En het is de echte Jaap die er post.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:51 schreef peeet1 het volgende:
dgkjaap ?????????
Ik zie dat op Fok een of andere gebruiker genaamd Suikeroom is die zich voor mij uitgeeft en beweert de posts die ik (= Terror Jaap) hier doe....dat die van hem zijn.
Pure waanzin, vanmiddag met Sly gebeld dat ik me ging aanmelden om de brieven van Bram en Ron te lezen.
Waarvan akte.![]()
bron nowlive
ja idd het is de echte Jaapquote:Op maandag 26 januari 2009 01:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En het is de echte Jaap die er post.
quote:Op maandag 26 januari 2009 01:53 schreef Suikeroom het volgende:
hehe ik speel nu dubbelspel en ze trappen er nog harder in![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 01:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En het is de echte Jaap die er post.
quote:Op maandag 26 januari 2009 02:04 schreef snetje het volgende:
[..]
dan is Jaap een beetje domwaarom inloggen op nowlive terwij je die brieven overal al kunt lezen
je bedoeld .....oooh die 2 ja ...quote:Op maandag 26 januari 2009 02:05 schreef Suikeroom het volgende:
alle ramptoeristen zijn wel weer aanwezig hier![]()
[ afbeelding ]
Ja vreemd dat hij zich juist nu registreert daar, misschien zit er wat waars in Sly's beweringen.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:04 schreef snetje het volgende:
[..]
dan is Jaap een beetje domwaarom inloggen op nowlive terwij je die brieven overal al kunt lezen
Napoleon was ook slechts 150cm.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch bizonder dat zo'n klein ventje de gemoederen zolang kan bezig houden.
Die waren er toch afgerot door een geslachtsziekte?quote:Op maandag 26 januari 2009 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, maar die hield z'n handen wél achter z'n vestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |