elke dag sorrus.... astemblieft nietquote:Op maandag 26 januari 2009 16:26 schreef snetje het volgende:
[..]
heb ik ook elke dag ! das leuk ...dat houdt het spannend![]()
Ik vermaak me kostelijkquote:OMDAT IK GEBANT BEN EN NIET MEER OP NOWLIVE KAN KOMEN DOE IK EFFE HIER EEN BERICHT NEER ZETTEN SLY IK WEET DAT JE HIER LEEST HOU EENS OP MET DAT KINDERACHTIG GEDOE VAN JIJ JE BENT ZEKER VERGETEN WIE JE GROOT HEEFT GEMAAKT JE MOEST JE DIEP SCHRAMEN
Dus dat en ik schraam me er niet voor.quote:
Owwwww neeeee, Sly geeft tussen neus en lippen door dat er onterecht gebanned is. Komop gebanden, ook voor u gloort er weer een sprankje hoop....quote:Op maandag 26 januari 2009 16:48 schreef peeet1 het volgende:
Sly
Beheerder
Re: DGK verledentijd
« Antwoord #3533 Gepost op: Vandaag om 16:42:34 »
--------------------------------------------------------------------------------
Ohja, nog even terugkomend op de onterechte bannen die ik geef/gaf. Je hebt hier een punt, ik heb in DGK tijd ook soms met twee maten gemeten. Mensen die tegen jou waren kregen vaak eerder een ban als mensen die voor jou waren. Omdat ik je toen erg hoog had staan. Dit gebeurt mij daarom ook geen 2e keer en ik baal dat ik vaak de mails van mensen die jou snel door hadden in de wind geslagen heb.
Ik maak ook fouten maar sta open om te leren en dat heb ik de laatste 5 dagen dan ook gedaan. Zou jij ook moeten doen.
Donder zelluf opquote:Op maandag 26 januari 2009 16:57 schreef snetje het volgende:
wie is hier ook alweer mod![]()
![]()
ff wat testen hoor ...
donder op !!
Lijkt mij eerlijk gezegd een kandidaat voor het Pieter Baan Centrum.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:58 schreef SHE het volgende:
Die Sly he..is hij verstandelijk gehandicapt? Of gewoon heel simpel ofzo?
Ff denken......beide misschien? Die gast spoort echt niet, luister en huiver. Degene die steeds sukkeltje roept is Slaaajjjjjj. Engnek is het en rijp voor het PBC.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:58 schreef SHE het volgende:
Ik vind het nu wel een beetje erg treurig worden.
Die Sly he..is hij verstandelijk gehandicapt? Of gewoon heel simpel ofzo?
Onze eigen razende reporter!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, Corrie schijnt Angela Kenzo te zijn, je weet wel die van BRON Magazine die het bericht plaatste dat Huub en Claire gingen scheiden en daarna met een rectificatie kwam. Corrie schijnt ook de rechterhand van Slaaaajjjj te zijn heb ik horen vertellen. Wie José is weet ik ook niet.Tot zover BQ's roddelmagazine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |