertussen afrukken op een ander tv programma ofzo
he die eric, hoe is het nou?
Welk 'tere hypocriete zieltje'quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:52 schreef Huubdgk het volgende:
hoezo, loop liever over jouw tere hypocriete zieltje en laat je vervolgens vol verontwaardiging achter...
is gewoon leuker
Done, ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:52 schreef DGK-Eric het volgende:
APK mag HIER klikken dan, ben ik ook eens behulpzaam![]()
jezus niet alleen idioot maar ook nog traag van begrip...zucht, ben blij dat Eric er is, anders was ik mijn tijd aan het verdoen....quote:
Tja, niet iedereen is bereid om je pik af te lebberen....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
jezus niet alleen idioot maar ook nog traag van begrip...zucht, ben blij dat Eric er is, anders was ik mijn tijd aan het verdoen....
Ja, ze zijn allemaal reuze schattig vanavondquote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:56 schreef Huubdgk het volgende:
hahahaha
was lachen gister, heb eerder op de avond hier al lekker lopen bekvechten,
toch grappig dat die gasten die het meest commentaar hadden over mij (suikeroom, nmns, pc eend, apk e.d.) altijd in dit topic te vinden zijn en ze nu niet zulke stoere commentaren tegen mij geven als dat ze deden in de cossen toen ik nog in de villa zat
zal wel karakter zijn,
hoe ging hij ook al weer? als ik een labrador had die zo een karakter had zou ik hem laten afschieten? oh ja, maar die haalde de uitzending nooit, vonden ze te hard....pffff
oke omdat niet iedereen mij wil pijpen is hij dus traag van begrip,quote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen is bereid om je pik af te lebberen....
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:02 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
oke omdat niet iedereen mij wil pijpen is hij dus traag van begrip,
lekkere logica, van wie heb jij retorica lessen gehad...Brian?
Waarom zit je eigenlijk op dat Everest gedoe?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
jezus niet alleen idioot maar ook nog traag van begrip...zucht, ben blij dat Eric er is, anders was ik mijn tijd aan het verdoen....
ach je moet toch wat te doen hebben tijdens het pokeren
Eertje, het was niet normaal zo lachen als het wasquote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja, ze zijn allemaal reuze schattig vanavondBijna net zo schattig als jij vannacht
Huupert, ik heb in tijden niet zo'n hysterische avond gehad als afgelopen nacht... We hadden makkelijk 4 aflevering DGK kunnen opnemen hahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TOP TV
ff deze nog voor jou:![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kijk, dat zie ik graagquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:02 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
oke omdat niet iedereen mij wil pijpen is hij dus traag van begrip,
lekkere logica, van wie heb jij retorica lessen gehad...Brian?
Fysiek geweld, scheldpartijen, persoonlijke bezittingen vernield.....? Wannneer komen de boetes....?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja, ze zijn allemaal reuze schattig vanavondBijna net zo schattig als jij vannacht
Huupert, ik heb in tijden niet zo'n hysterische avond gehad als afgelopen nacht... We hadden makkelijk 4 aflevering DGK kunnen opnemen hahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TOP TV
ff deze nog voor jou:![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
weet niet, heb gewoon keer zat de eerste beste geinstalleerdquote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Waarom zit je eigenlijk op dat Everest gedoe?
Was jij dronken?!?!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:04 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Eertje, het was niet normaal zo lachen als het was
ben ook in tijden niet zo dronken geweest, Claire en ik hebben genoten echt waar, wanneer ga je naar Barca eigenlijk?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hé Eric, nu moet ik ineens weer denken aan dat moment in de jacuzzi
Wat heb jij een enorme lul zeg!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:56 schreef Huubdgk het volgende:
hahahaha
was lachen gister, heb eerder op de avond hier al lekker lopen bekvechten,
toch grappig dat die gasten die het meest commentaar hadden over mij (suikeroom, nmns, pc eend, apk e.d.) altijd in dit topic te vinden zijn en ze nu niet zulke stoere commentaren tegen mij geven als dat ze deden in de cossen toen ik nog in de villa zat
zal wel karakter zijn,
hoe ging hij ook al weer? als ik een labrador had die zo een karakter had zou ik hem laten afschieten? oh ja, maar die haalde de uitzending nooit, vonden ze te hard....pffff
Nu haal je precies de personen aan die in de COS-en af en toe tegengas gaven tegen de vlbo-meute die niet begreep wat jij zelf wel begreep en hetgeen jij hier nu ook regelmatig probeert recht te zetten.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:56 schreef Huubdgk het volgende:
Geen idee, vraag het aan een die hard streamer.quote:hoe ging hij ook al weer? als ik een labrador had die zo een karakter had zou ik hem laten afschieten? oh ja, maar die haalde de uitzending nooit, vonden ze te hard....pffff
Ja natuurlijk, en zo toevallig.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hé Eric, nu moet ik ineens weer denken aan dat moment in de jacuzzi
Wat heb jij een enorme lul zeg!
Ja dat allesquote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Fysiek geweld, scheldpartijen, persoonlijke bezittingen vernield.....? Wannneer komen de boetes....?
Luister eens 'mongool'quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:58 schreef Huubdgk het volgende:
Oww okay... dacht dat je wel trouw zou zijn aan sponsor Pokerstars.... interactie ten top.. hadden ze blijven moeten doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:06 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
weet niet, heb gewoon keer zat de eerste beste geinstalleerd
uhhh... niet dan?! ik zit toevallig die COS nu terug te lezen [COS # 792 Waar Eric lekker met zichzelf bezig is FOK is toch preutser dan ik dachtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het was wel één van de opmerkelijkste live stream momenten, als ik er nu aan terugdenk was het wel hylarisch, alsof het de normaalste zaak van de wereld was met zo'n enorme paal in de jacuzzi...
Gesjellig!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:13 schreef APK het volgende:
[..]
Luister eens 'mongool'
Waar haal jij 'tere zieltje' en 'hypocriet' vandaan?
Randdebiel.![]()
Of blijf je inhoudsloos blaten zoals je ook in de DGK deed?
Caps, Youtubes en streamverslagen aub....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja dat alles
Boetes zijn al betaald: onze rekeningen logen er niet om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |