hmm nee nu sla jij weer door, deze 2 verhalen zijn gewoon de posts van die 2 mensen dat lijkt mij vrij duidelijkquote:Op zondag 25 januari 2009 13:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, dan geloof ik beide berichten niet maar verdenk Slaaii ervan beide berichten te hebben verzonnen, die gek is tot alles in staat. Je gelooft toch zelf niet dat Ron Slaaii gaat verdedigen na alles wat er voorgevallen is? Ik iig niet.
Er zal heus wel iets spelen tussen Huub en Claire, ieder huisje heeft zijn kruisje, maar deze berichten lijken me zwaar overtrokken.
Dat bericht van Ron op BRON zou nog waar kunnen zijn maar die mail van Bram.....kom op zeg, welke broer doet nou zoiets .quote:Op zondag 25 januari 2009 13:29 schreef Suikeroom het volgende:
hmm nee nu sla jij weer door, deze 2 verhalen zijn gewoon de posts van die 2 mensen dat lijkt mij vrij duidelijk
er zou wel iets aan de hand zijn, dus ook Huub liegt dat het allemaal onzin zou zijn (denk ik) maar los van dat... ik zou echt enorm zenuwachtig worden van zo'n schoonfamilie die zich overal mee bemoeit
bram was vanmorgen wel op nowlive hij komt daar wel meerquote:Op zondag 25 januari 2009 13:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bericht van Ron op BRON zou nog waar kunnen zijn maar die mail van Bram.....kom op zeg, welke broer doet nou zoiets .Komt nog bij dat Slaaii Huub de hele week al aan het afkraken is, op NL en via NL Radio en Bram stuurt hem dan deze mail?
![]()
En nee, ik moet er ook niet aan denken de Fam. Recourt als schoonfamilie te hebben.
en waar was de nazorg van rtlquote:Op zondag 25 januari 2009 13:36 schreef lies1958 het volgende:
ik vind het bericht van ron wat genuanceerder dan die van bram. Er zal wel een behoorlijk zware ruzie zijn geweest tussen huub en claire. Er wordt ook van alles geschreven over huub dat hij van alles en nog wat uitspookt. Mischien handig als huub en claire het samen willen redden gewoon helemaal uit de publiciteit gaan en samen in therapie gaan. Vooral voor huub handig lijkt mij dan om de kooi achter zich te laten.
Ik zou enorm zenuwachtig worden als ik een broer had die zich zo met mijn privéleven bemoeit. Ik bedoel beschermen mag, maar om de vuile was zo buiten te hangen vind ik op z'n minst vreemd.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:29 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hmm nee nu sla jij weer door, deze 2 verhalen zijn gewoon de posts van die 2 mensen dat lijkt mij vrij duidelijk
er zou wel iets aan de hand zijn, dus ook Huub liegt dat het allemaal onzin zou zijn (denk ik) maar los van dat... ik zou echt enorm zenuwachtig worden van zo'n schoonfamilie die zich overal mee bemoeit
Nou Moots, de Recourtjes doen niets liever dan het bekend maken via de media. Dat hebben we tijdens DGK al kunnen zien. Mediageile mensen zijn en blijven het. Ron met zijn geouwehoer over de Telegraaf....bah, misselijke mensen.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:48 schreef mootie het volgende:
Ze mogen zich er best mee bemoeien, maar niet via de pers!
Vreemd ik vind het walgelijk gedrag. Mijn broer heeft ook veel voor mij gedaan en mij vroeger ook altijd in bescherming genomen maar heeft zich nooit en te nimmer bemoeit met mijn relaties en vice versa ook niet.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zou enorm zenuwachtig worden als ik een broer had die zich zo met mijn privéleven bemoeit. Ik bedoel beschermen mag, maar om de vuile was zo buiten te hangen vind ik op z'n minst vreemd.
Dat gevoel krijg ik inderdaad nu ook wel een beetje. Loopt dat fruitenzuivel van Brammetje wel goedquote:Op zondag 25 januari 2009 13:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou Moots, de Recourtjes doen niets liever dan het bekend maken via de media. Dat hebben we tijdens DGK al kunnen zien. Mediageile mensen zijn en blijven het. Ron met zijn geouwehoer over de Telegraaf....bah, misselijke mensen.
Dus dat Charmian.
kijk nu uit je krijgt zo een ban van slyquote:Op zondag 25 januari 2009 13:54 schreef snetje het volgende:
=>Laat ik beginnen met Sly, deze kerel heeft hier niets mee te maken,....HUH.. sly is degene die dit alles flink aandikt.. pak je Huub ermee pak je Claire er ook mee ... hoe kun je als vaders zijnde zon man dan gaan verdedigen![]()
=>in de tijd dat onze dochter Claire in de kooi zat heeft Sly ons op vele momenten gesteund ....sommige mensen gaan heel ver ja met hun neus in andermans zaken steken ... doen alles om maar bekend te worden
=>juist Sly heeft er geen zin meer in om op deze onzin te reageren,![]()
=>nadat zijn nummer op de site was geplaatst en zijn vrouw(vriendin) voor alles werd uitgemaakt heb ik hem gesproken en aangegeven het hier bij te laten .... hey wat leuk ! een nieuwe Warrie![]()
=>Huub is aangesproken op dit gedrag en ben van mening dat dit nu wel zal stoppen .... met andere woorden Huub anderen gaan nu wel even voor je bepalen wat wel en niet mag![]()
=>Maar goed..diegene die het smsje heeft verzonden ken ik en heb ik aangesproken dat dit niet de juiste manier van handelen is,.... ja FOEI Bram !!.. niet weer doen he !![]()
=>Laten we wel zijn ik (wij) weten exact wat er gebeurd bij Huub en Claire en is niet aan mij om zaken te melden .... o nee ? wat is dit dan![]()
=>als Huub Claire aanraakt breek ik zijn benen euh... u wordt geloof ik opa of wist u dat nog niet ...![]()
=>Ik ben deze week samen met mijn vrouw bij Claire geweest en is ontzettend druk met haar salon en daar omheen met vele zaken bezig....natuurlijk gebeuren er zaken die wel eens minder leuk zijn. Maar lieve mensen, moet dit dan geopenbaard worden op dit soort sites?.... niks aan de hand dus... ieder huisje heeft zijn kruisje
=>Claire is mans genoeg .... dat dus ! leuk zon broer die zich overal mee bemoeit ...![]()
=>Dus ook Huub zal moeten stoppen, hou je prive zaken binnen en lok geen reacties uit.... waar kan ik die prive zaken lezen dan ... ben wel benieuwd ...
=>dan is de eerste Bron die ik aanspreek de Telegraaf .... de telegraaf is een kutkrant![]()
duhu !! ik ben al een trotse eigenaar van een permanente ban !!quote:Op zondag 25 januari 2009 14:03 schreef peeet1 het volgende:
[..]
kijk nu uit je krijgt zo een ban van sly
dit vind ik een beetje onzin hoor, als je trouwt en een kind krijgt mag je ook van Huub verwachten dat hij zich een beetje volwassen gaat gedragen.. als je rond wil neuken ok, maar ga dan niet ook een gezinnetje stichten...quote:Op zondag 25 januari 2009 13:47 schreef beequeen het volgende:
Dat Huub geen lieverdje is weten we allemaal maar het is en blijft de keuze van Claire
We weten niet of hij rond geneukt heeft toch.Het slaan verhaal is ook niet waar wat ik las in het stukje van ron, claire haar vader. Tot nu toe hebben we nog niets van Claire gehoord en die is de enige die er duidelijkheid over kan geven wat er speelt tussen haar en huub.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:47 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dit vind ik een beetje onzin hoor, als je trouwt en een kind krijgt mag je ook van Huub verwachten dat hij zich een beetje volwassen gaat gedragen.. als je rond wil neuken ok, maar ga dan niet ook een gezinnetje stichten...
speculaties alom.. en die indianenverhalen zullen wel zwaar overtrokken zijn, maar er is wel iets gaande, aan de ene kant Huub die spreekt van een flauwe grap, en aan de andere kant die rare familie van Claire die op internet zegt dat er wel degelijk iets isquote:Op zondag 25 januari 2009 14:54 schreef lies1958 het volgende:
[..]
We weten niet of hij rond geneukt heeft toch.Het slaan verhaal is ook niet waar wat ik las in het stukje van ron, claire haar vader. Tot nu toe hebben we nog niets van Claire gehoord en die is de enige die er duidelijkheid over kan geven wat er speelt tussen haar en huub.
hoezo link.. moet ie tbs krijgen? is het een gevaar voor de samenleving?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:13 schreef snetje het volgende:
maar goed .. al met al heeft die gevaarlijke gek sly het voor elkaar ....
doordat Huub niet reageerd is meneer dus de familie gaan lastig vallen ... en wat jammer dat die er wel intrappen ...
link mannetje die sly .... heel link
Dit heb je goed verwoord.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:54 schreef snetje het volgende:
=>Laat ik beginnen met Sly, deze kerel heeft hier niets mee te maken,....HUH.. sly is degene die dit alles flink aandikt.. pak je Huub ermee pak je Claire er ook mee ... hoe kun je als vaders zijnde zon man dan gaan verdedigen![]()
=>in de tijd dat onze dochter Claire in de kooi zat heeft Sly ons op vele momenten gesteund ....sommige mensen gaan heel ver ja met hun neus in andermans zaken steken ... doen alles om maar bekend te worden
=>juist Sly heeft er geen zin meer in om op deze onzin te reageren,![]()
=>nadat zijn nummer op de site was geplaatst en zijn vrouw(vriendin) voor alles werd uitgemaakt heb ik hem gesproken en aangegeven het hier bij te laten .... hey wat leuk ! een nieuwe Warrie![]()
=>Huub is aangesproken op dit gedrag en ben van mening dat dit nu wel zal stoppen .... met andere woorden Huub anderen gaan nu wel even voor je bepalen wat wel en niet mag![]()
=>Maar goed..diegene die het smsje heeft verzonden ken ik en heb ik aangesproken dat dit niet de juiste manier van handelen is,.... ja FOEI Bram !!.. niet weer doen he !![]()
=>Laten we wel zijn ik (wij) weten exact wat er gebeurd bij Huub en Claire en is niet aan mij om zaken te melden .... o nee ? wat is dit dan![]()
=>als Huub Claire aanraakt breek ik zijn benen euh... u wordt geloof ik opa of wist u dat nog niet ...![]()
=>Ik ben deze week samen met mijn vrouw bij Claire geweest en is ontzettend druk met haar salon en daar omheen met vele zaken bezig....natuurlijk gebeuren er zaken die wel eens minder leuk zijn. Maar lieve mensen, moet dit dan geopenbaard worden op dit soort sites?.... niks aan de hand dus... ieder huisje heeft zijn kruisje
=>Claire is mans genoeg .... dat dus ! leuk zon broer die zich overal mee bemoeit ...![]()
=>Dus ook Huub zal moeten stoppen, hou je prive zaken binnen en lok geen reacties uit.... waar kan ik die prive zaken lezen dan ... ben wel benieuwd ...
=>dan is de eerste Bron die ik aanspreek de Telegraaf .... de telegraaf is een kutkrant![]()
wel als je zelf ook iets tegen Huub hebt (in hun belevingswereld)quote:Op zondag 25 januari 2009 15:21 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
Dit heb je goed verwoord.
Die Bram is mediageil. Zat hij ook niet in een BB?
Familie zaken zoek je niet uit via de media. En het meest lachwekkende is wel dat Pa en Bram het voor Sly opnemen. Sly heeft toch al duidelijk bewezen dat hij wraak op Huub zocht.
Daar werk je toch niet aan mee?
En dat moet tenkostte gaan van Claire?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wel als je zelf ook iets tegen Huub hebt (in hun belevingswereld)
idd erg kinderachtog maarzij zien Claire niet als en zelfstandige volwassen vrouw, anders zou die familie zich er nu niet zo mee bemoeien, denk je dat Joris of de vader van Huub wakker liggen om Huub zn relatie probemen?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:24 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
En dat moet tenkostte gaan van Claire?
Kinderachtig mannetje dan.
het is maar nowlive heh het is niet de telegraaf of andere landelijke media, het is maar een site waar een aantal verdwaalde huisvrouwen zich druk maken om nobody'squote:Op zondag 25 januari 2009 15:28 schreef lies1958 het volgende:
Ja vond het ook gek dat ze het voor sly opnamen. Sly is begonnen met een hetze tegen huub op zijn site nowlive. Hij eiste dat huub IP adressen gaf aan hem van mensen die bij huub reageerde. Huub deed dit niet en heeft een heel mooi blog over dit alles geschreven. Dit was dinsdag. Ineens komt er op donderdag een sms bericht te voorschijn bij sly die hij ontvangen heeft met de dingen over huub. Een paar dagen doet hij huub uitdagen om hem te bellen en te reageren. Als Huub hier niet op ingaat maakt hij het sms bericht in zijn radioshow bekend op vrijdagavond. Dat bram daar dan ook nog een email laat plaatsen uit zijn naam is echt een teken van totale domheid.
Wat er ook speelt tussen huub en claire. De familie van claire had nooit zo mogen reageren op nowlive.
Die hebben alles juist erger gemaakt in mijn ogen.
Ja daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:31 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
het is maar nowlive heh het is niet de telegraaf of andere landelijke media, het is maar een site waar een aantal verdwaalde huisvrouwen zich druk maken om nobody's
van internet bannen zoneen ... dat zou een leuke zijnquote:Op zondag 25 januari 2009 15:13 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hoezo link.. moet ie tbs krijgen? is het een gevaar voor de samenleving?![]()
mooi laten zitten daaro ! hebben wij er geen last vanquote:Op zondag 25 januari 2009 15:31 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
het is maar nowlive heh het is niet de telegraaf of andere landelijke media, het is maar een site waar een aantal verdwaalde huisvrouwen zich druk maken om nobody's
Dat was toch ook de intentie van het sms-je? Als ik me goed herinner was het iets van "Als je Huub goed kapot wil maken".quote:Op zondag 25 januari 2009 15:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wel als je zelf ook iets tegen Huub hebt (in hun belevingswereld)
Is dat smsje op nl geplaatst?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was toch ook de intentie van het sms-je? Als ik me goed herinner was het iets van "Als je Huub goed kapot wil maken".
Van RM:quote:
Dit zou dus het SMSje zijn van Bram aan Slaaiiiii.quote:wil je echt een nieuwtje?! Zonder mij te noemen maar om die huub kapot te maken?! 1 claire en huub gaan scheiden 2 huub heeft claire al meerdere keren geslagen en niet zomaar een tik tot een blauw oog en bont en blauw, 3 huub gaat vreemd en heel vaak! claire is er zelf achter gekomen via smsjes en hyves! hij heeft hem al meerderen keren bedreigd! nu is het klaar!
wat boeit mij het wat jij post op nowlive, hou die onzin lekker daarquote:Op zondag 25 januari 2009 16:25 schreef Poezewoes het volgende:
Zo dit heb ik geschreven opNowlive!
[i]De kans om geband te worden neem ik dan maar !
Ik vind dat niemand buiten Huub en Claire er niemand iets te maken heeft met het huwlijk van van die twee!!
Zie het al gebeuren dat ze in mijn huwlijk gaan lopen wroeten, moet er nog bij komen en al sje je dochter en of zus wil helpen doe jedat in stilte en niet op het internet!!!!!!
Doeiiiiiiiiiiiii meld mij maar af de krant kan ik ook ergens anders lezen!! [/]
Mij boeit het wel.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat boeit mij het wat jij post op nowlive, hou die onzin lekker daar
Ach, er zal best iets aan de hand zijn, boeien. Uiteindelijk zijn Huub en Claire het die hun eigen zaakjes moeten oplossen en niet de buitenwacht, familie of niet. Ik twijfel ook aan de echtheid van die 2 berichten van Bram en Ron, zoiets flik je toch niet? Slaaii is en blijft een engnek, hij had gewoon zijn mond moeten houden maar hij is nu eenmaal een wraakzuchtig mannetje. Een suuuukuuuulthjuuuu.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:19 schreef Gert het volgende:
Het komt op mij over als walgelijke laster van een zielige smeerlap. Maar misschien zit ik er wel naast en is het allemaal wáár. Dat is ook het 'mooie' aan valse geruchten verspreiden. Dat mensen tóch gaan denken: waar rook is. is vuur.
Niet ver genoeg blijkbaar.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:36 schreef beequeen het volgende:
@spapaars, lees jij wel eens terug? Dat bericht is al geplaats door Eef999 om 13.07 uur.
yup maar wat ik elders doe is toch niet zo relevant lijkt mequote:Op zondag 25 januari 2009 16:29 schreef Poezewoes het volgende:
Nee mag toch wel schrijven hoe ik ergens over denk doe jij toch ook!!!
Ach een dag niet gezeurt is een dag niet geleefd nietwaar!!quote:Op zondag 25 januari 2009 16:39 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
yup maar wat ik elders doe is toch niet zo relevant lijkt me
Zwembadhangen, gezellig. Mijn Portugees is niet meer wat het geweest is maar toch bedankt.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:39 schreef spapaars het volgende:
Goedmakertje?
http://diariobbb.blogspot.com/
Dan hebben we altijd nog de sprekende beeldenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zwembadhangen, gezellig. Mijn Portugees is niet meer wat het geweest is maar toch bedankt.
Dat denk ik ook, en als het wel echt de pa en broer van Claire zijn, dan is het eigenlijk nog triester.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:19 schreef Gert het volgende:
Het komt op mij over als walgelijke laster van een zielige smeerlap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |