Yupquote:
Neem plaats Eric... tijd voor de Bad Cops...quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Neem plaats Eric... tijd voor de Bad Cops...![]()
[ afbeelding ]
Wat heb je nou weer voor mijlpaal bereiktquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:53 schreef Suikeroom het volgende:
ik ben echt goed
daar is mij allemaal niks van bekend... Gister was ik in de Halvemaansteeg en Brian en Amanda schenen op het Rembrandtplein te zijn (om de hoek), maar ik had het al gezellig genoeg met de restquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:54 schreef Prospera het volgende:
Ik ga zo nog ff pokeren, maar Eric, heb je nog wat van Brian's activiteiten gehoord?
Hij zou de coach van het volgende programma worden en een K1 gevecht houden, dat niet is doorgegaan?
Eric was wel even klaar met mijquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Neem plaats Eric... tijd voor de Bad Cops...![]()
[ afbeelding ]
Volg je eigenlijk ook Poker After Dark op Veronica?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:54 schreef Prospera het volgende:
Ik ga zo nog ff pokeren, maar Eric, heb je nog wat van Brian's activiteiten gehoord?
Hij zou de coach van het volgende programma worden en een K1 gevecht houden, dat niet is doorgegaan?
Dat ontkend ook niemandquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:53 schreef Suikeroom het volgende:
ik ben echt goed
Dat geloof ik directquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:56 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
daar is mij allemaal niks van bekend... Gister was ik in de Halvemaansteeg en Brian en Amanda schenen op het Rembrandtplein te zijn (om de hoek), maar ik had het al gezellig genoeg met de rest
Dat volg ik weleens, maar ik denk dat ik beter pokerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Volg je eigenlijk ook Poker After Dark op Veronica?
Dat vond ik het heerlijkste van speed.... 4 dagen wakker en bijna hallucineren door het slaapgebrek...quote:
Als je nu ook je kookkunsten elke dag opbiecht zit je helemaal goedquote:
Onherkenbare cap van John-DK, die je hebt geplaatstquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:40 schreef akveor het volgende:
Vervolg van: Commotie om Huub # 25: Huub is GEEN aanrander... next...
Dit is hét Topic waar ex-wannabee Huub regelmatig even langs komt.
Hier kun je terecht met je vragen, theorien en complotten.
Owww ja DGK (de Gouden Kooi) was ooit eens een programma op de Nederlandse buis.
Was het een spel? Was het een soap? Nee, het was een drama....![]()
Be Nice and have Fun!
Rara: Wie, waar, wat en waarom....?
[ afbeelding ]
Van speed wordt ik net een herkauwende koe en mn bek ligt open de volgende dag... Jij zit helemaal goed qua inschatten van mijquote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat vond ik het heerlijkste van speed.... 4 dagen wakker en bijna hallucineren door het slaapgebrek...
Denk dat jij meer van de coke, xtc en de ghb en the old poppers bent.
Heb je ooit andere drugs dan jouitjes gebruikt of dat je onder invloed de vila weer eens binnengewandeld?
HEY, dat ben ik!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Onherkenbare cap van John-DK, die je hebt geplaatst
Dit is John, zoals ik hem ken.
[ afbeelding ]
http://the-site.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=633
OMG nu zie ik het pasquote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jammer dat je bij die andere zit... laatst heb ik Everest gedownload.... mijn anti ad- en spyware heeft dat weer keurig voor me opgeruimd....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat volg ik weleens, maar ik denk dat ik beter poker
Je vergist je, John die bb/dkg/hbb capper uit Denemarken is wat kleiner geschapenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet gert eerst weer wat berichten van mij deletenquote:
Ik kook zelden tot nooit... dus het spijt me...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als je nu ook je kookkunsten elke dag opbiecht zit je helemaal goed![]()
Van Claire krijgen we via Huub af en toe een slavinkje met een blikje snijbonen
het is niet Johnquote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben jij zo een bonushoer?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Jammer dat je bij die andere zit... laatst heb ik Everest gedownload.... mijn anti ad- en spyware heeft dat weer keurig voor me opgeruimd....
Vanavond Helmuth
LOL!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je vergist je, John die bb/dkg/hbb capper uit Denemarken is wat kleiner geschapen
Het was dan ook een enorm projectquote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat was eric die zijn eigen mijlpaal bereikte
Vereeuwigd op een Deense websitequote:
Als ware groupies eten we altijd hetzelfde als onze idolenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:14 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik kook zelden tot nooit... dus het spijt me...
Nou mijn bek viel open.... en ik kan je zggen dat ik me niet aanbood....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:16 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
LOL!
Ik heb me rotgelachen toen ik al die filmpjes vond hahaha! Tis toch wat! En het grappige is nog dat jullie dat allemaal hebben gezien ook (alhoewel jullie dat vást niet allemaal durven toegeven)
Die John was de meest fanatieke ooitquote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:16 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
LOL!
Ik heb me rotgelachen toen ik al die filmpjes vond hahaha! Tis toch wat! En het grappige is nog dat jullie dat allemaal hebben gezien ook (alhoewel jullie dat vást niet allemaal durven toegeven)
Als je ergens voor het eerst registreert en stort krijg je meestal een bonus en er zijn mensen die al de verschillende sites rondgaan om die bonussen te innen, maar die moet je eerst vrijspelen, dus er kan wat tijd in gaan zittenquote:
Die meiden vind ik toch een stuk minder interessantquote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vereeuwigd op een Deense website![]()
Niemand is/word vergeten
Kijk eens hier.
http://the-site.dk/phpBB3/viewforum.php?f=4&sid=f520991f49ed604860633815dc015551
Trustenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:21 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die meiden vind ik toch een stuk minder interessant
Ik eet wel, maar maak het niet zelfquote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ware groupies eten we altijd hetzelfde als onze idolen![]()
Maar dan houdt het op![]()
Oh wacht ik weet al wat..... wat gebruiken we vandaag![]()
Plaats eens een foto, misschien is huub het er mee eens, dan is het weer ontopicquote:
Ach, het is maar net hoe je aardje is naar je geaardheid.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:21 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die meiden vind ik toch een stuk minder interessant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |