Deze doet het ook nog...quote:Op maandag 26 januari 2009 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ff denken......beide misschien? Die gast spoort echt niet, luister en huiver. Degene die steeds sukkeltje roept is Slaaajjjjjj. Engnek is het en rijp voor het PBC.
De originele YT heeft hij wrs laten verwijderen maar deze staat er nog wel.
Ik lees mee op RM en daar vang je het een en ander op. Ben gewoon een doorgeefluik, meer niet.quote:
Vooral mee door bljiven gaan! Mijn werkdag begon heel saai, maar heb me weer kostelijk vermaakt!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lees mee op RM en daar vang je het een en ander op. Ben gewoon een doorgeefluik, meer niet.
Slyquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:26 schreef Peter6000 het volgende:
Iig goed van Huub dat hij kiest voor een mediastilte, en het zich focussen op zijn relatie met Claire.
knip plak ik zo goedquote:Op maandag 26 januari 2009 17:26 schreef Peter6000 het volgende:
Iig goed van Huub dat hij kiest voor een mediastilte, en het zich focussen op zijn relatie met Claire.
Daarvoor moet jij eerst uit de kleren.quote:
Haha!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarvoor moet jij eerst uit de kleren.
Het begint er een beetje op te lijken dat hij zich soms iets té veel focust op Claire.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:26 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarvoor moet jij eerst uit de kleren.
Seki legt uit dat hij uit de bus moest om een anoniem telefoontje van iemand die hem zwart maakte.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:15 schreef Copycat het volgende:
And now ... for something completely different ...
Het interview met Seki staat online op http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/
Zal je net zien dat dat dan de ideale schoonzoon blijkt te zijn.
Hey das er eentje van PeterNB en mijquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Seki legt uit dat hij uit de bus moest om een anoniem telefoontje van iemand die hem zwart maakte.
Wedden dat Sly toen al bezig was. Ik echt een Sly-streek.
quote:
die is nog een beetje gekneusd geloof ik ... zal ook wel "donder op" tegen brown hebben gezegd ....quote:Op maandag 26 januari 2009 17:29 schreef T-lex het volgende:
Soms ben ik ff de draad kwijt.![]()
Het gaat hard met de posts, (ben ik niet meer gewend) en alles loopt door mekaar.
![]()
Dit topic vraagt gewoon om een reconstructie...waar is Peter R. als je hem nodig hebt.![]()
Wat HiDiHo zegt....waar blijven de streams?
Daar lijkt het sterk op, moet je zijn radio uitzendingen maar eens luisteren.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:58 schreef SHE het volgende:
Ik vind het nu wel een beetje erg treurig worden.
Die Sly he..is hij verstandelijk gehandicapt? Of gewoon heel simpel ofzo?
dat is een tic waar meer voor het eerst aanstaande vaders last van hebbenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Het begint er een beetje op te lijken dat hij zich soms iets té veel focust op Claire.
Ook op Fok.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:43 schreef peeet1 het volgende:
Sly
Beheerder
Re: DGK verledentijd
« Antwoord #3579 Gepost op: Vandaag om 17:31:42 »
--------------------------------------------------------------------------------
Okay nog een keer, alles wat offtopic is gaan we weer verwijderen!!!!
Maar die gozer is toch geen beheerder van RM, of komt dit van zijn eigen forum.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:43 schreef peeet1 het volgende:
Sly
Beheerder
Re: DGK verledentijd
« Antwoord #3579 Gepost op: Vandaag om 17:31:42 »
--------------------------------------------------------------------------------
Okay nog een keer, alles wat offtopic is gaan we weer verwijderen!!!!
bron nowlivequote:Op maandag 26 januari 2009 17:47 schreef Deliana het volgende:
[..]
Maar die gozer is toch geen beheerder van RM, of komt dit van zijn eigen forum.
vind je, hij had beter blijven zwijgenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:45 schreef snetje het volgende:
[..]
dat is een tic waar meer voor het eerst aanstaande vaders last van hebben
mijn idee ... alleen al zodat sly zijn zin niet krijgtquote:Op maandag 26 januari 2009 17:57 schreef Desii het volgende:
[..]
vind je, hij had beter blijven zwijgen
Denk dat Claire dat veel meer op prijs zou stellen ipv dit haantjesgedrag
Ik ben een keer op een meeting van NL geweest (die balonnenaktie)quote:Op maandag 26 januari 2009 18:14 schreef Vandaag... het volgende:
Hij ziet er ook uit alsof hij uit het PBC ontsnapt is:
[ afbeelding ]
Samen met nog wat Lowlife figuren op bezoek in DGK
mooi kindje ! een mengelmoes van paps en mams ....quote:Op maandag 26 januari 2009 18:18 schreef peeet1 het volgende:
Jaycee-Lynn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb het weer eens met moeite 2 avonden vol gehouden ... een 3e avond trek ik echt nietquote:Op maandag 26 januari 2009 18:55 schreef pronkjewail het volgende:
Ik ben dat nowlive-radio aan het luisteren. Zijn er echt mensen die hier geregeld naar luisteren? Ik vind het erg moeilijk voor te stellen...
Alles! NowLive neemt FOK!radio over, denk ik. Of we pleuren voortaan gewoon alles in dit topic. Maar dan ook echt alles. De rest van FOK! opdoeken en lekker centraal hier reageren.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:55 schreef APK het volgende:
Wat heeft fok!radio er nou weer mee te maken?
voor de mensen die eens naar een goede radiozender willen luister in plaats van nolive radioquote:Op maandag 26 januari 2009 18:55 schreef APK het volgende:
Wat heeft fok!radio er nou weer mee te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |